Sari la conținut

Bmw F 650


Postări Recomandate

Salutare celor cu sigla alb-albastra si nu numai! :baldy: Am un F 650 Enduro,din 1994,merge brici pina la...150km/h,apoi termina gazul din carburator si...ia o pauza :banana: Dupa 15-20 secunde isi revine si zboara din nou! :P Nu gasesc hiba,am umblat la aer,la nivel...si neamtzul tot nu vrea! :ok: Inainte sarea de 170km/h si nu dadea semne de oboseala,dar in urma unei mici reparatii la unul din cuiele ponto caruia i sa rupt sigurantza,nu ii mai dau de cap!As dori un reglaj facut de un atelier autorizat,exclus bilbe,incercari,facute linga bloc! :D Daca exista cineva prin apropiere care ma poate ajuta sa lase aici un nr.de tel. si-l voi contacta(sau un sfat pertinent)! :kiss:Atentie!Nu o dau la fier vechi! :D Va salut cu farul! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai verificat nivelul de umplere al camerelor de nivel constant (cuiele puantou) shi nu se vede nimik verifica traseul de benzina sa nu fie infundat pe undeva ... (incepi de la robinet shi continui pana in carburatoare). In alta ordine de idei, incearca sa verfici shi traseul aerului sa nu fie infundat cu ceva sau filtrul distrus, iar dupa ce ai rezolvat problemele astea fa-i o sincronizare shi nu are cum sa nu mearga...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat traseul,robinetul,aerul,filtrul de aer si totul e ok!Cred ca reglajul la aer sau gaz nu e cel corect,altceva nu are ce sa aiba!Si totul s-a intimplat dintr-odata,dupa ce am remediat problema cu sigurantza de la cuiul din stinga,cu toate ca am pus totul cum a fost(cred!). :banana: Oricum,multzam de ajutor!Am totusi nevoie de un banc de reglaj si o verificare autorizata,vreau totul de la "bestie"! :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.......

Inainte sarea de 170km/h si nu dadea semne de oboseala

..........

 

Fericitule! In talon scrie 165km/h si pana acolo am reusut sa o duc si eu dar....cu semne evidente de oboseala :banana:

Si e din '98

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fericitule! In talon scrie 165km/h si pana acolo am reusut sa o duc si eu dar....cu semne evidente de oboseala :baldy:

Si e din '98

Nu am kef de glume!Am facut poza kilometrajului cu mobilul(!) pe autostrada la 170km/h!Se vede ca eram in trafic (nu pe cric cum poate ai fii tentat sa ma "tamponezi"ca eram!) si ajungeam frecvent si relativ usor la viteza asta!Nu ma pricep sa transfer poze de pe mobil pe p.c. dar daca vrei sa te convingi, te astept sa vezi!Am uitat sa-ti specific faptul ca aveam rucsac plin oki in spate, top casse-ul indesat cu acareturi si eu am la"gol"90kg!Sper sa rezolv problema si sa-ti pot dovedi! :banana:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Usurel, usurel.. :bounce: N-am zis ca nu te cred! Chiar vorbeam serios cand ti-am zis " fericitule" Faptul ca poate ajunge pana la viteza aia nu poate insemna decat doua lucruri: ori motorul este super meserie (eventual nu mai are catalizator) ori kilometrajul nu este tocmai ok.

In principiu ma bucur de binele altuia, asa ca presupun ca motorul este super meserie :)

Felicitari inca o data

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce are,stiu doar ca l-am luat la 18000km,fara modificari vizibile,nu a luat omor la vechiul stapin,iar eu incerc sa recuperez! :burnout:Am un amic cu un Pegaso din 2001 si la incarcaturi aprox egale si nerv identic trebuia mereu sa-l astept! :drink: Asta in conditiile in care motoarele is aproape la fel,al lui mult mai nou,consuma ceva mai mult si pe autostrada a ajuns cu el la 160km/h si...n-a mai vrut! :bounce: Acum cauta sa-l schimbe cu un F650/"94!Dar vrea diferenta!!! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai verificat nivelul de umplere al camerelor de nivel constant (cuiele puantou) shi nu se vede nimik verifica traseul de benzina sa nu fie infundat pe undeva ... (incepi de la robinet shi continui pana in carburatoare). In alta ordine de idei, incearca sa verfici shi traseul aerului sa nu fie infundat cu ceva sau filtrul distrus, iar dupa ce ai rezolvat problemele astea fa-i o sincronizare shi nu are cum sa nu mearga...

Bronto dragule! Este vorba de F650 de la BMW ce pana mea sa sincronizeze la ala? e monocilindru! :ok: :finger: :finger: :kick: :bounce: :) :drink:

 

Si on topic Iar o luati pe aratura Rotaxu de pe pegaso e mai puternic ca are o supapa in plus . Cu consumul cum stai dac zici ca ai unblat la acele de dozaj vara sa te agati de plutitoare atunci tot acolo tre sa sapi .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

POate va lamuriti cum e cu carburatorul DUBLU de la F650:

 

"Feeding the engine is a pair of constant-vacuum Mikuni carburetors, each with its own intake port. Similarly, exhaust gases are carried out by a pair of headers through twin ports. These modifications allow the engine to produce a healthy 48 horsepower at 6500 rpm with 41 lbs-ft of torque at 5200."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

POate va lamuriti cum e cu carburatorul DUBLU de la F650:

 

"Feeding the engine is a pair of constant-vacuum Mikuni carburetors, each with its own intake port. Similarly, exhaust gases are carried out by a pair of headers through twin ports. These modifications allow the engine to produce a healthy 48 horsepower at 6500 rpm with 41 lbs-ft of torque at 5200."

In romaneste nu se poate,va rog?!Acum 30 ani cind am facut eu scoala se practica rusa,franceza si rar germana.Engleza - iok! :crack: Iar aia cu Aprilia o putem verifica,asteapta s-o dreg! :wave: Consumul dupa ce s-a defectat nu a sarit mult,practic nu am sesizat pentru ca am mers mult mai incet! :hug: Asfalt uscat si aveti grja de voi! :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In romaneste nu se poate,va rog?!Acum 30 ani cind am facut eu scoala se practica rusa,franceza si rar germana.Engleza - iok! :crack: Iar aia cu Aprilia o putem verifica,asteapta s-o dreg! :wave: Consumul dupa ce s-a defectat nu a sarit mult,practic nu am sesizat pentru ca am mers mult mai incet! :hug: Asfalt uscat si aveti grja de voi! :eek:

 

Alimentarea motorului se face cu o pereche de carburatoare Mikuni cu nivel constant al depresiunii, fiecare avand poarta separata de admisie a aerului, Similar, gazele de evacuare au pentru fiecare supapa de evacuare galerie separata. Aceste modificari permit motorului sa dezvolte 48de cai putere (sanatosi :ok: ) la 6500rot/min si un moment motor de 41 lbs(livre) x ft(picioare) la 5200rot/min

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multzam mult,neica,dar totusi nu asta-i problema! :hug: O sa dau iarasi carburatorul jos si o sa iau reglajele pas cu pas,cred ca buba-i de la reglajul aerului(3ture juma la fiecare jigleur de aer) :wave: si daca face tot asa merg cu ea la "doctor"!Oricum,multumesc celor care s-au chinuit sa ma ajute! :crack: Va salut cu farul! :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa traiesti

mai ce sa zic si io am un bmw tot f650

din 98

dar o parere

tu ai zis ca vrei un atelier specializat

de ce nu te duci la reprezentanta

nu iar asa de scump

adica sa te duci la bavaria

mie mi se bulise sonda de ulei

si am dat comanda la kawasaki in ct si nici in ziua de azi nu am vazut sonda aia nenorocita.si m-am dus frumusel la bavaria si ce sa vezi in 7 zile asa cum zic ei

am avut sonda pe care scrie kiar si bmw

si nu am dat decat380miilei veki

si app de viteze

io am dus-o pana in 180 dar la vale si singur

si mai mult de 5l la o 100km nu ia

gata bafta si sper sa iti rezolvi problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa o sa fac,am vorbit la telefon cu cineva de la ei si cind o sa am 2-3zile libere dau o fuga,ocazie cu care vreau sa rezolv si cu un parbriz inalt,touring.Multzam! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa o sa fac,am vorbit la telefon cu cineva de la ei si cind o sa am 2-3zile libere dau o fuga,ocazie cu care vreau sa rezolv si cu un parbriz inalt,touring.Multzam! :eek:

ah ce bun e parbrizul ala.hehehehai bafta si asfalt uscat

:wave: :hug: :crack: :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana sa imi schimb parbrizul acela inalt nici nu stiam cat de util imi era. E drept, prin padure si pe coclauri ma cam deranja ca era fumuriu si nu vedeam aproape, in fata motocicletei, insa la drum intins...e aur curat.

Acum mi-am pus un parbris putin mai scurt. Tot vantul mi-l deviaza fix in cap. Ce vijelie...ce furtuna...ce tornada la mine in casca!! E drept am un rahat de casca dar...si cu una buna..tot acolo ar ajunge vantul :crack:

Cel vechi mi s-a topit...nu stiu unde as putea sa il repar ca la BMW am inteles ca nu se mai aduc!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan din Bucuresti (0722646373)a promis ca ajutat de cele doua miini ale sale din dotare ma va ajuta cu un parbriz touring!Abia astept sa ajung in Bucuresti,dar pina atunci imi pling de mila! :crack: Multa bafta si aveti grija de voi!Va salut cu farul! :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multzam mult,neica,dar totusi nu asta-i problema! :D O sa dau iarasi carburatorul jos si o sa iau reglajele pas cu pas,cred ca buba-i de la reglajul aerului(3ture juma la fiecare jigleur de aer) :D si daca face tot asa merg cu ea la "doctor"!Oricum,multumesc celor care s-au chinuit sa ma ajute! :D Va salut cu farul! :)

la bavaria 360 lei noi pt carburatie :lol:

sau mai pe romaneste 3 ore manopera....stie cineva unmeseriasi care regleaza ...dar nu dupa ureche ca lautarii.. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la bavaria 360 lei noi pt carburatie :D

sau mai pe romaneste 3 ore manopera....stie cineva unmeseriasi care regleaza ...dar nu dupa ureche ca lautarii.. :ok:

 

Ciiiiiit????????????? :D 360?Pai astia fac R.K.? :D Mie imi ia o jumatate de ora sa desfac carburatorul in piese componente si tot atit sa-l adun,si lor (specialisti) le ia 3 ore?Cred ca stiu hiba de unde vine si imediat ce il voi regla ma voi lauda aici,asa ca ma lipsesc de "meseriasi"! :lol: Asa am invatat meserie si pina acum,desfacind,citind,incercind...si asa voi proceda si pe mai departe,atit cit se poate! :D

Asfalt uscat si aveti grija de voi! :) Va salut cu farul! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat carburatia! :lol: A durat mai putin de 30min!Cine mai are probleme ii stau la dispozitie cu sfaturi!Si am economisit 100Eu ! :D Asfalt uscat si aveti grija de voi! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ce mai astepti??!!!

Spune tot! Nu omite nimic! De la primul surub desfacut pana la ultima piesa pusa la loc!

Baga mare ca ne-am infierbantat :D

:lol:

 

Acum nu am timp,trebuie sa scot pirleala pentru cit am rabdat,asa ca acum talpui la ea! :D Daca are cineva probleme,ma gaseste aici, :) nu scriu asa doar de amorul artei, :D ca se gaseste cite un curios! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Sunt sigur ca sunt destui "curiosi" de cum ai rezolvat problema cu carburatorul. Postul tau va ramane aici, nu-l va sterge nimeni si va fi citit de multi altii care au aceeasi problema. Deci, am aprecia daca ne-ai spune cum ai rezolvat problema :baldy:

 

Cateva posturi mai sus am citit ca Aprilia Pegaso nu tine pasul cu BMW F650, ESTE FALS! Doar sunt motoare aproape identice.

Eu am Pegaso fab. 1998, are 22000 km si cu pasager i-am dat 175 km/h. Si credeti-ma ca mai era loc, dar imi era frica sa-i mai dau gaz.

Daca motorul colegului este pus la punct nu vad de ce nu ar ajunge la aceeasi viteza!? :baldy: Poate motoreta are o mica problema... carb nereglat, nu stiu.

 

Asteptam sa ne spui cum ai facut-o sa mearga!

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simplu...si nu prea:am luat cartea tehnica,am deschis-o la carburator, :kick: am "fotografiat" bine elementele componente si ordinea lor de amplasare si am vazut ca suruburile de aer (jiglerele) erau slabite anormal de mult(unul statea sa cada,probabil din trepidatii,talpa si alte cauze!) :lol: .Am purces la stringerea la maximum a fiecaruia in parte si apoi desfiletarea lor cu 3 ture si jumatate,conform aceleiasi carti tehnice! ;)Cam asta a fost,iar in plus am spalat cu decarburol absolut toate maruntisurile iar apoi le-am montat la loc cu mare atentie! :ok:Treaba cu Aprilia amicului am studiat-o atent acum vreo citeva zile,cind a inceput sa dea rateuri si nu se mai tura!Am schimbat bujia (mare chin!) si am vazut ca afumatura pe care o avea era demna de pus la cutiutza cu fier vechi! :lol: Acum porneste usor si parca si-a schimbat mersul!Astept cu nerabdare un drum mai lung in haita sa vad ce poate! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...