pimP Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 Vad ca esti din Bucuresti, dute la depozitul de fiare vechi de pe centura la podul din Militari(autostrada Buc.-Pitesti) acolo vei gasi o mobra chiar langa biroul de la cantar. Azi am vazut-o eu, si cerea 100 de lei pe ea. Poate mai negocieaza pretul. Multumesc de info ! O sa trag pe acolo o fuga saptamana viitoare . Arata bine mobra ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 Vad ca esti din Bucuresti, dute la depozitul de fiare vechi de pe centura la podul din Militari(autostrada Buc.-Pitesti) acolo vei gasi o mobra chiar langa biroul de la cantar. Azi am vazut-o eu, si cerea 100 de lei pe ea. Poate mai negocieaza pretul. Asta o vand?Ziceai de Hoinarul pe care l-ai gasit in iarna ca nu vor sa il vanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 Asta o vand?Ziceai de Hoinarul pe care l-ai gasit in iarna ca nu vor sa il vanda. Nu e ala de la rematul de pe centura Chitilei, ala tot acolo este. Asta e Mobra Super nu Hoinar. Arata destul de bine, toba trebuie cautata mai sus printre fiare, eu o gasisem. Nu are capacele laterale la cutii, vopseaua este cea originala, are ceva compresie, motor complet + carburator. I-mi pare rau ca nu i-am facut si o poza, dar eram grabit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Salutare am cateva poze recente pt.voi cu motoreta mea Imi cer scuze pt calitatea imaginii Nu stiu de ce dar vor sa se incarce ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 (editat) Multumiri pt pozele cu motoarele dezmembrate din acest topic pt ca eu am fost bou si am uitat sa-i fac...nu de alta da e fain sa ai poze step by step La dracu, nu pot sa scot magnetoul ala fara presa...sta tapan de peste 20 de ani Motivul dezmembrarii e un ambielaj ruginit care nici de al dracu nu vrea sa se miste, si dupa juma de kil de wd40 Intrebare....in locul panzei de bomfaier incercuita in poza, cam ce piesa venea?Sau merge si aia acolo? LE: nu am scos mormoloci si nici salamandre din motor, dar am scos un litru de apa... Editat Mai 12, 2009 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Salut! ....acolo la tine e facuta o magarie mare! Acolo vin 2 bucatele de tabla mai flexibila(de 0,5 cred)cu 2 gauri la capete unde intra 2 suruburi de M4 (daca mai tin bine minte...) pentru a tine fixa tija ce actioneaza pe cuiul de la ambreaj. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 (editat) Salut! ....acolo la tine e facuta o magarie mare! Acolo vin 2 bucatele de tabla mai flexibila(de 0,5 cred)cu 2 gauri la capete unde intra 2 suruburi de M4 (daca mai tin bine minte...) pentru a tine fixa tija ce actioneaza pe cuiul de la ambreaj. Numai bine! Multam.... Am reusit dupa un an de ciocanit si batut(ca mi-a fost asa sa dau niste amarati de 30 de lei pe o presa cand aveam bani) sa dau magnetoul jos...constat ca desi omu facuse tigania aia cu bomfaieru si dopul de pluta in loc de bujie, care a permis apei sa intre, motorul asta e practic...nou Semeringuri noi si perfecte, garniturile ok si nefacute din alte materiale, aprinderea Ducati...uleiul din cutie foarte bun.... Finally, desfac jucaria sa scot ambielajul ala sa-l curat....daca merge treaba, sper sa ma si dau cu ea curand, ca deja dupa mai bine de un an de pauza... Nici nu o mai vopsesc daca porneste motorul...pus pe cadru si da-i bice....ma ocup eu alta data de aspectul exterior Editat Mai 12, 2009 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Eu am ajuns la minunatul record de 5 minute la "spargerea" motorului de Mobra....si in aceste 5 min il si montam si schimbam ce era de schimbat. Motorasul asta e foarte simplu,cutia e gandita bine ptr. motorul asta si e destul de fiabila(cutia) motorul nu prea.... Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 (editat) Eu am ajuns la minunatul record de 5 minute la "spargerea" motorului de Mobra....si in aceste 5 min il si montam si schimbam ce era de schimbat.Motorasul asta e foarte simplu,cutia e gandita bine ptr. motorul asta si e destul de fiabila(cutia) motorul nu prea.... Numai bine! Eu am ajuns la recordul 2 zile pt cateva suruburi dintre care la vr-o doua taiata floarea cu bormasina, si acum urmeaza alte doua de taiat O trec pe inbus la inchidere, clar... Editat Mai 12, 2009 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Eu am ajuns la minunatul record de 5 minute la "spargerea" motorului de Mobra....si in aceste 5 min il si montam si schimbam ce era de schimbat.Motorasul asta e foarte simplu,cutia e gandita bine ptr. motorul asta si e destul de fiabila(cutia) motorul nu prea.... Numai bine! Da-mi voie sa ma indoiesc este incredibil 5 minute montarea unui motor?Am avut 20 de ani Mobra deci stiu! Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 Da-mi voie sa ma indoiesc este incredibil 5 minute montarea unui motor?Am avut 20 de ani Mobra deci stiu!Numai bine Salut! Man....stiu foarte bine ce vorbesc,aveam antrenament zilnic! Toate sculele erau pse pachet,doar o puneam pe cric si incepeam! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 salutare azi am luat si eu o mobra cu numa 20 km, incredibil dar adevarat. problema e ca porneste cam greu si se ineaca imediat cum o opresc , sa fie din cauza ca nu inchide bine cuiul ponto si curge benzina pe la pompa de amorsa??? numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1966carpati Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 fain. pune te rog poze cu mobra. ce model e? ce an? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 Buna seara la toata lumea Am primit si eu o mobra 50 s de la un unchi si de 2 saptamani incoace e dezmembrata si incet incet vreau sa o readuc la viata asa cum era ea la tinerete e din 1971 are 11.000km pe ea , galbena .O stat f mult timp nepornita circa 12 ani de nu mai mult.Are cateva probleme ca doare de era buna nu mi-o dadea incetisor am reusit so pornesc! dar probleme au tot aparut pe parcurs cum ar fi de exemplu: am desfacut furca din fata , era plina de apa !!! si dupa montare partea din stanga sa desfacut.M-am tot uitat invarteam da nimic.oare so fi rupt sau trebe batut cu ceva ? dupa cum am observat in fundu tevii este un stut in care ar trebui sa intre teava cealalta de la telescop sa se imbine sau ceva. habar nam nu am desfacut motociclete pana acuma + nu prea am de la cine intreba cum se face , am mai citit pe forum una alta , am scos carticica de la mobra care iar ma ajutat mult, dar totusi tre sa intreb si de la voi cateva chestii . prima ar fi cum sa remediez furca ca se misca foarte tare + nu se poate circula asa cu ea nici vorba. Pana azi imi tot curgea benzina din carburator de la butonasul care apasa jos plutitorul. azi am rezolvat scurgerea slava domnului + am curatat tot ce era de curatat . mai ramane sa desfac cutia de viteze ca tre sa schimb o piesa din ea + oricum tre sa pun alt ulei ca ce era in cutie are ceva vechime . am sa pun si o poza cu motoreta e chiar cand am adus-o asa ca e murdara si ruginita ici colo. acuma toata e curatata data cu deruginol si astept sa imi vina aparatu de vopsit so vopsesc asa cum trebe nu cu pensula:) Ps: mi-asi schimba bujia , fisa + m-am gandit sa pun si un filtru de benzina cea mai mica ce gasesc . voi ce ziceti ce bujie sa pun ? de la sinterom ce este si acuma in ea? fisa.. nu avea asa ca am pus eu una da e prea fixa si e uzata. numa bine! revin cu poze si intrebari daca o sa fie cazul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 Salut! Man....stiu foarte bine ce vorbesc,aveam antrenament zilnic! Toate sculele erau pse pachet,doar o puneam pe cric si incepeam! Numai bine! Un motor de Mobra facut in 5 minute merge numai daca pui in roaba as cronometra cu placere. Drept ca n-ai spus ca si functioneaza Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TOR Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 caut sa cumpar mobra sau hoinar zona tulcea braila galati constanta --- si bucuresti desi cam departe sa aiba actele la zi ... sa fie cat mai originala... si functionala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 e din 79, 50super. culoare neagra, a fost de armata. si acum cine imi rapsunde si mie la intrebare?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 e din 79, 50super. culoare neagra, a fost de armata.si acum cine imi rapsunde si mie la intrebare?? Creste nivelul benzinei in camera de nivel constant nu inchide s-au este dereglat se ineaca si daca inchizi robinetul de la rezervor?Nivelul benzinei este cam greu de reglat Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Un motor de Mobra facut in 5 minute merge numai daca pui in roaba as cronometra cu placere. Drept ca n-ai spus ca si functioneazaNumai bine Pai daca il desfaceam odata pe saptamana.....mi se strica excact inainte de plecarea la Dunare....ne strngeam si oi mai multi,si pac ba numai intra in viteza,ba numai pornea,ba sarea din viteza,sa rupeam un arc de repel.Asa ca ,ma tragea unu pana acasa si veneam cat ai zice "Dunare" inapoi. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 am gasit intre timp problema. venea rugina din rezervor si bloca cuiul ponto pe deschis cum bateam putin in carburator cu surubelnita cum se ducea rugina si inchidea. acum i-am pus un filtru dela mic de benzina si gata. am rezolvat problema. o zi buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Pai daca il desfaceam odata pe saptamana.....mi se strica excact inainte de plecarea la Dunare....ne strngeam si oi mai multi,si pac ba numai intra in viteza,ba numai pornea,ba sarea din viteza,sa rupeam un arc de repel.Asa ca ,ma tragea unu pana acasa si veneam cat ai zice "Dunare" inapoi. Numai bine! Ai spus pus pe cric cu sculele pregatite 5 min. Daca vrei iti numar suruburile si operatiile care trebuie sa le faci si fiecare surub desfacut trebuie sa-l desfaci in mai putin de 1 secunda ceea ce este imposibil. Capace desfacute dat jos lantul magnetou , pinion de atac etc... EXCLUS ca schimbi bujia in 5 minute de acord dar deja platina nu cred. Deci raman la parerea mea eventual fa un film cu motor desfacut in 5 minute si pune pe forum sa ne convingi si pe noi. Salutari celui mai rapid din tinut am gasit intre timp problema. venea rugina din rezervor si bloca cuiul ponto pe deschis cum bateam putin in carburator cu surubelnita cum se ducea rugina si inchidea. acum i-am pus un filtru dela mic de benzina si gata. am rezolvat problema.o zi buna. Ai amanat doar rezolvarea problemei da jos rezervorul si curata-l bine. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 A desfacut careva dintre voi telescopul din fata de la mobra? trebe sa aiba garnituri ? unde se toarna ulei ? in furca mea inafara de apa nu era numa aer. numa bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 care ma lamureste si pe mine cu o problema: mobra mea porneste dimineata la prima pedala. dau vreo 2 ture cu ea si daca o opresc se ineaca si nici de-a dracu nu mai porneste, tre sa ii scot bujia sa ma frig la degete sa o curat cu peria de sarma sa o usuc si dupa ce o bag la loc porneste 'la sfert' unde e problema ca m-a disperat, de fiecare data cand o opresc la fel face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 care ma lamureste si pe mine cu o problema: mobra mea porneste dimineata la prima pedala. dau vreo 2 ture cu ea si daca o opresc se ineaca si nici de-a dracu nu mai porneste, tre sa ii scot bujia sa ma frig la degete sa o curat cu peria de sarma sa o usuc si dupa ce o bag la loc porneste 'la sfert'unde e problema ca m-a disperat, de fiecare data cand o opresc la fel face. Bujie care nu are cifra termica pt. Mobra avans reglat incorect mult prea multa benzina eventual toba murdara Spor la munca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) toba nu e murdare ca mobra nu are decat 70 km din care 50 facuti de mine. ce fel de bujie merge la mobra ca am schimbat vreo 5 cu coduri diferite pe ele si la fel face. si cum se regleaza avansul??? dar treaba ciudata e ca nu cred ca a umblat nimeni la avans ca avea numa 20 km cand am intrat in posesia ei. Editat Mai 20, 2009 de schumydan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.