Sari la conținut

Coltul iubitorilor de retro


bunu
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 785
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Sper sa fiu conform topicului.

Anunt pt cei care reconditioneaza motociclete si altele...

Pot sa fac orice piesa moto din orice material in forma originala sau modificata.

Exclus camasi pistoane si pistoane.0729 509 935

sau ian_kleinschmidt@yahoo.com disponibil si pe messenger.

Salutare si spor la treaba !

 

Salut, pinion de atac pentru grup conic de IFA MZ 350 poti face? E destul de complicat, il am pe cel vechi cu dintii rupti si coroana cat de cat buna.

 

Mersi. :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baaaaaaaaiiiiiii nebunule,asta se spune la morti nu la vii.

Hai ca asta nu mai stiam.., si la vii cum se spune, aleluia?!.PS Sa vedeti Mz rt ce va arata taticu la primavara, numa bun sa va zgariati pe fata! :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca asta nu mai stiam.., si la vii cum se spune, aleluia?!.PS Sa vedeti Mz rt ce va arata taticu la primavara, numa bun sa va zgariati pe fata! :kick:

eu abia astept sa vad ce iese :crack:

 

@ovisey: mane, muta si tu discutia la topicul omului, ca tot a deschis oferta :cheers: hai sa lasam curat pt poze si sfaturi aici :crack:

 

PS: nu va pot incanta cu picturi pt ca-s in carantina :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare :crack: Hai ca intru si eu aici cu toate ca nu prea merit.Am si eu un Simson.Sunt destul de multumit de el,tinand cont de faptul ca unele piese nu mai sunt originale.Cilindrul cu aripioarele de racire e de la alt tip de Simson,mai vechi.Se incalzeste prea tare si se caleaza .In rest piesele sunt ok.Mai e o problema la pedala de pornire.Cateodata nu prinde.Stiti cum e sa dai cu piciorul cu toata forta in pamant? :rolleyes: Problema e:cum fac rost de cilindru, piston si segmenti?Mai am doi cilindrii dar nu am pistoane si segmenti pe masura,sau am piston dar cilindrii sunt la cota mai mare...Ce as putea sa fac?Setul de la scodita se potriveste?Motorul merge dar imi face mereu probleme din cauza ca se incalzeste prea tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare :crack: Hai ca intru si eu aici cu toate ca nu prea merit.Am si eu un Simson.Sunt destul de multumit de el,tinand cont de faptul ca unele piese nu mai sunt originale.Cilindrul cu aripioarele de racire e de la alt tip de Simson,mai vechi.Se incalzeste prea tare si se caleaza .In rest piesele sunt ok.Mai e o problema la pedala de pornire.Cateodata nu prinde.Stiti cum e sa dai cu piciorul cu toata forta in pamant? :rolleyes: Problema e:cum fac rost de cilindru, piston si segmenti?Mai am doi cilindrii dar nu am pistoane si segmenti pe masura,sau am piston dar cilindrii sunt la cota mai mare...Ce as putea sa fac?Setul de la scodita se potriveste?Motorul merge dar imi face mereu probleme din cauza ca se incalzeste prea tare.

Nu cred ca se incalzeste din cauza cilindrului chiulasa se incalzeste mai tare nu cilindrul. vezi reglaje, carb aprindere vezi daca ai garnitura de clingherit la cotul esapamentului, eventual sa nu ai frana care freaca s-au toba infundata verifica nivelul uleiului la motor. La pedala desfaci cutia si vezi care-i treaba sa fie pinionul asa de ros sa nu mai prinda nu cred. Eu pentru piston de Skoda a trebuit sa schimb camasa masoara pistonul .

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca se incalzeste din cauza cilindrului chiulasa se incalzeste mai tare nu cilindrul. vezi reglaje, carb aprindere vezi daca ai garnitura de clingherit la cotul esapamentului, eventual sa nu ai frana care freaca s-au toba infundata verifica nivelul uleiului la motor. La pedala desfaci cutia si vezi care-i treaba sa fie pinionul asa de ros sa nu mai prinda nu cred. Eu pentru piston de Skoda a trebuit sa schimb camasa masoara pistonul .

Succes!

Cum le stii mata puiule,mai rar.Scuze de afara topic. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca se incalzeste din cauza cilindrului chiulasa se incalzeste mai tare nu cilindrul. vezi reglaje, carb aprindere vezi daca ai garnitura de clingherit la cotul esapamentului, eventual sa nu ai frana care freaca s-au toba infundata verifica nivelul uleiului la motor. La pedala desfaci cutia si vezi care-i treaba sa fie pinionul asa de ros sa nu mai prinda nu cred. Eu pentru piston de Skoda a trebuit sa schimb camasa masoara pistonul .

Succes!

Am demontat-o de nu mai stiu cate ori si am montat-o la loc am.Am schimbat garnituri.Toba e curata Aprinderea in tot felul de pozitii.Carburatorul ca la carte.Nu am avut probleme pana nu am pus cilindrul asta.E de fonta si are aripioare mai mici si circuitul de ulei e diferit.Am facut un santulet in imbracamintea cilindrului ca sa fac legatura cu chiulasa.Trebuie sa iau setul nou.Am vazut un anunt prin moto-life sau nu mai stiu prin ce revista ,ca se fac undeva.Pentru pedala tre sa desfac cutia sa vad daca se poate face.Daca nu sa iau alta.Si arcul.Dar cred ca o mai aman putin ca au aparut ceva probleme :rolleyes:

Ms !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am demontat-o de nu mai stiu cate ori si am montat-o la loc am.Am schimbat garnituri.Toba e curata Aprinderea in tot felul de pozitii.Carburatorul ca la carte.Nu am avut probleme pana nu am pus cilindrul asta.E de fonta si are aripioare mai mici si circuitul de ulei e diferit.Am facut un santulet in imbracamintea cilindrului ca sa fac legatura cu chiulasa.Trebuie sa iau setul nou.Am vazut un anunt prin moto-life sau nu mai stiu prin ce revista ,ca se fac undeva.Pentru pedala tre sa desfac cutia sa vad daca se poate face.Daca nu sa iau alta.Si arcul.Dar cred ca o mai aman putin ca au aparut ceva probleme :rolleyes:

Ms !

Cauta o camasa de Skoda si un piston. Mai gasesti nou pe ici-colo. Ia un cilindru de aluminiu care in afara de uzura e in stare buna si du-l la meserias sa-ti prelucreze camasa de Skoda si sa ti-o bage in cilindrul de Simson. Merge foarte bine. La pretul asta mai poti cumpara piston si segmenti noi din jermania la urmatoarea cota. Prima varianta e mai fun.

Editat de Mikulaish
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am demontat-o de nu mai stiu cate ori si am montat-o la loc am.Am schimbat garnituri.Toba e curata Aprinderea in tot felul de pozitii.Carburatorul ca la carte.Nu am avut probleme pana nu am pus cilindrul asta.E de fonta si are aripioare mai mici si circuitul de ulei e diferit.Am facut un santulet in imbracamintea cilindrului ca sa fac legatura cu chiulasa.Trebuie sa iau setul nou.Am vazut un anunt prin moto-life sau nu mai stiu prin ce revista ,ca se fac undeva.Pentru pedala tre sa desfac cutia sa vad daca se poate face.Daca nu sa iau alta.Si arcul.Dar cred ca o mai aman putin ca au aparut ceva probleme :rolleyes:

Ms !

Nu cauta cutie am pinioane pentru demaror.

Salutari

 

 

--- Mesaj completat în 22 Dec 2007 14:22 -------------

Cum le stii mata puiule,mai rar.Scuze de afara topic. :crack:

Nu uita ca si acel cilindru de fonta a fost tot pe o motocicleta deci tot racire cu aer. Probabil se incalzeste mai tare dar nu din nu din cauza asta gripeaza. Mi-ar placea sa fiu putin mai pui dar nu se poate, si nu uita ca nu ti-am scris tie deci nu stiu ce te intereseaza.

Sarbatori fericite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cauta cutie am pinioane pentru demaror.

Salutari

<small>--- Mesaj completat în 22 Dec 2007 14:22 -------------</small><br/>

Nu uita ca si acel cilindru de fonta a fost tot pe o motocicleta deci tot racire cu aer. Probabil se incalzeste mai tare dar nu din nu din cauza asta gripeaza. Mi-ar placea sa fiu putin mai pui dar nu se poate, si nu uita ca nu ti-am scris tie deci nu stiu ce te intereseaza.

Sarbatori fericite.

Noi ne cunoastem.Am mai stat de vorba.Nu te supara pe mine.A fost o sarje amicala,fara intentia de a te lua peste picior.

Asemeni,SARBATORI FERICITE. :blbl: :( :)

:rolleyes: :crack: :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Alta faza-cartere,cilindru,chiulasa,capac chiulasa,----sablate ,reparatii,vopsite,si tratata vopseaua in cuptor,.

Baga mai multe cuvinte sa pricep si eu.Ce reconditionezi acolo?Arata f. tare si interesant. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga mai multe cuvinte sa pricep si eu.Ce reconditionezi acolo?Arata f. tare si interesant. :D

Honda CL 250 '82 -scrambler-. Bicicleta este gata,pun maine niste poze.Acum lucrez la motor.Motorul este identic cu cel de XL 250 dar are un electrostart f interesant cu bendix si o viteza de catarare mai scurta dcat vit 1 actionata la mana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"mircea simson" belea motorul din garaj de care teai apucat sper ca la vara sa am si eu un proect asemanator numai sa gasesc pela remat s-au pe unde gasesc asemenea motoare de reconditionat ? acum am un simson sr2 lam pornit a mers belea sr2 jumate de tura de pedala ai dadeam si pornea da cand e ceasul rau se antampla beleaua si nu stransesem platoul cu bobinele si platina bine si am dat ciocane an magnetou pana lam ovalizat si sa spart si un magnet din magnetou :what:( si iar nu merge dar macar acuma stiu ca merge tot motoru alimentarea tot pana fac rost de un alt magnetou dela numai partea cu magneti ma apuc sa reconditionez restul pieselor al desfac complet si ma apuc de curatat si lustriut finisat prin bucuresti nu stiu vreu centru de sablat poate ami dai vreun indiciu eu ma gandeam sa fierb cadru si rezervorul an soda cu apa si dupaia sal iau la perie de sarma si smingher masini am mai facut dar moto e primul si e mult mai simplu ca orice masina la care am lucrat pana acuma si ca mecanica si ca electrica :kiss:) si nici nu muncesti prea mult la tinichigerie :=)) ori cum am spatiu si timp berechet la dispozitie sa ma ocup de moto. felicitari si fara surprize la proectul tau

 

Mr_ORL am vazut ca reconditionezi un carpati acuma poate ai din nimereala vreun magnetou an plus caresta degeaba pe acolo dau lada de bere si grataru pentru el numai partea cumagneti fara platou si alte componente :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu fierbi vaza cu soda ca este f. coroziva si vei avea surprize in plus cred ca nu ai un vas asa de mare . Cumpara decanol si dai jos usor vopseaua veche. Imi pare rau de magnetou pe la motoare nu tare trebe ciocan . Am vazut un Sr2 cu magnetou de Mobra este mai usor de facut rost si sunt mai oeftine.

Mult succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper cam rezolvat cu magnetol am vb cu cineva si mia spus ca are si ca mil trimite prin posta sper sa fie om de cuvand si despre cuva da am o cuva de inox patrata de 1 pe 1 cred s-au mai mare este daca nu am 2 cazi de bae an curte pe care nu le folosesc decat la apa de ploaie :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...