sabyn Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Eu am facut ceva garnituri din prespan,sunt prea subtiri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 nu neaparat... gasesti la grosimi diferite.... in cazul in care folosesti carton "ordinare" trebuie avut grija sa nu contina caolin/caolina - in general se foloseste pentru nivelarea cartonului. problema este ca in timp se dizolva si incepe sa supureze/curga imbinarea la care a fost folosit cartonul cat despre imbinarea carterelor, prefer variante fara garnitura -etansare cu vopsea sau ceva profi (Loctite...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Am prespan de pe vremea lui bunicul cand facea el garnituri pentru Jawa,ceva mai subtire(asa imi pare-nu am garnitura originala noua pentru comparatie precisa) decat garniturile originale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 pai nu prea ai ce sa gresesti la etansarea cilindrului pe bloc si la capace laterale... mai delicat este daca desfaci blocul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 in legatura cu garniturile nu pot sa le scanez pt ca nu am cu ce iar setul de garnituri este 30 lei insa imi lipseste cea de sub cilindru in rest sunt toate iar cu poze revin sambata ca nu le am aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 30 de lei 3 garnituri de carton? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 30 de lei 3 garnituri de carton? pai no..... capitalismul.... arunca o privire la ceva motoare mai serioase sa vezi ce repede dai 50 lei/bucata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lone wolf0 Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 stati ca m'am trezit si eu cu o faza de am vazut'o pe net. vazusem ca apare sau a aparaut un film in care e un Hoinar... Aveti ceva idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Zenklawa Garage Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 (editat) Buna ziua, Zenklawa Garage a inceput un proiect de restaurare a unei Mobra 50 S Super. Pana in acest moment au fost vopsite toate piesele de caroserie, s-a desfacut motorul si s-au schimbat toti rulmentii si toate simeringurile. Deasemenea s-a alezat, honuit si montat un nou piston, segmenti noi, toate garniturile au fost schimbate. Ambielajul a fost reechilibrat. O sa mai postam poze pe masura ce avansam cu acest proiect! Editat Septembrie 27, 2014 de Zenklawa Garage Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lone wolf0 Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 asteptam detalii, imagini.. Spor la munca. Si puneti'o pe strada ca merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 salut chiar nu are nimeni nucile din dreapta de la mobra 50 cele in care vin contactele de la semnalizare si cel de claxon luminos? ma intereseaza in principal cea superioara chiar daca nu mai are contactele electrice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 corect bucsa de plastic daca esti interesat aine pun ceva poze cu una noua Salut,nu ai ajuns sa faci poze? ,,Nucile,, din partea dreapta de la semnalizare eu le-am gasit noi pe t..... .ro dupa un an si ceva cu ceva erori (gaurile nefiletate si strapunse pana in partea cealalta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 nu, a intervenit altceva dar maine sper sa reusesc cat despre nuci,nu conteaza starea ei atata timp cat are acele simboluri de semnalizare, restul se reface atata timp cat nu e sparta in bucati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 Sper sa gasesti mai repede dacat am gasi eu,pe mine ma mai intereseaza un carburator primul model,protectie pinion foie si burdufurile se ajung la starea initiala a mobrei 50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 ce vrea sa insemne <protectie pnion foie> poti pune o poza cu acel carburator la care faci referire??? nu stiu cum arata iar burdufuri de lantt e posibil sa iti fac eu rost numai k mai trebuie sa astepti si tu si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Am vrut sa scriu protectie pinion spate sau ,,foie" spate,nu stiu cum se zice exact(cand scriu pe telefon nu mai pot modifica-corecta) » Post actualizat in 28 Sep 2014 07:31 Iar am scris aiurea,foaie spate am vrut sa zic » Post actualizat in 28 Sep 2014 08:26 Asa arata carburatorul de Mobra 50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 gat am inteles din asta am si eu (cel vechi)insa credeam ca e vreo adaptare facut de vechiul proprietar de la motorul de motocoasa ce il facea metrom multam. daca vrei am eu acea protectie de plastic neagra de la pinionul din spate una in stare ok dar veche Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Carburatorul original de mobra 50 este periculos, eu o patisem. Carcasa care tine sita filtru de aer est atasata de corp cu doua suruburi.In mers unul din suruburi s-a desfacut si a fost aspirat in motor. Cilindru zgariat, piston spart, segmenti praf, asta a fost rezultatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Daca vrem sa fie ca din fabrica...dar cred ca se poate rezolva sa nu maivaspire suruburile prin atasarea unei site intre corp si carcasa filtrului(parerea mea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Daca vrem sa fie ca din fabrica...dar cred ca se poate rezolva sa nu maivaspire suruburile prin atasarea unei site intre corp si carcasa filtrului(parerea mea) sau ceva solutie de blocat/asigurat filete... » Post actualizat in 28 Sep 2014 16:44 Am vrut sa scriu protectie pinion spate sau ,,foie" spate,nu stiu cum se zice exact(cand scriu pe telefon nu mai pot modifica-corecta) » Post actualizat in 28 Sep 2014 07:31 Iar am scris aiurea,foaie spate am vrut sa zic » Post actualizat in 28 Sep 2014 08:26 Asa arata carburatorul de Mobra 50 care dintre ele? presupun ca ala din dreapta.... asa am eu si este Mobra 50 din 70 » Post actualizat in 28 Sep 2014 16:46 Sper sa gasesti mai repede dacat am gasi eu,pe mine ma mai intereseaza un carburator primul model,protectie pinion foie si burdufurile se ajung la starea initiala a mobrei 50 uite aici ---> http://www.tocmai.ro/aparatori-lant-mobra-50-noi-17442888.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 Ambielaj de Mobra nou din stocuri vechi,am gasit azi la un batran.50lei vrea pe el.Cine e interesat de el,il pun in legatura directa sa si-l negocieze singur,daca se poate.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 (editat) caut acele nuci din aluminiu de pe ghidonul de la mobra 50, cele cu comutatator de semnalizare » Post actualizat in 02 Oct 2014 10:11cine poate sa imi zica pana in ce an s-a fabricat modelul mobra 50? Editat Octombrie 1, 2014 de cornelilinca84 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 caut acele nuci din aluminiu de pe ghidonul de la mobra 50, cele cu comutatator de semnalizare » Post actualizat in 02 Oct 2014 10:11 cine poate sa imi zica pana in ce an s-a fabricat modelul mobra 50? Salut dragilor.A trecut ceva vreme de cand nu am mai intrat aici recunosc. Pentru intrebarea ta am si-un raspuns..Dupa aparitia primelor modele 50 Super (cele vopsite bicolor) cu crem pe far si rezervor a incetat fabricatia celor anterioare, cele cu semnalizare.Acest lucru se intampla in 74.Aceste prime modele de 50 S-uri aveau tehnica schimbarii vitezelor mostenita de la modelul precedent.Blocul motorului fiind diferit printr-un surub cu arc intern detasabil.Dar si furca de viteze (model mai reusit spun eu), si-apoi capacul fara acel ac suprapus peste patratul care se fixeaza intre coditele arcului cel gros al furcii.Aceste prime noi modele la inceput erau doar rosii si negre.Dupa 78 s-au folosit si alte culori si au aparut cateva mici schimbari la motorul acestora inclusiv aprinderea.La inceput sa echipat cu Bosch original, mai apoi cu Electroprecizia (copia lui romaneasca) si Ducati, care a conferit motorului luminile ceva mai bune dar oarecum dificultati in reglarea aprinderii cu volnta montata sus.De obicei aceste aprinderi erau ocolite de catre mobristi.Pentru povesti cu mobre ma poti gasi si pe privat. Stima tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 Metode de verificare a aprinderii pe "masa"? masurare rezistenta circut/bobine si valorile ideale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 Salut dragilor.A trecut ceva vreme de cand nu am mai intrat aici recunosc. Pentru intrebarea ta am si-un raspuns..Dupa aparitia primelor modele 50 Super (cele vopsite bicolor) cu crem pe far si rezervor a incetat fabricatia celor anterioare, cele cu semnalizare.Acest lucru se intampla in 74.Aceste prime modele de 50 S-uri aveau tehnica schimbarii vitezelor mostenita de la modelul precedent.Blocul motorului fiind diferit printr-un surub cu arc intern detasabil.Dar si furca de viteze (model mai reusit spun eu), si-apoi capacul fara acel ac suprapus peste patratul care se fixeaza intre coditele arcului cel gros al furcii.Aceste prime noi modele la inceput erau doar rosii si negre.Dupa 78 s-au folosit si alte culori si au aparut cateva mici schimbari la motorul acestora inclusiv aprinderea.La inceput sa echipat cu Bosch original, mai apoi cu Electroprecizia (copia lui romaneasca) si Ducati, care a conferit motorului luminile ceva mai bune dar oarecum dificultati in reglarea aprinderii cu volnta montata sus.De obicei aceste aprinderi erau ocolite de catre mobristi.Pentru povesti cu mobre ma poti gasi si pe privat. Stima tuturor! multumes mult insa m-ai pierdut prin detalii. pe mine ma intereseaza pana in ce anu s-a fabricat mobra cu furca in paralelogram (mobra 50) deoarece am o suspiciune in ceea ce priveste mobra pe care o am cu toate ca are furca de mobra 50 si cam tot ce inseman mobra 50 (furca semnalizari rezervor tripla spate etc.) este fabricata conform celor inscriptionate pe ea si actelor ce le detin in 1975 iar din cate am inteles cam pana in 73-74 s-a fabricat acest model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.