Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu neaparat... gasesti la grosimi diferite....

 

in cazul in care folosesti carton "ordinare" trebuie avut grija sa nu contina caolin/caolina - in general se foloseste pentru nivelarea cartonului.

problema este ca in timp se dizolva si incepe sa supureze/curga imbinarea la care a fost folosit cartonul

 

cat despre imbinarea carterelor, prefer variante fara garnitura -etansare cu vopsea sau ceva profi (Loctite...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Zenklawa Garage

Buna ziua,

 

Zenklawa Garage a inceput un proiect de restaurare a unei Mobra 50 S Super.

Pana in acest moment au fost vopsite toate piesele de caroserie, s-a desfacut motorul si s-au schimbat toti rulmentii si toate simeringurile. Deasemenea s-a alezat, honuit si montat un nou piston, segmenti noi, toate garniturile au fost schimbate. Ambielajul a fost reechilibrat.

 

 

 

 

 

 

 

O sa mai postam poze pe masura ce avansam cu acest proiect!

Editat de Zenklawa Garage
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect bucsa de plastic daca esti interesat aine pun ceva poze cu una noua

Salut,nu ai ajuns sa faci poze?

,,Nucile,, din partea dreapta de la semnalizare eu le-am gasit noi pe t..... .ro dupa un an si ceva cu ceva erori (gaurile nefiletate si strapunse pana in partea cealalta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vrut sa scriu protectie pinion spate sau ,,foie" spate,nu stiu cum se zice exact(cand scriu pe telefon nu mai pot modifica-corecta)

» Post actualizat in 28 Sep 2014 07:31

Iar am scris aiurea,foaie spate am vrut sa zic

» Post actualizat in 28 Sep 2014 08:26

Asa arata carburatorul de Mobra 50

post-66153-0-47266800-1411892665_thumb.jpg

post-66153-0-99802800-1411892680_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gat am inteles din asta am si eu (cel vechi)insa credeam ca e vreo adaptare facut de vechiul proprietar de la motorul de motocoasa ce il facea metrom multam. daca vrei am eu acea protectie de plastic neagra de la pinionul din spate una in stare ok dar veche

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburatorul original de mobra 50 este periculos, eu o patisem. Carcasa care tine sita filtru de aer est atasata de corp cu doua suruburi.In mers unul din suruburi s-a desfacut si a fost aspirat in motor. Cilindru zgariat, piston spart, segmenti praf, asta a fost rezultatul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrem sa fie ca din fabrica...dar cred ca se poate rezolva sa nu maivaspire suruburile prin atasarea unei site intre corp si carcasa filtrului(parerea mea)

sau ceva solutie de blocat/asigurat filete...

» Post actualizat in 28 Sep 2014 16:44

Am vrut sa scriu protectie pinion spate sau ,,foie" spate,nu stiu cum se zice exact(cand scriu pe telefon nu mai pot modifica-corecta)

» Post actualizat in 28 Sep 2014 07:31

Iar am scris aiurea,foaie spate am vrut sa zic

» Post actualizat in 28 Sep 2014 08:26

Asa arata carburatorul de Mobra 50

care dintre ele? presupun ca ala din dreapta.... asa am eu si este Mobra 50 din 70

» Post actualizat in 28 Sep 2014 16:46

Sper sa gasesti mai repede dacat am gasi eu,pe mine ma mai intereseaza un carburator primul model,protectie pinion foie si burdufurile se ajung la starea initiala a mobrei 50

uite aici ---> http://www.tocmai.ro/aparatori-lant-mobra-50-noi-17442888.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caut acele nuci din aluminiu de pe ghidonul de la mobra 50, cele cu comutatator de semnalizare


» Post actualizat in 02 Oct 2014 10:11

cine poate sa imi zica pana in ce an s-a fabricat modelul mobra 50?

Editat de cornelilinca84
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caut acele nuci din aluminiu de pe ghidonul de la mobra 50, cele cu comutatator de semnalizare

» Post actualizat in 02 Oct 2014 10:11

cine poate sa imi zica pana in ce an s-a fabricat modelul mobra 50?

Salut dragilor.A trecut ceva vreme de cand nu am mai intrat aici recunosc.

 

Pentru intrebarea ta am si-un raspuns..Dupa aparitia primelor modele 50 Super (cele vopsite bicolor) cu crem pe far si rezervor a incetat fabricatia celor anterioare, cele cu semnalizare.Acest lucru se intampla in 74.Aceste prime modele de 50 S-uri aveau tehnica schimbarii vitezelor mostenita de la modelul precedent.Blocul motorului fiind diferit printr-un surub cu arc intern detasabil.Dar si furca de viteze (model mai reusit spun eu), si-apoi capacul fara acel ac suprapus peste patratul care se fixeaza intre coditele arcului cel gros al furcii.Aceste prime noi modele la inceput erau doar rosii si negre.Dupa 78 s-au folosit si alte culori si au aparut cateva mici schimbari la motorul acestora inclusiv aprinderea.La inceput sa echipat cu Bosch original, mai apoi cu Electroprecizia (copia lui romaneasca) si Ducati, care a conferit motorului luminile ceva mai bune dar oarecum dificultati in reglarea aprinderii cu volnta montata sus.De obicei aceste aprinderi erau ocolite de catre mobristi.Pentru povesti cu mobre ma poti gasi si pe privat.

 

Stima tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut dragilor.A trecut ceva vreme de cand nu am mai intrat aici recunosc.

 

Pentru intrebarea ta am si-un raspuns..Dupa aparitia primelor modele 50 Super (cele vopsite bicolor) cu crem pe far si rezervor a incetat fabricatia celor anterioare, cele cu semnalizare.Acest lucru se intampla in 74.Aceste prime modele de 50 S-uri aveau tehnica schimbarii vitezelor mostenita de la modelul precedent.Blocul motorului fiind diferit printr-un surub cu arc intern detasabil.Dar si furca de viteze (model mai reusit spun eu), si-apoi capacul fara acel ac suprapus peste patratul care se fixeaza intre coditele arcului cel gros al furcii.Aceste prime noi modele la inceput erau doar rosii si negre.Dupa 78 s-au folosit si alte culori si au aparut cateva mici schimbari la motorul acestora inclusiv aprinderea.La inceput sa echipat cu Bosch original, mai apoi cu Electroprecizia (copia lui romaneasca) si Ducati, care a conferit motorului luminile ceva mai bune dar oarecum dificultati in reglarea aprinderii cu volnta montata sus.De obicei aceste aprinderi erau ocolite de catre mobristi.Pentru povesti cu mobre ma poti gasi si pe privat.

 

Stima tuturor!

multumes mult insa m-ai pierdut prin detalii. pe mine ma intereseaza pana in ce anu s-a fabricat mobra cu furca in paralelogram (mobra 50) deoarece am o suspiciune in ceea ce priveste mobra pe care o am cu toate ca are furca de mobra 50 si cam tot ce inseman mobra 50 (furca semnalizari rezervor tripla spate etc.) este fabricata conform celor inscriptionate pe ea si actelor ce le detin in 1975 iar din cate am inteles cam pana in 73-74 s-a fabricat acest model.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...