alex_dr Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 carbu ala eventual e pentru tuning cred ca e de ceva chinezarie.eu mi-am pus de hoinar carb de dellorto se tura mai bine si alta era puterea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 Cel de Hoinar e asemănător cu al Mobrei, dar fără filtru de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
loserZXR Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 am avut noroc k pedala si-a revenit dupa ce am invartit de fulia aia de aerisire fortata. am precizat ca hoinarul meu are motor de mobra 50 si de aceea erau 10 piulite la ambreiaj. tot azi am reusit sa ii pun si far k nu avea si sa-i fac legaturile si la stop.sunt asa de happy, insa m-ai am cateva probleme cu ea. ca de pilda toba.are una tot de mobra 50 si e atarnata acolo cu niste sarme si cred ca e si infundata de mi se ineaca mie motorul.in seara asta am dat o tura cu el si rupe pamantul. daca are cineva o toba de honar si vrea sa o vanda m-ar interesa si pe mine, dar nu la un pret dala astronomic. inca o intrebare, filtru ala de aer ar trebui sa aiva ceva in el k al meu are o carpa bagata undeva sa astupe o gaura si cam atat. multumesc de raspuns! daca tot te pricepi , vreau sa desfac un motor de mobra sa ajung la ambreaj (sa stricat si trag slab de el si nu actioneaza in nici un fel ), ideea e ca am dat jos toate suruburile si tot nu se desface , ce ar trebui sa fac ?, ms mult practic vreau sa desfac motoru in doua fara sa apelez la flex ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pescarul Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 daca tot te pricepi , vreau sa desfac un motor de mobra sa ajung la ambreaj (sa stricat si trag slab de el si nu actioneaza in nici un fel ), ideea e ca am dat jos toate suruburile si tot nu se desface , ce ar trebui sa fac ?, ms mult practic vreau sa desfac motoru in doua fara sa apelez la flex ))) Ca sa ajungi la ambreiaj,nu trebuie sa desfaci motorul in doua, ci doar capacul din dreapta(cum stai cu fata in directia de inaintare).Pentru a desface motorul in doua, se desface capacul din stanga(vreo 3 suruburi),apoi ai sa vezi (dupa ce dai jos aprinderea) inca alte 9 suruburi(originale cu cap imbus) sau 10 buc (la unele tipuri mai este unul sub cilindru,in dreptul evacuarii) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 (editat) Salut. Sunt nou pe forum si am si eu o intrebare. Cum mi s-ar merita mai mult sa inmatriculez mobra sau sa o inregistrez doar la primarie, cu numere comunale? Editat Noiembrie 5, 2012 de Doctoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 Depinde unde umbli,daca stai numa in comuna e bine acolo dar e cam ilegal, daca iesi pe sosea e bine sa stii ca nu te incadrezi la categoria scuter, ai nevoie de numar alb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 Sunt pe aici care umbla cu numere de comuna, au facut acte de 49 pe mobre, de aceia intrebam cum ar fi mai bine. De ITP mi-e groaza, ca asigurare oricum trebe facuta si la numere comunale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FANICA Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 (editat) daca tot te pricepi , vreau sa desfac un motor de mobra sa ajung la ambreaj (sa stricat si trag slab de el si nu actioneaza in nici un fel ), ideea e ca am dat jos toate suruburile si tot nu se desface , ce ar trebui sa fac ?, ms mult practic vreau sa desfac motoru in doua fara sa apelez la flex ))) nu zic ca ma pricep, dar daca repari o data cu cineva care stie e imposibil sa nu pricepi si u cate ceva.ambreajul l-am desfacut de vreo 6-7 ori pana acum, asa ca iti pot spune in detaliu ce tre sa faci. in primul rand trebuie sa scoti uleiul din baie inainte sa desfaci suruburile de acolo.prima data desfaci busonul (vezi poza: 1), apoi vezi ca e un surub care merge desfacut parca cu cheia de 17 sub motor (vezi poza: 2).pune ceva sub motor ca sa curga uleiul (eu am taiat un bidon de 5 litrii), apoi incepi sa desfaci toate suruburile marcate cu "x" in poza. eu nu mai am capac acolo in stanga, dar daca tu il mai ai desfal si pe ala si vezi ca ai 2 suruburi si acolo, alea marcate cu "x" si sa nu umblii si la celelalte ca alea sunt ptr reglarea vitezelor.dupa ce desfaci capacul, asta daca poti, ptr ca suruburile alea se incapataneaza cateodata sa se desfaca si nci sa nu insisti, cel putin sa o faci cu o surubelnita corespunzatoare care sa strice capul suruburilor, ca daca unul nu se desface, adio!!! dupa ce desfaci capacul o sa vezi in partea dreapta placa de presiune care e prinsa de ambreaj de 10 piulite de 7, daca nu ma insel.poate o sa ai surpriza sa nu mai fie prinsa deloc si sa gasesti piulitele picate in baie. nu intra in panica cauta-le pe toata 10 si pune-le la loc.cam atat pana acum, dupa ce desfaci capacul spune-ne ce ai gasit si vedem apoi ce mai poti face salutare fratilor motociclisti! am si eu 2 intrebari ptr cunoscatori... de curand am refacut legaturile electrice catre far si stop la hoinarul meu cu motor de mobra 50, farul merge perfect, desi a trebuit sa fac niste improvizari, dar stopul, desi e originalul, mi se arde tot timpul becul de pe pozitie. eu am dus direct curent si masa la bec, oare mai trebuia ceva pe circuit, ceva gen reductor de curent. adica becul merge cand o pornesc, dar apoi se arde cred ca atunci cand o ambalez. Si o a doua problema. in urma cu ceva timp am forjat-o puternic urcand prin padure numai cu a1a si mi-a picat ambreajul.am desfacut capacul acolo si am gasit toate piulitele alea, 10 la numar, in baia de ulei.dupa ce m-a ajutat un nene care se pricepe la mobre, le-am pus la loc si dupa ce am dat cateva ture cu ea si am forjat-o un pic iar am simtit ca pica ambreajul. iar am desfacut capacul si iar piulitele sunt desfacute. ce anume s-a intamplat acolo de se desfac mereu? s-a bulit ambreajul sau ce? eu mai am un motor de rezerva, dar exact ambreiajul nu il mai are pe el.daca are cineva de vanzare m-ar interesa si pe mine cam cu cat l-ar da... va multumesc.am pus si o poza aici sa vedeti dracovenia asta de hoinar cum arata, drumuri uscate la toti! DACA MA POATE SI PE MINE AJUTA CU CHESTIILE ASTEA DOUA AS FI FOARTE RECUNOSCATOR! VA MULTUMESC! Editat Noiembrie 6, 2012 de FANICA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi Rider Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 La mobra mea am mari problema cu cutia:| : -sare din prima viteza(incontinuu, foarte rar sta in viteza ,in rest trebuie sa o tin de maneta cu picioru) -sare din a II-a viteza(mai rar dar sare) -sare din III-a viteza(destul de rar) -intra greu intr-a IV-a si dupa ce intra nu mai iese doar dupa ce opresc pe loc si opresc motoru (foarte rar reusesc sa schimb intr-o viteza inferioara) Trebuie sa mentionez ca am probleme si cu ambreajul :daca il reglez in asa fel incat sa functioneze cum ar trebui patineaza in mers, asa ca l-am reglat sa nu mai patineze ,dar schimb viteza aproape fara ambreaj,cred ca sunt foarte uzate discurile alea Am un motor in garaj,este foarte uzat ambielajul, dar cutia merge foarte bine (zice tata) si ma gandeam sa iau piesel necesare din cutia aceea, dar nu am desfacut niciodata cutia si nu stiu ce e acolo:( . Sugestii???? Mai exista alte reglaje? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 (editat) faza e ca poate sa fie de la schimbator doar cutia de obicei e foarte rezistenta daca se duce aia e motor de epoca poti sa il arunci . daca ai unu de rezerva poti sa incerci , ca nu o sa se repare singur , daca ai cunostinte foarte medi despre desfacerea unui surub cred ca te descurci , pana la urma e mobra nu cine stie ce complicatie de 4 cilindri asa mai inveti cate ceva despre mecanica ..... sfat cand desfaci incearca sa faci poza dupa fiecare etapa , si studiazal bine inainte sa faci ceva , daca merge greu inseamna ca nu faci ceva cum trebe . Editat Noiembrie 7, 2012 de Aragon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 (editat) Salut. Intereseaza pe cineva un cadru ruginit, fara acte, fara serie? Imi cam ocupa spatiul in curte si eu nu am rabdarea necesara sa il iau sa-l fac ca nou, mai degraba caut alt cadru tot fara acte si ma apuc de acela. Editat Noiembrie 9, 2012 de Doctoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Adi rider spunene de unde esti.Daca esti din Timisoara ai noroc fiind ca te voi ajuta eu. Problema cu saritul din viteza se datoreaza uzurii pieselor din cutie, daca vrei mai exact a penei schimbatoare, a fluierului, a bilelor si a interiorului pinioanelor care cu timpul sau uzat.Aici ai putea incerca sa jonglezi regland altfel putin diferit intreaga cutie de viteze dupa cum ii place mai mult motorului acum la un anume grad de uzura.Lucrul asta se face de la cele 4 suruburi excentrice care se afla in partea dreapta a motorului ascunse sub un mic capac.Nu iti recomand sa faci asta daca nu te pricepi fiind ca exista riscul de a o deregla detot. Problema ambreajului este de asemeni uzura placilor de textolit, a arcurilor si a cuiului care actioneaza in mijlocul ambreajului (daca nu ai altul aseaza sub el o saiba care il va mai ridica putin,asta sa compensezi unpic uzura). Recomandarea mea este sa desfaci ambele motoare si sa faci din 2 unul cu o reparatie capitala din piese pe alese daca nu ai noi, cel putin rulmenti si simeringuri pune noi ca gasesti in magazine, de-asemeni si segmenti noi apoi treci si la aprindere si verifica starea pastilelor platinii si reglarea avansului. O poza cu una din motoretele mele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Vand mobra 50 Super , in stare de functionare , click pe link http://www.bikeshop....ip=am&ID=485347 VANDUTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 adi vitozemanu, cum ai lustruit motorul si restul pieselor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi Rider Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Adi rider spunene de unde esti.Daca esti din Timisoara ai noroc fiind ca te voi ajuta eu. Problema cu saritul din viteza se datoreaza uzurii pieselor din cutie, daca vrei mai exact a penei schimbatoare, a fluierului, a bilelor si a interiorului pinioanelor care cu timpul sau uzat.Aici ai putea incerca sa jonglezi regland altfel putin diferit intreaga cutie de viteze dupa cum ii place mai mult motorului acum la un anume grad de uzura.Lucrul asta se face de la cele 4 suruburi excentrice care se afla in partea dreapta a motorului ascunse sub un mic capac.Nu iti recomand sa faci asta daca nu te pricepi fiind ca exista riscul de a o deregla detot. Problema ambreajului este de asemeni uzura placilor de textolit, a arcurilor si a cuiului care actioneaza in mijlocul ambreajului (daca nu ai altul aseaza sub el o saiba care il va mai ridica putin,asta sa compensezi unpic uzura). Recomandarea mea este sa desfaci ambele motoare si sa faci din 2 unul cu o reparatie capitala din piese pe alese daca nu ai noi, cel putin rulmenti si simeringuri pune noi ca gasesti in magazine, de-asemeni si segmenti noi apoi treci si la aprindere si verifica starea pastilelor platinii si reglarea avansului. O poza cu una din motoretele mele. Nu sunt din Timisoara, dar oricum asa o sa fac: din cele 2 motoare o sa fac unul bun, ca vine si frigu' si nu am altceva de facut (inafara de scoala). Frumoasa mobra ta, cred ca cea mai frumoasa pe care am vazut-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 Salut. Cu cateva posturi mai sus am lasat niste poze cu o mobra dezafectata in caz ca intereseaza pe cineva. M-am enervat si m-am apucat pana la urma de ea dar intampin niste probleme. Nu stiu cum sa dau jos bascula spate si cricul. Mentionez ca la cric e blocata pedala de frana, cand misc cricul se misca si pedala deodata cu el, nu culiseaza pe acel ax. Daca imi poate da cineva niste idei apreciez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lupusinguratic Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 sal la toata lumea!am si eu un hoinar si am o problema la el.Nu are deloc joc la pedala de pornire cand o actionezi la pornire,,si totodata intra foarte greu in viteza,unii zic ca intra greu deoarece am schimbat cutia si nu au joc pinioanele.Daca m-ar ajuta si pe mine cineva cu ceva explicatii,dau o bere pe teritoriul jud HD.Merci mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 Am dat jos pana la urma pedala de frana si cricul, mi-a mai ramas problema cu bascula nu stiu cum sa o dau jos, ori nu stiu eu ori e prea intepenit axul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi Rider Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 Pai ar trebui sa fie simplu :-? Uite aici cum se da jos axu' pentru ungere (manualu' de mobra). Sper sa reusesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 (editat) Mersi fain. Sper sa imi iasa. Mobra sta in ploaie de 20 de ani si e rugina multa pe ea, doar cu cricul si pedala de frana am pierdut 5 ore si am si stricat axul pe care sunt puse, altfel nu-l puteam scoate ca era beton. Editat Noiembrie 13, 2012 de Doctoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi Rider Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 Uite ce am gasit, pare eficienta aprinderea. Pe langa baterie si aprindere tranzistoriala cu senzor de dacie mi-ar mai trebui altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CUXI Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 (editat) vand carburator de hoinar nou pret 100 ron Editat Noiembrie 15, 2012 de CUXI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 Buna ziua,stie cineva daca rulmenti de la ambielajul de Mobra 50,au codul 6303,ca nu se mai vede bine pe ei,si daca imi poate da cineva o ideie cum sa-i scot.Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 Rulmentii de la ambielaj mobra sunt 6303 si se scot ( daca sunt pe pe axele ambielajului ) cu o presa cu 3 " gheare " daca sunt in cartere cu un dorn de bronz sau aluminiu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.