Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

Amortizoarele sunt ok, ghidajul respectiv este pe partea care trebuie :)

 

Adica trebuie sa inversezi si amortizoarele ca parca numai unul avea ghidaj/proptea pentru platoul cu saboti.

Editat de dude123
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt nou..am cumparat o mobra super 50..ieri am desfacut capacul pe partea cu ambreiajul..sa curat..sa vad eventuale defecte tehnice..uzura..toate bune si frumoase pana la momentul cand sa pun capacul la loc...pentru ca am miscat furca si acum sunt in dilema...cum pot sa fac sa functioneze vitezele..e cine dispus sa imi ofere ajutor??va multumes anticipat

» Post actualizat in 11 May 2015 11:18

Si daca doreste cineva sa cumpere componente de mobra super 50 ma refer la suspensii..etc in afara de motor astept

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt nou..am cumparat o mobra super 50..ieri am desfacut capacul pe partea cu ambreiajul..sa curat..sa vad eventuale defecte tehnice..uzura..toate bune si frumoase pana la momentul cand sa pun capacul la loc...pentru ca am miscat furca si acum sunt in dilema...cum pot sa fac sa functioneze vitezele..e cine dispus sa imi ofere ajutor??va multumes anticipat

» Post actualizat in 11 May 2015 11:18

Si daca doreste cineva sa cumpere componente de mobra super 50 ma refer la suspensii..etc in afara de motor astept

Ca sa intre capacul trebuie sa bunghesti 2 chestii ( din cate imi aduc aminte)

1. Ai un fel de saiba/oala pe ax cu o limba (cam de 2cm) ce trebuie sa intre in lacasul din capac Asta nu sunt sigur daca nu are ghidajul pe carter.

2. Cand pui capacul trebuie sa mai potrivesti si arcul de revenire al schimbatorului intr-un nas patrat din capac care-ti intra printre capetele arcului (misti de schimbator usor fata de pozitia de referinta in sus si in jos)

Mi-ar fi fost mai usor sa-ti explic daca aveam si o poza.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspuns..partea aceasta am rezolvat-o..dar nu stiu cum sa fac sa Readuc pe viteze..o poza eventual cum trebuie sa vina..

Nu inteleg ce vrei sa spui adica cum sa readuci pe viteze? ai uitat sa-i pui arcul si nu-ti mai da pedala inapoi de pe demaror pe schimbator, sau ce ? Pune poze ca eu nu mai am mobra de 35 de ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze cu el desfacut si-ti explic. Vitezele se schimba prin rotirea butoiasului cu sant in el pe care merge furca ce antreneaza pana. Butoiasul se roteste impins cate un pas de cei doi clicheti. Saiba aia oala de care-ti spuneam face parte din acest sistem si are o anumita pozitie.

Ps Dar barem stii ca daca vrei sa schimbi vitezele la rece trebuie sa misti de roata spate ca sa vina bilele in dreptul gaurilor?

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa explic..am saltat sus de tot furca..Si am fixat in capac acele doua arcuri pe acel bolt..am gasit pe net cateva indicatii si spunea ca se baga in viteza a-4 si apoi pun capacul..asa am facut.mai departe ce sa fac?? Motorul este dat jos de pe cadru..si nu vroiam sa il mai pun.pt ca va avea alta destinatie..de aceea intreb..la rece cum schimb vitezele?? Eu misc de paleta de la magnetou??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De magnetou sau de pinionul de atac totuna. Nu are legatura in ce viteza esti cand pui capacul. Nu stiu ce inseamna furca sus de tot sa nu fii depasit viteza a-IV- a si atunci clichetul nu-ti mai prinde sa cobori cu vitezele. UIte ce-ti propun, scoate capacul si invarte de selctor pana ajungi in neutru, pentru asta trebuie sa rotesti orar de butoias. Pe urma pune capacul fixeaza-l in doua suruburi diagonal opuse si probeaza. Reprecizez vezi cum potrivesti si saiba aia oala (ca nu stiu cum sa-i zic) ca altlel cateii clichetului nu lucreaza cum trebuie si nu agata.


» Post actualizat in 12 May 2015 19:52

PS am dat peste niste poze si vad ca acolo lipseste saiba respectiva deci nu stiu ce tip ai tu pune poza cu ea desfacuta ca sa-mi dau seama cum e a ta.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna tuturor sunt nou pe aici am si eu o mobra50super si mar interesa manualul de intretinere si utilizare mobra50super sa il cumpar, stiu ca al gasesc pe net dar eu il vreau,


» Post actualizat in 15 May 2015 11:54

Daca ma poate ajuta cineva contra cost bine inteles.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna tuturor sunt nou pe aici am si eu o mobra50super si mar interesa manualul de intretinere si utilizare mobra50super sa il cumpar, stiu ca al gasesc pe net dar eu il vreau,

» Post actualizat in 15 May 2015 11:54

Daca ma poate ajuta cineva contra cost bine inteles.

Nu e mai simplu sa-l iei de pe net si sa-l printezi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mam gandit la varianta asta dar cred ca nu are toate pozele fotografiate.

Si am si eu o problema cu mobra mea cand o bag an viteza 4 nu vrea sa mearge mai mult 35km/h si am pus segmenti noi, cilindrul nu neste uzat nici un pic, cuiul ponton este la treapta 3 ce sa ai fac?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mam gandit la varianta asta dar cred ca nu are toate pozele fotografiate.

Si am si eu o problema cu mobra mea cand o bag an viteza 4 nu vrea sa mearge mai mult 35km/h si am pus segmenti noi, cilindrul nu neste uzat nici un pic, cuiul ponton este la treapta 3 ce sa ai fac?

Uita-te sa nu fie infundat esapamentul si sa-ti dea scanteia cand trebuie.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esapamentul nu e anfundat iar scanteia este frumoasa deoarece am bobina de dacie.

Nu asupra calitatii ei ti-am atras atentia ci asupra momentului cand ti-o da.

Cat despre esapament daca stai intr-o zona mai pustie scoate capacul si sita si vezi daca observi vreo diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O greseala frecventa este si punere pistonului invers adica,cu sageata spre admisie.Merge dar nu la capacitate maxima deoarece se micsoreaza ferestrele de admisie.Deasemeni vezi ca avansul sa fie bine reglat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O greseala frecventa este si punere pistonului invers adica,cu sageata spre admisie.Merge dar nu la capacitate maxima deoarece se micsoreaza ferestrele de admisie.Deasemeni vezi ca avansul sa fie bine reglat.

La mobra 50 calota este uniforma, nu se micsoreaza nicio sectiune de fereastra, nu asta e problema daca-l pui invers ci faptul ca muti pozitia segmentilor ce pot fi agatati de ferestre si tocati dar de asta nu sunt sigur, ca de, am uitat daca nu cumva intorcand pistonul la 180, capetele segmentilor nu dau tot de plin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mam gandit la varianta asta dar cred ca nu are toate pozele fotografiate.

Si am si eu o problema cu mobra mea cand o bag an viteza 4 nu vrea sa mearge mai mult 35km/h si am pus segmenti noi, cilindrul nu neste uzat nici un pic, cuiul ponton este la treapta 3 ce sa ai fac?

Poate nu urca subarul carburatorului pana la maxim , jigler infundat , avans + platina reglaj necorespunzator ( pornire greoaie ) , chiulasa slabita sau chiar o bujie proasta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin..astazi am incercat sa vad daca imi da scanteie..din pacate nu am..aprinderea este ducati .am un fir albastru..unu galben..unu gri si mai este unu cu o alta culoare ce acum nu imi vine in minte..nu am desfacut la aprindere volanta..care ar putea fi eventualele cauze a lipsei de scanteie..eu am legat albastru la plus(bobina) si minus masa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin..astazi am incercat sa vad daca imi da scanteie..din pacate nu am..aprinderea este ducati .am un fir albastru..unu galben..unu gri si mai este unu cu o alta culoare ce acum nu imi vine in minte..nu am desfacut la aprindere volanta..care ar putea fi eventualele cauze a lipsei de scanteie..eu am legat albastru la plus(bobina) si minus masa

platina nu deschide cât trebuie,sau este defectă(pușcată,oxidată)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprinderea este reglata deoare ce mia facut cineva care se pricepe instalatia electrica si mia si reglat aprinderea, iar despre bujie am pus una nou nouta, iar despre pistonasul de la carburator urca la maxim lam verificat si jiglerul este nou fara mizerie, iar despre capetele segmentilor la mine este spre admisie deoarece mio zis cineva care o avut ca daca ai pun cu capetele spre evacuare se rup segmenti si zgarie tot cilindrul el asa a patit, o sa incerc si sa dau jos sita de la esapament, insa eu nu pot sa mesteresc pe la mobra decat sambata deoarece an cursul saptamani sunt la oras la scoala.

Oricum multumesc mult pentru sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@vlad 58.Inainte sa faci afirmatii documenteaza-te.Adica ia in mana un piston de Mobra si priveste-l atent.Vei observa ca fantele nu sunt simetrice.Deci unde nu cunosti nu te baga.Io nu vorbesc din carti.Vorbesc din practica.

Editat de HondaSan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...