Sari la conținut

Ce Scuter Imi Recomandati?


Rolly
 Share

Postări Recomandate

Sal!

Iata ca a venit timpul sa imi iau si eu scuter...citesc de mult timp topicurile voastre dar inca nu m-am lamurit in legatura cu modelele bune... ce scuter de 50cmc as putea si eu cumpara la vreo maxim 700 euro? Faza e ca as avea posibilitatea sa-l iau din afara deci raportat la preturile de acolo :bounce:. Voi ce model mi-ati recomanda? M-am orientat la un aprilia sr 50 dar am auzit ca sunt mai scumpe acestea. Astept si parerile voastre :)

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca la Magnet City de la Motowell la www.scuterul.eu

are acelasi motor k aprilia sr50 (este de fapt gilera runner 50) si costa 120 RON pe luna in rate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca la Magnet City de la Motowell la www.scuterul.eu

are acelasi motor k aprilia sr50 (este de fapt gilera runner 50) si costa 120 RON pe luna in rate

Nici nu ma gandesc la scuter nou...este scump si la banii astia as putea lua chiar si un rs(daca mai pun vreo 300 euro), dar nu vreau motor...ci scuter. Deci nou este exclus :drink:

 

 

dupa mine Yamaha Aerox is bune.

imi place si Honda X8RS.

acuma tu alegi.

ai multe posibilitati.

eu am avut Honda Dio si am fost multumit de el.

bafta :bounce:

 

Yahama Aerox da...este printre favoritele mele, doar ca din cate am vazut eu are doar 1 loc :ok:

 

Alte pareri despre ce scuter as putea sa-mi iau in banii aia? :finger:

Mc ptr raspunsuri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate...scuterul asta este 1100 euro si e nou si NU SE STRICA!!!

am fost in targ si am vazut un morman de jafuri: nu era unul sub 1.000! La cum aratau scuterele alea...te duceau pana acasa. Cred ca te legi la cap cu un scuter SH....sau poate vrei sa experimentezi depanarea (nu fac misto....si eu mi-am luat motocicleta SH ca sa invat sa repar moto :bounce:)...si am invatzat la greu...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate...scuterul asta este 1100 euro si e nou si NU SE STRICA!!!

am fost in targ si am vazut un morman de jafuri: nu era unul sub 1.000! La cum aratau scuterele alea...te duceau pana acasa. Cred ca te legi la cap cu un scuter SH....sau poate vrei sa experimentezi depanarea (nu fac misto....si eu mi-am luat motocicleta SH ca sa invat sa repar moto :))...si am invatzat la greu...)

 

Ai dreptate la faza cu targul...st si scumpe si najpa, dar dak e imi aduce tata din afara, acolo st ieftine chiar dak st omorate(eventual ii segmentez motorul) :ok:

La scuterele astea noi am dubii...ptr k asa am gasit si eu un model de scuter facut in spania...vreo 28 milioane, nou, garantie 2 ani, acte tot...dar ma gandesc sa nu fie si astea k chinezariile alea kre nu mai stiu cum se numesc acum :bounce: de isi iau baietii si intr-o luna le dau k st de proasta calitate. Adik nu poti compara scuterele astea noi cu alea de la mama lor, de la firma ce fac motoare si scutere de knd ma stiu. Am sa ma gandesc si la faza cu scuterul nou...k arata f bine, seamana cu runnerul :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici nu ma gandesc la scuter nou...este scump si la banii astia as putea lua chiar si un rs(daca mai pun vreo 300 euro), dar nu vreau motor...ci scuter. Deci nou este exclus :finger:

Yahama Aerox da...este printre favoritele mele, doar ca din cate am vazut eu are doar 1 loc :kick:

 

Alte pareri despre ce scuter as putea sa-mi iau in banii aia? :hug:

Mc ptr raspunsuri :bounce:

 

 

Salut. In 700 de euro clar nu gasesti decat SH, problema este ca de obicei in SH-uri trebuie sa mai bagi ceva bani, doar daca cumva e vreo ocazie de la o persoana de incredere pe care o cunosti si care nu are de ce sa te perieze ca sa-ti ia banii.

 

La SH-uri poti descoperii tot felul de probleme in timp, dupa ce il iei de obicei iti merge bine, insa in timp incepi sa descoperi AMERICA, adica de toate pentru toti, de la segmenti dusi, pistoane inrosite, cilindri mancati pana la furtune crapate, placute de frana tocite prematur din cauza discului de frana care bate si musca din ele... pana la jante ovale, cauciucuri crapate (imbatranite) sau de ce nu carene chituite (5kg de chit in plus ce conteaza nu?) si cadru sau furca/directie strambe. Mare atentie ce cumperi!

 

Neaparat trebuie sa parcurgi urmatoarele etape(in aceasta ordine!):

- prima impresie, aici intra practic vizionarea de poze cu scuterul in cauza, daca "merge" treci mai departe,

- primul contact, aici intra prima intalnire dintre tine si scuterul pe care vrei sa-l cumperi, trebuie sa te uiti dupa urme de impact, zgarieturi, dar si vopsea proaspata, nu neaparat de aceeasi culoare ca restul scuterului, orice adancituri sau umflaturi, galme in carene, aspectul exterior, gradul de ingrijire, etc, daca "merge" treci mai departe,

- verificarea actelor (ai detaliat mai jos), conteaza la un scuter inmatriculat sa aiba ITP-ul facut, ca sa nu ai probleme macar inca 1 an, daca "merge" treci mai departe,

- verificarea tehnica (cel mai bine este sa mergi insotit de o persoana cunoscuta, prieten sau amic, care te cunoaste si pe care-l cunosti foarte bine, care stie bine ce trebuie sa verifice si care sunt in mare problemele ce ar putea fi descoperite), daca "merge" treci mai departe,

- pornirea motorului, asculta motorul, daca plange si se vaita este ceva in neregula, asculta si parerea prietenului care se pricepe si pe cat posibil ignora ce-ti baga vanzatorul, daca "merge" treci mai departe,

- Test Ride - trebuie sa te inveti intai cu scuterul, asta inainte sa pleci de pe loc, (presupun ca ai verificat deja instalatiile de bord, indicator de benzina, de temperatura, turometru, lumini, semnalizatoare, directie, frane, claxon, pornire si oprire motor) dupa care pornesti usor, verifici franele inca o data, asta inainte sa prinzi viteza, faci cateva ture pe o straduta fara trafic, pana te deprinzi cu FEELING-ul, dupa care te aventurezi in trafic, evident inainte de Test Ride vanzatorul o sa-ti ceara sa-i lasi ceva ca si garantie ca nu fugi cu scuterul, niciodata sa nu lasi bani! Poti sa lasi acte, dar nu bani! Este foarte util daca prietenul sau amicul care te-a ajutat la verificarea tehnica poate sa faca si el un Test Ride, avand mai multa experienta te poate ajuta si aici :ok:

- Daca totul este bine si ai parcurs toate etapele si le-a trecut (fara indulgenta) si te simti confortabil pe viitorul tau scuter, atunci daca ai bagat toate in balanta si se inclina spre a cumpara acel scuter, da-i bataie si ia-l :finger:

 

 

Neaparat sa aiba acte (carte de identitate in original cu folie de secretizare RAR, acte vama (din care sa reiasa ca vama este platita),actele de provenienta (daca este adus de afara), etc ) in care sa corespunda seriile de sasiu si (eventual, daca are) de motor, cat si culoarea scuterului. Daca nu ai A sau A1 motiv pentru care banuiesc ca vrei <50cmc, iti recomand sa fi atent ce scrie in cartea de identitate a "mopedului", astfel:

 

1) Sa fie NEAPARAT trecut ca si MOPED (daca este trecut ca SCUTER sau MOTORETA, atunci ITI TREBUIE PERMIS A1!)

2) Sa aiba capacitatea cilindrica mai mica de 50cmc (49cmc sau 49,9cmc merg, dar daca scrie 50cmc, atunci ITI TREBUIE PERMIS A1!)

3) Sa aiba viteza maxima constructiva 45Km/h (daca scrie mai mult, de obicei 50Km/h, atunci ITI TREBUIE PERMIS A1!)

4) Sa aiba omologare individuala (sa nu fie omologare TIP pentru ca atunci ITI TREBUIE PERMIS A1!)

 

Nu te repezi sa iei ceva fara acte numai pentru ca ESTE SUPER-IEFTIN, pentru ca actele nu ai cum sa le manaresti si problema asta o sa te bantuie tot timpul cat vei fi posesorul unui scuter fara acte. Ah ... am uitat sa-ti spun ca te poti alege si cu DOSAR PENAL, scuter CONFISCAT si poate si alte capete de acurare, complicitate la furt, etc - STAI DEPARTE de scuterele venite din Italia, Spania, etc, scutere care in 90% din cazuri nu au acte (restul de 10% au acte de Italia, Spania) si care in 99,9% din cazuri sunt furate, daca are acte care par a fi in regula, mergeti la RAR pentru identificare, daca-l vezi ca o da intoarsa este ceva putred la mijloc, asa ca uita de scuterul respectiv!

 

Daca toate aceste conditii LEGALE sunt indeplinite atunci poti trece la verificarile tehnice, asta poate dura cateva ore bune.

 

Niciodata sa nu cumperi un scuter fara sa-l conduci in prealabil. O sa zici bine dar daca nu vrea sa mi-l dea o tura pentru ca pot sa cad cu el si sa-l paradesc, atunci nici tu nu esti obligat sa-l cumperi. Este un risc pe care trebuie sa si-l asume daca vrea sa-si vanda scuterul. De ce insist sa-l conduci inainte, pentru ca poate a fost implicat intr-un accident, are carenele schimbate si pare nou, dar cadrul/directia stramba trage intr-o parte cel mai probabil si asta nu este o chestie tocmai placuta, nu?

 

Asfalt uscat si salutari cu farul! :drink: :)

Editat de alias
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mc mult alias...chiar m-ai ajutat :drink: Acu de, trebuie sa-mi asum un risc la SH ca doar "cati bani dai, atata face". Stiu ca o sa apara si probleme la un SH, dar macar sa-mi iau scuterul in sine din banii astia si cu timpul o sa-mi permit sa mai bag banii ptr reparatii. Xcum la faza cu inspectatul scuterului stiam si eu ptr k iti dai seama ca nu as cumpara un lucru fara sa-l probez. Ar fi culmea sa zica vanzatorul k nu-l da la proba ca direct :bounce:. La faza cu chitul mi-e frica ptr ca acolo nu prea vad...poate daca ma chiorasc mai bine :ok:. Si mai e faza najpa cu viteza dupa talon :)

Concluzia cu actele este ca at cand cumpar un scuter vanzatorul trebuie sa-mi dea mie talonul(care este din tara de provenienta nu?)si chitanta sau contract vanzare-cumparare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mc mult alias...chiar m-ai ajutat :finger: Acu de, trebuie sa-mi asum un risc la SH ca doar "cati bani dai, atata face". Stiu ca o sa apara si probleme la un SH, dar macar sa-mi iau scuterul in sine din banii astia si cu timpul o sa-mi permit sa mai bag banii ptr reparatii. Xcum la faza cu inspectatul scuterului stiam si eu ptr k iti dai seama ca nu as cumpara un lucru fara sa-l probez. Ar fi culmea sa zica vanzatorul k nu-l da la proba ca direct :bounce:. La faza cu chitul mi-e frica ptr ca acolo nu prea vad...poate daca ma chiorasc mai bine :finger:. Si mai e faza najpa cu viteza dupa talon :ok:

Concluzia cu actele este ca at cand cumpar un scuter vanzatorul trebuie sa-mi dea mie talonul(care este din tara de provenienta nu?)si chitanta sau contract vanzare-cumparare?

 

 

Mestere nu-ti trebuie chitanta facuta pe genunchi iti trebuie factura fiscala in original, dovada ca a fost sau nu radiat dincolo, declaratia cum ca a platit vama, pentru ca el poate sa-l bage in tara zicand ca-l aduce pentru dezmembrari si atunci nu plateste nimik, etc... (cine cunoaste mai multe este rugat sa intervina)!

 

Trebuie sa mergeti impreuna sa-l radiati daca nu a fost radiat deja si sa-l inmatriculezi pe numele tau. Daca respecta ceea ce ti-am zis eu ca trebuie sa scrie in Cartea de Identitate a vehiculului si se incadreaza ca si moped atunci poti doar sa-l inregistrezi la consiliile locale (daca nu vrei sa-l inmatriculezi), ma rog la cel de care apartii tu. Oricum te sfatuiesc sa mergi impreuna cu tipul de la care-l iei pentru o identificare la RAR, nu de alta dar sa nu ai probleme dupa aia, sa fie furat sau mai stiu eu ce... Si ti-am zis daca-l vezi ca o da de gard sa-ti dai seama ca ceva este putred la mijloc! Ai mare grija!

 

Asfalt uscat si salutari cu farul! :drink: :)

Editat de alias
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scz...da' n-am inteles exact faza asta:

 

4) Sa aiba omologare individuala (sa nu fie omologare TIP pentru ca atunci ITI TREBUIE PERMIS A1!)

 

 

Mercic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scz...da' n-am inteles exact faza asta:

 

4) Sa aiba omologare individuala (sa nu fie omologare TIP pentru ca atunci ITI TREBUIE PERMIS A1!)

Mercic

 

Sal. Poate gresesc, dar din cate stiu eu, exista doua feluri de omologare pentru vehicule:

 

- omologarea TIP se emite catre un constructor de vehicule, care produce in serie un numar mai mare de vehicule de acelasi TIP si avand aceleasi caracteristici tehnice, avand aceleasi dotari(ma refer aici la ceea ce poate influenta performantele, nu la geamuri electrice de exemplu) si evident echipate cu acelasi tip de motor avand aceleasi performante, omologarea TIP practic se emite pentru o anumita clasa de vehicule, de exemplu masinile de serie au omologare TIP, pentru orice prototip iti trebuie omologare INDIVIDUALA ca sa poti circula cu el pe partea carosabila!

 

- omologarea INDIVIDUALA se emite pentru fiecare vehicul in parte, de obicei pentru vehiculele ale caror performante nu sunt intotdeauna identice, sau seria de vehicule este foarte mica (parca undeva sub 10), sau pentru vehiculele ale caror performante pot fi modificate fara a putea fi detectate practic. De exemplu la scutere daca le delimitezi nu prea pot sa-si dea seama deoarece din cate stiu exista un singur Dyno la RAR pentru motociclete, care din pacate este incompatibil cu majoritatea scuterelor :drink: , asa ca pentru marea majoritate a scuterelor cei de la RAR trebuie sa ia de bune datele din cartea tehnica a scuterului, pe care daca l-ai delimitat nu prea au cum sa-si dea seama!

 

Ideea este ca pentru FIECARE omologare INDIVIDUALA trebuie sa sari cu banul, si sa sti ca nu e vorba de o suma modica ci de ceva in jurul a 1000$, nu mai stiu exact suma, asa ca sa sti ca daca vezi scutere care fac cam 2500 de coco ca se vand cu 1200-1300 cu precizarea ca necesita omologare INDIVIDUALA, sa sti la ce sa te astepti :ok:

 

Sperand ca te-am lamurit cat de cat, asfalt uscat si salutari cu farul! :) :bounce:

Editat de alias
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mestere nu-ti trebuie chitanta facuta pe genunchi iti trebuie factura fiscala in original, dovada ca a fost sau nu radiat dincolo, declaratia cum ca a platit vama, pentru ca el poate sa-l bage in tara zicand ca-l aduce pentru dezmembrari si atunci nu plateste nimik, etc... (cine cunoaste mai multe este rugat sa intervina)!

 

Trebuie sa mergeti impreuna sa-l radiati daca nu a fost radiat deja si sa-l inmatriculezi pe numele tau. Daca respecta ceea ce ti-am zis eu ca trebuie sa scrie in Cartea de Identitate a vehiculului si se incadreaza ca si moped atunci poti doar sa-l inregistrezi la consiliile locale (daca nu vrei sa-l inmatriculezi), ma rog la cel de care apartii tu. Oricum te sfatuiesc sa mergi impreuna cu tipul de la care-l iei pentru o identificare la RAR, nu de alta dar sa nu ai probleme dupa aia, sa fie furat sau mai stiu eu ce... Si ti-am zis daca-l vezi ca o da de gard sa-ti dai seama ca ceva este putred la mijloc! Ai mare grija!

 

Asfalt uscat si salutari cu farul! :) :bounce:

 

Pai nu de mana...prin notar :drink:

A si app se mai plateste vama? :ok: Ca cica suntem si noi in UE si e liber la vama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu de mana...prin notar :drink:

A si app se mai plateste vama? :ok: Ca cica suntem si noi in UE si e liber la vama.

 

 

Puii mei stiu si eu daca se mai plateste vama, normal nu ar trebui, pentru ca suntem in UE, dar stiu si eu ce sa zic, daca la vama ne da... !? Sincer habar nu am :|

 

Asfalt uscat si salutari cu farul! :) :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal!

Iata ca a venit timpul sa imi iau si eu scuter...citesc de mult timp topicurile voastre dar inca nu m-am lamurit in legatura cu modelele bune... ce scuter de 50cmc as putea si eu cumpara la vreo maxim 700 euro? Faza e ca as avea posibilitatea sa-l iau din afara deci raportat la preturile de acolo :bounce:. Voi ce model mi-ati recomanda? M-am orientat la un aprilia sr 50 dar am auzit ca sunt mai scumpe acestea. Astept si parerile voastre :)

Multumesc anticipat

550 euro mi la lasat

post-13765-1173252893_thumb.jpg

post-13765-1173252958_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu de mana...prin notar :drink:

A si app se mai plateste vama? :ok: Ca cica suntem si noi in UE si e liber la vama.

 

Tocmai mi-a comunicat un prieten care tocmai si-a adus o Suzi din Germania, ca nu se platesc taxe la vama!!!

 

Nu e valabila chitanta de la notar!!! Ai mare grija sa nu-ti iei teapa!!!

 

Asfalt uscat si salutari cu farul! :) :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai mi-a comunicat un prieten care tocmai si-a adus o Suzi din Germania, ca nu se platesc taxe la vama!!!

 

Nu e valabila chitanta de la notar!!! Ai mare grija sa nu-ti iei teapa!!!

 

Asfalt uscat si salutari cu farul! :) :bounce:

 

Mc k mi-ai spus :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Incearca la Magnet City de la Motowell la www.scuterul.eu

are acelasi motor k aprilia sr50 (este de fapt gilera runner 50) si costa 120 RON pe luna in rate

120 RON ii platesti in rate in 60 de luni, asta ar fi cam scuuuuump adik vreo 2142 euro, iar Rolly a spus ca da maxim 700 de euro deci nu are cum sa si-l ia de la www.scuterul.eu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

looool haahahahahghghahaaaaa in loc de BAOTIAN (firma de piese chinezesti) scrie HUATIAN : :baldy:

 

very effin' funny....

 

apropo... mi-am vazut scuterul meu baotian first-bike pe-acolo :baldy:

Editat de necu2k5
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...