Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

De magnetou sau de pinionul de atac totuna. Nu are legatura in ce viteza esti cand pui capacul. Nu stiu ce inseamna furca sus de tot sa nu fii depasit viteza a-IV- a si atunci clichetul nu-ti mai prinde sa cobori cu vitezele. UIte ce-ti propun, scoate capacul si invarte de selctor pana ajungi in neutru, pentru asta trebuie sa rotesti orar de butoias. Pe urma pune capacul fixeaza-l in doua suruburi diagonal opuse si probeaza. Reprecizez vezi cum potrivesti si saiba aia oala (ca nu stiu cum sa-i zic) ca altlel cateii clichetului nu lucreaza cum trebuie si nu agata.


» Post actualizat in 12 May 2015 19:52

PS am dat peste niste poze si vad ca acolo lipseste saiba respectiva deci nu stiu ce tip ai tu pune poza cu ea desfacuta ca sa-mi dau seama cum e a ta.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna tuturor sunt nou pe aici am si eu o mobra50super si mar interesa manualul de intretinere si utilizare mobra50super sa il cumpar, stiu ca al gasesc pe net dar eu il vreau,


» Post actualizat in 15 May 2015 11:54

Daca ma poate ajuta cineva contra cost bine inteles.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna tuturor sunt nou pe aici am si eu o mobra50super si mar interesa manualul de intretinere si utilizare mobra50super sa il cumpar, stiu ca al gasesc pe net dar eu il vreau,

» Post actualizat in 15 May 2015 11:54

Daca ma poate ajuta cineva contra cost bine inteles.

Nu e mai simplu sa-l iei de pe net si sa-l printezi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mam gandit la varianta asta dar cred ca nu are toate pozele fotografiate.

Si am si eu o problema cu mobra mea cand o bag an viteza 4 nu vrea sa mearge mai mult 35km/h si am pus segmenti noi, cilindrul nu neste uzat nici un pic, cuiul ponton este la treapta 3 ce sa ai fac?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mam gandit la varianta asta dar cred ca nu are toate pozele fotografiate.

Si am si eu o problema cu mobra mea cand o bag an viteza 4 nu vrea sa mearge mai mult 35km/h si am pus segmenti noi, cilindrul nu neste uzat nici un pic, cuiul ponton este la treapta 3 ce sa ai fac?

Uita-te sa nu fie infundat esapamentul si sa-ti dea scanteia cand trebuie.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esapamentul nu e anfundat iar scanteia este frumoasa deoarece am bobina de dacie.

Nu asupra calitatii ei ti-am atras atentia ci asupra momentului cand ti-o da.

Cat despre esapament daca stai intr-o zona mai pustie scoate capacul si sita si vezi daca observi vreo diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O greseala frecventa este si punere pistonului invers adica,cu sageata spre admisie.Merge dar nu la capacitate maxima deoarece se micsoreaza ferestrele de admisie.Deasemeni vezi ca avansul sa fie bine reglat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O greseala frecventa este si punere pistonului invers adica,cu sageata spre admisie.Merge dar nu la capacitate maxima deoarece se micsoreaza ferestrele de admisie.Deasemeni vezi ca avansul sa fie bine reglat.

La mobra 50 calota este uniforma, nu se micsoreaza nicio sectiune de fereastra, nu asta e problema daca-l pui invers ci faptul ca muti pozitia segmentilor ce pot fi agatati de ferestre si tocati dar de asta nu sunt sigur, ca de, am uitat daca nu cumva intorcand pistonul la 180, capetele segmentilor nu dau tot de plin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mam gandit la varianta asta dar cred ca nu are toate pozele fotografiate.

Si am si eu o problema cu mobra mea cand o bag an viteza 4 nu vrea sa mearge mai mult 35km/h si am pus segmenti noi, cilindrul nu neste uzat nici un pic, cuiul ponton este la treapta 3 ce sa ai fac?

Poate nu urca subarul carburatorului pana la maxim , jigler infundat , avans + platina reglaj necorespunzator ( pornire greoaie ) , chiulasa slabita sau chiar o bujie proasta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin..astazi am incercat sa vad daca imi da scanteie..din pacate nu am..aprinderea este ducati .am un fir albastru..unu galben..unu gri si mai este unu cu o alta culoare ce acum nu imi vine in minte..nu am desfacut la aprindere volanta..care ar putea fi eventualele cauze a lipsei de scanteie..eu am legat albastru la plus(bobina) si minus masa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin..astazi am incercat sa vad daca imi da scanteie..din pacate nu am..aprinderea este ducati .am un fir albastru..unu galben..unu gri si mai este unu cu o alta culoare ce acum nu imi vine in minte..nu am desfacut la aprindere volanta..care ar putea fi eventualele cauze a lipsei de scanteie..eu am legat albastru la plus(bobina) si minus masa

platina nu deschide cât trebuie,sau este defectă(pușcată,oxidată)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprinderea este reglata deoare ce mia facut cineva care se pricepe instalatia electrica si mia si reglat aprinderea, iar despre bujie am pus una nou nouta, iar despre pistonasul de la carburator urca la maxim lam verificat si jiglerul este nou fara mizerie, iar despre capetele segmentilor la mine este spre admisie deoarece mio zis cineva care o avut ca daca ai pun cu capetele spre evacuare se rup segmenti si zgarie tot cilindrul el asa a patit, o sa incerc si sa dau jos sita de la esapament, insa eu nu pot sa mesteresc pe la mobra decat sambata deoarece an cursul saptamani sunt la oras la scoala.

Oricum multumesc mult pentru sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@vlad 58.Inainte sa faci afirmatii documenteaza-te.Adica ia in mana un piston de Mobra si priveste-l atent.Vei observa ca fantele nu sunt simetrice.Deci unde nu cunosti nu te baga.Io nu vorbesc din carti.Vorbesc din practica.

Editat de HondaSan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce fante vorbesti la piston? Poate fuste, ia mataluta un piston de mobra (fara segmenti) baga-l corect si invers o sa observi ca la fel de bine e acoperita admisia si io tot din experienta vorbesc. Doar acolo pe admisie ar fi clinciul ca restul sunt comandate de partea de sus.


» Post actualizat in 18 May 2015 20:38

Ps .Pentru mine ferestrele de admisie in cilindru sunt cele de sus cea de jos care e in discutie e aspiratia adica muzicuta de la astea mai noi. Dar asta e o simpla chestie de conventie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai vlade,nu zisei io sa iei un piston sa te uiti la el atent?Drce n-ai facut treaba asta?Evitam discutii care ne tin de la alte treburi.Daca ai sa te uiti ai sa vezi ca fantele de la fusta pistonului sunt taiate dezaxat si anume catre evacuare.Implicit si ferestrele de pe cilindru sunt dezaxate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai vlade,nu zisei io sa iei un piston sa te uiti la el atent?Drce n-ai facut treaba asta?Evitam discutii care ne tin de la alte treburi.Daca ai sa te uiti ai sa vezi ca fantele de la fusta pistonului sunt taiate dezaxat si anume catre evacuare.Implicit si ferestrele de pe cilindru sunt dezaxate.

Pai fusta pe admidsie e mai mare ca sa sprijine mai mult ca da de o gaura, dar si aia de pe partea ailalta inchide fara probleme de aia spuneam sa faci testul cu pistonul.

Ferestrele uita-te aici si decide singur daca pistonul pus si bine si invers inchide pe admisie.

 

post-81635-0-93866700-1432139297_thumb.jpg

 

Ei, ce zici ? Beau o bere?

 

Ps Aia din planul apropiat e fereastra in cauza.

» Post actualizat in 20 May 2015 16:44

Uite aici si pistonul ca sa-l bagi ochiometric in cilindru

post-81635-0-94779700-1432140221_thumb.jpg

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu bei bere.Priveste atent la prima poza.Observi ca cele doua fante nu sunt pe mijlocul cilindrului?Asa sunt si la piston.Fa proba.Pune pistonul corect cu sageata la evacuare.Vei observa ca fntele de la piston si cele de la cilidru corespund.Pune pistonul invers si vei observa ca fantele nu mai calca perfect micsorand spatiul de acces al amestecului carburant.

» Post actualizat in 21 May 2015 18:15

Pai fusta pe admidsie e mai mare ca sa sprijine mai mult ca da de o gaura, dar si aia de pe partea ailalta inchide fara probleme de aia spuneam sa faci testul cu pistonul.

Ferestrele uita-te aici si decide singur daca pistonul pus si bine si invers inchide pe admisie.

 

attachicon.gif cilindru mobra.jpg

 

Ei, ce zici ? Beau o bere?

 

Ps Aia din planul apropiat e fereastra in cauza.

» Post actualizat in 20 May 2015 16:44

 

Uite aici si pistonul ca sa-l bagi ochiometric in cilindru

attachicon.gif piston mobra.jpg

post-27437-0-08120100-1432231758_thumb.jpgpost-27437-0-11709800-1432231827_thumb.jpgpost-27437-0-38462400-1432231874_thumb.jpgpost-27437-0-76751800-1432232080_thumb.jpg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai bre HondaSan acu intelesei ce ai vrut sa spui, ai dreptate, dar nu e reducerea asa mare ca sa piarda putere semnificativ, da eu o bere ca nu sunt rau de paguba, (deci tot beau), asta e trecura 35 de ani de cand nu am mai mesterit la asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu bei bere.Priveste atent la prima poza.Observi ca cele doua fante nu sunt pe mijlocul cilindrului?Asa sunt si la piston.Fa proba.Pune pistonul corect cu sageata la evacuare.Vei observa ca fntele de la piston si cele de la cilidru corespund.Pune pistonul invers si vei observa ca fantele nu mai calca perfect micsorand spatiul de acces al amestecului carburant.» Post actualizat in 21 May 2015 18:15attachicon.gifcilindru mobra 210.jpgattachicon.gifcilindru mobra 211.jpgattachicon.gifcilindru mobra 212.jpgattachicon.gifcilindru mobra 213.jpg

Bună prezentare!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca in conditii normale Mobra merge usor cu 70 km/h,cand este pistonul invers nu mai trece de 60 km/h.Dar merge.In 1978 am facut primul tur al Romaniei .1350 km.De rupt segmentii s-au rupr in Bucuresti,langa casa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca in conditii normale Mobra merge usor cu 70 km/h,cand este pistonul invers nu mai trece de 60 km/h.Dar merge.In 1978 am facut primul tur al Romaniei .1350 km.De rupt segmentii s-au rupr in Bucuresti,langa casa.

Aha ai avut noroc si probabil segmenti cromati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...