4bike Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Salut! tot de prin ograda un BMW r26 fabricatie 1958:unsure: De vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozorotchi41 Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 astazi fiind ultima zi de concediu medical si vremea de afara nu-mi permite sa mesteresc am zis ca astazi sa pierd vremea pe motociclism.ro mai ales coltul reconditionistilor asa ca bag poze BMW r27 si juniorul, mai pun o poza cu un BMW r26 pe care l-am vandut Mesaj completat am uitat sa precizez r26 e cel alb Mesaj completat Salut! un r60 de care sunt cel mai atasat,initial a fost vopsit alb complet si carenat ,a facut parte din escorta lui Ceausescu prin anii 60- 70.Prin UJCA a ajuns in posesia unui militian din Arad acesta dupa un timp la vandut a mai schimbat vreo 5 propietari si a ajuns in propietatea unui clopotar de la biserica din Piata Pompierilor Arad, pe acesta l-am pistonat mult timp sa-l vanda dar nu a vrut.Intre timp clopotarul a murit intr-un accident de motocicleta cu un BMW r27 .BMW r27 tot la mine a ajuns e cel din pozele anterioare cu rezervor visiniu dar r60 a disparut au mai trecut citiva ani si am dat de el la Salonta de unde a ajuns in posesia mea ,era varza,imi aduc aminte cum l-am tractat legat cu o funie de un Ural dar a meritat.L-am pus pe picioare a venit vremea sa-l trec pe numele meu probleme mari la RAR la facutul cartii de identitate in vechiul talon era trecut an 1959 BMW r60,cei de la RAR au zis ca in baza lor de data nu exista r60 ci doar r60\2 sau r60\5 si trebuie facuta omologare individuala ,mi au zis ca pana nu fac rost de cartea tehnica originala nu au ce sa-mi faca,am contactat prin cineva BMW Germania, foarte promti mi-au trimis cartea tehnica si un catalog dupa serile de fabricatie .A mai durat 6luni pana au reusit sa-mi faca CI dar gresit au trecut ca an de fabricatie 1969 in loc de 1959 cand le-am zis de greseala au zis ca nu mai pot sa modifice si sa ma bucur ca am un motor mai tanar cu 10ani. Aripa fata,tobele,stopul nu sunt cele originale dar le am si pe cele originale cand o sa am mai mult timp le voi reconditiona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Partile reconditionării: - interesanta - arzatoare - urata - frumoasa - descoperitoare Mult de munca, multi bani cheltuiti. Traiasca strungarul roman cand e treaz si rusul beat cand a turnat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 dar ce reconditioneaza baiatu' acolo? Mai pune si tu cate o poza din cand in cand cu ce mai faci...tii interesul treaz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thvlad Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 Salut! Pentru atasistii interesati, vreau sa prezint cat mai succint o cale de rezolvare a scaunului pentru atas, in cazul meu fiind vorba despre un atas de NIPRU. Insa cu siguranta ideea se pote extinde la orice atas, cu modificarile de rigoare. Fiindca nu am gasit nicaieri sa cumpar un scaun original, asa cum as fi vrut, mi-am rezolvat singur problema zic eu, in mod onorabil... Si ma gandesc ca poate mai sunt si altii interesati de asta. In principiu, am folosit un scaun original de motostivuitor BALKANKAR de 1,5 tone. Este similar si cu cel folosit pe electrostivuitoare. Se poate recupera de pe un stivuitor dezafectat, sau se gaseste nou-nout la orice dealer de piese BALKANKAR, costa 50 euroi. In Bucuresti sunt multi dealeri de piese BALKANKAR. Scaunul nu se poate folosi ca atare din cauza dimensiunilor putin mai mari decat cele ale atasului, dar se adapteaza perfect folosind perna scaunului drept spatar,iar spatarul scaunului drept perna. Asa cum se vede din primele 2 poze, scaunul are 3 parti componente: perna cu sistemul de glisare fata-spate si opritor, spatarul si un coltar din tabla ranforsata cu care se asambleaza cele doua. Am demontat glisierele pernei pe care le-am prelungit cu doua bucatele de platbanda, pentru a le putea monta in atas ca sistem de sustinere si glisare verticala a scaunului ( foto 3 ) La montarea pe atas trebuie atentie la pastrarea distantei si paralelismului intre glisiere. Am asamblat scaunul (perna + spatar) cu coltarul de tabla original, asa cum am mai spus, folosind perna originala ca spatar, iar spatarul original ca perna si l-am montat pe atas. (foto 4) Sistemul are avantajul ca scaunul poate fi scos imediat din atas prin actionarea opritorului si glisare verticala, nu necesita nici o scula ajutatoare. Poate vi se pare cam scumpa aceasta cale... Nu pot spune ca este cea optima, dar este cea aplicata de mine si nu necesita prea multa munca... Daca pot fi de ajutor cu ceva amanunte, sau cu procurarea scaunului de stivuitor, va stau la dispozitie aici, sau pe PM. Numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 arata bine tunningul... buna idee. ca si comfort cum e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 Sincer, tuningul asta de 50 de euro mi se pare scump, in conditiile in care Darian imi face scaunul perfect de Nipru la aceeasi bani si nu mai stau sa sudez sau sa tai. Mesaj completat Doua cadre de ijuri mai vechi. Si cu un super motor pus pe unul dintre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozorotchi41 Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Salutare! niste poze cu motorul cu care merg la lucru BMW r60\5 ,mai am unul care urmeaza sa-l pun pe picioare. Mesaj completat alte proiecte in lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Bai baiatuleee...la Gabi nu?? Ks 600? Sa aveti mult spor!! Superb exemplar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Mda, numa ca tre sa comand piese numa de 3000 de europeni. Au mama... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 (editat) Sincer, tuningul asta de 50 de euro mi se pare scump, in conditiile in care Darian imi face scaunul perfect de Nipru la aceeasi bani si nu mai stau sa sudez sau sa tai. Poti sa pui niste poze, sa vedem ce a facut Darian pentru tine?! Mersi Editat Martie 30, 2010 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 ÂŞi Uralul are admiratorii lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 ÂŞi Uralul are admiratorii lui. Ceva mai recent?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Fa-ma sa pricep despre ce e vorba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Fa-ma sa pricep despre ce e vorba? O poza, damn! O poza mai recenta.... Poate cu scaunul faut de Darian Off! ce stresant sunt! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Poftim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Mihai,unde pot apela pt cromare de calitate,pt piese mari(tobe,roti,bara masina etc)? multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Bratu din Pantelimon, e singurul pe care pot sa ti-l recomand. 0745686256 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 multam fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Compania AUTOMOBILIA SRL si Muzeul Municipiului Bucuresti invita toti pasionatii de vehicule istorice, duminica 16 mai 2010, la cea de-a VI-a editie ANTEBELUM. Dedicat exclusiv vehiculelor istorice antebelice, evenimentul va debuta cu o expozitie desfasurata in intervalul 9:30-11:00 in curtea Palatului Sutu (Pta Universitatii - Muzeul Municipiului Bucuresti http://www.muzeulbucurestiului.ro/main.html) si va continua cu o parada pe strazile capitalei. Atentie, daca doreste careva sa participe, il astept cu un PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanmarina Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 Salutare, am si eu nevoie de o toba finala pentru Simson Sport ori Jawa California. Ma poate ajuta cineva? thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 În perioada 10-13 iunie, userul @AUTOMOBILIA ne invita la Standul AUTOMOBILIA din cadrul Bucharest Classic Car Show, o expozitie de vehicule istorice organizata la Word Trade Plaza Bucuresti (Zona Piata Presei Libere). Cu aceasta ocazie va avea loc lansarea site-ului http://www.automobilia.ro/ un portal care sper ca se va bucura de aprecierea pasionatilor de vehicule istorice. Printre participanti se numara Clubul Vehiculelor de Epoca din Romania (co-organizator alaturi de WTCB), Retromobil Club Romania si Oldtimer Studio. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Spun si eu o parere aici... Cele mai frumoase motociclete si masini au fost construite pana in anii '60. Nu stiu de ce dupa aceea oamenii n-au mai avut aceeasi viziune. Mai ales in ziua de azi, eu unul nu mai gasesc nicio motocicleta sau masina care sa-mi trezeasca vreun sentiment de admiratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.