cristache Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 Va salut, as vrea sa las saua mai jos sa ajung un pic mai bine cu picioarele pe pamint si am o nelamurire... Am inteles ca din reglajul care se face din piulitele mari de pe amortizorul spate este pentru intarirea suspensiei spate, iar pentru micsorarea inaltimii la sa trebuie schimbata o piesa-inaltator-ceva de genul asta... Ce ar trebui sa fac?...sa fac suspensia mai moale si atunci cind ma asez pe motor voi ajunge mai bine cu picioarele jos -dar nu stiu cum se va modifica tinuta de drum- sau sa o cobor din piesa respectiva?... M-am uitat pe un manual de DR650SE, dar acolo e un alt amortizor...si asa am prins ideea...la mine habar nu am cum este...daca cineva are un manual de RSE -1992-1993- poate mi-as face o idee... Inca o chestie nu imi este clara: care e treaba cu amortizorul; cind se intareste si cind trebuie lasat mai moale? Care este teoria?...Banuiesc ca trebuie sa fie tare pe sosea... Va multumesc si astept sa ma luminati si pe mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 De obicei se coboara cu kit,dar poti cobori putin si din amortizor daca lasi mai moale.Iar daca te dai cu viteza in curbe trebuie sa fie tare...si depinde daca mergi cu o singura sau doua persoane... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 (editat) am avut DR-650 si la fel probl cu inaltimea seii pt mine la 1,62 M,am slabit arcul desfacand piulitele in jos la maxim daca mergeam singur sau numai cu bagaj statea bine pe sosea,cu 2 persoane si cu bagaj insa trebuia sa mai comprim arcul(sa strang piulitele),ca se ridica cam mult de fata si aveai impresia ca nu ai control la directie. PS:eu am lasat-o in jos si din jambe adica le-am bagat in jug cat sa putut de mult pana aproape de ghidon si atunci sta si mai bine pe sosea . am fost supermultumit de ea ca motocicleta !! zice "CBRXX"de kit dar nu cred ca gasesti eu m-am uitat in Louis atunci si nu era ca sant modele vechi . Editat Martie 13, 2007 de A-L-E-X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 am avut DR-650 si la fel probl cu inaltimea seii pt mine la 1,62 M,am slabit arcul desfacand piulitele in jos la maximdaca mergeam singur sau numai cu bagaj statea bine pe sosea,cu 2 persoane si cu bagaj insa trebuia sa mai comprim arcul(sa strang piulitele),ca se ridica cam mult de fata si aveai impresia ca nu ai control la directie. PS:eu am lasat-o in jos si din jambe adica le-am bagat in jug cat sa putut de mult pana aproape de ghidon si atunci sta si mai bine pe sosea . am fost supermultumit de ea ca motocicleta !! zice "CBRXX"de kit dar nu cred ca gasesti eu m-am uitat in Louis atunci si nu era ca sant modele vechi . exact, poti sa castigi cativa centimetri buni daca ridici telescoapele in jug atat cat permite ghidonul... asa am facut si eu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Martie 13, 2007 Autor Share Postat Martie 13, 2007 (editat) Eu merg mai mult singur pe motor si fara bagaje grele,deci voi spuneti sa o mai las din juguri si sa mai inmoi amortizorul spate... Pina la urma nu are nimeni un manual pt Suzuki DR 650 R/RS/RSE fabricat 1992-93? M-ar interesa ce zice la carte... @ALEX, Cum ai umblat la piulite? se ajunge destul de greu acolo...ai demontat amortizorul? Multumesc pt raspunsuri si mai astept si alte pareri... Editat Martie 13, 2007 de cristache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 (editat) Eu merg mai mult singur pe motor si fara bagaje grele,deci voi spuneti sa o mai las din juguri si sa mai inmoi amortizorul spate... Pina la urma nu are nimeni un manual pt Suzuki DR 650 R/RS/RSE fabricat 1992-93? M-ar interesa ce zice la carte... @ALEX, Cum ai umblat la piulite? se ajunge destul de greu acolo...ai demontat amortizorul? Multumesc pt raspunsuri si mai astept si alte pareri... nu l-am demontat,e un pic dificil,tre sa stea pe cricul central sau stender,pt piulite iti trebuie o cheie cu gheara !! Editat Martie 13, 2007 de A-L-E-X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 exact, poti sa castigi cativa centimetri buni daca ridici telescoapele in jug atat cat permite ghidonul... asa am facut si eu ... am eu manualul, are cam 85MB, oricum e acasa, nu aici... da iti spun sigur ca nu scrie nimic. las-o din jug:... desurubezi suruburile care strang telescoapele sus si jos... cheie de 14 si de 12 parca... apoi bati usor cu un ciocan de cauciuc in jug pana le aduci la pozitia dorita... vezi sa le aduci pe amandoua la acelasi nivel, poti sa masori chiar... le strangi la loc si gata... o sa vezi diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DaGNic Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 Am si eu manualul (Bucuresti), poate ne vedem sa-ti dau CD-ul cand ni se intersecteaza drumurile intr-o zi ! Cele 2 piulite mari de pe amortizorul spate au rolul de a intari sau inmuia arcul (fapt care conduce si la o relaxare/scadere in inaltime). Sunt 2 pt ca una e contrapiulita ! Dar si eu cred ca nu castigi mare lucru daca nu o lasi mai jos din jug, ba dimpotriva, pierzi tinuta de drum. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru_2 Postat Iulie 1, 2007 Share Postat Iulie 1, 2007 sal am si eu un dr650rs din 91 si nu gasesc un manual de reparati ma poate ajuta cineva astept si eu un rsp multam fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.