Co_Blue Postat Iunie 4, 2004 Share Postat Iunie 4, 2004 In ultimul timp s-au mai intimplat citeva accidente mai mici sa zicem (adica n-au avut repercusiuni foarte grave) soldate fie cu pagume materiale fie cu traumatisme fizice ( mai mici sau mai mari ) ... si care s-au INTIMPLAT DIN CAUZA MOTOCICLISTILOR !!! De ce oare cei care au fost mai aproape de acele incidente n-au scris nimic pe aici ... ???? Cred ca ar fi fost util pentru toti sa cunoasca cauzele acelor accidente !! Asta ca sa invatam din greselile altora !! ... Si asta inainte sa ne avintam in marea campanie de impartire a fluturasilor !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iunie 4, 2004 Share Postat Iunie 4, 2004 Pai sa iti zic eu de ce: Cand am scris ce mi s-a intamplat ... era vina mea.... si mi-au sarit toti in cap, m-au facut prost, inconstient ... ETC. Cum sa mai scrii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat Iunie 4, 2004 Share Postat Iunie 4, 2004 Foarte buna intrebarea. Cred ca majoritatea evita sa-si recunoasca greselile. Eu sunt convins ca si in cazurile mai grave, motociclistul poarta o vina destul de mare, ca de exemplu viteza de peste 150 kmh. Eu cred ca la incepatori, majoritatea accidentelor se fac din cauza neconstientizarii fenomenului numit countersteering, urmat de poinf fixation. Deasemenea franarea (pe fata) pe carosabil umed constituie o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat Iunie 4, 2004 Share Postat Iunie 4, 2004 Pai sa iti zic eu de ce: Cand am scris ce mi s-a intamplat ... era vina mea.... si mi-au sarit toti in cap, m-au facut prost, inconstient ... ETC. Cum sa mai scrii? Si nu era adevarat? Fiecare greseste, unii scapa prin noroc, altii prin experienta iar unii mai si cad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iunie 4, 2004 Share Postat Iunie 4, 2004 Eu cred ca la incepatori, majoritatea accidentelor se fac din cauza neconstientizarii fenomenului numit countersteering, urmat de poinf fixation. Deasemenea franarea (pe fata) pe carosabil umed constituie o problema. 101% adevarat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iunie 4, 2004 Share Postat Iunie 4, 2004 bun hai sa incep eu cu exemplele negative miecuri seara, la locul accidentului din snagov. incerc sa intorc motorul meu de 260 de kilograme (fara ulei si benzina ) pe drumul ingust din padure, dintr-o singura miscare. bag in viteza, incep sa dau drumul la ambreiaj, ma inclin si dau drumul mai mult la ambreiaj. imi moare motorul. si cele 260 de kile aplecate imi inmoaie incet dar inefabil piciorul stang si sub ochii si spre incantarea asistentei de 20 de motoare las motorul pe picior usurel la pamant. dupa care precizez cu voce tare: asa am vrut eu, da? l-am ridicat totusi fara ajutor. gratie unui articol de pe net, care ne invata cum sa ridicam motoare grele. si 400 de kile sa aiba si tot il ridici din aceasta intamplare am invatat ca tramvaiul nu se intoarce fara "drrrrring-drrrrring!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Iunie 4, 2004 Admin Share Postat Iunie 4, 2004 exemplu negativ 2: io, la 10 min dupa ce mi-am montat motorul proaspat adus. in slapi, pantaloni scurti & tricou urc voios pe motor, dau din gaz prin cartier sa vaz cum mere mere bine trebe sa intorc (remember opturile de la scoala) ... incep manevra, vad o bucata de nisip ... ... ma uit bine la ea (remember target-fixation ), ma mai uit odata bine la ea, pana cand imi dau seama ca e prea tarziu sa mai fac ceva, franez cu fata bine de tot .... si (remember echipamentul de protectie pe care-l purtam) ps Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spooky Postat Iunie 4, 2004 Share Postat Iunie 4, 2004 bun hai sa incep eu cu exemplele negative miecuri seara, la locul accidentului din snagov. incerc sa intorc motorul meu de 260 de kilograme (fara ulei si benzina ) pe drumul ingust din padure, dintr-o singura miscare. bag in viteza, incep sa dau drumul la ambreiaj, ma inclin si dau drumul mai mult la ambreiaj. imi moare motorul. si cele 260 de kile aplecate imi inmoaie incet dar inefabil piciorul stang si sub ochii si spre incantarea asistentei de 20 de motoare las motorul pe picior usurel la pamant. dupa care precizez cu voce tare: asa am vrut eu, da? l-am ridicat totusi fara ajutor. gratie unui articol de pe net, care ne invata cum sa ridicam motoare grele. si 400 de kile sa aiba si tot il ridici din aceasta intamplare am invatat ca tramvaiul nu se intoarce fara "drrrrring-drrrrring!" Cum se ridica motoarele grele? Tutorial ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Iunie 4, 2004 Admin Share Postat Iunie 4, 2004 Cum se ridica motoarele grele?Tutorial ceva? Picking up a large bike - by yourself Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iunie 4, 2004 Share Postat Iunie 4, 2004 Ok, e vremea spovedaniei Era vorba mai devreme de incepatori care fac greseli elementare. Chiar si cu ceva mai multa experienta in spate poti face aceleasi greseli de agarici...de ex: IO. Acum vreo 3 saptamani - o luna....cu Jawa, pe ploaie torentiala, injuram apa care se aduna pe sha fix la oo Gandeam aiurea , conduceam pe Victoriei in modul " atentie e zeama pe jos" dar un pic cam tare, sa nu ma ude prea mult pana acasa. Fara sa imi dau seama , am franat cu fata pana am intalnit o dunga de vopsea uda,si m-am imprastiat pe jos in urmatoarea secunda, la viteza mica.STIAM foarte bine ca vopseaua uda e alunecoasa ca dreq.STIAM f. bine ca pe ploaie nu trebuie sa fortezi fata De altfel nici nu am fortat-o.Pur si simplu NU AM GANDIT pentru 3 secunde. Urmari: mai nik. Motorul a mai alunecat inca niste metri si s-a oprit intr-un taxi care stationa, cu rotile inainte.Avarii: nimic, s-a dus sanie pe barele de protectie si pe scarita. Eu am cazut pe o parte si m-am tarat pe asfaltul ud un metru. Utilizat geaca si manusi, polizat frumos.Inafara de o vanataie pe sold , nimic. Morala pt mine? CASCA OCHII PE UNDE "CALCI", (cuvant jignitor)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iunie 4, 2004 Share Postat Iunie 4, 2004 Si nu era adevarat?Fiecare greseste, unii scapa prin noroc, altii prin experienta iar unii mai si cad. Sunt de acord. Dar ma asteptam la fraze de genul: bine ca esti ok. Ai grija data viitoare. Nu: ai fost un prost ... etc. Ar fi culmea ca unui om suparat ca a patit ceva sa il mai fac si tampit. Ii zic... man bine ca esti ok. Ca sigur data viitoare nu o sa mai faca greseala aceea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iunie 6, 2004 Share Postat Iunie 6, 2004 eu incep cu...SA IMI BAG (cuvant urat) IN PIATRA DE PAVAJ A PIZDEI MAMEI LOR CU TOT CU BENZINARIA .ULII...LUKOIL. deci facem parada pt nus ce partid ..ne dau aia benzina moca la fututa aia de benzinarie pavata cu piatra alunecoasa ca sticla...imi aluneca spatele pe o gura de canal frumos lustruita dar cu vreo 5 cm mai inalta decat pavaju'.... deci ma duc pe o parte desi mergeam drept ,strang ambreaij & frana fatza...si pana la urma o opresc cu picioarele..dar in semnalizarea altei moto..frana fatza total ineficienta ...m-am facut de caca....ata ete ...bine ca nu mi-a dat ala vreun pumn in nas ca ma trageam in poza pt licentza , makiat...inca o data...sa ii fuck in gura pe porcii pulii mele care au ales piatra ai pt pavaj....vina mea e ca am fost acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmatei Postat Iunie 6, 2004 Share Postat Iunie 6, 2004 Eu mi-am furat-o sambata trecuta. Mergeam pe tineretului, destul de tare ca era noapte si liber, dar la oarece distanta de masina din fata. Ghinion de nesansa, masina din fata jeep-ului din fata mea a franat brusc, jeep-ul a franat brusc, eu am schitat o frana si m-am proptit in jeep Am mai avut timp doar sa ma decid ca nu vreau sa ies pe contrasens ca nu vedeam nimic. Aripa complet mucificata (pe jeep n-am lasat nici un semn, *&*@) in rest n-a patit nimeni nimic, nici n-am cazut... Asadar, atentie la distanta de franare cu pasager in spate, mai ales daca franele sunt de productie socialista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandi Postat Iunie 6, 2004 Share Postat Iunie 6, 2004 bre da' vad ca zilele astea mai "umede" au scos prin voi tot ce-i mai bun din... tutorialele de mers pe motor, sub motto-ul "asha nu"! io mai shtiu doo cazuri: o fata a lasat un dragstar pe jos, la viteza mica, intr-o zona unde se decapa asfaltu' shi o honda data pe jos din cauza unei franari brushte pe fatza (pilotu' era prima zi pe motoru' nou-noutz shi cred c-o ardea cam tare... ); amandoi pe uscat leziuni & pagube minore, morala... maxima, sper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandi Postat Iunie 7, 2004 Share Postat Iunie 7, 2004 miecuri seara, la locul accidentului din snagov. incerc sa intorc motorul meu de 260 de kilograme (fara ulei si benzina ) pe drumul ingust din padure, dintr-o singura miscare. bag in viteza, incep sa dau drumul la ambreiaj, ma inclin si dau drumul mai mult la ambreiaj. imi moare motorul. si cele 260 de kile aplecate imi inmoaie incet dar inefabil piciorul stang si sub ochii si spre incantarea asistentei de 20 de motoare las motorul pe picior usurel la pamant. dupa care precizez cu voce tare: asa am vrut eu, da? Porcusorul neprietenos se plimba cu bicicleta. Iepurasul alerga pe linga el: - O sa cazi, o sa cazi! Deodata, porcusorul cade. Iepurasul: - Ai vazut, ai vazut? Din groapa se aude o voce ragusita: - Parchez unde vreau eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogg Postat Iunie 7, 2004 Share Postat Iunie 7, 2004 Muhahah... Stoppie ..primul a iesit.. Al doilea era pe nisip = vanatai intre picioare ca la balamuc.. In rest in trafic merg cu maxima atentie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandi Postat Iunie 7, 2004 Share Postat Iunie 7, 2004 (...) vanatai intre picioare ca la balamuc... deci pentru tine un banc cu... "Din groapa se aude o voce pitzigaiata:" ia, potzi sa faci asha? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogg Postat Iunie 7, 2004 Share Postat Iunie 7, 2004 Oi putea...da tu stoppie poti sa faci cu aia? :( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat Iunie 7, 2004 Share Postat Iunie 7, 2004 Oi putea...da tu stoppie poti sa faci cu aia? :( Cred ca in cel mai bun caz faci endo, nu stoppie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elf_away Postat Iunie 7, 2004 Share Postat Iunie 7, 2004 ce i aia endo ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iunie 7, 2004 Share Postat Iunie 7, 2004 endoscopie. iti baga un tub in matzu gros, prin fund si se uita ce ai mancat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat Iunie 7, 2004 Share Postat Iunie 7, 2004 (editat) ce i aia endo ? Stoppie este cand motocicleta continua sa mearga o perioada dupa ce a fost "ridicata" pe roata din fata. Endo este atunci cand la oprirea totala se ridica pe roata fata. Editat Iunie 8, 2004 de Dobrescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tremelo Postat Iunie 7, 2004 Share Postat Iunie 7, 2004 endoscopie. iti baga un tub in matzu gros, prin fund si se uita ce ai mancat. ca la desene animate. @Dobrescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iunie 8, 2004 Share Postat Iunie 8, 2004 Hm...vad ca ati luat-o pe aratura....clasic.... Ok, va povestesc ce se mai poate intampla cand pleci la drum.Am fost lovit de o BARCA(!!!!!!) pe drum european. Am mai amintit de incidentul care era aproape de a se transforma in Accident cu "A" mare De 1 mai in drum spre mare...intre Slobozia si Tandarei...mergeam linistit ciu 80kmh,primul dintr-un grup de 5-6 motoare.Era aglomeratie, intre noi se intercalasera si conserve, ne-am mai separat sa putem fi depasiti usor.Din spate ma depaseste o conserva...mare..atata vedeam in oglinda.Cu timpul statea cam la limita ca veneau masini din fata.Conserva remorcva o barca ce semana mai mult a iaht....o salupa mare. Ma depaseste la limita si cu barca imi "ia" fata, ma forteaza sa franez si sa ma dau mai spre dreapta, foarte aproape de marginea soselei. Injur in casca si ma deplasez mai spre axul drumului (cam la 1 metru) , pentru a-mi "tine" banda, sa nu mai repete altul figura...Mai trec 20 de secunde si ma depaseste altul , tot cu....barca! Asta se bagase exact ca ultimul limbric nenorocit , idiot , prost si (cuvant jignitor) cu impresii in cap , clar nu avea timp, din fata venea un tir.Franez si ma deplasez spre dreapta, sa evit barca remorcata, eram fix in "varful" barcii cand asta a reintrat in banda.Ruland aproape de iesirea in decor , idiotul ma acroseaza cu rotile si aripa remorcii Instinctiv am ridicat piciorul de pe scarita , altfel ar fi fost zdrobit. Cu aripa imi indoaie scara peste schimbator, cadrul meu de protectie freaca pe una din rotile remorcii...mai am si acum urme de cauciuc pe ea. Nu imi dau seama cum de am ramas pe roti, spatele mi-a fugit in derapaj spre axul drumului si in mod clar ar fi urmat un "high-side" .Nu imi dau seama cum m-am redresat, totul a fost reflex in cateva fractiuni de secunda....cert e ca am descris un zig-zag ciudat combinat cu derapaj spate si mi-am recapatat stabilitatea. Mi-au povestit ulterior cei din spatele meu ca au urmarit faza fara sa-si creada ochilor, ma si vedeau intins pe jos cu lumanare la cap. Idiotul cu barca nici nu s-a sinchisit , si-a continuat drumul...nu am oprit, m-am luat dupa el cu intentii vadit si justificat criminale . Numarul de inmatriculare al remorcii: B-81-CDO sau B-81-COD , nu mai stiu exact dar mi-am notat mai tarziu pe ceva . Am ajuns in dreptul capotei animalului facandu-i semn sa traga pe dreapta , cu bratul intins...a accelerat gata-gata sa-mi rupa mana,ii era clar cam ce se alege de el daca opreste.Tampitul m-ar fi bagat in puscarie, mai bine ca n-a oprit...simteam adrenalina cum imi bubuie in ritmul inimii in timpane, l-as fi calcat in picioare pana nu mai misca ...nu atat pentru ce era sa-mi faca mie , cat pentru ca a pus in pericol viata pasagerului, finta pe care o iubesc cel mai mult pe lumea asta... Am abandonat urmarirea, fiind si cu motorul blocat in viteza a 4-a (schimbatorul era blocat de scarita indoita). Doi prieteni au continuat urmarirea, fara succes, pana la urma au trebuit sa se lase pagubasi sa nu-i omoare tampitul. Dupa ce m-am linistit si am fumat jumate de pachet de tigari,am indreprtat scarita si am plecat mai departe..mi-am data seama ca degeaba m-as duce la primul post de politie ca nu-i vor face nimic.Conform legii, cel mult o amenda de 300.000 pentru ca "nu a pastrat distanta laterala". De un proces nici nu putea fi vorba, nu au existat practic pagube materiale sau vatamari.Chiar daca as fi incercat sa dovedesc cu martori ceva, ar fi urmat o lunga lupta cu morile de vant , individul fiind vre-un fiu de mare stab, altfel cine (cuvant urat) mea isi permite iaht Concluzia? De cacao, stimabililor. Sper ca vreodata sa dau ochii cu animalul care conducea conserva in ziua aia spre mare si sa-i rup vreo 2 maini si 3-4 picioare, dupa care sa-i spun si de ce.In general nu sunt o persoana violenta, dar... Deci, stie cineva cine isi plimba barca pe o remorca B-81-COD de 1 mai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandi Postat Iunie 8, 2004 Share Postat Iunie 8, 2004 Numarul de inmatriculare al remorcii: B-81-CDO sau B-81-COD , nu mai stiu exact dar mi-am notat mai tarziu pe ceva .(...) Concluzia? De cacao, stimabililor. Sper ca vreodata sa dau ochii cu animalul care conducea conserva in ziua aia spre mare si sa-i rup vreo 2 maini si 3-4 picioare, dupa care sa-i spun si de ce.In general nu sunt o persoana violenta, dar... Deci, stie cineva cine isi plimba barca pe o remorca B-81-COD de 1 mai ? cel putzin una din cele doo remorci (da, cu barca d'aia mare, ca un iaht) era pe Keoke la evenimentu' ala cu off-road/ weekend/ adventure alea-alea in 19-24 mai; m-am gandit sa te sun sa-ntreb de numerele alora de remorca da' eram deja suparat pe alte kestii shi-am renuntzat... oricum, data aviatoare o sa le transmit salutari din partea ta... shi pe cat posibil itzi comunic coordonatele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.