sabyn Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Ai de vanzare sau doar model? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 am si de vanzare si de model numai k la vanzare pleaca cu tot setul de garnituri pentru motorul de mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Care ar fi pretul pt setul de garnituri? Pune poze si cu modelul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 am si de vanzare si de model numai k la vanzare pleaca cu tot setul de garnituri pentru motorul de mobra Garnituri, ce boierie, eu le faceam din carton de dosar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 (editat) apropos... daca nu este cu suparare... se poate face o scanare 1:1 dupa garnituri? in vederea reproducerii fidele si la scara (print pe A4 sau A3 si copiere cu indigo pe carton... asta daca nu imprimanta nu poate tipari pe carton/hartie groasa) asta am eu (atasat).... vorba aia : "sharing is caring" Editat Septembrie 24, 2014 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 (editat) Pai vad ca ai doua iti mai trebuie una.De ce iti trebuie 1:1 ? Poti sa le incadrezi si scalezi la imprimare. Cand aveam eu mobra scanarea se facea ungand cu ulei ars partea care trebuia etansata, impimata apoi pe carton, cu preduceaua confectionata dintr-un surub cu piulita taiam gaurile, pe urma cu foarfeca. Editat Septembrie 24, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Pai vad ca ai doua iti mai trebuie una.De ce iti trebuie 1:1 ? Poti sa le incadrezi si scalezi la imprimare. Cand aveam eu mobra scanarea se facea ungand cu ulei ars partea care trebuia etansata, impimata apoi pe carton, cu preduceaua confectionata dintr-un surub cu piulita taiam gaurile, pe urma cu foarfeca. 1:1 pentru ca dai la tiparit la scara (print to scale) si nu iti mai bati capul cu dimensiunea. cat despre alte metode sunt oricand binevenite, doar ca varianta cu imprimanta este ceva mai curata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Eu am facut ceva garnituri din prespan,sunt prea subtiri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 nu neaparat... gasesti la grosimi diferite.... in cazul in care folosesti carton "ordinare" trebuie avut grija sa nu contina caolin/caolina - in general se foloseste pentru nivelarea cartonului. problema este ca in timp se dizolva si incepe sa supureze/curga imbinarea la care a fost folosit cartonul cat despre imbinarea carterelor, prefer variante fara garnitura -etansare cu vopsea sau ceva profi (Loctite...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Am prespan de pe vremea lui bunicul cand facea el garnituri pentru Jawa,ceva mai subtire(asa imi pare-nu am garnitura originala noua pentru comparatie precisa) decat garniturile originale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 pai nu prea ai ce sa gresesti la etansarea cilindrului pe bloc si la capace laterale... mai delicat este daca desfaci blocul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 in legatura cu garniturile nu pot sa le scanez pt ca nu am cu ce iar setul de garnituri este 30 lei insa imi lipseste cea de sub cilindru in rest sunt toate iar cu poze revin sambata ca nu le am aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 30 de lei 3 garnituri de carton? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 30 de lei 3 garnituri de carton? pai no..... capitalismul.... arunca o privire la ceva motoare mai serioase sa vezi ce repede dai 50 lei/bucata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lone wolf0 Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 stati ca m'am trezit si eu cu o faza de am vazut'o pe net. vazusem ca apare sau a aparaut un film in care e un Hoinar... Aveti ceva idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Zenklawa Garage Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 (editat) Buna ziua, Zenklawa Garage a inceput un proiect de restaurare a unei Mobra 50 S Super. Pana in acest moment au fost vopsite toate piesele de caroserie, s-a desfacut motorul si s-au schimbat toti rulmentii si toate simeringurile. Deasemenea s-a alezat, honuit si montat un nou piston, segmenti noi, toate garniturile au fost schimbate. Ambielajul a fost reechilibrat. O sa mai postam poze pe masura ce avansam cu acest proiect! Editat Septembrie 27, 2014 de Zenklawa Garage Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lone wolf0 Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 asteptam detalii, imagini.. Spor la munca. Si puneti'o pe strada ca merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 salut chiar nu are nimeni nucile din dreapta de la mobra 50 cele in care vin contactele de la semnalizare si cel de claxon luminos? ma intereseaza in principal cea superioara chiar daca nu mai are contactele electrice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 corect bucsa de plastic daca esti interesat aine pun ceva poze cu una noua Salut,nu ai ajuns sa faci poze? ,,Nucile,, din partea dreapta de la semnalizare eu le-am gasit noi pe t..... .ro dupa un an si ceva cu ceva erori (gaurile nefiletate si strapunse pana in partea cealalta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 nu, a intervenit altceva dar maine sper sa reusesc cat despre nuci,nu conteaza starea ei atata timp cat are acele simboluri de semnalizare, restul se reface atata timp cat nu e sparta in bucati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 Sper sa gasesti mai repede dacat am gasi eu,pe mine ma mai intereseaza un carburator primul model,protectie pinion foie si burdufurile se ajung la starea initiala a mobrei 50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 ce vrea sa insemne <protectie pnion foie> poti pune o poza cu acel carburator la care faci referire??? nu stiu cum arata iar burdufuri de lantt e posibil sa iti fac eu rost numai k mai trebuie sa astepti si tu si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Am vrut sa scriu protectie pinion spate sau ,,foie" spate,nu stiu cum se zice exact(cand scriu pe telefon nu mai pot modifica-corecta) » Post actualizat in 28 Sep 2014 07:31 Iar am scris aiurea,foaie spate am vrut sa zic » Post actualizat in 28 Sep 2014 08:26 Asa arata carburatorul de Mobra 50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 gat am inteles din asta am si eu (cel vechi)insa credeam ca e vreo adaptare facut de vechiul proprietar de la motorul de motocoasa ce il facea metrom multam. daca vrei am eu acea protectie de plastic neagra de la pinionul din spate una in stare ok dar veche Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Carburatorul original de mobra 50 este periculos, eu o patisem. Carcasa care tine sita filtru de aer est atasata de corp cu doua suruburi.In mers unul din suruburi s-a desfacut si a fost aspirat in motor. Cilindru zgariat, piston spart, segmenti praf, asta a fost rezultatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.