PURE PASSION Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 Uite domn'le ca inka mai exista destuimobristi in tzara asta .... bravo mestere poate ne lasi si un id de mess ceva dar apropo ce culoare e mobra ta ?? oi fi singurul cu mobra rosie pe forum ?? nu ai niste poze ?? [/ Cred ca o sa pun cateva poze,iar culoarea....mobra mea este modelul "de lux" adica rosie cu saua alba si cu o dunga alba pe sa si pe rezervor.Id-ul meu e ANDREAS_MORAR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 Generatia noastra sper sa reanvie motocicletele timpurilor apuse ... mobristi din acele timpuri din pacate azi sunt tot mai putini ... Fiecare motocicleta veche are sufletul ei , fiecare motocicleta veche are povestea ei trecutul ei amintiri frumoase nostalgia timpurilor de atunci totusi nu e de neglijat nici una probabil ca multi de aici ma vor intelege din ce am vrut sa zic felicitari inca odata celor ca mine cu motociclete vechi in special mobristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PURE PASSION Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 Salut! Si bine ai venit...! Dupa ce iti faci cartul ai putea sa iti faci rost de inca un motor de mobra...si sa iti faci si mobra mobra sa fie in stare de functionare... sau mai bine iti faci rost doar de motor si faci cartul...sincer e chiar pacat sa o dezmembrezi mai ales daca a stat atata timp si ...s-a conservat...! Daca esti si multumit de ea...parerea mea e ca mai bine faci rost doar de motor si il pui pe cart decat sa o dezmembrezi Da!Intradevar,asta ar fi varianta cea mai "placuta" dar mobra mea nu are acte;mai trebe sai dau si o vopsea pentru ca arata "jenant"asa si eu peste 3 luni ami sa-mi fac permis a1 si vreau sa-mi cumpar o mobrita cu acte sau chiar imatriculata pt ca de cand o am pe aceasta ma lovit boala "mobrelor".Nu stiu inca am sa vad ce-o sa fac Am o veste foarte buna(pt mine).A venit un batranel (mobrist) la mine si mia oferit pe cadru cu toate elementele pe el in afara de motor 1,5mil.I l-am dat pt ca,cartul nu este gata si oricum aveam nevoie de ceva buget suplimentar,insa mam interesat deja si am gasit o mobra de vanzare pe bikeshop cu 70euro,una neagra,asa ca uratimi bafta la cumparare Generatia noastra sper sa reanvie motocicletele timpurilor apuse ... mobristi din acele timpuri din pacate azi sunt tot mai putini ... Fiecare motocicleta veche are sufletul ei , fiecare motocicleta veche are povestea ei trecutul ei amintiri frumoase nostalgia timpurilor de atunci totusi nu e de neglijat nici una probabil ca multi de aici ma vor intelege din ce am vrut sa zic felicitari inca odata celor ca mine cu motociclete vechi in special mobristi Si a mea exact asa era ca cea din poza,cu dunga alba pe far si pe rezervor,numai ca avea saua alba si in loc de super pe rezervor scria"de luxe". Si apropo...dupa parerea mea poza surprinde exact ceea ce ai vrut sa zici tu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 Generatia noastra sper sa reanvie motocicletele timpurilor apuse ... mobristi din acele timpuri din pacate azi sunt tot mai putini ... Fiecare motocicleta veche are sufletul ei , fiecare motocicleta veche are povestea ei trecutul ei amintiri frumoase nostalgia timpurilor de atunci totusi nu e de neglijat nici una probabil ca multi de aici ma vor intelege din ce am vrut sa zic felicitari inca odata celor ca mine cu motociclete vechi in special mobristi In acest sens vreau sa intreb si eu, daca nu are careva un rezervor de Mobra primul model aia cu semnalizari si stopul ala ingust dreptunghiular.Am gasit o mobra de asta care e o baza foarte buna de restaurat,totul e original pe ea in afara de rezervur care e de super. ...Si as vrea s-o fac exct cum era ea de noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 In acest sens vreau sa intreb si eu, daca nu are careva un rezervor de Mobra primul model aia cu semnalizari si stopul ala ingust dreptunghiular.Am gasit o mobra de asta care e o baza foarte buna de restaurat,totul e original pe ea in afara de rezervur care e de super. ...Si as vrea s-o fac exct cum era ea de noua. Cred ca te rezolv.Maine merg la cineva la care am vazut si il iau. Te anunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 In acest sens vreau sa intreb si eu, daca nu are careva un rezervor de Mobra primul model aia cu semnalizari si stopul ala ingust dreptunghiular.Am gasit o mobra de asta care e o baza foarte buna de restaurat,totul e original pe ea in afara de rezervur care e de super. ...Si as vrea s-o fac exct cum era ea de noua. am eu unul dar e cam mancat pe interior....si culmea ca am nevoie de unul de super ca al meu e prea lovit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 am eu unul dar e cam mancat pe interior....si culmea ca am nevoie de unul de super ca al meu e prea lovit... cand am gasit unul de care caut,ti-l trimit pe al meu -nu vreau nimic pe el-iti platesti doar transportul.Intrajurorarea era una dintre caracteristicile mobristului.si asta trebuie sa ramana -spiritul Mobrei.Respect Mobristi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuliano Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 am eu un rezervor de mobra e de la o mobra care avea bascula pe fata ....nu mai ii stiu starea daca il vrea cineva si aveti nevoie e gratis...il donez pt pasionati mai am si alte piese o sa fac o lista cu ce mai gasesc pe la boxa si pe toate le dau gratis daca va intereseaza ceva id de mess: bikeandcar si ma uit cand am timp si va dau ce mai am...si eu am trecut prin situatia de a cauta piese de mobra... am restaurat una si mi-au furat motoreta din fata blocului cu gard cu tot acum ceva timp, sa fie un an si ceva doi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nucleu Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 (editat) De fiecare data cand incerc sa pornesc mobra....porneste foarte greu...! Cand inund carburatorul...imi cam uda bujia...si trebuie sa o scot sa o curat...! Am facut asa....inundat carburator....dat la pedala..si nimic...si nimic.....pana la un moment dat am scos bujia afara...toata uda..o curat ...pana a inceput sa luceasca electrodul ...o pun inapoi.. si cum imi potriveam piciorul pe pedala sa o pornesc...imping din gresala asa cam 5 cm si o ia.......deci nu am apucat sa dau o pedala pana jos..nici macar pana la jumate..ci pur si simplu din gresala..cum potriveam piciorul pe pedala...am ramas sokat...! mobra mea merge mai mult cu socul lasat in jos...cred ca asta este unul dintre motivele pentru care se inegreste bujia... desi cu bujia curatata...daca se opreste din gresala.....abia o mai porneesc...si aia cu acceleratia in blana.de tot...! Mai patesc sa se opreasca ..atunci cand trag ambreiajul si o bag in viteza...dar abia o pornesc inapoi...! Sa fie din reglajele carburatorului???? Editat Iulie 26, 2008 de Nucleu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 De fiecare data cand incerc sa pornesc mobra....porneste foarte greu...! Cand inund carburatorul...imi cam uda bujia...si trebuie sa o scot sa o curat...! Am facut asa....inundat carburator....dat la pedala..si nimic...si nimic.....pana la un moment dat am scos bujia afara...toata uda..o curat ...pana a inceput sa luceasca electrodul ...o pun inapoi.. si cum imi potriveam piciorul pe pedala sa o pornesc...imping din gresala asa cam 5 cm si o ia.......deci nu am apucat sa dau o pedala pana jos..nici macar pana la jumate..ci pur si simplu din gresala..cum potriveam piciorul pe pedala...am ramas sokat...! mobra mea merge mai mult cu socul lasat in jos...cred ca asta este unul dintre motivele pentru care se inegreste bujia... desi cu bujia curatata...daca se opreste din gresala.....abia o mai porneesc...si aia cu acceleratia in blana.de tot...! Mai patesc sa se opreasca ..atunci cand trag ambreiajul si o bag in viteza...dar abia o pornesc inapoi...! Sa fie din reglajele carburatorului???? salutareeee lumeeee!! vad ca a mai 'crescut' topicul de cand nu am mai postat in el...bbun o sa atasez si eu 2 filmuletze dar nu stiu cum! -Nucleu..in legatura cuproblema ta.....amestecul carburant(aer+benzina) poate fii prea bogat in benzina si o ineaca asa ca mai baga surubul ala de la aer dar de fapt il reblezi asa:il bagi de tot si dupa aia il desurubezi vreo 2-3-4 rotatii dupa sunetul motorului si cum trage!si cum porneste bineinteles saaaauuuu... -socul tras permanent!vezi ca acel cui din spatele firului de acceleratie sa fie tras in sus! -In legatura cu mobrentina mea .......mere ce nu se poate .....porneste la cald la mana..am scanteie ca LA BALAMUC,si trage cat 10 mobre la un loc......ce-i drept aM avut cateva problemite care au cauzat declansarea nebuniei in capul meu dar sa lasam asta la o parte ...acum mere fff bine dar sa vad cum pun filmele alea...trebe sa imi fac un cont nou pe youtube ca mi-am uitat parola Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nucleu Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 (editat) Are cineva o schema de releu regulator pentru mobra??? Sau nu are releu regulator??? Editat Iulie 27, 2008 de Nucleu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 Are cineva o schema de releu regulator pentru mobra??? Sau nu are releu regulator??? Mobrele nu au releu regulator( si nu stiu la ce ai avea nevoie) ar fi bun eventual un releu care sa creasca puterea magnetoului dar asa ceva inca nu s-a inventat Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nucleu Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 Aha... ok...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 Eu am cumparat un carpurator nou noutz cu un soc facut demine ca l'am pierdut pe'al lui celoriginal si am compresia destul de buna mobreta mea porneste intot deauna cu socul apasat laprima maxim a doa pedala eu zik ca'i boon incercati si voi sa faceti un soc ca inainte sa am soc pe ea aveam shi eu probleme cu pornirea )))) nb tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorman35 Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 evin cu anuntul-nu are nimeni o mobra buna,originala cu acte de vanzare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 (editat) mestereala a inceput: click AICI pt detalii si poze PS: am nevoie de un stop original, pt ca unde o tin a daramat tipu ceva pe ea si mi-a spart stopul, si n-am chef de inovatii.Deci, cine are, poate ma ajuta si pe mine(am nev doar de plasticul ala rosu, nu de tot stopul). PS: si mai am nevoie de o presa, sau un presor care sa ma ajute cu presatu Nu dureaza mult Editat Iulie 28, 2008 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nucleu Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 (editat) Revin...! Dau la schimb un contact ca cel din imagine....nou! Pe un contact nou de mobra 50 ....acela care are o "cheie" in locul palsticului negru si 4 pozitii! (sau eventual cu alte piese noi de mobra 50 dar preferabil un contact cu 4 pozitii ) Editat Iulie 28, 2008 de Nucleu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 mestereala a inceput:click AICI pt detalii si poze PS: am nevoie de un stop original, pt ca unde o tin a daramat tipu ceva pe ea si mi-a spart stopul, si n-am chef de inovatii.Deci, cine are, poate ma ajuta si pe mine(am nev doar de plasticul ala rosu, nu de tot stopul). PS: si mai am nevoie de o presa, sau un presor care sa ma ajute cu presatu Nu dureaza mult oooo merci mult Mr_ORL pt pozele cu schimbatorul ca vreau sa schimb la a mea ca eu am de 50 nu 50s si vreau sa bag clestii aia de mobra 50s acu stiu si eu cum vin arcurile ....aaa daca mai ai nevoie de presa eu cred ca dau peste vro 2 sap prin buc iar.....daca stiam iti dadeam azi ca am trecut si azi prin buc sa ma inmatriculez la facultate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 oooo merci mult Mr_ORL pt pozele cu schimbatorul ca vreau sa schimb la a mea ca eu am de 50 nu 50s si vreau sa bag clestii aia de mobra 50s acu stiu si eu cum vin arcurile ....aaa daca mai ai nevoie de presa eu cred ca dau peste vro 2 sap prin buc iar.....daca stiam iti dadeam azi ca am trecut si azi prin buc sa ma inmatriculez la facultate cu placere. eu tot ce fac la un motor, pozez treptat de la inceput pana la sfarsit. am poze la simsoneta, minimobra, minsk, ktm, de as putea face manual de reparatii dar multe le-am pierdut odata cu stricarea hard-ului daca fac rost de o presa zilele astea, te anunt sa stii sa o lasi acasa, sa nu o cari degeaba cu tine. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aerosavelli Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 Cine vrea piese de motor de mobra. hoinar si moped? (piese de fabrica: carburator, ambielaj, carter, etc) Si inca o intrebare: carburatorul de mobra sau hoinar se potriveste la motoreta carpati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
best_biker09 Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 o intrebare: stie cineva daca volanta de la mobra de la aprindere e pe filet adik acolo in interior unde e pana?sau e doar pe con? nu o pot scoate sub nici o forma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 o intrebare: stie cineva daca volanta de la mobra de la aprindere e pe filet adik acolo in interior unde e pana?sau e doar pe con? nu o pot scoate sub nici o forma! Nu e pe filet,e pe con. ps:ca sa nu te chinui cu volanta iti trebe o presa de volanta. o intrebare: stie cineva daca volanta de la mobra de la aprindere e pe filet adik acolo in interior unde e pana?sau e doar pe con? nu o pot scoate sub nici o forma! Nu e pe filet,e pe con. ps:ca sa nu te chinui cu volanta iti trebe o presa de volanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
best_biker09 Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 Nu e pe filet,e pe con.ps:ca sa nu te chinui cu volanta iti trebe o presa de volanta. Nu e pe filet,e pe con. ps:ca sa nu te chinui cu volanta iti trebe o presa de volanta. la celalalt motor o scoteam foarte usor cu mana (dupa ce desfaceam piulitza). maine o sa iau presa ms Denis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu_mobristu Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 cumpar urgent motor de hoinar si piese .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 la celalalt motor o scoteam foarte usor cu mana (dupa ce desfaceam piulitza). maine o sa iau presa ms Denis Ai mai facut ceva la Mobra "chopper"?! Sa traiesti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.