Sari la conținut

Pneu Mai Lat


mar33an
 Share

Postări Recomandate

Daca am pneul pe spate de 160 pot folosi unul de 170?

 

Adica din punct de vedere legal? Nu.

Sau tehnic? Nu ai precizat ce motor ai.

 

In orice caz, important este ce rezultat urmaresti cu aceasta modificare.

Vizual? Nu o sa observi cine stie ce diferenta cu 5mm in plus pe fiecare parte.

Performante? Ca performante, probabil cel mai bine o sa mearga cu dimensiunile din fabrica. Un cauciuc mai lat inseamna o pata de contact mai scurta si mai lata, cu efecte pe care probabil le-au calculat proiectantii mai bine decat o facem noi acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta vreau sa fac si eu. Momentan am cauciucul din fabrica, de 180, dar cand va trebui sa-l schimb vreau sa-mi pun de 190. M-am interesat in stanga si in dreapta si am inteles ca daca ii schimbi pneul cu unul mai mare decat cel "prescris" de producator, o sa fie mai nasol in curbe :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta vreau sa fac si eu. Momentan am cauciucul din fabrica, de 180, dar cand va trebui sa-l schimb vreau sa-mi pun de 190. M-am interesat in stanga si in dreapta si am inteles ca daca ii schimbi pneul cu unul mai mare decat cel "prescris" de producator, o sa fie mai nasol in curbe :rose:

 

Asa este... scade manevrabilitatea. Un preten de al meu cu Bandit fix identic cu al meu (la care fabrica indica 150) are acum 180 pe el si cica intra si 190. :nono: Si asta cu bascula si janta originale. Eu am 160 pe el si mi se pare mai manevrabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este... scade manevrabilitatea. Un preten de al meu cu Bandit fix identic cu al meu (la care fabrica indica 150) are acum 180 pe el si cica intra si 190. :rose: Si asta cu bascula si janta originale. Eu am 160 pe el si mi se pare mai manevrabil.

Am si eu cu cu 3 "numere" mai mare guma pe spate,dar deja de la 4 este cam stupid :nono: Sa nu sara dracu guma de pe janta :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu la RF-ul ce l-am avut anul trecut, am pus de 180 in loc de 160. Scade manevrabilitatea destul de mult, dar parca sta mai lipit de sosea, te obisnuiesti usor. Eu zic ,, ca poti pune linistit un numar peste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca se pune un cauciuc mai lat automat distanta de franare este mai scurta, vit. maxima scade,dar nu cu foarte mult.

Acum vorbesc despre 125 meu: de cand i-am pus gume mai late si pe fata ( cu un 1cm mai lat), spate (3cm) o simt mai sigura pe drum,pe curbe,se "muleaza" mai bine in orice situatie.Nu cred ca este mai putin manevrabila, cel putin asa simt eu :rose: Acum la un motor care are deja gume late nu stiu ce sa zic...doar pentru look... :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri mi am comandat o pereche de gume noi de la Metzeler. Ce mi s a parut un pic ciudat....productaorul moto (Honda) are recomadarea pt spate 120/90-17 iar pe site la Metzeler, modelul Tourance pt Transalp din '98 se recomanda 130/90-17....

 

Acum cine are dreptate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta vreau sa fac si eu. Momentan am cauciucul din fabrica, de 180, dar cand va trebui sa-l schimb vreau sa-mi pun de 190. M-am interesat in stanga si in dreapta si am inteles ca daca ii schimbi pneul cu unul mai mare decat cel "prescris" de producator, o sa fie mai nasol in curbe :rose:

 

 

 

Io zic sa nu'ti faci probleme ca oricum nu te dai, asa ca o sa fie foarte safe in curbe :rose:

Tu vopseste'o, schimba'i gumele, spal'o, fa'i poze ... esti f in siguranta asa :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general un pneu mai lat dauneaza la manevrabilitate si ajuta la stabilitate si gradul maxim de inclinare posibil. La unele motociclete (GSX-R 1100 si alte cateva supersporturi mari si vechi) se pot intampla chestii destul de grave daca te joci prea mult la pneuri, devin cam "smucite" si imprevizibile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

ajutati-ma si pe mi9ne va rog......

 

ma intereseaza sa imi schimb si eu cauciucul ...am 130/70/18-spate si vreau 160/60/18

 

as vrea sa il pun pe aceeasi janta...

 

 

mentionez ca vreau sa fac aceasta schimbare pt look....credeti ca merge...treb alata janta sau ?????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...