Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

La mobra mea am mari problema cu cutia:| : -sare din prima viteza(incontinuu, foarte rar sta in viteza ,in rest trebuie sa o tin de maneta cu picioru)

-sare din a II-a viteza(mai rar dar sare)

-sare din III-a viteza(destul de rar)

-intra greu intr-a IV-a si dupa ce intra nu mai iese doar dupa ce opresc pe loc si opresc motoru (foarte rar reusesc sa schimb intr-o viteza inferioara)

Trebuie sa mentionez ca am probleme si cu ambreajul :daca il reglez in asa fel incat sa functioneze cum ar trebui patineaza in mers, asa ca l-am reglat sa nu mai patineze ,dar schimb viteza aproape fara ambreaj,cred ca sunt foarte uzate discurile alea :(

Am un motor in garaj,este foarte uzat ambielajul, dar cutia merge foarte bine (zice tata) si ma gandeam sa iau piesel necesare din cutia aceea, dar nu am desfacut niciodata cutia si nu stiu ce e acolo:( . Sugestii???? Mai exista alte reglaje?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

faza e ca poate sa fie de la schimbator doar cutia de obicei e foarte rezistenta daca se duce aia e motor de epoca poti sa il arunci .

daca ai unu de rezerva poti sa incerci , ca nu o sa se repare singur , daca ai cunostinte foarte medi despre desfacerea unui surub cred ca te descurci , pana la urma e mobra nu cine stie ce complicatie de 4 cilindri asa mai inveti cate ceva despre mecanica ..... sfat cand desfaci incearca sa faci poza dupa fiecare etapa , si studiazal bine inainte sa faci ceva , daca merge greu inseamna ca nu faci ceva cum trebe .

Editat de Aragon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Intereseaza pe cineva un cadru ruginit, fara acte, fara serie? Imi cam ocupa spatiul in curte si eu nu am rabdarea necesara sa il iau sa-l fac ca nou, mai degraba caut alt cadru tot fara acte si ma apuc de acela.

post-70959-0-84344100-1352457333_thumb.jpg

post-70959-0-42918700-1352457335_thumb.jpg

post-70959-0-18441000-1352457337_thumb.jpg

post-70959-0-70934800-1352457338_thumb.jpg

Editat de Doctoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adi rider spunene de unde esti.Daca esti din Timisoara ai noroc fiind ca te voi ajuta eu.

 

Problema cu saritul din viteza se datoreaza uzurii pieselor din cutie, daca vrei mai exact a penei schimbatoare, a fluierului, a bilelor si a interiorului pinioanelor care cu timpul sau uzat.Aici ai putea incerca sa jonglezi regland altfel putin diferit intreaga cutie de viteze dupa cum ii place mai mult motorului acum la un anume grad de uzura.Lucrul asta se face de la cele 4 suruburi excentrice care se afla in partea dreapta a motorului ascunse sub un mic capac.Nu iti recomand sa faci asta daca nu te pricepi fiind ca exista riscul de a o deregla detot.

 

 

Problema ambreajului este de asemeni uzura placilor de textolit, a arcurilor si a cuiului care actioneaza in mijlocul ambreajului (daca nu ai altul aseaza sub el o saiba care il va mai ridica putin,asta sa compensezi unpic uzura).

 

Recomandarea mea este sa desfaci ambele motoare si sa faci din 2 unul cu o reparatie capitala din piese pe alese daca nu ai noi, cel putin rulmenti si simeringuri pune noi ca gasesti in magazine, de-asemeni si segmenti noi apoi treci si la aprindere si verifica starea pastilelor platinii si reglarea avansului.

 

O poza cu una din motoretele mele.

post-27109-0-94082500-1352720728_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adi rider spunene de unde esti.Daca esti din Timisoara ai noroc fiind ca te voi ajuta eu.

 

Problema cu saritul din viteza se datoreaza uzurii pieselor din cutie, daca vrei mai exact a penei schimbatoare, a fluierului, a bilelor si a interiorului pinioanelor care cu timpul sau uzat.Aici ai putea incerca sa jonglezi regland altfel putin diferit intreaga cutie de viteze dupa cum ii place mai mult motorului acum la un anume grad de uzura.Lucrul asta se face de la cele 4 suruburi excentrice care se afla in partea dreapta a motorului ascunse sub un mic capac.Nu iti recomand sa faci asta daca nu te pricepi fiind ca exista riscul de a o deregla detot.

 

 

Problema ambreajului este de asemeni uzura placilor de textolit, a arcurilor si a cuiului care actioneaza in mijlocul ambreajului (daca nu ai altul aseaza sub el o saiba care il va mai ridica putin,asta sa compensezi unpic uzura).

 

Recomandarea mea este sa desfaci ambele motoare si sa faci din 2 unul cu o reparatie capitala din piese pe alese daca nu ai noi, cel putin rulmenti si simeringuri pune noi ca gasesti in magazine, de-asemeni si segmenti noi apoi treci si la aprindere si verifica starea pastilelor platinii si reglarea avansului.

 

O poza cu una din motoretele mele.

Nu sunt din Timisoara, dar oricum asa o sa fac: din cele 2 motoare o sa fac unul bun, ca vine si frigu' si nu am altceva de facut (inafara de scoala).

Frumoasa mobra ta, cred ca cea mai frumoasa pe care am vazut-o :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Cu cateva posturi mai sus am lasat niste poze cu o mobra dezafectata in caz ca intereseaza pe cineva. M-am enervat si m-am apucat pana la urma de ea dar intampin niste probleme. Nu stiu cum sa dau jos bascula spate si cricul. Mentionez ca la cric e blocata pedala de frana, cand misc cricul se misca si pedala deodata cu el, nu culiseaza pe acel ax. Daca imi poate da cineva niste idei apreciez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal la toata lumea!am si eu un hoinar si am o problema la el.Nu are deloc joc la pedala de pornire cand o actionezi la pornire,,si totodata intra foarte greu in viteza,unii zic ca intra greu deoarece am schimbat cutia si nu au joc pinioanele.Daca m-ar ajuta si pe mine cineva cu ceva explicatii,dau o bere pe teritoriul jud HD.Merci mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi fain. Sper sa imi iasa. Mobra sta in ploaie de 20 de ani si e rugina multa pe ea, doar cu cricul si pedala de frana am pierdut 5 ore si am si stricat axul pe care sunt puse, altfel nu-l puteam scoate ca era beton.

Editat de Doctoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adi Rider, motoreta neagra este doar pt. expunere si nu circul cu ea totodata e sora acesteia cu care am strabatut in lung si-n lat.

 

.

 

Acum am radiato din circulatie dar drumurile cu ea raman o amintire frumoasa impreuna cu aceasta motoreta.

 

Iar motorul fiind din aluminiu l-am lustruit cu pasla de bumbac la slaif.

post-27109-0-05119600-1353056069_thumb.jpg

post-27109-0-98647600-1353056117_thumb.jpg

post-27109-0-65410900-1353056147_thumb.jpg

post-27109-0-52057900-1353056209_thumb.jpg

post-27109-0-33227200-1353058073_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca a desfacut cineva bascula spate si imi poate da si mie niste detalii as fi foarte recunoscator. Cred ca am gasit acea siguranta de care scrie in manual, se vede ceva in partea dreapta pe teava unde intra axul, chiar langa cablul de frana, aceia e siguranta? Si cum se scoate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adi Rider, motoreta neagra este doar pt. expunere si nu circul cu ea totodata e sora acesteia cu care am strabatut in lung si-n lat.

 

.

 

Acum am radiato din circulatie dar drumurile cu ea raman o amintire frumoasa impreuna cu aceasta motoreta.

 

Iar motorul fiind din aluminiu l-am lustruit cu pasla de bumbac la slaif.

 

frumoasa motoreta, cred ca asta si cu cea neagra sunt cele mai frumoase pe care le-am vazut, .... e pacat ca ai radiat-o din circulatie....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand piese de hoinar noi:

 

set aripi fata+spate 120 ron

 

set cabluri 35 ron

 

pompa 30 ron

 

cuplaj roata spate 30 ron

 

preturi negociabile

 

aripi 90 cabluri 30

 

pompa 20

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca a desfacut cineva bascula spate si imi poate da si mie niste detalii as fi foarte recunoscator. Cred ca am gasit acea siguranta de care scrie in manual, se vede ceva in partea dreapta pe teava unde intra axul, chiar langa cablul de frana, aceia e siguranta? Si cum se scoate?

ax-ul la bascula de mobra nu are siguranta ( sau nu am intalnit eu ) iti trebuie 2 chei fixe de 19 .

 

Sunt pe axe,dar sunt foarte aproape de "sunci",aprox.1-2mm,nu am cum baga o presa obisnuita acolo. :-L

Ii departezi cu o dalta lata , fara lovituri prea puternice - sa nu descentrezi ambielajul - pana intra gheara de la presa , rulmentii cei noi ii vei monta pe cartere eventual si simeringuri noi , spor la treaba !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...