Sari la conținut

Prejudiciu Si Prejudecata!


S_Wolf
 Share

Postări Recomandate

Realitatea Romaneasca, sambata, 12 iunie, sectiunea "Eveniment"

 

Bikerii Mortii

 

Constantin Radu

 

 

Un studiu intocmit de specialistii Directiei Politiei Rutiere releva ca nu mai putin de 26 la suta dintre motociclistii implicati in accidente rutiere au murit imediat dupa impact, fara ca echipamentul de protectie sa le fie de vreun folos.

 

Mania pentru viteza si nu in ultimul rand mentalitatea importata din Statele Unite, potrivit careia motocicleta este un atribut al oamenilor prin excelenta liberi, au facut ca in Romania anului 2004 sa existe peste 100.000 de posesori de motociclete. Traiectul ascendent al numarului de motociclisti, sau bikeri, asa cum le place sa se recomande, a condus insa inevitabil la cresterea numarului de accidente, multe dintre ele soldate cu urmari dintre cele mai grave. Doar in primele cinci luni ale acestui an, la nivel national s-au inregistrat 23 de accidente, cu sase morti si 18 raniti grav. Nimeni nu a scapat ieftin.

Surse oficiale din cadrul Directiei Politiei Rutiere ne-au explicat ca principala cauza a acestor tragedii este depasirea exagerata a limitei de viteza. "Merg cu viteza mare si fac slalom printre masini. La un moment dat, unii dintre acestia au ghinionul sa intre in unghiul mort al unui sofer care intentioneaza sa schimbe directia de mers, iar accidentul e ca si produs", au spus politistii. Oamenii legii au adaugat ca un alt factor extrem de important in economia accidentelor de motocicleta ar fi infantilismul multora dintre bikeri, incompatibil cu zecile de cai putere dezvoltati de motoarele pe care incearca sa le struneasca.

 

Casca, un sprijin relativ

 

Daca politistii pun majoritatea accidentelor pe seama motociclistilor, Sorin Dumitru, liderul asociatiei Pro-Bike, considerata cea mai mare dintre tara, sustine ca nici soferii nu sunt usa de biserica si, mai mult, afirma ca 75 la suta dintre accidente se produc din cauza conducatorilor auto. "De multe ori sunt neatenti si intorc fara sa se asigure", sustine Dumitru, care a dat ca exemplu accidentul produs cu trei zile in urma, in Bucuresti, cand in acest fel si-a gasit sfarsitul un membru al asociatiei, acrosat chiar de un politist de circulatie. Cu privire la bilantul sumbru al evenimentelor rutiere, bikerul a explicat ca, in cazul unui accident de motocicleta, conducatorul nu are, practic, nici o protectie. "Casca, oricat de buna ar fi, te ajuta doar in putine situatii. O casca buna este confectionata din carbon si ajunge cam la 500 de euro, insa majoritatea motociclistilor isi rup oasele si gatul. Oricum, o casca ieftina (100 de euro) e buna doar de ochii politistilor", a mai spus Dumitru.

 

Examenul, o formalitate la temelia mortii

 

La randul sau, Razvan Metrea, instructor moto, spune ca excesul de viteza si lipsa de experienta invocate de politisti au in spatele lor si proasta organizare a examenelor pentru obtinerea permisului de conducere categoria A (pentru motociclisti).

"Examenul este o simpla formalitate. Examenul teoretic este comun, dupa care, potrivit noii legislatii, urmeaza o proba de poligon, complet irelevanta pentru calitatile viitorului biker. Pana in decembrie 2003, examenul se dadea pe strada, ceea ce, personal, mi se pare mult mai corect", sustine Metrea. Instructorul a explicat ca, daca proba de indemanare se da ca acum 20 de ani, testul psihologic este privit mult mai serios decat in cazul soferilor, in conditiile in care legislatia in domeniu nu permite scolarizarea fara o testare prealabila. Oricum, potrivit lui Metrea, oricat de drastic ar fi controlul medical, un motociclist capata destula experienta abia dupa zece ani de practica.

 

Un Harley costa cat un BMW

 

Pentru achizitionarea unei motociclete, bikerii scot din buzunar sume importante, care concureaza de multe ori cu preturile unui autoturism sau chiar le depasesc pe acestea. Astfel, daca un scuter nou, cu capacitatea de 49 cm cubi, costa 1.800 de euro, pretul ultimului model de Harley-Davidson ajunge la 30.000 de euro. Intre acestea exista clasa 1.000 cm cubi, pretul variind intre 11.800 si 12.200 de euro, in timp ce pentru un bolid de 600 de cm, un biker plateste aproximativ 10.800 de euro. Nici cele cumparate la mana a doua nu sunt foarte ieftine, pretul putand ajunge pana la 8.000 de euro, in functie de capacitate, aspect si stare de functionare.

 

"Nu ai, frate, cap de rezerva"

 

Pe siteul www.sbz.ro functioneaza unul dintre cele mai accesate forumuri ale motociclistilor. Impresia pe care o lasa, chiar si pentru un neavizat, este aceea ca motociclistii sunt constienti de riscurile la care se supun, dar si de masurile de siguranta pe care, dupa cum spun chiar ei, "spiritul de conservare" ii obliga sa le ia.

Iata cateva dintre comentariile bikerilor:

"Nu conteaza amenda, daca te prinde gaborul fara casca. Nu conteaza ca e mare sau mica, important e sa ai casca pe cap, mai ales pentru siguranta ta. Daca, Doamne fereste, cazi si dai cu capul de bordura, nu mai conteaza amenda, ca oricum nu o sa o mai platesti." l "Sub nici o forma fara casca. E un lux pe care nu ti-l poti permite. Nu ai, frate, cap de rezerva. Si daca totusi vreti sa fugiti, duceti-va dracului afara din oras...." l "Purtati fratilor echipament, daca nu pentru voi, macar pentru aia dragi de langa voi, pentru ca ei sufera cel mai mult. Stiti vorba aia, fara prezervativ mai aveti o sansa, fara casca, NU!" l "La ultima cazatura, daca nu eram echipat full-options, nu mai eram aici." l "Am vazut la stiri un motociclist cu un r1 albastru lovit de masina unui gabor, in Tei. La naiba, 2004 e un an blestemat pentru motociclisti din Romania...". l "Scuza de ordin financiar, cu cat costa echipamentul nu tine, o operatie te costa mai mult decat un echipament complet."

 

 

Vineri 11.06.2004

 

(linkul valabil azi: http://www.realitatearomaneasca.ro/)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce am inteles eu este ca daca nu ne ferim noi, nimeni nu ne fereste. Adica mai bine zis, mortul e de vina. Ceea ce scrie e corect. Dar ce fac ceilalti pentru asta? Ca si in articol, scrie ca singurii care discuta si se organizeaza cit de cit sunt motociclistii insisi. Ca la statistici sunt tari dar in rest ne omoara. Hai sa zicem si altfel: o palma rasunatoare pe obrazul Politiei faptul ca unul din conducatorii Politiei rutiere a provocat un accident mortal! Asta cum e? Suna bine statistic?

Domnilor, nu cu statistici se rezolva problema ci cu educatie. In ambele parti.

Nimeni nu neaga ce scrie in articol si cu atit mai mult ca se cunosc aceste fapte, nimeni, in afara de motociclisti nu misca un deget. Noi trebuie sa ne facem propaganda, sa tiparim fluturasi, sa fim civilizati, sa avem grija de masini, nu cumva sa suparam soferii sau Politia, etc. Ce a facut presa in ultimii ani cunoscind aceste fapte? Vreo emisiune de educatie rutiera sau de sensibilizare a participantilor la trafic? Pai cum sa faca asta cind ei nu vad decit vinatoarea de senzational? Cite televiziuni au fost la Arc saptamina de saptamina, sau azi la Inmormintarea lui ALEX? UNA domnilor, Antena1. Atit. Asa ca fara comentarii aluzive sau statistice. Puneti mina si veniti sa ne cunoasteti si veti vedea ca nu suntem pusti teribilisti sau aiuriti sau cu fumuri americane. Dupa atitudinea voastra si a celor cu statistici sunteti SUPERFICIALI si DEZINTERESATI fata de acest subiect. "Noroc" ca mai moare cite unul dintre noi si aveti ce da pe post ca altfel ati fi vai de voi.

Asa ca pina nu veti face ceva REAL pentru motociclisti, CIOCU MIC!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Renegade, să înţeleg că tu crezi că reporterii TV sau de presă scrisă au curiozitatea sau bunul simţ să intre pe mai mult de una bucată forum românesc cu subiect motociclistic?

 

Un răspuns ca al tău, dar mai ascuţit (să taie în carne vie, adică, şi asta - cu amanunte şi statistici REALE), merită trimis la redacţia Realitatea Românească, în atenţia redactorului şef şi a d-lui Constantin Radu (autorul articolului). Mie-mi pare extrem de suspectă apariţia articolului la trei zile dupa accidentul din Tei, cu "explicaţiile" surselor oficiale din cadrul Poliţiei cum că bikerii oricum merg ca nebunii şi uneori mai au şi ghinion, ca omu'... :ph34r:

 

Sau poate presa asta "de informaţie şi atitudine" (subtitlul ziarului) nu merită nici un răspuns, ci o întreagă campanie, tot de presă, dar făcută organizat şi cu sprijin de sus de tot, de la cei care au un interes să-şi arate "disponibilitatea" pentru doleanţele publice înainte de un anumit moment din septembrie anul acesta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Renegade: "...Asa ca pina nu veti face ceva REAL pentru mototciclisti, CIOCU MIC!..."

 

Radule, cred ca pana sa faca ALTII ceva pentru noi, motociclistii, trebuie sa luam NOI insine initiativa .

Moartea lui Alex, si a altora inaintea lui m-a facut sa ma gandesc CONCRET in ce fel s-ar putea face ceva pentru siguranta bikerilor din Romania.

In afara de educatia bikerilor si a soferilor totodata, fara indoiala necesara ( in acest sens consider actiunea cu "fluturasii" ca f. educativa), cred ca am putea face un pas mai departe. De multe ori accidentul se intampla doar din cauza motociclistului(de ex. viteza excesiva in trafic, intrat prea "tare" in curba, stare tehnica necorespunzatoare a motocicletei) sau a unor factori independenti de trafic( groapa, nisip pe carosabil, etc.). Si de multe ori deosebirea intre o cazatura banala si vatamare corporala cu urmari serioase o da tocmai ECHIPAMENTUL DE PROTECTIE.

Eu insumi am simtit asta pe pielea mea in 1990. Iesind din pasajul subteran de la Lujerului, pe timp de noapte, am intrat la fix cu roata din fata intr-o spartura in asfalt. Rezultat: disjunctie acromio-claviculara --> operatie ( nereusita de fapt, dar asta e alt aspect) si asta doar pentru ca purtam o jacheta de piele FARA protectii, ca deh, asta se gasea pe atunci de cumparat ( si doar cu pile!). Cu o banala protectie de umar ar fi ramas accidentul fara urmari pentru mine! De casca nici nu mai vorbesc, fara ea n-as fi supravietuit .

 

In acest sens, l-am sunat astazi pe Viorel "Tremelo" sa-i propun urmatoarele:

 

Echipament de protectie prntru bikerii din Romania, ca actiune non-profit.

 

O sa deschid un topic separat pentru aceasta:" Echipament de protectie". Sant convins ca multe dintre accidentele banale ar ramane fara urmari daca bikerii ar avea acces la echipament moto ceva mai accesibil ca pret (afirmatie relativa, el e scump oricum).

 

Viorel "Tremelo" a fost imediat de acord, asa cum il si cunosc, om de nota 10, caci unde-s doi puterea creste. M-as bucura ca solidaritatea motociclistica sa capete aspecte concrete!

 

Ride safe!

 

P.S. sper ca cei care castiga un ban din negotzul cu echipament moto sa nu ia aceasta actiune drept concurenta! Este o actiune non-profit si limitata in timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Renegade: "...Asa ca pina nu veti face ceva REAL pentru mototciclisti, CIOCU MIC!..."

 

Radule, cred ca pana sa faca ALTII ceva pentru noi, motociclistii, trebuie sa luam NOI insine initiativa .

Moartea lui Alex, si a altora inaintea lui m-a facut sa ma gandesc CONCRET in ce fel s-ar putea face ceva pentru siguranta bikerilor din Romania.

In afara de educatia bikerilor si a soferilor totodata, fara indoiala necesara ( in acest sens consider actiunea cu "fluturasii" ca f. educativa), cred ca am putea face un pas mai departe. De multe ori accidentul se intampla doar din cauza motociclistului(de ex. viteza excesiva in trafic, intrat prea "tare" in curba, stare tehnica necorespunzatoare a motocicletei) sau a unor factori independenti de trafic( groapa, nisip pe carosabil, etc.). Si de multe ori deosebirea intre o cazatura  banala si vatamare  corporala cu urmari serioase o da tocmai ECHIPAMENTUL DE PROTECTIE.

Eu insumi am simtit asta pe pielea mea in 1990. Iesind din pasajul subteran de la Lujerului, pe timp de noapte, am intrat la fix cu roata din fata intr-o spartura in asfalt. Rezultat: disjunctie acromio-claviculara --> operatie ( nereusita de fapt, dar asta e alt aspect)  si asta doar pentru ca purtam o jacheta de piele FARA protectii, ca deh, asta se gasea pe atunci de cumparat ( si doar cu pile!). Cu o banala protectie de umar ar fi ramas accidentul fara urmari pentru mine! De casca nici nu mai vorbesc, fara ea n-as fi supravietuit .

 

In acest sens, l-am sunat  astazi pe Viorel "Tremelo" sa-i propun urmatoarele:

 

Echipament de protectie prntru bikerii din Romania, ca actiune non-profit.

 

O sa deschid un topic separat pentru aceasta:" Echipament de protectie". Sant convins ca multe dintre accidentele banale ar ramane fara urmari daca bikerii ar avea acces la echipament  moto ceva mai accesibil ca pret (afirmatie relativa, el e scump oricum).

 

Viorel "Tremelo" a fost imediat de acord, asa cum il si cunosc, om de nota 10, caci unde-s doi puterea creste. M-as bucura ca  solidaritatea motociclistica sa capete aspecte concrete!

 

Ride safe!

 

P.S. sper ca  cei care castiga un ban din negotzul cu echipament moto sa nu ia aceasta actiune drept concurenta! Este o actiune non-profit si limitata in timp.

Draga Leo asta spuneam si eu in raspuns. Te felicit pentru idee dar sa stii ca e greu ceea ce v-ati propus, mai ales cu plata si cu transportul. Cred ca daca dealerii nostrii ar fi mai receptivi si la calitate si la preturi poate ar fi mai usor. Ar putea de exemplu sa vinda si in rate pentru cei care nu au toti banii. Multi fac sacrificii enorme ca sa-si ia un motor. Dar macar exista varianta platii in rate/leasing. Dar la echipament nu este posibil, inca.

Si totusi cred ca problema majora, cum am spus-o de zeci de ori este educatia. A noastra si a soferilor, precum si a Politiei si a presei. Numai daca fiecare isi va face ordine in propria bucatarie si apoi sa se inteleaga cu ceilalti, vom face ceva.

Succes si drum sigur si uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S Wolf are dreptate cand este suspicios in leg. cu momentul aparitiei articolului

Mai mult de atat cand m-am intors de la Brasov,sotia m-a intrebat ce fel de oameni au venit la intrunire, caci pe poast (nu stiu care parca ProTv) au aparut"interviurile" a doi tipi "obositi", unul care se pare facea legatura intre placerea de a "calarii" o femeie si cea de a merge pe motor iar al doilea spunea ca este "manga". Domnilor reporteri chiar asa de reprezentativi vi s-au parut cei doi sau vreti sa puneti umarul la discreditarea motociclistilor din Romania, s-au vi s-a ordonat acest lucru.

Oricum pentru acest reportaj nu pot sa spun decat RUSINE si nu celor doi intervievati("de unde nu e ,nici Dumnezeu nu cere") ci reporterilor "inspirati" care nu au vazut pe ceilalti 90% ,sau nu au vrut sa vada decat "ceva" care sa ne puna intr-o lumina proasta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S Wolf are dreptate cand este suspicios in leg. cu momentul aparitiei articolului

Mai mult de atat cand m-am intors de la Brasov,sotia m-a intrebat ce fel de oameni au venit la intrunire, caci pe poast (nu stiu care parca ProTv) au aparut"interviurile" a doi tipi "obositi", unul care se pare facea legatura intre placerea de a "calarii" o femeie si cea de a merge pe motor iar al doilea spunea ca este "manga". Domnilor reporteri chiar asa de reprezentativi vi s-au parut cei doi sau vreti sa puneti umarul la discreditarea motociclistilor din Romania, s-au vi s-a ordonat acest lucru.

Oricum pentru acest reportaj nu pot sa spun decat RUSINE si nu celor doi intervievati("de unde nu e ,nici Dumnezeu nu cere") ci reporterilor "inspirati" care nu au vazut pe ceilalti 90% ,sau nu au vrut sa vada decat "ceva" care sa ne puna intr-o lumina proasta.

Erau de la inmormintarea lui ALEX. De aia aveau fata aia si erau "manga" !!! Fiti si voi atenti la context ca altfel va faceti idei gresite !!!

 

(Daca nu ma insel erau cozo si alinutzu.) Cred si eu ca erau manga dupa jalea care a fost acolo! V-am asteptat si pe voi dar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce rusine de articol. Lasa impresia ca e OK sa omori motociclistii aia ca oricum ei sint totdeauna de vina ca merg prea repede, si in plus nu-i nici o pierdere ca sint niste idioti puerili de bani gata (lupta de clasa, deh). Un articol din asta da peste cap un efort de genul celui cu fluturasii si dez-educa. Imbecili :ph34r: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Renegade: "...Te felicit pentru idee dar sa stii ca e greu ceea ce v-ati propus, mai ales cu plata si cu transportul..."

 

Asa este, investesc insa timp aici pt. aceasta actiune, nu pot sa ma ocup si de logistica . At least I tryed, didn`t I ? :ph34r:

 

Ride safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(Daca nu ma insel erau cozo si alinutzu.)

cred ca te inseli...mi-a zis si mie cineva de acelasi interviu de la Brasov cu cei doi tipi manga...tipic PROTEVEULUI... mi-e scarba :ph34r:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Renegade nu este vorba de cei care au dat interviul ,este vorba de cei care l-au luat si mi s-a parut o chestie tendentioasa.Pt. cei care nu au habar de noi ,impresia este ca motoristi sunt un fel de paria ai soselelor.

Daca este cum zici tu si erau dupa nefericitul eveniment, sincer imi cer scuze dar sunt convins ca reporterii puteau sa aleaga si alti interlocutori.

Repet am convingerea ca acel post a cautat cu ardoare discreditarea fenomenului moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Renegade nu este vorba de cei care au dat interviul ,este vorba de cei care l-au luat si mi s-a parut o chestie tendentioasa.Pt. cei care nu au habar de noi ,impresia este ca motoristi sunt un fel de paria ai soselelor.

Daca este cum zici tu si erau dupa nefericitul eveniment, sincer  imi cer scuze dar sunt convins ca reporterii puteau sa aleaga si alti interlocutori.

Repet am convingerea ca acel post a cautat cu ardoare discreditarea fenomenului moto.

Singurul reportaj aparut pe TV, simbata, de la inmormintarea lui Alex a fost pe Antena1, pentru ca doar ei au participat. Cei doi care au vorbit au stat chiar linga mine si am auzit, inclusiv ce s-a auzit si la TV. De la intilnirea de la Brasov tot numai pe Antena 1 am vazut ceva dar fara interviuri. Asa ca nu era nimeni "manga" ci doar tristi, si normal zic eu fiind la inmormintarea lui Alex!

 

Daca voi ati auzit altceva, asta e. Nu ar fi prima data. Dar faceti bine si macar memorati ziua, ora si postul TV care difuzeaza asa ceva. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Am vazut eu la televizor! Niste derbedei drogati ! cu astia te inhaitezi tu?"

asta a fost concluzia mamei mele dupa ce s-a uitat la PRO-TV.

Cum poti sa o mai convingi pe femeie ca nu-i asa?!!!Doar a vazut cu ochii ei! :ph34r:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Am vazut eu la televizor! Niste derbedei drogati ! cu astia te inhaitezi tu?"

asta a fost concluzia mamei mele dupa ce s-a uitat la PRO-TV.

Cum poti sa o mai convingi pe femeie ca nu-i asa?!!!Doar a vazut cu ochii ei! :ph34r:

Daca a fost pe PRO TV este posibil sa fi fost de la Brasov de la intilnire. Niste cacanari si astia de la PRO. Ma gindesc oare chiar sunt asa de lipsiti de etica incit sa faca asemenea mojicie? Sa vina la Arc sa ne cunoasca asa cum suntem. Tembelii !!!! Ca si ala de la Realitatea Romaneasca. Ca doar sunt tot mass-media!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ne trebuie dacă lăsăm PR-ul la mâna presei!

 

De ce în reportajele de la chefurile caselor de modă, ale designerilor, de la diverse premieri/premiere etc. nu apar aproape niciodată pe post vedete râgâind, tragând vânturi, fotomodele bete şi afacerişti veroşi (cu feţe de oameni cinstiţi altmiteri) punându-şi labele pe fundurile susmenţionatelor modele?!

 

Oare nu se întamplă nimic din toate astea? O, ba daaaaa! Şi presa unde-i? Unde vrea organizatorul să fie! Mai scapă câte-un Cătălin Dezbrăcatu printre platourile cu gustări, dar şi ăla are mare grijă ce dă pe post pe urmă...

 

Presei trebuie să i se dea material, ceea ce o conferinţă de presă frumos pusă la punct, cu un comunicat de presă trimis în prealabil, oferă în proporţie de 50%. Apoi se organizează un tur al taberei, cu ghid, dar un ghid care să ştie să răspundă "avantajos" şi la întrebări de genul "bikeri beţi n-aveţi pe-aici?".

 

În plus, fiecare club trebuie să-şi instruiască oamenii despre ce trebuie şi ce nu trebuie să spună într-un interviu.

 

Vi se pare îngrăditor? Atunci descurcaţi-vă cu consecinţele interviurilor luate unor oameni care nu ştiau despre ce vorbesc şi care mai erau şi beţi pe deasupra!

 

Nu uitaţi, mai suntem încă o specie la care sezonul de vânătoare e deschis din aprilie până în octombrie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atita timp cit avem INCA o problema de educatie si suntem asa de dornici sa ne dam in stamba, asta avem pentru ca asta meritam. Cit despre PR asta tine de organizare.

Cit despre betii si alte alea as dori daca tot inca suntem expusi, sa nu vorbim aici pe site. Fiecare la urma urmei poarta povara educatiei pe care a primit-o, sau nu, la vremea ei. Eu de exemplu am fost educat ca daca beau peste masura, ori stau acasa ori ma culc. Altii ... :( sa se dea in stamba. :ph34r:

 

Hotariti si voi daca chiar e nevoie de intilniri ale bikerilor ca sa aiba motive de betii cu public, sau nu. Iar daca chiar e cu betii macar sa se ascunda undeva, depare de ochii curiosilor.

 

A, si era sa uit: stimati prieteni, cred ca ar trebui sa exersam mersul in grup. Din cite stiu cea mai buna varianta este sa stam in zig-zag, cite doi. In grup nu se fac depasiri sau manevre bruste. Asta fata de cum s-a mers la inmormintare si din cite am auzit si la Brasov. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Renegade am intrebat-o pe consoarta din nou si mi-a spus ca era sigur un reportaj de la Brasov de la intalnire nici vorba de inmormantarea lui Alex; deci cei doi intervievati spuneau cat de bine se simt la o asemenea adunare si cam ce "vitejii" au facut ei.

Noroc ca nu a vazut reportajul de la Alex si asa ma bate la cap sa termin o data cu motoarele pt. ca nu vrea sa ramana vaduva.Oricum a auzit de toate accidentele din ultimul timp.De cand eu am avut accidentul cu idiotul care a intrat pe rosu,iar fimiu a fost lovit de o tembela care a facut dreapta de pe banda a doua fara sa se asigure si a intrat in noi ca in popice nu stiu ce sa mai zic, dar e mai ceva decat in "Soferii iadului".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca la ProTV a fost intervievat un individ de la intrunirea de la bv. Printre altele a spus ca nu are carnet, e beat manga si sunt si 3 pe motor. NO COMMENT

Sambata seara, inainte de tombola am tinut un moment de reculegere in memoria tovarasilor nostrii morti in accidente, si in special al lui Alex care tocmai fusese inmormantat. Eu am fost pe scena si a fost tulburator atunci cand toata multimea de acolo, care pana atunci parca inebunise, si-a plecat capul si au tinut aceasta reculegere.

 

ADI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca la ProTV a fost intervievat un individ de la intrunirea de la bv. Printre altele a spus ca nu are carnet, e beat manga si sunt si 3 pe motor. NO COMMENT

Sambata seara, inainte de tombola am tinut un moment de reculegere in memoria tovarasilor nostrii morti in accidente, si in special al lui Alex care tocmai fusese inmormantat. Eu am fost pe scena si a fost tulburator atunci cand toata multimea de acolo, care pana atunci parca inebunise, si-a plecat capul si au tinut aceasta reculegere.

 

ADI

Incearca sa pui inca alaturi cele doua fraze pe care tocmai le-ai scris si sa tragi o concluzie. Concluzia mea: suntem neseriosi!(asta e varianta "moale") Voi ce parere aveti? Gresesc?

 

 

Stiti de ce mi-a placut Biker Boys (filmul)?

Pentru ca in acel film nu am vazut droguri, betii, "muschi" si alte manifestari care cad greu la publicul neavizat. In schimb am vazut organizare, coordonare si imi placea cum mergeau in coloana si cum se sincronizau. Am vazut si tembelisme, e drept, dar incerc sa vad doar ce imi place si ce as putea folosi in viata de zi cu zi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cit despre PR asta tine de organizare.

 

Da, ţine de organizare, dar a cui? A firmei de advărtaizing care se ocupă cu iventul? Ei au grijă să le iasă banii şi să facă poze drăguţe, pentru portfoliău.

 

Din câte ştiu, adunările sunt făcute de câte un club care, indiferent câţi sponsori ar avea pentru adunare, trebuie să-şi urmărească interesul şi să şi-l apere.

 

N-am mers niciodată în audienţe la potenţiali sponsori, dar nu cred că vreunul din ei ar spune: "Bă, uite, noi dăm banii, dar voi închideţi gura, ciocu' mic, desfăşurarea evenimentului ne priveşte integral!"

 

Şi dacă spune, atunci vorba ta, alegem între a face o chestie comercială, cu acces general, caz în care beţia şi nebunelile sunt la vedere, de le vede şi presa (că şi-aşa ei asta vânează), şi a face o chestie tip reuniune profesională/tabără, fără focuri de artificii şi fără striptease, dar şi fără hoţi/tăieri de corturi/reportje cu bikeri beţi etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...