marian lupu Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Sunt nou..am cumparat o mobra super 50..ieri am desfacut capacul pe partea cu ambreiajul..sa curat..sa vad eventuale defecte tehnice..uzura..toate bune si frumoase pana la momentul cand sa pun capacul la loc...pentru ca am miscat furca si acum sunt in dilema...cum pot sa fac sa functioneze vitezele..e cine dispus sa imi ofere ajutor??va multumes anticipat » Post actualizat in 11 May 2015 11:18 Si daca doreste cineva sa cumpere componente de mobra super 50 ma refer la suspensii..etc in afara de motor astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 (editat) Sunt nou..am cumparat o mobra super 50..ieri am desfacut capacul pe partea cu ambreiajul..sa curat..sa vad eventuale defecte tehnice..uzura..toate bune si frumoase pana la momentul cand sa pun capacul la loc...pentru ca am miscat furca si acum sunt in dilema...cum pot sa fac sa functioneze vitezele..e cine dispus sa imi ofere ajutor??va multumes anticipat » Post actualizat in 11 May 2015 11:18 Si daca doreste cineva sa cumpere componente de mobra super 50 ma refer la suspensii..etc in afara de motor astept Ca sa intre capacul trebuie sa bunghesti 2 chestii ( din cate imi aduc aminte) 1. Ai un fel de saiba/oala pe ax cu o limba (cam de 2cm) ce trebuie sa intre in lacasul din capac Asta nu sunt sigur daca nu are ghidajul pe carter. 2. Cand pui capacul trebuie sa mai potrivesti si arcul de revenire al schimbatorului intr-un nas patrat din capac care-ti intra printre capetele arcului (misti de schimbator usor fata de pozitia de referinta in sus si in jos) Mi-ar fi fost mai usor sa-ti explic daca aveam si o poza. Editat Mai 11, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian lupu Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Multumesc de raspuns..partea aceasta am rezolvat-o..dar nu stiu cum sa fac sa Readuc pe viteze..o poza eventual cum trebuie sa vina.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Multumesc de raspuns..partea aceasta am rezolvat-o..dar nu stiu cum sa fac sa Readuc pe viteze..o poza eventual cum trebuie sa vina.. Nu inteleg ce vrei sa spui adica cum sa readuci pe viteze? ai uitat sa-i pui arcul si nu-ti mai da pedala inapoi de pe demaror pe schimbator, sau ce ? Pune poze ca eu nu mai am mobra de 35 de ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian lupu Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Pai am pus arcurile asa cum trebuie..dar nu reusesc sa schimb vitezele..am sucit de acel sincron..pe lacasul unde vine furca..sau cum ii spune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 (editat) Poze cu el desfacut si-ti explic. Vitezele se schimba prin rotirea butoiasului cu sant in el pe care merge furca ce antreneaza pana. Butoiasul se roteste impins cate un pas de cei doi clicheti. Saiba aia oala de care-ti spuneam face parte din acest sistem si are o anumita pozitie. Ps Dar barem stii ca daca vrei sa schimbi vitezele la rece trebuie sa misti de roata spate ca sa vina bilele in dreptul gaurilor? Editat Mai 12, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian lupu Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Sa explic..am saltat sus de tot furca..Si am fixat in capac acele doua arcuri pe acel bolt..am gasit pe net cateva indicatii si spunea ca se baga in viteza a-4 si apoi pun capacul..asa am facut.mai departe ce sa fac?? Motorul este dat jos de pe cadru..si nu vroiam sa il mai pun.pt ca va avea alta destinatie..de aceea intreb..la rece cum schimb vitezele?? Eu misc de paleta de la magnetou?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 (editat) De magnetou sau de pinionul de atac totuna. Nu are legatura in ce viteza esti cand pui capacul. Nu stiu ce inseamna furca sus de tot sa nu fii depasit viteza a-IV- a si atunci clichetul nu-ti mai prinde sa cobori cu vitezele. UIte ce-ti propun, scoate capacul si invarte de selctor pana ajungi in neutru, pentru asta trebuie sa rotesti orar de butoias. Pe urma pune capacul fixeaza-l in doua suruburi diagonal opuse si probeaza. Reprecizez vezi cum potrivesti si saiba aia oala (ca nu stiu cum sa-i zic) ca altlel cateii clichetului nu lucreaza cum trebuie si nu agata. » Post actualizat in 12 May 2015 19:52PS am dat peste niste poze si vad ca acolo lipseste saiba respectiva deci nu stiu ce tip ai tu pune poza cu ea desfacuta ca sa-mi dau seama cum e a ta. Editat Mai 12, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian lupu Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Imi pute-ti lasa un nr de telefon pe privat si va voi suna maine daca nu este deranj sa va explic?? Am facut ca in acest tutorial...http://restaurarisireconditionari.blogspot.ro/2014/08/motor-mobra-50.html?m=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buidos Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Buna tuturor sunt nou pe aici am si eu o mobra50super si mar interesa manualul de intretinere si utilizare mobra50super sa il cumpar, stiu ca al gasesc pe net dar eu il vreau, » Post actualizat in 15 May 2015 11:54Daca ma poate ajuta cineva contra cost bine inteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Buna tuturor sunt nou pe aici am si eu o mobra50super si mar interesa manualul de intretinere si utilizare mobra50super sa il cumpar, stiu ca al gasesc pe net dar eu il vreau, » Post actualizat in 15 May 2015 11:54 Daca ma poate ajuta cineva contra cost bine inteles. Nu e mai simplu sa-l iei de pe net si sa-l printezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buidos Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Mam gandit la varianta asta dar cred ca nu are toate pozele fotografiate. Si am si eu o problema cu mobra mea cand o bag an viteza 4 nu vrea sa mearge mai mult 35km/h si am pus segmenti noi, cilindrul nu neste uzat nici un pic, cuiul ponton este la treapta 3 ce sa ai fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 (editat) Mam gandit la varianta asta dar cred ca nu are toate pozele fotografiate. Si am si eu o problema cu mobra mea cand o bag an viteza 4 nu vrea sa mearge mai mult 35km/h si am pus segmenti noi, cilindrul nu neste uzat nici un pic, cuiul ponton este la treapta 3 ce sa ai fac? Uita-te sa nu fie infundat esapamentul si sa-ti dea scanteia cand trebuie. Editat Mai 15, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buidos Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Esapamentul nu e anfundat iar scanteia este frumoasa deoarece am bobina de dacie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Esapamentul nu e anfundat iar scanteia este frumoasa deoarece am bobina de dacie. Nu asupra calitatii ei ti-am atras atentia ci asupra momentului cand ti-o da. Cat despre esapament daca stai intr-o zona mai pustie scoate capacul si sita si vezi daca observi vreo diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 O greseala frecventa este si punere pistonului invers adica,cu sageata spre admisie.Merge dar nu la capacitate maxima deoarece se micsoreaza ferestrele de admisie.Deasemeni vezi ca avansul sa fie bine reglat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 O greseala frecventa este si punere pistonului invers adica,cu sageata spre admisie.Merge dar nu la capacitate maxima deoarece se micsoreaza ferestrele de admisie.Deasemeni vezi ca avansul sa fie bine reglat. La mobra 50 calota este uniforma, nu se micsoreaza nicio sectiune de fereastra, nu asta e problema daca-l pui invers ci faptul ca muti pozitia segmentilor ce pot fi agatati de ferestre si tocati dar de asta nu sunt sigur, ca de, am uitat daca nu cumva intorcand pistonul la 180, capetele segmentilor nu dau tot de plin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Mam gandit la varianta asta dar cred ca nu are toate pozele fotografiate. Si am si eu o problema cu mobra mea cand o bag an viteza 4 nu vrea sa mearge mai mult 35km/h si am pus segmenti noi, cilindrul nu neste uzat nici un pic, cuiul ponton este la treapta 3 ce sa ai fac? Poate nu urca subarul carburatorului pana la maxim , jigler infundat , avans + platina reglaj necorespunzator ( pornire greoaie ) , chiulasa slabita sau chiar o bujie proasta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Cablu accelerație stricat,slăbit,adică nu urcă pistonașu din carburator la maxim,adică putere 50% sau chiar mai puțin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian lupu Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Revin..astazi am incercat sa vad daca imi da scanteie..din pacate nu am..aprinderea este ducati .am un fir albastru..unu galben..unu gri si mai este unu cu o alta culoare ce acum nu imi vine in minte..nu am desfacut la aprindere volanta..care ar putea fi eventualele cauze a lipsei de scanteie..eu am legat albastru la plus(bobina) si minus masa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Revin..astazi am incercat sa vad daca imi da scanteie..din pacate nu am..aprinderea este ducati .am un fir albastru..unu galben..unu gri si mai este unu cu o alta culoare ce acum nu imi vine in minte..nu am desfacut la aprindere volanta..care ar putea fi eventualele cauze a lipsei de scanteie..eu am legat albastru la plus(bobina) si minus masaplatina nu deschide cât trebuie,sau este defectă(pușcată,oxidată) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buidos Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Aprinderea este reglata deoare ce mia facut cineva care se pricepe instalatia electrica si mia si reglat aprinderea, iar despre bujie am pus una nou nouta, iar despre pistonasul de la carburator urca la maxim lam verificat si jiglerul este nou fara mizerie, iar despre capetele segmentilor la mine este spre admisie deoarece mio zis cineva care o avut ca daca ai pun cu capetele spre evacuare se rup segmenti si zgarie tot cilindrul el asa a patit, o sa incerc si sa dau jos sita de la esapament, insa eu nu pot sa mesteresc pe la mobra decat sambata deoarece an cursul saptamani sunt la oras la scoala. Oricum multumesc mult pentru sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian lupu Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Am reusit aseara pornirea motorului..are segmentii noi..mai trebuie umblat la carburator...firele legate au fost albastru si galben Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 (editat) @vlad 58.Inainte sa faci afirmatii documenteaza-te.Adica ia in mana un piston de Mobra si priveste-l atent.Vei observa ca fantele nu sunt simetrice.Deci unde nu cunosti nu te baga.Io nu vorbesc din carti.Vorbesc din practica. Editat Mai 18, 2015 de HondaSan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 De ce fante vorbesti la piston? Poate fuste, ia mataluta un piston de mobra (fara segmenti) baga-l corect si invers o sa observi ca la fel de bine e acoperita admisia si io tot din experienta vorbesc. Doar acolo pe admisie ar fi clinciul ca restul sunt comandate de partea de sus. » Post actualizat in 18 May 2015 20:38Ps .Pentru mine ferestrele de admisie in cilindru sunt cele de sus cea de jos care e in discutie e aspiratia adica muzicuta de la astea mai noi. Dar asta e o simpla chestie de conventie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.