Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

neata !. mi-a pleznit suportul de frana spate. adica dracia aia de aluminiu de pe partea dreapta care tine frana , de care e agatat furtunul de frana. are cineva asa ceva, sau vinde cineva numai piesa asta ? multumesc. (kawasaki zx636 2003), am venit ieri din bulgaria pana in bucuresti cu piciorul drept cocotat pe scarita de la pasager si nu cred ca mai pot continua in conditii de siguranta asa :cheers: ;)

p.s. am inteles ca se poate face si sudura in argon numai ca ma pregatesc de un drum foarte lung (25mii km ) si mi-e frica sa nu cad de pe mobra cand m-oi ridica pe scarite sa vad in trafic ceva. de asemenea am inteles ca se vinde numa intreg ansamblu. adica suportul , scarita , pedala frana etc. ceea ce ar fi un caz tare nefericit.

Mesaj completat

dau 300 ron pentru suportul de scarita dreapta daca sunteti din bucuresti.

Mesaj completat

edit.

post-16365-1269870187_thumb.jpg

Editat de deadcow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti-am trimis sms. ne auzim maine.

Mesaj completat

a montat cineva saddlebags, coburi sau diverse sisteme de prindere mai mult sau mai putin artizanale pe motocicleta lui ? am urgenta nevoie de un sfat in privinta asta. multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aici In 4-5 zile o ai acasa ... Numai sa ai Card + cont PayPal

Sau le iei pe toate 4 si ai si de rezerva aici Preturi decente zic eu....

Editat de Claw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de ajutor.

Nu cred ca ajunge in 4-5 zile din UK. Am paypal si cont cu feedback doar pozitiv pe ebay de mai multi ani, dar speram sa gasesc pe aici un SH, mai ieftin, pt ca nu sunt 1oo% ca aia e problema. E posibil ca intreruperea sa fie si de la exup.

Oricum e un pret bun (140 ron) fata de una originala ce costa 128$ + shipping.

Pe ebay si bujiile sunt sub jumate de pret fata de cat se gasesc la noi in magazine.

Dupa catalog se pare ca fisa e identica de la modelul 04 pana la 09.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deconecteaza exup-ul. Astfel iti dai seama daca e sau nu de la el. Are 2 mufe, doar ca sunt bagate cam dubios pe sub niste fire, dar cu atentie in 20 minute cu tot cu demontatul seii ai scapat.

Ce iti face mai exact?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de ajutor.

Nu cred ca ajunge in 4-5 zile din UK. Am paypal si cont cu feedback doar pozitiv pe ebay de mai multi ani, dar speram sa gasesc pe aici un SH, mai ieftin, pt ca nu sunt 1oo% ca aia e problema. E posibil ca intreruperea sa fie si de la exup.

Oricum e un pret bun (140 ron) fata de una originala ce costa 128$ + shipping.

Pe ebay si bujiile sunt sub jumate de pret fata de cat se gasesc la noi in magazine.

Dupa catalog se pare ca fisa e identica de la modelul 04 pana la 09.

Imi iau in mod curent piese de pe ebay.uk si rare sant cazurile cand intarzie mai mult de 4-5 zile... in general sant foarte seriosi oamenii. Culmea au fost niste proiectoare cu xenon care au venit din China in 7 zile cu tot cu vama .... curierul la usa..... iar eu ma asteptam la 1 luna macar.

Ontopic ... spor la surubarit....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu proxxon-ul pot demonta jumate de motor in 10 minute :lol:

Am mers fara intreg modulul de exup mai mult timp si asta l-a cam dat peste cap.

Iar led-ul FI statea mereu aprins. Astazi l-am stins printr-o modaliate foarte simpla (poza), fara cablurile aferente.

Dereglarea modulului exup poate aduce la intreruperea bobinelor, din cauza altor informatii spre CDI.

post-7003-1270154037_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe treaba cu exup-ul putem discuta mult si bine si probabil ca nu vom ajunge la vreo concluzie. Majoritatea spun ca scoaterea exupului nu afecteaza cu nimic motocicleta.

Eu am cumparat-o la 9.000km si avea facuta smecheria aia cu tablita. Peste 2000km exupul s-a stricat si de alti 10.000km merg cu motocicleta fara probleme, ba chiar i l-am scos sa mai fac loc de una alta acolo.

L-am desfacut si tot ce e stricat in el e un mic pinion de plastic, care e tocat. Ce naiba a fost in capul lor nu imi explic de au facut rotitele din el din plastic.

 

De fapt, motocicleta ta ce simptome are? :lol:

Citeste codul de eroare.

Editat de dan.c.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum nu mai are nici o eroare, dar temperatura pe evacuari difera la un piston, si sacadeaza la 2-4 mii ture. Bujiile sunt noi, si daca am schimbat fisele intre pistoane se modifica si temperatura pe pistonul cu fisa schimbata.

Si a mea are acum 16.500 si am mers mereu fara modulul de exup. Am inceput sa elimin pe rand orice posibile probleme.

Treaba cu exup e din ciclu cand se schimba evacuarea si pe urma nu se fac reglaje noi.

La altii merge perfect cu harta veche , la altii nu.

Exup-ul nu are doar principiu mecanic (cum era la FZR-urile vechi), are si parte electronica ce comunica direct cu cdi-ul furnizandui informatii.

Mesaj completat

According to Yamaha, past advantages of EXUP on its motorcycles has been cleaner exhaust emissions, more stable idling, smoother acceleration all along the power curve and improved fuel economy.

Editat de higheaven
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare. Mai am 2-3 luni de strans bani si as vrea sa iau un 636 din 05-06 green binentzeles . Intrebare : nu am apucat sa stau pe modelu asta am mers cu un 600rr 05 si mi se pare cam compact si cam aiurea . Am 1,87 si 100kg nu i cam mic 636le. Va multzumesc anticipat. Green mean machine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie sa cumpar o fisa (bobina) de aprindere ca in poza.

Se potriveste de la modelul 03-04 si 05-06, avand acelasi cod.

Salut,vand bobine inductie pt. 636,rel. la tel.:0724 391 050

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu proxxon-ul pot demonta jumate de motor in 10 minute :laugh:

Am mers fara intreg modulul de exup mai mult timp si asta l-a cam dat peste cap.

Iar led-ul FI statea mereu aprins. Astazi l-am stins printr-o modaliate foarte simpla (poza), fara cablurile aferente.

Dereglarea modulului exup poate aduce la intreruperea bobinelor, din cauza altor informatii spre CDI.

poti sa-mi zici pas cu pas cum ai facut pls?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa-mi zici pas cu pas cum ai facut pls?

Nu am crezut ca o sa mearga atat de usor. Mai demult desfacusem la un electronist modulul exup bucatele ca sa invatam cum functioneaza, dar nici o sansa sa stingem eroarea.

Am cautat prin garaj o placuta metalica si am gasit doar un colier pe care l-am taiat in doua, iar pe urma am dat o gaura in mijloc.

Rotita (hexagonul) de la motorasul exup are in mijloc un surub de 6, l-am folosit direct pe acela ca sa fixez placuta metalica pe directia orelor 9-3. La mine nu e chiar perfect pozitionata pe directia acelor de ceas recomandate, dar a functionat din prima asa si nu am mai insistat.

Montarea placutei se face cu motorul oprit, fara contact, iar rotita metalica trebuie sa fie orientata cu gaurile alea 2 pe directia orei 12. Daca nu e pe directia aia, trebuie pozitionata cu forta. O sa caraie si o sa pocneasca dar trebuie dresata.

In tutorialul de pe kawimotors baiatul a cioplit rotita ca sa previna miscarea involuntara a placutei metalice. In alt tutorial a folosit super glue :laugh:

Insa eu folosind din comoditate ce aveam in garaj (colierul), nu a trebuit sa fac sculptura sau sa pun lipici, pentru ca metalul colierului este mai moale si l-am putut indoi, sa se muleze dupa laturile hexagonului (rotitei) intr-o pozitie fixa. Am indoit si marginile pentru o rezistenta mai mare la blocare.

La pornirea motorului (si nu numai) rotita se misca pe directia sagetilor, placuta metalica loveste in soclul de plastic din partea de jos, impiedicand o miscare completa de rotatie si confera o rezistenta asemanatoare clapetei exup.

Pozele si orele de referinta sunt din partea stanga a motocicletei.

bafta

post-7003-1270458141_thumb.jpg

Editat de higheaven
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc frumos...o sa incerc si eu smecheria asta, sper sa functioneze! :laugh:

Astept sa postezi ca ti-a reusit, daca nu, ne intalnim in TM sau AR si iti arat live oricand.

 

Pana una alta - am ramas impresionat de aspectul acestui 636, exceptand mortaciunile.

post-7003-1270471221_thumb.jpg

post-7003-1270471231_thumb.jpg

post-7003-1270471286_thumb.jpg

Editat de higheaven
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...