Sari la conținut

Amortizor Spate Dr 650 Rs


Postări Recomandate

Va salut, as vrea sa las saua mai jos sa ajung un pic mai bine cu picioarele pe pamint si am o nelamurire...

 

Am inteles ca din reglajul care se face din piulitele mari de pe amortizorul spate este pentru intarirea suspensiei spate, iar pentru micsorarea inaltimii la sa trebuie schimbata o piesa-inaltator-ceva de genul asta...

 

Ce ar trebui sa fac?...sa fac suspensia mai moale si atunci cind ma asez pe motor voi ajunge mai bine cu picioarele jos -dar nu stiu cum se va modifica tinuta de drum- sau sa o cobor din piesa respectiva?...

 

M-am uitat pe un manual de DR650SE, dar acolo e un alt amortizor...si asa am prins ideea...la mine habar nu am cum este...daca cineva are un manual de RSE -1992-1993- poate mi-as face o idee...

 

Inca o chestie nu imi este clara: care e treaba cu amortizorul; cind se intareste si cind trebuie lasat mai moale? Care este teoria?...Banuiesc ca trebuie sa fie tare pe sosea...

 

Va multumesc si astept sa ma luminati si pe mine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De obicei se coboara cu kit,dar poti cobori putin si din amortizor daca lasi mai moale.Iar daca te dai cu viteza in curbe trebuie sa fie tare...si depinde daca mergi cu o singura sau doua persoane... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut DR-650 si la fel probl cu inaltimea seii pt mine la 1,62 M,am slabit arcul desfacand piulitele in jos la maxim

daca mergeam singur sau numai cu bagaj statea bine pe sosea,cu 2 persoane si cu bagaj insa trebuia sa mai comprim arcul(sa strang piulitele),ca se ridica cam mult de fata si aveai impresia ca nu ai control la directie.

 

PS:eu am lasat-o in jos si din jambe adica le-am bagat in jug cat sa putut de mult pana aproape de ghidon si atunci sta si mai bine pe sosea . :crack: :wave:

 

am fost supermultumit de ea ca motocicleta !! :hug: zice "CBRXX"de kit dar nu cred ca gasesti eu m-am uitat in Louis atunci si nu era ca sant modele vechi .

Editat de A-L-E-X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut DR-650 si la fel probl cu inaltimea seii pt mine la 1,62 M,am slabit arcul desfacand piulitele in jos la maxim

daca mergeam singur sau numai cu bagaj statea bine pe sosea,cu 2 persoane si cu bagaj insa trebuia sa mai comprim arcul(sa strang piulitele),ca se ridica cam mult de fata si aveai impresia ca nu ai control la directie.

 

PS:eu am lasat-o in jos si din jambe adica le-am bagat in jug cat sa putut de mult pana aproape de ghidon si atunci sta si mai bine pe sosea . :crack: :wave:

 

am fost supermultumit de ea ca motocicleta !! :hug: zice "CBRXX"de kit dar nu cred ca gasesti eu m-am uitat in Louis atunci si nu era ca sant modele vechi .

 

exact, poti sa castigi cativa centimetri buni daca ridici telescoapele in jug atat cat permite ghidonul... asa am facut si eu ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu merg mai mult singur pe motor si fara bagaje grele,deci voi spuneti sa o mai las din juguri si sa mai inmoi amortizorul spate...

 

Pina la urma nu are nimeni un manual pt Suzuki DR 650 R/RS/RSE fabricat 1992-93? M-ar interesa ce zice la carte...

 

@ALEX, Cum ai umblat la piulite? se ajunge destul de greu acolo...ai demontat amortizorul?

 

Multumesc pt raspunsuri si mai astept si alte pareri...

Editat de cristache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu merg mai mult singur pe motor si fara bagaje grele,deci voi spuneti sa o mai las din juguri si sa mai inmoi amortizorul spate...

 

Pina la urma nu are nimeni un manual pt Suzuki DR 650 R/RS/RSE fabricat 1992-93? M-ar interesa ce zice la carte...

 

@ALEX, Cum ai umblat la piulite? se ajunge destul de greu acolo...ai demontat amortizorul?

 

Multumesc pt raspunsuri si mai astept si alte pareri...

 

 

nu l-am demontat,e un pic dificil,tre sa stea pe cricul central sau stender,pt piulite iti trebuie o cheie cu gheara !!

Editat de A-L-E-X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

exact, poti sa castigi cativa centimetri buni daca ridici telescoapele in jug atat cat permite ghidonul... asa am facut si eu ...

 

 

am eu manualul, are cam 85MB, oricum e acasa, nu aici... da iti spun sigur ca nu scrie nimic.

 

las-o din jug:... desurubezi suruburile care strang telescoapele sus si jos... cheie de 14 si de 12 parca... apoi bati usor cu un ciocan de cauciuc in jug pana le aduci la pozitia dorita... vezi sa le aduci pe amandoua la acelasi nivel, poti sa masori chiar... le strangi la loc si gata... o sa vezi diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu manualul (Bucuresti), poate ne vedem sa-ti dau CD-ul cand ni se intersecteaza drumurile intr-o zi !

Cele 2 piulite mari de pe amortizorul spate au rolul de a intari sau inmuia arcul (fapt care conduce si la o relaxare/scadere in inaltime). Sunt 2 pt ca una e contrapiulita ! Dar si eu cred ca nu castigi mare lucru daca nu o lasi mai jos din jug, ba dimpotriva, pierzi tinuta de drum.

Succes :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...