pescarul Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 Sunt doua arcuri .Cel gros pentru revenirea pedalei si cel subtire,in spatele celui gros, care actioneaza mecanismul de selectie a vitezelor. are cineva o poza cu partea dreapta a motorului de hoinar?la schinbatorul de viteze-demarou (sau cum se zice) sunt doua arcuri ,unul mai gros si unul mai subtire ca la mobra sau doar unul gros? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 nu aveti o poza ca nu stiu exact cum sunt asezate si ce trebuie sa actioneze,la mobra intra cuiul de pe capac intre ele dar la hoinar nu stiu cum sunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pescarul Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 Imi pare rau, poza nu am dar incerc sa va explic.Ai observat ca dupa ce demontezi piesa de reglaj a cursei pedalei, cea fixata cu 2 suruburi M6 cu cap imbus pe carcasa motorului,vei observa pe spatele ei un bolt mai gros la baza si apoi se prelungeste cu o parte subtire.Partea subtire a boltului sta intre bratele arcului subtire (incalecate bratele arcului), iar partea groasa a boltului intre bratele arcului gros. Din vorbe e mai complicat de explicat, dar daca stii procedeul la Mobra te vei descurca si la Hoinar. nu aveti o poza ca nu stiu exact cum sunt asezate si ce trebuie sa actioneze,la mobra intra cuiul de pe capac intre ele dar la hoinar nu stiu cum sunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marina8282 Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 Uite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pescarul Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 Mai explicit nu se poate ! Uite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 multumesc tuturor pt informatii si poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 Poze cu mobra mea . Daca tot am facut o plimbare cu ea m-am gandit sa fac si cateva poze. Motorul ei functioneaza cum nu se poate mai bine la fel ca in vremurile cand mobra asta era unicul meu mijloc de deplasare si nu o radiasem inca. Pana mai ieri statea in casa pe post decorativ dar dorul ma facut sa mai dau cateva ture cu ea ca mi-a fost draga tot timpul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Player1 Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Multumesc pentru ajutor cu rotile, am trimis informatiile mai departe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Am gasit un stator bosch de mobra in garaj, in stare buna, dar fara platina. Cine are nevoie de el, sa dea un PM. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi PH Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 O poza si un pret se poate ? M-ar interesa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan21ro Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Salut! Spre rusinea mea nu am mai desfacut pana acum niciodata Mobra. Am luat una care e in proces de reconditionare. Am reusit sa rezolv motorul (segmentii), aprinderea, etc. Problema de care m-am lovit e chiar la partea cea mai usoara Am desfacut roata spate sa ii schimb camera si cauciucul, era seara si a picat o bucsa de aluminiu in forma conica. Nu imi dau seama de unde ar veni la montaj. Daca cineva se pricepe ii sunt recunoscator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 acea buscsa vine pe partea dreapta a rotii spate si are rol de distantier intre capacul tamburului de frana si bascula spate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 Asa cum spune si Dragos acea bucsa are rolul de distantier intre bascula si capacul portsaboti.La remontare sa ai grija sa o asezi cu umarul insre bascula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan21ro Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 Multumesc mult! Asa banuiam si eu, pentru ca alta pozitie nu ar fi avut, in tambur nu isi avea locul, precum nici in partea cu pinionul. Inca putin si Mobra mea e gata. O sa revin cu poze. O zi buna! Razvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Filote Flavius Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 Buna seara, am si eu o mobra 50 super dar din pacate nu am acte la ea...as vrea sa o inmatriculez pe primarie...stie cineva daca se poate sau nu sa o inmatriculez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 Salut Mai nou de cand cu noile reglementari ale codului rutier pentru a putea inregistra un moped legal trebuie dus la rar ca sa i se faca carte de identitate.Mobra oricum nu se poate incadra legal la categoria moped, viteza ei constructiva fiind mai mare de 45 km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Filote Flavius Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 ....oare nici pe vreun sat nu pot?...multi mi-au zis sa incerc sa merg la un notar si sa declar ca nu depaseste 49cc si ar fi totul ok pentru a putea sa o inmatriculez pe primarie... se poate asa ceva sau nu prea?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Depinde de primarie. Legea mi se pare, daca imi aduc bine aminte, ca a fost modificata de la 49 de cmc la 50 cmc si ca viteza de la 50 km/h la 45km/h. Deci problema ar fi doar la viteza. Oricum nu are Mobra 50 cmc ca are 49.x cmc doar ca s-a rotunjit in cartea tehnica. Depinde de primarie, ca si eu am aici in zona un mos care are vreo 3 sau 4 Mobra si toate au numar de primarie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Mobra are exact 50 de cm3 (nu e scris sa fie rotund 50).Am vazut si eu multe scutere si motociclete chiar si de 125 cm3 inscrise sub numar galben incadrate a fi mopede. Unele primarii din anumite comune pot elibera acte si numar galben pentru o mobra din lipsa de informatii.Asta fiind o infractiune fata de care se poate raspunde penal.Cel care circula cu mobra asa cu numar galben impreuna cu angajatii primariei care au eliberat astfel aceste acte de moped, fiind acuzati de neglijenta in servici, raspuzand si ei la randul lor tot penal.Eu nu m-as risca asa mai ales ca acum ca toate sant considerate vehicule necesitand permis de conducere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Mobra are exact 50 de cm3 ... Greseala mea, nu stiu de unde mi-o fi ramas ca da cu virgula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Filote Flavius Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 sper sa pot rezolva ceva si ,,ilegal":))...am intrebat deoarece am auzit cazuri de genul care ,,cica'' si-ar fi inscris-o si fara acte:|....pe primarie...in caz ca stiti mai multe astept indrumari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 sper sa pot rezolva ceva si ,,ilegal":))...am intrebat deoarece am auzit cazuri de genul care ,,cica'' si-ar fi inscris-o si fara acte:|....pe primarie...in caz ca stiti mai multe astept indrumari Dupa noua lege 203 care modifica oug 195, mopedul, scuterul si inclusiv mobra sunt considerate autovehicule. Pentru a putea circula cu ele trebuie sa ai ITP. Ptr a face acest ITP trebuie sa mergi la rar sa scoti CIV (asta daca nu il ai deja) iar pe civ in cazul mobrei va aparea ca depaseste viteza max legala de 45km/h lucru ce nu te ajuta la primarie! Toata treaba este facuta cu cap ptr ca era f multe scutere si maxi scutere cu numere de primarie! Poti incerca dar daca esti prins fara ITP, ti se va retine certificatul de inregistrare si nu il vei putea redobandi decat daca faci itp si ptr itp vezi mai sus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Cel care circula cu mobra asa cu numar galben impreuna cu angajatii primariei care au eliberat astfel aceste acte de moped, fiind acuzati de neglijenta in servici, raspuzand si ei la randul lor tot penal. Corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Filote Flavius Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 bun:)) deci in principiu nu are rost sa imi bat capu cu asa ceva...daca rezolv ceva o sa scriu pe forum ce si cum am facut,multumesc pentru raspunsuri:) o zi faina incontinuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Flavius daca ai cel putin gradul de conducere A1 ia-ti un Minsk de 125 cm3 la care sa ai si acte si te dai cu el de-ti sar capacele legal cu fruntea sus pe motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.