vlad58 Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 (editat) De magnetou sau de pinionul de atac totuna. Nu are legatura in ce viteza esti cand pui capacul. Nu stiu ce inseamna furca sus de tot sa nu fii depasit viteza a-IV- a si atunci clichetul nu-ti mai prinde sa cobori cu vitezele. UIte ce-ti propun, scoate capacul si invarte de selctor pana ajungi in neutru, pentru asta trebuie sa rotesti orar de butoias. Pe urma pune capacul fixeaza-l in doua suruburi diagonal opuse si probeaza. Reprecizez vezi cum potrivesti si saiba aia oala (ca nu stiu cum sa-i zic) ca altlel cateii clichetului nu lucreaza cum trebuie si nu agata. » Post actualizat in 12 May 2015 19:52PS am dat peste niste poze si vad ca acolo lipseste saiba respectiva deci nu stiu ce tip ai tu pune poza cu ea desfacuta ca sa-mi dau seama cum e a ta. Editat Mai 12, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian lupu Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Imi pute-ti lasa un nr de telefon pe privat si va voi suna maine daca nu este deranj sa va explic?? Am facut ca in acest tutorial...http://restaurarisireconditionari.blogspot.ro/2014/08/motor-mobra-50.html?m=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buidos Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Buna tuturor sunt nou pe aici am si eu o mobra50super si mar interesa manualul de intretinere si utilizare mobra50super sa il cumpar, stiu ca al gasesc pe net dar eu il vreau, » Post actualizat in 15 May 2015 11:54Daca ma poate ajuta cineva contra cost bine inteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Buna tuturor sunt nou pe aici am si eu o mobra50super si mar interesa manualul de intretinere si utilizare mobra50super sa il cumpar, stiu ca al gasesc pe net dar eu il vreau, » Post actualizat in 15 May 2015 11:54 Daca ma poate ajuta cineva contra cost bine inteles. Nu e mai simplu sa-l iei de pe net si sa-l printezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buidos Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Mam gandit la varianta asta dar cred ca nu are toate pozele fotografiate. Si am si eu o problema cu mobra mea cand o bag an viteza 4 nu vrea sa mearge mai mult 35km/h si am pus segmenti noi, cilindrul nu neste uzat nici un pic, cuiul ponton este la treapta 3 ce sa ai fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 (editat) Mam gandit la varianta asta dar cred ca nu are toate pozele fotografiate. Si am si eu o problema cu mobra mea cand o bag an viteza 4 nu vrea sa mearge mai mult 35km/h si am pus segmenti noi, cilindrul nu neste uzat nici un pic, cuiul ponton este la treapta 3 ce sa ai fac? Uita-te sa nu fie infundat esapamentul si sa-ti dea scanteia cand trebuie. Editat Mai 15, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buidos Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Esapamentul nu e anfundat iar scanteia este frumoasa deoarece am bobina de dacie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Esapamentul nu e anfundat iar scanteia este frumoasa deoarece am bobina de dacie. Nu asupra calitatii ei ti-am atras atentia ci asupra momentului cand ti-o da. Cat despre esapament daca stai intr-o zona mai pustie scoate capacul si sita si vezi daca observi vreo diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 O greseala frecventa este si punere pistonului invers adica,cu sageata spre admisie.Merge dar nu la capacitate maxima deoarece se micsoreaza ferestrele de admisie.Deasemeni vezi ca avansul sa fie bine reglat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 O greseala frecventa este si punere pistonului invers adica,cu sageata spre admisie.Merge dar nu la capacitate maxima deoarece se micsoreaza ferestrele de admisie.Deasemeni vezi ca avansul sa fie bine reglat. La mobra 50 calota este uniforma, nu se micsoreaza nicio sectiune de fereastra, nu asta e problema daca-l pui invers ci faptul ca muti pozitia segmentilor ce pot fi agatati de ferestre si tocati dar de asta nu sunt sigur, ca de, am uitat daca nu cumva intorcand pistonul la 180, capetele segmentilor nu dau tot de plin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Mam gandit la varianta asta dar cred ca nu are toate pozele fotografiate. Si am si eu o problema cu mobra mea cand o bag an viteza 4 nu vrea sa mearge mai mult 35km/h si am pus segmenti noi, cilindrul nu neste uzat nici un pic, cuiul ponton este la treapta 3 ce sa ai fac? Poate nu urca subarul carburatorului pana la maxim , jigler infundat , avans + platina reglaj necorespunzator ( pornire greoaie ) , chiulasa slabita sau chiar o bujie proasta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Cablu accelerație stricat,slăbit,adică nu urcă pistonașu din carburator la maxim,adică putere 50% sau chiar mai puțin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian lupu Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Revin..astazi am incercat sa vad daca imi da scanteie..din pacate nu am..aprinderea este ducati .am un fir albastru..unu galben..unu gri si mai este unu cu o alta culoare ce acum nu imi vine in minte..nu am desfacut la aprindere volanta..care ar putea fi eventualele cauze a lipsei de scanteie..eu am legat albastru la plus(bobina) si minus masa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Revin..astazi am incercat sa vad daca imi da scanteie..din pacate nu am..aprinderea este ducati .am un fir albastru..unu galben..unu gri si mai este unu cu o alta culoare ce acum nu imi vine in minte..nu am desfacut la aprindere volanta..care ar putea fi eventualele cauze a lipsei de scanteie..eu am legat albastru la plus(bobina) si minus masaplatina nu deschide cât trebuie,sau este defectă(pușcată,oxidată) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buidos Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Aprinderea este reglata deoare ce mia facut cineva care se pricepe instalatia electrica si mia si reglat aprinderea, iar despre bujie am pus una nou nouta, iar despre pistonasul de la carburator urca la maxim lam verificat si jiglerul este nou fara mizerie, iar despre capetele segmentilor la mine este spre admisie deoarece mio zis cineva care o avut ca daca ai pun cu capetele spre evacuare se rup segmenti si zgarie tot cilindrul el asa a patit, o sa incerc si sa dau jos sita de la esapament, insa eu nu pot sa mesteresc pe la mobra decat sambata deoarece an cursul saptamani sunt la oras la scoala. Oricum multumesc mult pentru sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian lupu Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Am reusit aseara pornirea motorului..are segmentii noi..mai trebuie umblat la carburator...firele legate au fost albastru si galben Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 (editat) @vlad 58.Inainte sa faci afirmatii documenteaza-te.Adica ia in mana un piston de Mobra si priveste-l atent.Vei observa ca fantele nu sunt simetrice.Deci unde nu cunosti nu te baga.Io nu vorbesc din carti.Vorbesc din practica. Editat Mai 18, 2015 de HondaSan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 De ce fante vorbesti la piston? Poate fuste, ia mataluta un piston de mobra (fara segmenti) baga-l corect si invers o sa observi ca la fel de bine e acoperita admisia si io tot din experienta vorbesc. Doar acolo pe admisie ar fi clinciul ca restul sunt comandate de partea de sus. » Post actualizat in 18 May 2015 20:38Ps .Pentru mine ferestrele de admisie in cilindru sunt cele de sus cea de jos care e in discutie e aspiratia adica muzicuta de la astea mai noi. Dar asta e o simpla chestie de conventie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Mai vlade,nu zisei io sa iei un piston sa te uiti la el atent?Drce n-ai facut treaba asta?Evitam discutii care ne tin de la alte treburi.Daca ai sa te uiti ai sa vezi ca fantele de la fusta pistonului sunt taiate dezaxat si anume catre evacuare.Implicit si ferestrele de pe cilindru sunt dezaxate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 (editat) Mai vlade,nu zisei io sa iei un piston sa te uiti la el atent?Drce n-ai facut treaba asta?Evitam discutii care ne tin de la alte treburi.Daca ai sa te uiti ai sa vezi ca fantele de la fusta pistonului sunt taiate dezaxat si anume catre evacuare.Implicit si ferestrele de pe cilindru sunt dezaxate. Pai fusta pe admidsie e mai mare ca sa sprijine mai mult ca da de o gaura, dar si aia de pe partea ailalta inchide fara probleme de aia spuneam sa faci testul cu pistonul. Ferestrele uita-te aici si decide singur daca pistonul pus si bine si invers inchide pe admisie. Ei, ce zici ? Beau o bere? Ps Aia din planul apropiat e fereastra in cauza. » Post actualizat in 20 May 2015 16:44 Uite aici si pistonul ca sa-l bagi ochiometric in cilindru Editat Mai 20, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Nu bei bere.Priveste atent la prima poza.Observi ca cele doua fante nu sunt pe mijlocul cilindrului?Asa sunt si la piston.Fa proba.Pune pistonul corect cu sageata la evacuare.Vei observa ca fntele de la piston si cele de la cilidru corespund.Pune pistonul invers si vei observa ca fantele nu mai calca perfect micsorand spatiul de acces al amestecului carburant. » Post actualizat in 21 May 2015 18:15 Pai fusta pe admidsie e mai mare ca sa sprijine mai mult ca da de o gaura, dar si aia de pe partea ailalta inchide fara probleme de aia spuneam sa faci testul cu pistonul. Ferestrele uita-te aici si decide singur daca pistonul pus si bine si invers inchide pe admisie. cilindru mobra.jpg Ei, ce zici ? Beau o bere? Ps Aia din planul apropiat e fereastra in cauza. » Post actualizat in 20 May 2015 16:44 Uite aici si pistonul ca sa-l bagi ochiometric in cilindru piston mobra.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Pai bre HondaSan acu intelesei ce ai vrut sa spui, ai dreptate, dar nu e reducerea asa mare ca sa piarda putere semnificativ, da eu o bere ca nu sunt rau de paguba, (deci tot beau), asta e trecura 35 de ani de cand nu am mai mesterit la asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Nu bei bere.Priveste atent la prima poza.Observi ca cele doua fante nu sunt pe mijlocul cilindrului?Asa sunt si la piston.Fa proba.Pune pistonul corect cu sageata la evacuare.Vei observa ca fntele de la piston si cele de la cilidru corespund.Pune pistonul invers si vei observa ca fantele nu mai calca perfect micsorand spatiul de acces al amestecului carburant.» Post actualizat in 21 May 2015 18:15cilindru mobra 210.jpgcilindru mobra 211.jpgcilindru mobra 212.jpgcilindru mobra 213.jpgBună prezentare!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Daca in conditii normale Mobra merge usor cu 70 km/h,cand este pistonul invers nu mai trece de 60 km/h.Dar merge.In 1978 am facut primul tur al Romaniei .1350 km.De rupt segmentii s-au rupr in Bucuresti,langa casa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Daca in conditii normale Mobra merge usor cu 70 km/h,cand este pistonul invers nu mai trece de 60 km/h.Dar merge.In 1978 am facut primul tur al Romaniei .1350 km.De rupt segmentii s-au rupr in Bucuresti,langa casa. Aha ai avut noroc si probabil segmenti cromati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.