mac Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 (editat) cu datul pe o roata cam asa este in privinta lantului, unul original pas 525 sau 530 cu o intretinere buna ar trebui sa dureze minim 25'000 km ..cel putin asta se intampla in italia, unde este si mai putin praf pe strazi. unul racing pas 520 in utilizarea stradala face cam 12000 km, dar este neindicat datorita faptului ca tre sa faci o intretinere exagerata iar daca se merge in 2 pe moto, dureaza si mai putin. este o modificare care spre deosebire de altele, este foarte eficienta dpdv al puterii, pe toata plaja de turatie. deoarece frecarile pasului 520 sunt mult mai mici, puterea la roata verificata pe bancurile de proba este de 2-3 caluti pe toata plaja de turatie. problema este costul si intretinerea..nu se prea merita ptr strada,ca sa nu mai spunem ca doar un puls fin si experimentat ar simti diferentele si daca tot suntem aici...sa va arat cine statea in garaj langa rr'ul meu sunt prea multi calare pe forum si merge tare greu..pun mai tarziu pozele Editat August 16, 2007 de mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 zxr 750 cu fata de 748 --- Mesaj completat în 16 Aug 2007 23:18 -------------alex vrei sa imi zici ca a cazut de pe loc si au fost atatea pagube??? e o exagerare cam exagerata nu crezi?? hai mai zicea ca sa rupt manerul de la frana sau ambreiaj...da si capatul ghidonului??? da-o dreaq bine ca nu o puscat baia de ulei si nu o sarit supapele din chiulasa... pana nu a facut???? gandeste-te daca cadea la 20 la ora ce se intampla....deja erau morti si acuma se implinea vremea de parastas... eu o am de cateva luni deja ia-m dat si 280(cel putin atat mi-a aratat...acuma ca a fost 130 asta e partea a doua) am franat brusc am accelerat am turat-o am stresat-o si si si surpriza....NADA... nici nu stie cum arata un service... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllexxM Postat August 17, 2007 Share Postat August 17, 2007 (editat) 1. Tu o ai de cateva luni...e normal ca in momentul vanzarii omul sa o puna la punct un pic.. Acum sunt rautacios, si glumesc, dar nu e imperios necesar ca moto sa te tina mai mult, cum nu e imperios necesar sa iti pice toata odata.....Asta e tendinta la kawa, accept it, or not... 2. Man, crede-ma.....ASA A FOST< ERAM LANGA MOTOR....crezi tu ca ma doare capul pe mine de ce se sparge la kawa??? Mi se rupe, ba mai mult, daca s-au crapat cadrele la astea, noi, de ce nu si capatul de ghidon? Uite. chiar un baiat de pe forum, care vine cu noi in gasca, are un Z750 si a avut un mic accident, pe la 50 la ora...si are capacul crapat ....nu mai sunt asa cum le stii tu odata....nici Hondele mai noi nu sunt asa cum sunt astea mai vechi... tot materiale mai proaste calitativ (dar mai usoare, se lauda ei). Editat August 17, 2007 de AllexxM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 17, 2007 Share Postat August 17, 2007 o am de cateva luni... mi e prea pusa la punct fiindca e modificata pt pista....cat de cat... daca o kawa pica de pe cric isi rupe ghidonul mai crapa nu stiu ce capace se rup toate manerele.... bun sa zicem.... da daca pica alta motocicleta de pe cric? sau doar la kawasaki se rup toate astea? eu zic mai bine sa inchida astia fabrica...daca nici unui asemenea soc nu poate rezista atunci dale dracului.... imi cumpar honda ca e foarte fiabila.... si ca stai pe ea ca si cum ai sta in pantecul mamei sau mai stiu eu pe unde draq... m-am saturat de kawasaki....sa le ia draq de motociclete de portellan.... honda cineva de venzare....????? caut motocicleta foarte fiabila in jur de 130 de cai putere care sa reziste unuei eventuale groaznice caderi de pe cric... multumesc cine are va rog contactati-ma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllexxM Postat August 18, 2007 Share Postat August 18, 2007 (editat) Iti mai zic un singur lucru: capatul de ghidon nu e acelasi lucru cu ghidonul. E chestia aia care se prinde cu un surub de capatul exterior al manerului ghidonului. Sunt facute special pentru a cadea pe ele . Nu are rost sa iti mai desenez nimic, pentru ca nici cu scheme logice nuvei intelege ce ti se spune. Te las cu visele si impresiile tale. Bafta si asfalt uscat. Editat August 18, 2007 de AllexxM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gioro_T Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 hwe-hwe, hwe ... esti mare lolozaur, buei sergiukawa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 merci gioro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 (editat) stii ce nu mi'a placut la zxr ?? greutatea cand ai rezervorul plin, e teribila prietenul meu luca...l'am ridicat de 3 ori de pe jos. a cazut cu ea la manevra de intoarcere la cat era de grea cand am facut schimb, motorul trage f bine, putin inferior fata de cbr desi puterea e pe acolo pe curbe e foarte precisa chiar si la viteze mari, 180-200, unde'o pui acolo sta dar greutatea aia nu mi'a placut deloc la viteze mici si pe strazi "numai curbe" deoarece devine obositor in comparatie cu celelalte moto franele iar sufera putin, dar cu furtune, placute braking CM55 si ulei nou am rezolvat ce'mi aduc aminte? ca trage ca o blestemata Editat August 20, 2007 de mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buster Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 stii ce nu mi'a placut la zxr ?? greutatea cand ai rezervorul plin, e teribila prietenul meu luca...l'am ridicat de 3 ori de pe jos. a cazut cu ea la manevra de intoarcere la cat era de grea cand am facut schimb, motorul trage f bine, putin inferior fata de cbr desi puterea e pe acolo pe curbe e foarte precisa chiar si la viteze mari, 180-200, unde'o pui acolo sta dar greutatea aia nu mi'a placut deloc la viteze mici si pe strazi "numai curbe" deoarece devine obositor in comparatie cu celelalte moto franele iar sufera putin, dar cu furtune, placute braking CM55 si ulei nou am rezolvat ce'mi aduc aminte? ca trage ca o blestemata Pentru standardele deacum , este o motoreta grea. Pentru cele de la inceputul anilor 90', greutatea de 195 kg la gol o plasa "in carti". Senzatia de greutate cu plinul facut se datoreaza rezervorului....... compartimentul de benzina este situat in partea superioara a rezervorului, peste filtrul de aer, si automat ridica mult centrul de greutate . La manevre de intoarcere si inclinare la viteze mici, daca nu esti "prieten atent" cu ea, te poate surprinde.... are "tendinta" de a cadea pe interior.. (la viteze ff mici: ,10 km/h), tocmai din cauza benzinei plasate prea sus. Asa este.... pe curbe este foarte precisa pentru generatia ei. Este stabila. Cu o pereche de gume bune nu o dezlipesti de pe trasa. Este un pic mai greoaie la manevre succesive rapide stanga-dreapta, dar asta se datoreaza masei proprii mai mari fata de modelele actuale.... Nu e ceva de speriat, doar ca trebuie sa apesi mai tare pe scatita din interior si sa tragi putin mai tare de ea pentru aplecari pronuntate. Si cu franele ai dreptate! Nu sunt foarte muscatoare (eu unul sunt chiar pretentios cand vine vorba de frane) dar per general sunt OK. Depinde si de cum au fost intretinute. La mine, dupa ce i-am curatat etrierii si pistonasele, am schimbat toate garniturile, am pus furtune racing + placute de calitate buna, situatia s-a schimbat dramatic (in bine). Acum am comandat o pompa de frana radiala cu debit marit. Sunt curios de rezultat.... Nu e cea mai cea motoreta facuta vreodata, dar are caracterul ei aparte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 cu siguranta are caracter monteaza o pompa radiala 19x20 brembo sau discacciati si ai sa vezi imbunatatiri nu gluma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remijaru Postat August 26, 2007 Share Postat August 26, 2007 Ai cauciucul pe spate aproape slick...ai grija, ca pe urma fara sa vrei ajungi la service cu ea...si o sa moara sergiu de ciuda ca a mai venit un kawa la service, dar de data asta din alte cauze a fost ultima ei iesire cu cauciucul spate care era echipata cand am luat-o de la sergiu.acum e altul,dar a ajuns aproape la fel de slick pentru ca nu o las sa se odihneasca prea mult.tara e mare si lata.zilele astea primeste echipare cu gume noi,fata+spate,sa nu zica tata sergiu ca nu am grija de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LVB Postat Septembrie 2, 2007 Share Postat Septembrie 2, 2007 poc ... poc... poc... ma primiti si pe mine? Biletul de intrare cu seria zxr750L Tehnic: imi place cum trage, cum sta in curba, cum suna... Estetic: combinatia de culori este excelenta,in proportie de 90% imi place cum arata, doresc sa-l modific asa sper sa ating pragul de 100% Poate ma ajutati si voi cu pareri etc. Ce nu imi place personal sunt farurile rotunde din fata (il imbatraneste prea tare estetic) banuiesc ca face o lumina mult mai mare cel original fata de un custom care o sa fie(eventual cu lupa) si mai doresc sa montez o alarma cu senzor de perimetru,shock,inclinare + pager . a mai montat cineva asa ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LVB Postat Septembrie 2, 2007 Share Postat Septembrie 2, 2007 imi place, este facut sau este de pe alt model? daca este de pe alt model ... ce model? am un baiat aici in Cluj care face minuni din fibra cred ca il pun la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 (editat) sergiu si-a vandut zx7r-ul? Si ce are acum? O honda? dopeman prieteni prieteni dar fara mama da? dupa cum am spus imi cumpar alta marca cand o sa fiu nevoit.....adica cand mi se va pune capul la pistol si va zice..."ba iatzi honda ca te omor" da deja in momentul ala fara kawasaki sunt ca si mort Editat Septembrie 4, 2007 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buster Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 (editat) Welcome! Incearca sa-i pui un parbriz bouble si o sa vezi cum o sa ti se imbunateteasca confortul la viteze mai mari. Parbrizul de serie e de cacao. Iti arunca tot aerul in piept, plus ca nu vezi ceasurile de bord decat daca te apleci! A si daca vrei, pune-i un amortizor de ghidon. Chiar ajuta! Sa-l stapanesti sanatos! poc ... poc... poc... ma primiti si pe mine? Biletul de intrare cu seria zxr750L Tehnic: imi place cum trage, cum sta in curba, cum suna... Estetic: combinatia de culori este excelenta,in proportie de 90% imi place cum arata, doresc sa-l modific asa sper sa ating pragul de 100% Poate ma ajutati si voi cu pareri etc. Ce nu imi place personal sunt farurile rotunde din fata (il imbatraneste prea tare estetic) banuiesc ca face o lumina mult mai mare cel original fata de un custom care o sa fie(eventual cu lupa) si mai doresc sa montez o alarma cu senzor de perimetru,shock,inclinare + pager . a mai montat cineva asa ceva ? Editat Septembrie 4, 2007 de Buster Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 traje? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buster Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 asta nu! Impinge doar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LVB Postat Septembrie 7, 2007 Share Postat Septembrie 7, 2007 merrre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remijaru Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 sergiu si-a vandut zx7r-ul? Si ce are acum? O honda? eu am luat ninjalau de la sergiu,sergiu din arad.Acum are zx9r-ul dar am inteles ca si-a gasit un loc de munca foarte bun la 50 km de arad si vinde motorul sau il schimba pe o masina pentru naveta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remijaru Postat Septembrie 19, 2007 Share Postat Septembrie 19, 2007 sergiu si-a vandut zx7r-ul? Si ce are acum? O honda? Eu vorbeam de sergiu din arad,alias JVC pe forum aici.asta sa nu se creeze cofuzii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buster Postat Septembrie 28, 2007 Share Postat Septembrie 28, 2007 A mai aparut inca un ZXR 750 L din 95 la CT........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Octombrie 20, 2007 Share Postat Octombrie 20, 2007 gata fratilor parasesc topicul zxr 750 si ma mut la zx7r....am evoluat...si o simt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian_me Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 in Ploiesti '97 / 19600 km .... la vara va arata cat de buna e .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 s-o folosesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian_me Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 Mersi la fel !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.