Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZXR 750


chelie
 Share

Postări Recomandate

ce coincidenta..aceleasi probleme le-am vazut si eu la prietenii mei ce detin "alte" motoare

 

Hehehe, ce sa zici si tu..:). Chiar nu vrei sa te lasi, deloc. Si te si faci ca nu intelegi. Sunt de acord cu tine ca lucrurile astea se intampla si la alte motoare, dar...procentul este castigat detasat de unele motoare vopsite in verde :lol: ....de ce???? Nu stiu, poate din cauza vopselei, sunt inca ne-coapte...cine stie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 442
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

procentul e castigat net la motoarele vopsite in verde....

asta ai pus-o de la tine ca sa iti justifici parerea...asa ca sa iti dai un impuls...

cum s-ar zice sa te impingi singur de la spate...

nu stiu poate la tine in orash lumea are probleme cu motoarele verzi da la mine lumea are probleme cu motoarele cu aripi....

zimi ce probleme generale are kawa(mai bine zis inventeaza unele) si am sa iti dau eu numarul de telefon al unor baieti din oradea care au avut probleme cu motoarele care au vopsite aripi pe rezervor....

la 130 de cai nici nu prea ai pretentia ca motorul sa nu fie fiabil nu-i asa?

:lol:....nda a fost este si va fi mereu cea mai fiabila......cu stiaua nu aveti sloganuri dinastea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

procentul e castigat net la motoarele vopsite in verde....

asta ai pus-o de la tine ca sa iti justifici parerea...asa ca sa iti dai un impuls...

cum s-ar zice sa te impingi singur de la spate...

nu stiu poate la tine in orash lumea are probleme cu motoarele verzi da la mine lumea are probleme cu motoarele cu aripi....

zimi ce probleme generale are kawa(mai bine zis inventeaza unele) si am sa iti dau eu numarul de telefon al unor baieti din oradea care au avut probleme cu motoarele care au vopsite aripi pe rezervor....

la 130 de cai nici nu prea ai pretentia ca motorul sa nu fie fiabil nu-i asa?

:)....nda a fost este si va fi mereu cea mai fiabila......cu stiaua nu aveti sloganuri dinastea?

 

Man, problemele nu le inventez eu, ci din pacate exista si persista....daca tie iti place sa te minti singur, e OK. Daca stai sa cauti in unul din topicurile despre kawa, cineva a postat o istorie a modelului zx6r in care scrie clar ca in primii ani (nu retin exact anii...imi cer scuze pentru asta) au fost rechemate la service foarte multe modele din cauza unor scurgeri pe la anumite furtune, cauzate de proasta calitate a acestora (deh, banuiesc faptul ca incercau sa scoata motoare mai ieftine:P).

Hai sa iti dau si un exemplu mai din zilele noastre, exemplu pe care l-am vazut cu ochii mei. Un prieten tocmai a achizitionat un zx6r din 2007, care a cazut de pe loc pe o parte (cauza din care a cazut nu conteaza, insa a cazut nefiind in miscare). Pagubele??? Manerul de frana rupt, pedala de frana rupta, capatul de ghidon crapat. Si CBR-ul meu a cazut , in acelasi stil, scapat de prietena mea. Ce s-a intamplat? Nimic....capatul de ghidon de pe partea dreapta s-a zgariat. In rest, nimic. Si cu toate astea, al meu este cu vreo 30 de kg mai greu decat ninjaul de 600. Sa zicem ca astea sunt minore...dar alti 2 prieteni ai mei au cazut cu ninjakurile lor (modele 2003 si 2005) si au crapaturi la capacul de la distributie si la cadru...iar cazaturile au fost la viteze mai mici de 60 km/h. Unul a avut un accident minor, iar celalalt a alunecat intr-o curba pe nisip, si nu cred ca avea mai mult de 30 km/h. Repet, nu exclud faptul ca pot fi incidente izolate, dar daca stau sa coroborez cu problemele evidentiate de alti posesori de kawa de pe diverse forumuri, pot sa dau o imagine de ansamblu.

Nu zic acum ca Honda nu au problemele lor, sau Yamaha sau Suzy, sau Ducati sau mai stiu eu ce firma...dar parerea generala despre kawa este ca au un sound misto, o curba de putere perversa si ......atat....in rest serviceul rullz :lol:.

 

Bafta, si din nou, intelege ca ne uneste pasiunea pentru motociclism, si nu fabricantul acestora. Nu vreau decat sa nu mai blamezi Honda si sa ridici in slavi Kawa, atunci cand nu e cazul. Unde e adevar, nu ai decat sa critici cat poti...dar pana una-alta..nu ai de ce.

 

P.S. Sper ne vedem vreodata la o intalnire prin tara, sa stam de vorba face to face si poate sa faci o tura cu viespea mea...cine stie, poate te si convertesti la Honda.

Editat de AllexxM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O explicatie pe care am gasit-o eu la posibila fiabilitate mai proasta la Kawa, este ca sunt apreciate in general de cei care cauta senzatii mai extreme, asa numitii raceri care la dau in gura cat incape si nu tin cont de ce efect ar putea avea acest lucru asupura motorului(sau nu-i intereseaza). Un fel de exemplu recent imi vine in minte, cand am intrebat un amic care a avut un zx6 ca al meu, ce parere i-a lasat si mi-a zis acelasi lucru: fiabilitate varza. Dupa care mi-a povestit ca pe motorul ala a invatat sa faca wheelie si a schimbat disc, lant etc. Acum are un k7 de 750 si la nici 10000 km s-a intamplat la fel, ce sa inteleg ca nici astea nu sunt bune? Eu vad treaba cam asa, desi unii se vor supara: Honda e pt incepatori sau persoane mai cumpatate care nu vor neaparat senzatii extreme, terase, fetite etc, carenata sa fie(mai sunt si exceptii), Kawa este exact opusul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

johnson, noi vorbim acum de motoare super-sport, care, din cate stiu eu, sunt facute pentru turatii mari si mers sportiv, deci...nicidecum schimbat la 4000 de ture...

Referitor la wheelie...daca stai sa dai un search pe youtube sau metacafe, ai sa vezi ca preferatele celor care fac stunts sunt gixxerele si blade-urile cam pana la modelul 954RR inclusiv...mai putin kawa sau yamaha...Posibil din cauza faptului ca acestea trag bine pe toata plaja de turatii, nu doar de la 7.000 la 11.000. Acum nu sunt nici stunt-master, nici pilot de motoGP, ci doar un pasionat de motociclism.

 

Din cate am citit eu, lanturile cu O-ringuri au o autonimie de aprox. 15.000 km in regim normal de folosire. Intr-un topic aflat aici pe forum, in care se exemplifica si explica cum sa faci whellie, se mentioneaza faptul ca aceste practici reduc viata lantului, a semeringurilor de la furca, a cauciucului spate, etc. Deci daca l-a tinut lantul la K7 10.000 in regim de whellie si mers ultra-sportiv, eu zic ca e OK.

 

Si da, Honda e pentru incepatori, in sensul ca nu e asa de brutala si perversa in acceleratie ca o yamaha sau un kawasaki. Cel putin viespea mea trage constant si "rotund" de la 3.500 pana la 11.600. Si sincer, imi place asa, nu ca altele care pana la 7000 sunt mielusei si de la 7.000 in sus arunca tot ce poate...Dar poate ca sunt si eu prea pasionat de Honda, si obisnuit cu acceleratia ei.... Nu am mers decat pe un singur ninja, de 600 din 2007, si mi s-a parut super puturos fata de al meu. Adica m-am dat jos de pe al meu si m-am dat o tura cu ninja, i-am dat un pic in goarna...dar nu mi s-a parut asa de fantastic...chiar dimpotriva..intre 10 si 16 mii de ture a fost chiar domoala... Mi-a placut insa cum se apleaca pe curbe..intr-adevar motoarele de 600 sunt mai misto la partea asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu datul pe o roata cam asa este

 

in privinta lantului, unul original pas 525 sau 530 cu o intretinere buna ar trebui sa dureze minim 25'000 km ..cel putin asta se intampla in italia, unde este si mai putin praf pe strazi.

unul racing pas 520 in utilizarea stradala face cam 12000 km, dar este neindicat datorita faptului ca tre sa faci o intretinere exagerata iar daca se merge in 2 pe moto, dureaza si mai putin.

 

este o modificare care spre deosebire de altele, este foarte eficienta dpdv al puterii, pe toata plaja de turatie. deoarece frecarile pasului 520 sunt mult mai mici, puterea la roata verificata pe bancurile de proba este de 2-3 caluti pe toata plaja de turatie. problema este costul si intretinerea..nu se prea merita ptr strada,ca sa nu mai spunem ca doar un puls fin si experimentat ar simti diferentele

 

si daca tot suntem aici...sa va arat cine statea in garaj langa rr'ul meu

 

sunt prea multi calare pe forum si merge tare greu..pun mai tarziu pozele

post-6062-1187244685_thumb.jpg

Editat de mac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zxr 750 cu fata de 748 :cheers:

 

--- Mesaj completat în 16 Aug 2007 23:18 -------------
alex vrei sa imi zici ca a cazut de pe loc si au fost atatea pagube???

e o exagerare cam exagerata nu crezi??

hai mai zicea ca sa rupt manerul de la frana sau ambreiaj...da si capatul ghidonului???

da-o dreaq

bine ca nu o puscat baia de ulei si nu o sarit supapele din chiulasa...

pana nu a facut????

gandeste-te daca cadea la 20 la ora ce se intampla....deja erau morti si acuma se implinea vremea de parastas...:o

eu o am de cateva luni deja ia-m dat si 280(cel putin atat mi-a aratat...acuma ca a fost 130 asta e partea a doua) am franat brusc am accelerat am turat-o am stresat-o si si si surpriza....NADA...

nici nu stie cum arata un service...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Tu o ai de cateva luni...e normal ca in momentul vanzarii omul sa o puna la punct un pic.. :cheers: Acum sunt rautacios, si glumesc, dar nu e imperios necesar ca moto sa te tina mai mult, cum nu e imperios necesar sa iti pice toata odata.....Asta e tendinta la kawa, accept it, or not...

2. Man, crede-ma.....ASA A FOST< ERAM LANGA MOTOR....crezi tu ca ma doare capul pe mine de ce se sparge la kawa??? Mi se rupe, ba mai mult, daca s-au crapat cadrele la astea, noi, de ce nu si capatul de ghidon? Uite. chiar un baiat de pe forum, care vine cu noi in gasca, are un Z750 si a avut un mic accident, pe la 50 la ora...si are capacul crapat ....nu mai sunt asa cum le stii tu odata....nici Hondele mai noi nu sunt asa cum sunt astea mai vechi... tot materiale mai proaste calitativ (dar mai usoare, se lauda ei).

Editat de AllexxM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o am de cateva luni...

mi e prea pusa la punct fiindca e modificata pt pista....cat de cat...

daca o kawa pica de pe cric isi rupe ghidonul mai crapa nu stiu ce capace se rup toate manerele....

bun sa zicem....

da daca pica alta motocicleta de pe cric?

sau doar la kawasaki se rup toate astea?

eu zic mai bine sa inchida astia fabrica...daca nici unui asemenea soc nu poate rezista atunci dale dracului....

imi cumpar honda ca e foarte fiabila....

si ca stai pe ea ca si cum ai sta in pantecul mamei sau mai stiu eu pe unde draq...

m-am saturat de kawasaki....sa le ia draq de motociclete de portellan....

honda cineva de venzare....?????

caut motocicleta foarte fiabila in jur de 130 de cai putere care sa reziste unuei eventuale groaznice caderi de pe cric...

multumesc cine are va rog contactati-ma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti mai zic un singur lucru: capatul de ghidon nu e acelasi lucru cu ghidonul. E chestia aia care se prinde cu un surub de capatul exterior al manerului ghidonului. Sunt facute special pentru a cadea pe ele :cheers: .

Nu are rost sa iti mai desenez nimic, pentru ca nici cu scheme logice nuvei intelege ce ti se spune. Te las cu visele si impresiile tale.

 

Bafta si asfalt uscat.

Editat de AllexxM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stii ce nu mi'a placut la zxr ??

greutatea cand ai rezervorul plin, e teribila

prietenul meu luca...l'am ridicat de 3 ori de pe jos. a cazut cu ea la manevra de intoarcere la cat era de grea

cand am facut schimb, motorul trage f bine, putin inferior fata de cbr desi puterea e pe acolo

pe curbe e foarte precisa chiar si la viteze mari, 180-200, unde'o pui acolo sta

dar greutatea aia nu mi'a placut deloc la viteze mici si pe strazi "numai curbe" deoarece devine obositor in comparatie cu celelalte moto

franele iar sufera putin, dar cu furtune, placute braking CM55 si ulei nou am rezolvat

ce'mi aduc aminte? ca trage ca o blestemata :cheers:

Editat de mac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stii ce nu mi'a placut la zxr ??

greutatea cand ai rezervorul plin, e teribila

prietenul meu luca...l'am ridicat de 3 ori de pe jos. a cazut cu ea la manevra de intoarcere la cat era de grea

cand am facut schimb, motorul trage f bine, putin inferior fata de cbr desi puterea e pe acolo

pe curbe e foarte precisa chiar si la viteze mari, 180-200, unde'o pui acolo sta

dar greutatea aia nu mi'a placut deloc la viteze mici si pe strazi "numai curbe" deoarece devine obositor in comparatie cu celelalte moto

franele iar sufera putin, dar cu furtune, placute braking CM55 si ulei nou am rezolvat

ce'mi aduc aminte? ca trage ca o blestemata :lol:

 

Pentru standardele deacum , este o motoreta grea. Pentru cele de la inceputul anilor 90', greutatea de 195 kg la gol o plasa "in carti".

Senzatia de greutate cu plinul facut se datoreaza rezervorului....... compartimentul de benzina este situat in partea superioara a rezervorului, peste filtrul de aer, si automat ridica mult centrul de greutate :o . La manevre de intoarcere si inclinare la viteze mici, daca nu esti "prieten atent" cu ea, te poate surprinde.... are "tendinta" de a cadea pe interior.. (la viteze ff mici: ,10 km/h), tocmai din cauza benzinei plasate prea sus.

Asa este.... pe curbe este foarte precisa pentru generatia ei. Este stabila. Cu o pereche de gume bune nu o dezlipesti de pe trasa. Este un pic mai greoaie la manevre succesive rapide stanga-dreapta, dar asta se datoreaza masei proprii mai mari fata de modelele actuale.... Nu e ceva de speriat, doar ca trebuie sa apesi mai tare pe scatita din interior si sa tragi putin mai tare de ea pentru aplecari pronuntate.

Si cu franele ai dreptate! Nu sunt foarte muscatoare (eu unul sunt chiar pretentios cand vine vorba de frane) dar per general sunt OK. Depinde si de cum au fost intretinute. La mine, dupa ce i-am curatat etrierii si pistonasele, am schimbat toate garniturile, am pus furtune racing + placute de calitate buna, situatia s-a schimbat dramatic (in bine). Acum am comandat o pompa de frana radiala cu debit marit. Sunt curios de rezultat.... :cheers:

Nu e cea mai cea motoreta facuta vreodata, dar are caracterul ei aparte. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu siguranta are caracter

monteaza o pompa radiala 19x20 brembo sau discacciati si ai sa vezi imbunatatiri nu gluma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai cauciucul pe spate aproape slick...ai grija, ca pe urma fara sa vrei ajungi la service cu ea...si o sa moara sergiu de ciuda ca a mai venit un kawa la service, dar de data asta din alte cauze :smoke: :agree:

 

 

 

a fost ultima ei iesire cu cauciucul spate care era echipata cand am luat-o de la sergiu.acum e altul,dar a ajuns aproape la fel de slick pentru ca nu o las sa se odihneasca prea mult.tara e mare si lata.zilele astea primeste echipare cu gume noi,fata+spate,sa nu zica tata sergiu ca nu am grija de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poc ... poc... poc... ma primiti si pe mine?

 

Biletul de intrare cu seria zxr750L

 

Tehnic: imi place cum trage, cum sta in curba, cum suna...

 

Estetic: combinatia de culori este excelenta,in proportie de 90% imi place cum arata, doresc sa-l modific asa sper sa ating pragul de 100%

Poate ma ajutati si voi cu pareri etc.

 

Ce nu imi place personal sunt farurile rotunde din fata (il imbatraneste prea tare estetic)

banuiesc ca face o lumina mult mai mare cel original fata de un custom care o sa fie(eventual cu lupa)

si

mai doresc sa montez o alarma cu senzor de perimetru,shock,inclinare + pager . a mai montat cineva asa ceva ?

 

:D

post-19535-1188750617_thumb.jpg post-19535-1188750774_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

culorile sunt originale, toba la fel. e o motocicleta extraordinara, o sa ramai surprins.

Eu am avut asa ceva si iata ce i-am facut, nici mie nu-mi placeau farurile din fata.

post-17037-1188760007_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sergiu si-a vandut zx7r-ul? Si ce are acum? O honda? :)

dopeman prieteni prieteni dar fara mama da? :what:

dupa cum am spus imi cumpar alta marca cand o sa fiu nevoit.....adica cand mi se va pune capul la pistol si va zice..."ba iatzi honda ca te omor"

da deja in momentul ala fara kawasaki sunt ca si mort :scratch:

Editat de sergiukawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Welcome!

 

Incearca sa-i pui un parbriz bouble si o sa vezi cum o sa ti se imbunateteasca confortul la viteze mai mari. Parbrizul de serie e de cacao. Iti arunca tot aerul in piept, plus ca nu vezi ceasurile de bord decat daca te apleci!

 

A si daca vrei, pune-i un amortizor de ghidon. Chiar ajuta!

Sa-l stapanesti sanatos!

 

poc ... poc... poc... ma primiti si pe mine?

 

Biletul de intrare cu seria zxr750L

 

Tehnic: imi place cum trage, cum sta in curba, cum suna...

 

Estetic: combinatia de culori este excelenta,in proportie de 90% imi place cum arata, doresc sa-l modific asa sper sa ating pragul de 100%

Poate ma ajutati si voi cu pareri etc.

 

Ce nu imi place personal sunt farurile rotunde din fata (il imbatraneste prea tare estetic)

banuiesc ca face o lumina mult mai mare cel original fata de un custom care o sa fie(eventual cu lupa)

si

mai doresc sa montez o alarma cu senzor de perimetru,shock,inclinare + pager . a mai montat cineva asa ceva ?

 

:)

post-19535-1188750617_thumb.jpg post-19535-1188750774_thumb.jpg

Editat de Buster
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...