Sari la conținut

Carb De Minsk Pe Simson


itc
 Share

Postări Recomandate

Cu carburatoru vechi mergea in draci, dupa ce reuseam sa-l pornesc (se inneca repede, datorita uzurilor). Mi-am luat carb de Minsk nou-nout si nu vrea sa porneasca nici batut. Care v-ati mai luptat cu asa ceva, ziceti-mi si mie ce-ati facut.

Multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hm... deci

Vezi sa nu fie socul tras - socul este pe pozitzia tras cand e tija TRASA spre exterior - spre in sus deci. - Vezi ca tija e pe partea dreapta a carbului, cum sta el montat. Buuun, deci tija trebuie sa fie impinsa (pe caldura asta, porneste lejer fara shoc).

Punctul doi - surubul de aer - din fabrica vine inchis la maxim si nu porneste nici de-a dracu - surubul asta e tot pe partea dreapta accesibil - te uitzi sa se vada un cap de surubelnitza dreapta, ingropat - vezi ca mai sunt niste gauri pe acolo, obturate cu burete, alea nu te intereseaza - asta cu burete e de "prea-plin" - cand nu-tzi inchide cuiul pontou... Ei bine, de la pozitzia inchis la maxim - insurubat spre dreapta la maxim, trebuie sa-l desfaci 3 ture spre stanga.

Buuun. Al treilea aspect este pozitzionarea cuiului dozator - acul jiglerului cu ac, ma rog - acul ala central - are 7 crestaturi - trebuie sa-l pun la cea de la mijloc - mutzi tablitza aia mica mica pe crestatura de la mijloc a acului.

Ce mai ramane - surubul opritor al clapetei pentru turatzia de ralanti - incepi de la a-l desuruba de tot, pana pornesti motorul. Dupa ce porneste motorul, il insurubezi pana cand clapeta se opreste pe surub, motorul continura sa mearga fara sa-l mai ajutzi din maneta de acceleratzie

Cam asta e tot ce trebe sa-i faci, plecand de la impoteza ca e nou noutz. Asa... la pornire - motorul porneste numai cu clapeta inchisa, pe circuitul de ralanti - deci nu trebuie sa tragi de manerul de acceleratzie prea mult - decat sa-l deschizi putzin - prima data, cand nu e reglat ralantiul. Dupa ce i-ai reglat ralantiul, motorul va porni imediat, la prima pedala, fara sa tragi de manerul de acceleratzie deloc - daca tragi, va trage aer fara benzina si nu va porni. Desigur, se presupune ca ai scanteie ca lumea - magnetou bun sau aprindere clasica pe bobina de inductzie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai carb d'ala mai vechi de minsk (patratzos), cu surub de aer pe partea stanga, il inchizi pe ala la max. si desfaci doar un sfert de tura. tre' sa mearga bine...

 

succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca motoru meu iar e handicapat. Intradevar, aveam si eu surub din ala de aer da nu pornea nici de-al dracu decat daca-l strangeam la maxim, cum il lasam putin dedschis nu pornea.

Un aspect important la faza asta e ca eu nu am vrut sa dau cuiul mai jos in obsesia mea de a consuma cat mai putin. deci a stat la al doilea canal de sus.

NU fum nu nimic, de turat se tura mai greu da era si normal, consuma 2jumate-3.

Asa am patit eu cu al meu, pana nu am strans surubul nu a pornit de credeam ca m-a pacalit Tunaru, in rest pornire la fel, fara acceleratie, asta dupa ce i-am reglat perfect avansu . Se-nchina toata lumea cum de este posibil sa porneasca in halul ala un motor si chiar dimineata.

Soclul nun l-am folosit niciodata cu setarea asta ca nun pornea cu soc nici ded-al dracu. Singurele dati cand l-am folosit tin minte ca m-a prin ninsoarea pe la facultate se era dimineata deci i-ti dai seama ce temperatura era si ce fum negru a scos, ziceai ca i-am dat foc.

Deci daca nu-ti merge cu aer si cu cuiul la jumate incearca si asa.

SO!! Keep up the good work! :baubau:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da Hadess, d-ala am.

Hai s-o luam pe rand.

Aerul l-am reglat (2 ture juma).

Surubul de ralanti nu l-am deschis de tot, da l-am deschis totusi.

Nu i-am reglat in schimb cuiu dozator, l-am lasat asa. O sa incerc azi cu cuiu la jumate.

Inca o treaba. Cum trebuie sa fie subaru'. Io l-am lasat aproape inchis (e deschis cam un milimetru si ceva).

De pornit, am incercat si cu soc, si fara soc.

Cred ca de vina e cuiu, da' sa vedem si va zic.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare mi-e teama sa nu fie de vina magnetoul, daca mai ai aprinderea clasica. Magnetoul are manifestarile astea - pornire greoaie - Ia vezi, incerca sa pornesti motorul impins - daca o ia, inseamna ca e din aprindere, nu din carburatzie. De asemenea, daca tzine ralantiul doar la turatzii mari si la turatzii mici ( de le numeri ) nu-l tzine, vinovata e iarasi tot aprinderea. Daca ar fi carburatzia, atunci ar "muri" incet, lent, ralantiul, nu s-ar "taia" brusc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit buba. Ca sa vedeti si voi lucrurile rusesti noi cam ce calitate au. Cuiul dozator, chiar daca era la ultima crestatura de jos, INCHIDEA COMPLET gaura jiclerului principal!!!!!!!!. Asa ca i-am facut frumos o crestatura pe la JUMATE!! si am reusit sa-l pornesc. Acum trebuie sa mai fac crestaturi prin zona aia si sa-l reglez ca lumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...