Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

In nici un caz nu mai da cu vopsea peste. O sa arate la fel peste ceva vreme. Mai bine ia niste acetona si da jos vopseaua albastra si las-o aurie cum era ea ca se asorteaza cu etrierii si cu furca si arata mai bine.

Cat despre toba, eu zic ca ar arata foarte incarcat cu niste plastice care sa acopere toba. Adevarul este ca tobele astea rotunde nu au aratat niciodata foarte bine sub codita. Cele mai good looking, dupa parerea mea sunt Lazer, Two Brothers, Gpr(cum am eu ;) ) si Akrapovic.

Motocicleta am vazut-o acum 1 luna cred parcata in rond la Herastrau in parcarea cladirii aia mare din sticla, o tin minte dupa numar. Era a ta atunci sau AEW e al fostului proprietar?

 

Sa o stapanesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

merci mult. .nu era a mea ..de vineri este.

 

Stiu two brothers imi comandasem pt 600f4i ul de dinainte (din USA) dar pt asta e "doar" 800$ ;)

Mesaj completat

am iesit acu putine cu ea..vroiam sa va intreb. Eu la F4 in vit 1 la rosu inainte sa imi taie benzina aveam 116-117. Cu asta vad ca am 115-116, asa e si la voi, e normal? Ma gandeam ca asta fiind ss "baga mai mult" :D

 

..inca ceva, eu am umblat la limitatorul ala (daca asta e) ..cand se apasa butoanele de pe bord simultan apare graficul ala cu turometru care se poate seta undeva intre 12 si 15 mii parca (eu l am lasat la maxim) ce nu inteleg este ..de ce se stinge becu galben cand apas unu din butoane de 2 ori, apoi il mai apasa odata si se aprinde din nou. (nu ma injurati ca pun atatea intrebari, dar vreau sa fiu convins ca e totul in regula) merci

Mesaj completat

merci mult. .nu era a mea ..de vineri este.

 

Stiu two brothers imi comandasem pt 600f4i ul de dinainte (din USA) dar pt asta e "doar" 800$ :agree:

Mesaj completat

am iesit acu putin cu ea..vroiam sa va intreb. Eu la F4 in vit 1 la rosu inainte sa imi taie benzina aveam 116-117. Cu asta vad ca am 115-116, asa e si la voi, e normal? Ma gandeam ca asta fiind ss "baga mai mult" :laugh:

 

..inca ceva, eu am umblat la limitatorul ala (daca asta e) ..cand se apasa butoanele de pe bord simultan apare graficul ala cu turometru care se poate seta undeva intre 12 si 15 mii parca (eu l am lasat la maxim) ce nu inteleg este ..de ce se stinge becu galben cand apas unu din butoane de 2 ori, apoi il mai apasa odata si se aprinde din nou. (nu ma injurati ca pun atatea intrebari, dar vreau sa fiu convins ca e totul in regula) merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Sunt si eu detinator de Kawa :laugh::D e din 2005 si e albastra :P

 

Aveti idee de unde imi pot lua un capac monopost? Si ma mai intereseaza niste semnala albe (pt fata)

 

Merci

 

Sa o stapanesti sanatos :agree: .

 

Frumoasa foc pe albastru....Daca ai si casca alba sa fie asortata cu jantele, zici ca a iesit din fabrica cu tot cu tine :D.

 

 

Ps:Cat ai dat pe ea cu criza asta? ;)

Editat de k-2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos :agree: .

 

Frumoasa foc pe albastru....Daca ai si casca alba sa fie asortata cu jantele, zici ca a iesit din fabrica cu tot cu tine :D.

 

 

Ps:Cat ai dat pe ea cu criza asta? ;)

Merci mult

 

3900EUR ..si are ceva pe ea: leviere titmax, scarite+semnale+capete de ghidon+mansoane rizoma, discuri de frana schimbate, alarma de 500EUR, xenon. toba mivv. Dar cel mai mult imi place culoarea :x ...e un albastru frumos (in poze nu se vede asa bine) e metalizat

Editat de gabi_tro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari . Adresez o intrebare posesorilor de Zx6-R. Am de gand sa-mi achizitionez un ZX6-R din 2002. Prima intrebare ar fi daca modelul e pe injectie sau pe carburatie (nu stiu de cand a introdus Kawasaki injectia, din cate am inteles e pe carburatie). A doua intrebare ar fi ca motorul are 48.000 de km ceea ce nu mi se pare chiar asa de mult avand in vedere vechimea motorului. Ma mai tine ceva timp cu o ingrijire atenta? O alta problema ar fi ca ambreiajul cam aluneca? Probabil e dus discul de ambreiaj cred....reparatia va fi scumpa? O alta intrebare ce probleme specifice are Zx6-R din perioada respectiva??

 

Multumesc f mult !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci mult. .nu era a mea ..de vineri este.

 

Stiu two brothers imi comandasem pt 600f4i ul de dinainte (din USA) dar pt asta e "doar" 800$ ;)

Mesaj completat

am iesit acu putine cu ea..vroiam sa va intreb. Eu la F4 in vit 1 la rosu inainte sa imi taie benzina aveam 116-117. Cu asta vad ca am 115-116, asa e si la voi, e normal? Ma gandeam ca asta fiind ss "baga mai mult" :agree:

 

..inca ceva, eu am umblat la limitatorul ala (daca asta e) ..cand se apasa butoanele de pe bord simultan apare graficul ala cu turometru care se poate seta undeva intre 12 si 15 mii parca (eu l am lasat la maxim) ce nu inteleg este ..de ce se stinge becu galben cand apas unu din butoane de 2 ori, apoi il mai apasa odata si se aprinde din nou. (nu ma injurati ca pun atatea intrebari, dar vreau sa fiu convins ca e totul in regula) merci

Mesaj completat

 

Vezi ca am postat eu cu ceva pagini in urma un link de pe un forum strain in care era explicata treaba cu setarea luminii de avertizare. Nu inteleg ce incerci sa faci si nu iti iese. :D

Cat despre viteza maxima in treapta 1, nu stiu, n-am ajuns niciodata acolo, de fapt cred ca nu am trecut de vreo 60-70 in a 1-a. Nu esti pe o roata la viteza aia?!

Discurile de frana sunt cele stock, nu ca ar mai conta asta la ce pret a avut. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca am postat eu cu ceva pagini in urma un link de pe un forum strain in care era explicata treaba cu setarea luminii de avertizare. Nu inteleg ce incerci sa faci si nu iti iese. :agree:

Cat despre viteza maxima in treapta 1, nu stiu, n-am ajuns niciodata acolo, de fapt cred ca nu am trecut de vreo 60-70 in a 1-a. Nu esti pe o roata la viteza aia?!

Discurile de frana sunt cele stock, nu ca ar mai conta asta la ce pret a avut. :D

nu esti pe o roata nici macar daca tragi brusc de acceleratie ca sa ajungi la viteza aia. ca sa o dai pe o roata ar cam trebui innodata: adica o duci pana la 6 7 mii de ture apoi lasi acceleratia si brusc accelerezi tare; SAU poti s o ridici din ambreaj..dar mi se pare mai greu

Mesaj completat

are idee careva de la ce s-ar putea auzi un zornait metalic(usor de tot) la 636 din 2004?

si la mine se aude un zornait metalic, dar mai mult ca sigur e distributia ...sau intinzatorul de fapt..de la cureaua de distributie.

Mesaj completat

Vezi ca am postat eu cu ceva pagini in urma un link de pe un forum strain in care era explicata treaba cu setarea luminii de avertizare. Nu inteleg ce incerci sa faci si nu iti iese. :laugh:

Cat despre viteza maxima in treapta 1, nu stiu, n-am ajuns niciodata acolo, de fapt cred ca nu am trecut de vreo 60-70 in a 1-a. Nu esti pe o roata la viteza aia?!

Discurile de frana sunt cele stock, nu ca ar mai conta asta la ce pret a avut. :P

n am gasit linkul? cred ca am dat vreo 10 pagini cel putin ;) ..poate n am fost atent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Hold Mode + Reset - brings up current rpm setting

 

2. Pushing Mode adjusts shift light brightness

 

3. Pushing Reset adjusts rpms by 250rpm increments

 

4. Hold Mode + Reset again to finalize settings

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Hold Mode + Reset - brings up current rpm setting

 

2. Pushing Mode adjusts shift light brightness

 

3. Pushing Reset adjusts rpms by 250rpm increments

 

4. Hold Mode + Reset again to finalize settings

la 3 se refera la faptul ca unde o sa setez eu indicatorul acolo va fi limita peste care nu v-a creste turatia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, turatia va creste la fel in orice caz.

Becul care ti se aprinde are doar rol informativ, il setezi tu unde vrei sa se aprinda, sa nu stai cu ochii-n bord la 15k rpm, in functie de cat vrei sa forjezi motorul.

Apesi pana ajunge la cate ture vrei tu, eu de exemplu l-am setat la 15k, fix inainte sa intre pe rosu. Asta nu inseamna ca nu se duce mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, turatia va creste la fel in orice caz.

Becul care ti se aprinde are doar rol informativ, il setezi tu unde vrei sa se aprinda, sa nu stai cu ochii-n bord la 15k rpm, in functie de cat vrei sa forjezi motorul.

Apesi pana ajunge la cate ture vrei tu, eu de exemplu l-am setat la 15k, fix inainte sa intre pe rosu. Asta nu inseamna ca nu se duce mai mult.

am inteles acum, merci mult. Totusi nu se poate seta decat intre 12 si 16 mii..adik mai jos de 12 nu merge la mine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari . Adresez o intrebare posesorilor de Zx6-R. Am de gand sa-mi achizitionez un ZX6-R din 2002. Prima intrebare ar fi daca modelul e pe injectie sau pe carburatie (nu stiu de cand a introdus Kawasaki injectia, din cate am inteles e pe carburatie). A doua intrebare ar fi ca motorul are 48.000 de km ceea ce nu mi se pare chiar asa de mult avand in vedere vechimea motorului. Ma mai tine ceva timp cu o ingrijire atenta? O alta problema ar fi ca ambreiajul cam aluneca? Probabil e dus discul de ambreiaj cred....reparatia va fi scumpa? O alta intrebare ce probleme specifice are Zx6-R din perioada respectiva??

 

Multumesc f mult !

 

Nimeni nimic? O parere, o vorba, un sfat ceva???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari . Adresez o intrebare posesorilor de Zx6-R. Am de gand sa-mi achizitionez un ZX6-R din 2002. Prima intrebare ar fi daca modelul e pe injectie sau pe carburatie (nu stiu de cand a introdus Kawasaki injectia, din cate am inteles e pe carburatie). A doua intrebare ar fi ca motorul are 48.000 de km ceea ce nu mi se pare chiar asa de mult avand in vedere vechimea motorului. Ma mai tine ceva timp cu o ingrijire atenta? O alta problema ar fi ca ambreiajul cam aluneca? Probabil e dus discul de ambreiaj cred....reparatia va fi scumpa? O alta intrebare ce probleme specifice are Zx6-R din perioada respectiva??

 

Multumesc f mult !

 

Salut. Primul Zx6r pe injectie este 2003 ceea ce inseamna ca cel din 2002 este pe carburatie. Referitor la numarul de km, 48,000 km pot fi multi sau pot fi putini dar asta este de la motor la motor. Adica daca, de exemplu, te uiti pe mobile.de o sa vezi motociclete care au sarit bine de 100,000 km. Acum depinde cum a fost ingrijit motorul respectiv. Pe de alta parte ar fi fost un semn de intrabare daca era din 2002 si avea 10,000km ( stim cu totii povestile cu bunica care se ducea doar la biserica pe motor in weekend etc ). Cu ambreiajul nu ma pricep ce ar fi sau cat ar costa dar daca vrei te pun in contact cu 2-3 baieti care se ocupa cu reparatii si pot sa se uite.

Editat de adrian_zZr_600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Primul Zx6r pe injectie este 2003 ceea ce inseamna ca cel din 2002 este pe carburatie. Referitor la numarul de km, 48,000 km pot fi multi sau pot fi putini dar asta este de la motor la motor. Adica daca, de exemplu, te uiti pe mobile.de o sa vezi motociclete care au sarit bine de 100,000 km. Acum depinde cum a fost ingrijit motorul respectiv. Pe de alta parte ar fi fost un semn de intrabare daca era din 2002 si avea 10,000km ( stim cu totii povestile cu bunica care se ducea doar la biserica pe motor in weekend etc ). Cu ambreiajul nu ma pricep ce ar fi sau cat ar costa dar daca vrei te pun in contact cu 2-3 baieti care se ocupa cu reparatii si pot sa se uite.

maxim 150eur e ambreajul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mult baieti de raspunsuri. Curand cred ca ma voi alatura voua, detinatarilor de ZX-6R. Asfalt uscat ! :P

 

 

Si nu o sa-ti para rau!Si eu m-am alaturat de curand lor...pana acum am avut honda,yamaha,am mers cu s-rad dar 636 rulz!Sunt foarte multumit de el.Nu stiu in schimb cat sunt de fiabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Hehe, buna intrebare, daca gasesti sa imi spui si mie.

Propune-le chiar sa faci 2 Casco, ca m-as baga si eu si poate obtinem un discount. Da-mi de veste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hehe, buna intrebare, daca gasesti sa imi spui si mie.

Propune-le chiar sa faci 2 Casco, ca m-as baga si eu si poate obtinem un discount. Da-mi de veste.

eu deja stiu de unu 109EUR/3luni ..cred ca e destul de ok. E o oferta prin banca .. ceva mai complicat..dar ideea e ca se rezolva. Cel care a avut moto inaintea mea a avut la astia.

 

inca ceva..offtopic: la contac daca invart cheia la utlima pozitie..ce se intampla ..nu inteleg pt ce e pozitia aia. Deci dupa ce se pune contactul, daca se apasa si se intoarce mai mult in dreapta mai e o pozitie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cumva blochezi coarnele?

Ghidonul se blocheaza invartind spre stanga,el spune ca a invartit spre dreapta.

Mesaj completat

Ghidonul se blocheaza invartind spre stanga,el spune ca a invartit spre dreapta.

s-ar putea sa fie pozitia,adica sa poti scoate cheia din contact si sa ramana pozitia aprinsa,pt ca avarii nu are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact ce spune Ionutene. Din lipsa de avarii eu o mai las asa noaptea daca o parchez pe marginea drumului.

Da-mi si mie un PM cu detalii despre asigurarea aia. Parca ar merge sa imi fac pe 6 luni. Mersi

Mesaj completat

Stie cineva de ceva placute de frana pe fata mai ieftinake?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...