resimre Postat Iunie 26, 2004 Share Postat Iunie 26, 2004 La nipru a iesit "cuiul" din piston si a facut o gaura in peretele cilindrului.Asta e la partea dreapta.Trebuie sa schimb si pe celalalt,sau nu?Celalalt arata bine.De unde stiu ,ce cota e cel futut?trebuie sa schimb si cilindrul,sau numai pistonul si inelele,si gaurit din nou cilindrul?(stiu ca e gresit "cilindru" dar nu stiu exact cum se zice piesa).Cam cat costa un piston si inelele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Iunie 26, 2004 Share Postat Iunie 26, 2004 Adica ti-a iesit siguranta de la bolt iar boltul ti-a "gaurit" cilindrul. Ce ar trebui sa faci este sa alezezi cilindrii, sa schimbi bucsele de la biela, bolturile, sa iti iei pistoane si segmenti pt noua cota. Este recomandat sa ai ambii cilindri la aceiasi cota insa poate merge si cu unul la alta cota insa va trage mai tare intr-o parte si-ti va crea vibratii noi + alte probleme. Si vei avea un set nou in rodaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iunie 26, 2004 Share Postat Iunie 26, 2004 inelele bah..esti dus cu porcu..ce inele mah?....segmenti poate nu tre sa schimbi si celalat piston/cilindru/inele verifica daca nu a patit ceva si viblokenu'.......sau daca nu ti-a ajuns vreo bucata de piston in carburator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nobloody Postat Iunie 26, 2004 Share Postat Iunie 26, 2004 Lasa-l Sergiu, k nu toti s-au nascut invatati. Poate omu' nu stie mecanica, so what? Macar vrea sa invete si are bunul simt sa intrebe pe cei care stiu. Chiar era necesara basca asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
resimre Postat Iunie 27, 2004 Autor Share Postat Iunie 27, 2004 Pai sergiule,tu in alta limba,in afara de limba materna (in cazul tau lb. romana) ai putea sa explici orice,ca la carte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Iunie 27, 2004 Share Postat Iunie 27, 2004 Vezi ca poti gasi informatiile de care ai nevoie la mine pe site (www.motorlife.ro) La Motociclete/Dnepr/Reparatii Dnepr... Iti dau si-o poza de pe site sa-ti dai seama ce si cum... si Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Iunie 27, 2004 Share Postat Iunie 27, 2004 Prietene Imre (cred ), dupa cum expui situatia, chiar daca nu o faci in limba materna, se vede treba ca oricum va trebui sa apelezi la un service sau la un prieten ca sa rezolvi problema . Oricum, daca esti dispus sa prinzi ceva mecanica lucrurile stau cam asa: Boltul (caruia tu ii spui cui) este fixat axial in piston de doua sigurante. La tine una din ele a iesit din canalul de fixare si impreuna cu capatul boltului au zgaraiat cilindrul. In functie de adancimea maxima a zgaraieturii va trebui sa alezezi cilindrul pana la o anumita cota de reparatie (sa-i maresti diametrul pana dispare zgaraietura), dupa care iti iei piston si segmenti pentru noua cota. Exista riscul ca santul din cilindru sa fie atat de adanc incat sa treaca de ultima cota de reparatie , caz in care cilindrul trebuie inlocuit. Cum ti-a spus si Demostene, ideal este ca ambele pistoane sa fie de aceeasi cota dar daca nu ai posibilitatea va trebui ca cel putin acestea sa aiba aceeasi greutate (la motoarele cu mai multi cilindrii pistoanele se cantaresc si se ia span din interior pana ajung la aceeasi greutate). Inainte de montaj va trebui sa te asiguri ca siguranta boltului, sau bucatile ei, nu au ramas in motor. Bafta si sper ca ti-am fost de ceva ajutor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Iunie 27, 2004 Share Postat Iunie 27, 2004 caz in care cilindrul trebuie inlocuit Merge rebucsat! Sa-ti puna alta camasa... Nu e cu mult mai scump! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
resimre Postat Iunie 27, 2004 Autor Share Postat Iunie 27, 2004 Mersi mult pentru explicatii. De fapt pe toate astea le stiam,numai ca nu stiu numele la toate piese in romaneste.Am mai patit asta cu un simson . Oricum mersi mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
resimre Postat Iunie 27, 2004 Autor Share Postat Iunie 27, 2004 unde pot cumpara doua bucse,doua bucse,sigurante si segmenti? si cam cat costa astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Iunie 28, 2004 Share Postat Iunie 28, 2004 pai poti comanda de la Cristi Tunaru Nu stiu exact cat, probabil vreo 250.000 segmentii, 500 pistoanele, 100 bucsele. Poate mai putin, suna-l pe om si vb... Pt alezat va trb sa gasesti un atelier pe la tine acolo... Vezi insa mai intai la ce cota trb dus ca sa stii sa cumperi pistoane si segmenti pt cota respectiva! Te duci apoi cu pistoanele si segmentii la ala si cu cilindrii pt alezare. Apoi rodaj 1000 de km pe putin vei avea probleme... Poti sa-i bagi niste ulei de 2T in benzina.. o sa fumege dar e recomandat in rodaj. mers lejer, pe vreme racoroasa, n-ai voie sa forjezi motorul. d-astea... Am un prieten care "acu" si-a pus setul, i s-a gripat de vreo 4 ori Insa acum a inceput sa-si dea drumul, dupa vreo 1000 de km... deh... bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
resimre Postat Iunie 28, 2004 Autor Share Postat Iunie 28, 2004 Preturile sunt pe bucata sau toate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Iunie 28, 2004 Share Postat Iunie 28, 2004 Telefonul lui Cristi Tunaru este: 0722.529.806 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.