valicaddy Postat Martie 21, 2007 Share Postat Martie 21, 2007 Avand in vedere ca plec dimineata la 8 de acasa si revin tot la 8, dar seara, poate ar fi mai indicat sa renunt la astfel de sporturi. Boala asta insa nu trece cu aspirina, asa ca iata ce doresc sa aflu: opinii pro si contra MT16. pentru ca ma bate gandul unei astfel de achizitii, de mai multa vreme. ural ranger e imposibil de atins momentan asa ca doar fratele kievean ramane pe lista. (EX)proprietarii, va ascult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Martie 21, 2007 Share Postat Martie 21, 2007 de unde se aude linistea asta? gata bre, te hotarasi? ia-l mah, ca daca nu-l iei o sa iti para rau, ca nu stii ce ai ratat, bla, bla... eu asa fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Martie 22, 2007 Share Postat Martie 22, 2007 E o motocicleta buna. Te tzine toata viatza....daca nu traieshti mult. Pe a mea o am de 3 ani am luat-o cu probleme grave la sistemu' de ungere shi am mers cu ea aprox 3000 de km cu presiune la ulei aproape 0... In principiu daca ai grija de el (ma refer la intretzinerea saptamanala:reglaje, mici reparatzii, etc) te va tzine mult shi bine. Dupa ural, este cea mai buna achizitzie pe care potzi sa o faci, daca e cu atash atunci e shi mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Martie 22, 2007 Share Postat Martie 22, 2007 Vezi ca diferentialul de la MT16 e facut pentru asfalt, daca intri cu el in namoale si nu e blocabil nu te mai scoate nimeni. Alt dezavantaj e la viteza mare daca ridici atasul din greseala, dispare tractiunea pe roata spate si poti sa dai de necaz. Nu sunt si nici n-am fost posesor dar am informatiile astea de la doi utilizatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Martie 22, 2007 Share Postat Martie 22, 2007 Vezi ca diferentialul de la MT16 e facut pentru asfalt, daca intri cu el in namoale si nu e blocabil nu te mai scoate nimeni. Alt dezavantaj e la viteza mare daca ridici atasul din greseala, dispare tractiunea pe roata spate si poti sa dai de necaz. Nu sunt si nici n-am fost posesor dar am informatiile astea de la doi utilizatori. ai dreptate, dar am auzit ca se poate face un mecanism de blocare al diferentzialului....nu shtiu cum ca nu am vazut niciodata unu de aproape.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draagood Postat Martie 22, 2007 Share Postat Martie 22, 2007 (editat) Cred ca daca blochezi diferentialul, dupa mai multe curbe or sa abara uzuri grave la el, este posibil chiar sa se rupa subit vreo piesa. Tensiunile apar in momentul in care iei curba (o roata parcurge o distanta mai mica fata de cealalta), fiind chiar afectata manevrabilitatea in conditiile in care motocicleta va tinde sa mearga inainte. Dar poate voi spuneti de un mecanism care sa-l blocheze doar in anumite situatii...ceea ce este altceva . Editat Martie 22, 2007 de draagood Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Martie 22, 2007 Share Postat Martie 22, 2007 Cred ca daca blochezi diferentialul, dupa mai multe curbe or sa abara uzuri grave la el, este posibil chiar sa se rupa subit vreo piesa. Tensiunile apar in momentul in care iei curba (o roata parcurge o distanta mai mica fata de cealalta), fiind chiar afectata manevrabilitatea in conditiile in care motocicleta va tinde sa mearga inainte. Dar poate voi spuneti de un mecanism care sa-l blocheze doar in anumite situatii...ceea ce este altceva . pai bineintzeles ca e vorba de blocarea temporara a diferentialului, numai cand intri in mocirla, altfel mergi cu el normal. daca itzi iei motor numai pt mers pe shosea, atunci cred ca e mai buna varianta fara diferential...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Martie 22, 2007 Autor Share Postat Martie 22, 2007 daca e cu atash atunci e shi mai bine pai EXACT asta era ideea, nipru solo am deja, iar cu atas nu doresc decat cu tractiune pe el, ca altfel am M-ul. cum naiba se face diferenta intre diversele modele de tractiuni la atas facute la nipru? daca se presupune ca nu e numai unul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Martie 22, 2007 Share Postat Martie 22, 2007 Pui comanda separata pe frana rotii din spate siu pe frana rotii de la atas... Franezi roata care patineaza si tadam, ai un simulacru de diferential cu alunecare limitata. Ieftin si simplu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucyfire_legion Postat Martie 22, 2007 Share Postat Martie 22, 2007 stiu eu un atas de mt-16,cu tot cu bascula....(adica poti transforma orice nepra intr-un mt-16 daca ai chef...) pentru modificare ii schimbi bascula(cea de mt-16 arata altfel datorita transmisiei pe roata de la atas)si gata!restul se potriveste perfect!atasul asta e complet echipat,cam ciupit de rugina dar are totul functional,inclusiv cel cardan de un metru! daca vrei intreb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Martie 22, 2007 Autor Share Postat Martie 22, 2007 daca vrei intreb... pui si tu niste intrebari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Martie 23, 2007 Share Postat Martie 23, 2007 (editat) salut! sper sa te ajute si asta Eu am cadrul de mt11 si motorul de mt16(asa scrie in talon si asa l-am luat) cand l-am pornit prima data mergea doar intr-un piston si viteza I nu cupla. am plecat cu a II-a de pe loc si am ajuns la 65km/h(asta intr-un pison) sunt indragostit pana peste urechi de nipra mea si cred ca daca o intreti, ca pe orice comunista, te duce unde vrei tu! o poza cu maia rusnaia patrusca: de cand am luat-o poze recente nu am dar e mai ingrijita si fara semnele alea de BMW Editat Martie 23, 2007 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Martie 23, 2007 Autor Share Postat Martie 23, 2007 ok, dar atasul, atasul, unde e atasul? ca ala e farmecul la un 16.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Martie 23, 2007 Autor Share Postat Martie 23, 2007 dar daca franezi una din roti, sa inteleg ca pleciu d epe loc cu ea taras, intr-o oarecare masura. deci trebuie cu grija.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Martie 24, 2007 Share Postat Martie 24, 2007 ok, dar atasul, atasul, unde e atasul? ca ala e farmecul la un 16.... Am luat-o fara atas ca si eu vreau o bucata de barca langa moto sa incapa si gratarul, si cortul, si nevasta. Asa ramane doar nevasta in spate si cortul in dinti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Martie 24, 2007 Autor Share Postat Martie 24, 2007 conform unor ziceri stravechi, si foarte adevarate, omu' cand n-are de lucru isi face. asa si eu. un nipru nu ajungea asa ca am mai luat unul. nu de alta, ci ca sa vad care e treaba cu MT16-le astea pana la urma.. va arata mai bine dupa o baie. de vina pentru achizitie ramane permanent @MADCOX, care a fost amenintat cu br. amenintarea urmeaza a fi pusa in practica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Martie 24, 2007 Share Postat Martie 24, 2007 bravo omu' inca o data. sa ai parte de ea. sa vii cu vesti cand o pornesti. eventual un filmulet, ceva. ai ce face azi. desi ti-am mai zis astea, am si scris, ca sa nu le dai uitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucyfire_legion Postat Martie 25, 2007 Share Postat Martie 25, 2007 atasul de mt-16 din galati a plecat spre bucuresti...imi pare bine ca a ajuns la un atasist(se stie el ) ce il va folosi pentru ce a fost proiectat...si ma bucura si mai tare ca nu a sfarsit la fier vechi ca multe dintre ele.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Martie 25, 2007 Autor Share Postat Martie 25, 2007 atasul de mt-16 din galati a plecat spre bucuresti...imi pare bine ca a ajuns la un atasist(se stie el ) ce il va folosi pentru ce a fost proiectat...si ma bucura si mai tare ca nu a sfarsit la fier vechi ca multe dintre ele.... da, Aleko are si el atas de 16, luat oin aceeasi zi cu mine. super. sa facem un club? bravo omu' inca o data. sa ai parte de ea. sa vii cu vesti cand o pornesti. eventual un filmulet, ceva. ai ce face azi. desi ti-am mai zis astea, am si scris, ca sa nu le dai uitate. a pornit, am dat o tura dar scurta, ca nu are maneta de ambreiaj. abia astept sa pun bombinele (are doo) la locul lor si maneta, sa-i "rup" un pic rotile. p.s. motor la 1000km si spitele slabe [pe fatza... hahahhaahh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Martie 30, 2007 Autor Share Postat Martie 30, 2007 mda, a sosit maneta de ambreiaj si am sosit si eu acasa, maine sper sa am timp sa trec pe la "ea" si sa ne dam. ii rup spitele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Aprilie 1, 2007 Autor Share Postat Aprilie 1, 2007 mda, a venit maneta de ambreiaj de la gaspar si s-a rupt FIX in trei secunde din momentul in care am incercat sa o montez. si eu stiu sa o montez. dar tot i-am rupt rotile, l-am nenorocit. l-am catarat pe cele mai mari sleauri, prin cioburi, pe aratura, prin mocirla, pe camp, prin daramaturi, si tot nu am ramas acolo. am luat o craca la spitele rotii din spate. s-a rupt. craca. din cand in cand mai cadea fisa de la cilindrul din dreapta sau mai sarea borna insailata la baterie dar se remedia in mers. trage ca nemaul prost. sa schimb totusi bujia de poe stanga care e infiletata doar pe jumatate si plutitorul de pe dreapta care e lipit cu cuiul inrosit. dar tot merge.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Aprilie 2, 2007 Share Postat Aprilie 2, 2007 ce sa intelegem legat de maneta? naspa....criminalule de motoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Aprilie 2, 2007 Share Postat Aprilie 2, 2007 deci (concluzia la tot ce s'a scris pe topic) gaz si ... poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Aprilie 2, 2007 Autor Share Postat Aprilie 2, 2007 vor veni si pozele dar dispar cateva zile prin tara si abia la intoarcere mai dau o forja cu el. una mica, asa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirceatrif Postat Aprilie 2, 2007 Share Postat Aprilie 2, 2007 vor veni si pozele dar dispar cateva zile prin tara si abia la intoarcere mai dau o forja cu el. una mica, asa.. Asteptam pozele. P.S. M-ai distrus cu atasurile, mi-ai otravit noptile cu vise pline de boxere si "barcute"! Vreau si eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.