Sari la conținut

Un Sfat De La Posesorii De Enduro!


namaste
 Share

Postări Recomandate

Salutari tuturor!

 

Este prima oara cand postez aici, desi urmaresc discutiile de pe acest forum , si nu numai, de cateva luni de zile. Am dorit sa aprofundez forte bine subiectul inainte de a ma avanta in discutii.

Sunt motociclist, cu acte in regula, din vara anului trecut.

Nu am mers niciodata pe o motocicleta, in afara de Jawa instructorului care mi s-a parut foarte usoara( ce-i drept, nu am idee cat cantareste) si de cateva ori pe scuter.

Peste cateva luni doresc sa imi implinesc un mare vis, anume acela de a avea propria motocicleta.

As vrea ca aceasta sa fie un Transalp, peste 98. Sunt indragostit de aceasta motocicleta, desi nu m-am urcat niciodata in saua ei.

Ma lovesc de cateva impedimente urmarind discutiile voastre..

1) Greutatea foarte mare ( ea are peste 200 cu rezervorul plin, iar eu doar putin peste 60 kg)

2) Inaltimea seii ( 85 de cm, eu am 1, 75...nu m-am urcat pe ea, asa ca nu am habar cate de bine ating solul)

3) Capacitatea cilindrica mare ( nu stiu daca asta este intradevar o problema, sunt forte atent si extrem de temperat)

4) Motorul in V care dezvolta putere din ture joase ( multi afirma ca nu este bun V-ul pt incepatori)

 

M-am orientat la enduro deoarece voi face si drumuri lungi , si imi place sa mai ies din cand in cand pe un drum forestier. O voi folosi si in oras, destul de mult, nu vreau o motocicleta de fite , ci una cu care sa pot calatori, relxat.

 

Sunt intr-un mare impas, deoarece, daca e prea mare Transalpul pt mine, va trebui sa optez pentru Bmv F650, imi place motocicleta, dar tot Transalpul este pentru mine marea iubire.

Va rog sa imi dati un sfat!

In cazul in care considerati ca e mult prea grea, inalta, sau nerecomandata unui incepator, da-ti-mi o sugestie!

 

Va multumesc anticipat!

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am 180 si 85 kg. am africa twin care are cred 235. eu mi-o stapanesc bine DAR problema nu e atat greutatea cat experienta. cum s-a spus si mai sus. diferenta intre bmw f650 si transalp sa stii ca nu e asa de mare si eu as opta pentru transalp ca e biciclindu. daca ai posibilitatea sa cumperi un F650 bun nu ezita. ambele sunt motoare bune , fiabile si usor de condus.

 

suie te pe una ca sa vezi cum stai , sa atingi macar cu un picior jos etc..

transu cat si bmw ul se pot cobora putin dar nu mai mult de 3 cm (pur si simplu le cobori din juguri).

 

dupa ce o sa ai experienta o sa evzi ca un motor de 200kg nu e asa de greu de condus.

 

daca ai capul pe umeri si o iei usor sa stii ca un transalp cred ca ar fi o idee buna.

eu am mers pe F (nu pe transalp) si iti spun ca bmw ul ca manevrabilitate este super. (f650 dakar din 2000 am incercat).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu sunt endurist cu experienta, insa am cam 1.80, 68 Kg, si un Husqvarna de 160 Kg. Sfatul meu: cauta neaparat pe cineva cu Transalp si roaga-l sa te lase sa te sui pe ea. Doar atat; nu trebuie sa mergi, doar sa te sui pe ea, si sa vezi cum te simti. Crede-ma ca diferenta fata de Jawa este foarte mare. Nu doar din cauza kilogramelor, cat mai ales a distributiei lor; pentru mine, de exemplu, Husqvarna-ul mi se pare mult mai greu decat EL-ul, desi are cam aceeasi greutate (insa e plasata mai sus). Trebuie sa te gandesti ca nu vei ajunge bine cu picioarele jos, deci atunci cand trebuie sa o impingi sau sa ii redresezi traiectoria dupa ce ai dat intr-o denivelare, kilogramele se vor simti, si atunci forta ta fizica si experienta vor conta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am aflat intr-o situatie ,oarescum,asemanatoare .Sunt slab,(sa nu zic scheletic---1,83/cca.65kg)dar am ales Transalp-ul.

Am ramas, mai mult decat placut surprins ,sa constat ca o pot calari de la primul contact cu ea.(ca ,,experienta'',bicicleta---mers foarte mult in tinerete---,scutere,Minsk-ul scolii).

Odata plecat de pe loc,e un vis cum raspunde comenzilor.

Manevrarea premergatoare ,,plecatului'' este greoaie(191kg,fara lichide).Eu ,o incalec,o pornesc ,si-o fatii inainte-inapoi pentru intoarceri in scurt.

De impins,cam greu,sa nu spun ca-i aproape imposibil.Odata luata de pe al sau picior,tre' sa fiu foarte atent cu al sau echilibru fiindca ,daca o inclin ceva,se tot duce...

Pe mine,deocamdata,ma streseaza in a o manevra ,,de alaturi''.

Greutatea mai mare ,ii da un plus touring-ului.Depinde ce vrei de la ea,tine!

 

Incearca sa te urci pe una,e foarte important. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand va multumesc foarte mult pentru raspunsuri!

 

O sa va ascult sfaturile si o sa ma urc pe una ( trec aproape zilnic pe langa una, in drumul spre metrou..zona Dristor..benzinaria Mall).

 

Am citit absolut tot ce era posibil despre aceasta mototcicleta, in special pareri personale, pentru ca acestea sunt cele mai importante, si mi-o doresc foarte mult.

 

O sa incerc una si apoi ma voi decide.

 

Sunt foarte temperat si cred (tinand cont si de parerile voastre) ca daca as merge cu ea vreo luna intr-o zona rurala ( protectiile carenei sa nu cumva sa lipseasca), m-as obisnui suficient de mult pentru a o scoate in oras.

 

Sper ca in iunie-iulie sa iesim la o plimbarea.

 

Va salut!

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari,

Vin si eu cu o parere/recomandare, desi nu cred ca sunt foarte avizat.

Tinand cont ca vrei sa-ti iei moto nu chiar ieftin, dupa 98, din cate am citit, sa-ti montezi neaparat crash-bar si protectii la ghidon. Asta pentru ca ar fi foarte pacat sa-l scapi jos, si orice cazatura se lasa cu urmari de obicei.Treaba cu protectiile e valabila si pt tine. :baldy:

 

O alta varianta ar fi sa-ti iei ceva un pic mai ieftin cu care sa faci cateva mii de km, apoi sa treci pe unul mai scump. Ca si variante ar fi: suzuki dr 650, xt, xtz, dominator. Ceva un pic mai ieftin care sa nu-ti para foarte rau daca il scapi. Dupa ce te obisnuiesti poti sa-ti iei ce vrei tu, chiar si africa twin. :baldy:

Am un prieten care, era tot asa mic de inaltime si a avut transalp, acum are Aprilia Caponord de 1000 si 100 de cai. Dar diferenta este ca prietenul meu are in spate vreo 20 de ani de motociclism.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate Andrei..

Ar trebui sa incep cu un Dominator, dar , ma lovesc de vechea problema:

Sunt foarte ocupat si procedurile de vanzare a unei motociclete si apoi cumparare a alteia dureaza si sunt destul de complicate..

In plus, si asa imi e destul de greu sa imi conving parintii, nu stiu daca atunci cand o sa vreau sa schimb moto-ul pe care sa invat si sa imi iau Transalp, ma vor mai sponsoriza.

 

Nu o sa ma urc pe el pana nu am crash-bars, si o sa incerc sa si asigur(Casco) motorul, daca se poate.

De asemenea, vreau sa imi achizitionez si echipament mediu, ca sa nu risc nimic.

 

Asta in cazul in care o voi cumpara, pentru ca daca dupa ce ma voi urca pe una si voi considera(voi incerca sa fiu cat se poate de obiectiv) ca nu o pot stapani cel putin pe loc( pentru ca de manevrarea la viteza mica si pe loc imi e teama, acolo se simte greutatea) o sa renunt pentru moment si o sa aleg un Dominator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De impins,cam greu,sa nu spun ca-i aproape imposibil.Odata luata de pe al sau picior,tre' sa fiu foarte atent cu al sau echilibru fiindca ,daca o inclin ceva,se tot duce... Pe mine,deocamdata,ma streseaza in a o manevra ,,de alaturi''.

 

Daca esti suficient de inalt merge sa o manevrezi 'de pe ea', dar el sincer nu cred ca va ajunge cu picioarele jos pentru a-si permite luxul asta. Iar ca incepator, nici optiunea cu intorsul prin derapaj controlat nu cred ca este valabila. Deci in cazul asta va trebui sa o impinga de langa ea, si asta, cum ai zis si tu, este destul de problematic la un enduro de peste 200 Kg. Deci o situatie uzuala precum bagatul si scosul din garaj poate sa devina problematica. Nu zic, bineinteles, ca nu se poate (orice se poate cand esti suficient de determinat) ci doar ca sunt niste aspecte care pot fi adesea trecute cu vederea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ee.eeee

nu stiu cati sunt aici ca mine dar trag concluzia ca esti tanar :baldy:

pai nu astepta sa te ajute parintii cu bani. pune mana si munceste sa ii ai. chiar student poti sa ai juma de norma, sa iti mai dea si ai tai dar sa nu fii fara nici un leu.

un motor costa ceva : revizii, lant, ulei, benzina etc..

 

inca ceva : sa ai echipament. sa nu te arunci la preturi astronomice dar sa ai echipament bun.

eu am inceput cu o casca de 800 000 noua (acum imi dau seama ca era coaja de ou), am trecut la casca de 100 euro (streetfighter de care am fost si sunt super multumit) si acum pentru strada am un shark s650 (care din motive obiective nu va fi purtat vara asta asa ca daca vrea cineva un s650 nou in timpla, XL sa dea un pm ).

bun .. casca e esentiala..

sa ai manusi ca palmele sunt primele care se pun jos si daca o sa cazi cu ea in parcare. la manusi nu tre sa te arunci prea mult. eu am luat unele cu protectii de carbon de speed dar sunt super multumit. am dat cam 25 euro.

 

ai grija de incheieturi. cumpara ceva cu protectii la coate, genunchi. sa ai geaca buna si incaltari intarite (eu merg cu bocanci care tin glezna si sunt mai solizi). sa ai pantalon sa nu te bata vantul .

 

cumpara echipament si mai bine incepi cu un dominator bun dar echipat bine decat cu un transalp sa iti blestemi zilele ca iti e frig, cate ploua , ca ai racit, sau domne fereste ca ai pus-o jos.

 

spune cineva ca a avut o geaca de piele super scumpa si a cazut. spune cat de fericit a fost cand a vazut cata mai dara de piele a last pe asfalt si ca daca aia era pielea lui nu era de bine :baldy:

 

in fine.. echipament si nu iti face griji ca si un dominator rupe. demaraj foarte bun, foarte buna in oras, decenta la drum lung .. (asta nu inseamna ca transu nu e bun :baldy: )

spor si pune osul la munca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari tuturor!

 

Este prima oara cand postez aici, desi urmaresc discutiile de pe acest forum , si nu numai, de cateva luni de zile. Am dorit sa aprofundez forte bine subiectul inainte de a ma avanta in discutii.

Sunt motociclist, cu acte in regula, din vara anului trecut.

Nu am mers niciodata pe o motocicleta, in afara de Jawa instructorului care mi s-a parut foarte usoara( ce-i drept, nu am idee cat cantareste) si de cateva ori pe scuter.

Peste cateva luni doresc sa imi implinesc un mare vis, anume acela de a avea propria motocicleta.

As vrea ca aceasta sa fie un Transalp, peste 98. Sunt indragostit de aceasta motocicleta, desi nu m-am urcat niciodata in saua ei.

Ma lovesc de cateva impedimente urmarind discutiile voastre..

1) Greutatea foarte mare ( ea are peste 200 cu rezervorul plin, iar eu doar putin peste 60 kg)

2) Inaltimea seii ( 85 de cm, eu am 1, 75...nu m-am urcat pe ea, asa ca nu am habar cate de bine ating solul)

3) Capacitatea cilindrica mare ( nu stiu daca asta este intradevar o problema, sunt forte atent si extrem de temperat)

4) Motorul in V care dezvolta putere din ture joase ( multi afirma ca nu este bun V-ul pt incepatori)

 

M-am orientat la enduro deoarece voi face si drumuri lungi , si imi place sa mai ies din cand in cand pe un drum forestier. O voi folosi si in oras, destul de mult, nu vreau o motocicleta de fite , ci una cu care sa pot calatori, relxat.

 

Sunt intr-un mare impas, deoarece, daca e prea mare Transalpul pt mine, va trebui sa optez pentru Bmv F650, imi place motocicleta, dar tot Transalpul este pentru mine marea iubire.

Va rog sa imi dati un sfat!

In cazul in care considerati ca e mult prea grea, inalta, sau nerecomandata unui incepator, da-ti-mi o sugestie!

 

Va multumesc anticipat!

Numai bine!

 

Cred ca sunt sfatuitorul ideal pt. tine. Asta pt ca am 1.75, 64 kg si sunt posesor de Transalp. Si inca ceva, am fost in aceeasi dilema inainte de achizitie, intre TA, F650 si Pegaso.

Diferenta dintre Transalp si F650 la greutatea la plin nu este decat de vreo 6 kg, adica nesemnificativ.

Manevrabilitatea o consider superioara la Transalp (avantaj pt incepator), iar la drum lung diferenta e mare (in favoarea bicilindrului in V, a pozitiei mult mai confortabile si a protectiei la vint, atat la cap cat si la picioare datorita carenajului care la prima vedere nu pare, dar protejeaza mult).

F. important: desi puse pe cantar diferenta de greutate e usor in detrimentul Transalpului, urca-te pe ambele si stand pe loc, inclina un pic motocicleta intre picioare si o sa ai o surpriza: TA e mai usor.

In teren accidentat (drumuri de pamant, pietruite sau forestiere) roata fata pe 21 iti da un plus de manevrabilitate.

Cutia de viteze a TA nu se simte, schimbarea treptelor este foarte precisa si se poate face foarte rapid datorita cursei f. scurte a schimbatorului. Acest aspect plus motorul care este bicilindru si se tureaza foarte frumos pana la +8000 te indeamna un pic la reprize mai sportive, dar este foarte liniar si nu te ia prin surprindere niciodata. E foarte greu sa pierzi controlul pe un TA.

Fiabilitatea TA nu se pune in discutie, ca de altfel nici a F-ului cu exceptia celor asamblate in Italia (ST).

Consumul este extraordinar de mic cel putin la drum lung (unde il folosesc eu preponderent), nu asa cum m-au speriat unii aici pe net atunci cand am cerut si eu referinte inainte sa-l iau. Cu doua persoane si bagaje, pe sosele de munte (deal-vale) este cu siguranta superior.

Aceste informatii au caracter orientativ. Inainte sa iei o decizie finala, ar fi bine sa te dai cu amandoua si decizia sa iti apartina. Daca prinzi o motoreta ok si la un pretz bun, nu sta pe ganduri, amandoua sunt ok, de oricare din ele te vei indragosti subit.

Hai noroc si nu te gandi mult, ca tot cea care se iveste prima la un pret bun o vei lua.

 

Nu m-a dezamagit niciodata, daca gusturile tale pentru calatorii sunt de genul celor de mai jos, e alegerea perfecta:

 

/index.php?...c=46303&hl=

/index.php?...c=50073&hl=

/index.php?...=54898&st=0

/index.php?...c=60208&hl=

/index.php?...=73522&st=0

 

Asa arata cu aprox 50 kg de bagaje pe ea:

post-7484-1174934131_thumb.jpg

 

Pe drumuri din acestea este imbatabila:

post-7484-1174934883_thumb.jpg

post-7484-1174934987_thumb.jpg

Editat de sabyn23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc mult pentru sfaturi!

Sper ca in curand sa fiu si eu in masura de a da sfaturi obiective!

 

Pentru Gaxel:

Am uitat sa precizez, am 20 de ani, sunt student la ecologie si protectia mediului si din pacate, stau pe banii parintilor. Pe langa orele normale mai lucrez si in facultate, dar pe baza de voluntariat, sper in curand sa incep si un proiect de cercetare. Asa ca nu stau degeaba. Imi place sa cred ca nu irosesc banii parintilor.

 

Echipamentul o sa il cumpar inaintea motocicletei, pentru a fii sigur ca nu imi iau una prea scumpa si raman fara bani de echipament. Sper sa pot aloca in jur de 800 E pentru acesta.

O sa va cer sfatul si in privinta acestuia la timpul potrivit.

 

Pentru Sabyn:

Mi-ai dat curaj si ceva incredere. Spune-mi, te rog, daca atingi cu ambele picioare solul si daca o manevrezi usor pe loc.

M-am regasit in excursiile tale, asta imi doresc si eu sa fac, sa vizitez tara in lung si in lat.

Cea mai inteleapta decizie o voi lua numai dupa ce voi face cunostinta cu TA-ul.

 

 

Imi face mare placere sa remarc solidaritatea de care dati dovada, prin simplul fapt ca sunteti dispusi sa ajutati neconditionat, chiar si cu un simplu sfat.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum sa nu!!! join the club!!

eu am 55kg si am DR600 care are cam 165Kg si e destul de inalta... nu ai dece sa-ti faci vreo problema, cred ca te poti descurca si cu o Varadero....

trebuie sa ai putina experienta totusi, dar oricum se invata... daca ai cracii lungi nu ai probleme.

bafta si mult noroc cu enduroaica...

enduro_street rulz!!! :baldy:

 

ps. azi am vazut unu cu varadero trecand pe strada si "m-am udat la pasarica" :baldy: :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sta pe ganduri, Transalp.In primul rand nu o sa gasesti un motor de 120 kg cu vreo 70cp cu care sa poti

face si drumuri lungi confortabil.Daca iti place Transalp-ul ial pt ca daca cumperi altceva cand vei vedea un

TA vei fi oarecum nemultumit ca nu ai facut alegerea cea mai buna de la inceput,asta in cazul in care ti sa

pus pata rau pe TA.

Editat de spd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La inaltimea si kilogramele tale, conteaza mult si cata forta ai in brate...spate...umeri etc. Daca ai facut ceva sport si nu esti foarte firav, ai sa o stapanesti fara probleme. Va dura putin pana te vei obisnui cu ea. Mie acum Transalpul mi se pare bicicleta pe langa Africa Twin si nici eu nu cantaresc foarte mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pentru Sabyn:

Mi-ai dat curaj si ceva incredere. Spune-mi, te rog, daca atingi cu ambele picioare solul si daca o manevrezi usor pe loc.

M-am regasit in excursiile tale, asta imi doresc si eu sa fac, sa vizitez tara in lung si in lat.

 

Numai bine!

 

Am 1.75 (sa nu uitam) si ajung cu ambele picioare cu toata talpa dar cu piciarele intinse perfect (fara sa am genunchii flectati deloc) Atunci cand manevrez motorul pe loc inainte-inapoi trebuie sa flectezi genunchii si deci ma imping doar in varfuri. Stand perfect pe loc, ghidonul se bracheaza mult mai usor ca la multe alte motociclete, deoarece furca e destul de inalta si greutatea cade mult pe spate. Incearca si TA-ul si alte modele macar pe loc chiar daca proprietarii nu ti-o dau sa te plimbi tanand cont ca esti incepator.

Pe modele mai usoare nu o sa te simti bine la drum lung unde ai viteza de croaziera ridicata. TA se aseaza excelent pe sosea. Tinand cont de solidaritatea dintre noi, cred ca vei gasi pe cineva sa te lase sa te urci pe un TA ca sa-ti faci o idee concreta. La cei cu vitezane nu prea o sa vezi solidaritatea asta, ca ei isi iau motor mai mult de fite. La enduristi e altceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari tuturor!

 

Este prima oara cand postez aici, desi urmaresc discutiile de pe acest forum , si nu numai, de cateva luni de zile. Am dorit sa aprofundez forte bine subiectul inainte de a ma avanta in discutii.

Sunt motociclist, cu acte in regula, din vara anului trecut.

Nu am mers niciodata pe o motocicleta, in afara de Jawa instructorului care mi s-a parut foarte usoara( ce-i drept, nu am idee cat cantareste) si de cateva ori pe scuter.

Peste cateva luni doresc sa imi implinesc un mare vis, anume acela de a avea propria motocicleta.

As vrea ca aceasta sa fie un Transalp, peste 98. Sunt indragostit de aceasta motocicleta, desi nu m-am urcat niciodata in saua ei.

Ma lovesc de cateva impedimente urmarind discutiile voastre..

1) Greutatea foarte mare ( ea are peste 200 cu rezervorul plin, iar eu doar putin peste 60 kg)

2) Inaltimea seii ( 85 de cm, eu am 1, 75...nu m-am urcat pe ea, asa ca nu am habar cate de bine ating solul)

3) Capacitatea cilindrica mare ( nu stiu daca asta este intradevar o problema, sunt forte atent si extrem de temperat)

4) Motorul in V care dezvolta putere din ture joase ( multi afirma ca nu este bun V-ul pt incepatori)

 

M-am orientat la enduro deoarece voi face si drumuri lungi , si imi place sa mai ies din cand in cand pe un drum forestier. O voi folosi si in oras, destul de mult, nu vreau o motocicleta de fite , ci una cu care sa pot calatori, relxat.

 

Sunt intr-un mare impas, deoarece, daca e prea mare Transalpul pt mine, va trebui sa optez pentru Bmv F650, imi place motocicleta, dar tot Transalpul este pentru mine marea iubire.

Va rog sa imi dati un sfat!

In cazul in care considerati ca e mult prea grea, inalta, sau nerecomandata unui incepator, da-ti-mi o sugestie!

 

Va multumesc anticipat!

Numai bine!

 

 

Salut Frate

 

65 de kile nu e nici o problema pentru o motocicleta ,nu conteaja cit de usor esti ca parca cari motocicleta tu nu ea pe tine . Am 80 de kile si motoru meu gol are 350 de chile si il tin pe cotor.Atita timp cit poti pune picioarele pe asfalt alce va nu conteaza iti zic eu din propria mea experienta ca am luat carnetu si adoua zi mam suit pe BMW R1150GS ASVENTURE si nu am simtit nici o diferente inafara de bucurie,Mai bine iati o motocicleta mare si grea fara nici o problema ai mai multa stabilitate de cit una usuara si proasta .Dar nuira sa iti ei si niste tuale bune care sa te protejeze de la BMW. Nu este nimica care sa te protejeze de la accidente inafara de ful concentratie a manevrelor si a oglinzi care este cea mai inportanta piesa de salvare.Nu uita ,nu conteaza cit de repede conduci-inportant e cita atentie aduci, uzeaza clansonu pentru toti. Tiasi sfatui sa iti ei un BMW ca este cea mai buna motocicleta construita vreo data in zilele noastre si cea mai vinduta motocicleta la ora actuala te duce unde frei si pe unde vrei. are tot ce vrei la ea,plus garantie de viata la motor daca nu stiai si nici o data nu ai sa ai nici o problema cu ea.cu cit o ai cu atit iti place mai mult de ia .Daca nu ai bani de ajuns mai asteapta sau iati una la mina a doua,sau mai munceste pe unde puti sau dute inafara spala vase la restaurant daua in cola de facultate ca nu ai sa ajungi departe daca nu pleci de acasa,iti zic eu ca si eu am terminat una si diploma miau mincato moliile. nu asculta de alti care au sarit de pe cal pe motorscutier si pe urma siau luat honda sau mobra la mina a doua si au crzut ca e masina viselor.

 

daca ai ceva de zis si comentat nu ezita si dami un e-mail sau nr. de tel. si stam putin de vorba inainte sa fci un pas gresit care sa te coste.....

numai bine Sorin London UK s.jenson@btinternet.com

 

04407917221737

Editat de s.ward-dediu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pentru incurajari si pentru sfaturi!

 

Pentru dediu si sabyn:

 

Aveti niste motoare superbe. Saptamana asta o sa ma duc la o reuniune si o sa ma urc pe cateva motoare, sa vad cat de bine ating solul si cat de bine le pot manevra pe loc. Pentru ca de asta imi e teama, de manevrele pe loc, in rest nu am nicio problema. Daca incep usor fara sa ma avant ma voi obijnui cu motorul pana la urma, oricat de greu ar fi. Si cum spunea dediu..el ma cara pe mine, nu eu pe el...

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

daca ai ceva de zis si comentat nu ezita si dami un e-mail sau nr. de tel. si stam putin de vorba inainte sa fci un pas gresit care sa te coste.....

 

 

 

Se stie mult prea bine despre fiabilitatea BMW-urilor. Dar fiabilitatea Honda nu crezi ca e comparabila? Fraza asta de mai sus vrea sa duca cu gandul la faptul ca daca omul isi ia Honda face un pas gresit care o sa-l coste? Nu sunt deloc de acord. Pareera mea.

 

 

Tiasi sfatui sa iti ei un BMW ca este cea mai vinduta motocicleta la ora actuala

 

Nu vreau sa intru in polemici, dar honda e mult deasupra la vanzari pe plan mondial.

Editat de sabyn23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se stie mult prea bine despre fiabilitatea BMW-urilor. Dar fiabilitatea Honda nu crezi ca e comparabila? Fraza asta de mai sus vrea sa duca cu gandul la faptul ca daca omul isi ia Honda face un pas gresit care o sa-l coste? Nu sunt deloc de acord. Pareera mea.

Nu vreau sa intru in polemici, dar honda e mult deasupra la vanzari pe plan mondial.

 

O fi nenica

Dar ia zi esti din Constanta ,ca asi vrea sa vin acasa vara asta si asi vre sa stiu unde se intilnesc astia cu motoarele ,ca si eu sint din Constanta si nu am mai fost acasa de 16 ani cred ca sau schimbat multe ,trimitemi un e-mail cu nr, de tel si te sun si stam putin la taclale .

Numai bine Sorin xx

Editat de s.ward-dediu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit am luat o decizie!

 

Dupa ce m-am urcat pe mai multe motociclete, am capatat incredere in fortele proprii si am luat decizia de a-mi achizitiona un Transalp.

Tot caut de cateva zile pe moto.it si observ ca preturile sunt destul de scazute la Transalp'ul de 650.

Se gasesc motociclete cu pana in 50 000 km, in stare buna(spun proprietarii),an 2000 la preturi de 2500-3000 E

As dori sa stiu de la o persoana care cunoaste fenomenul, cat de ''buna'' e starea acestor motociclete si de ce la noi ajung atat de scumpe(peste 5000E)?

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in strainatate,posesorii de motociclete le cumpara noi si pe langa ca le intretin ca la carte(marea majoritate) se si duc cu ele...le folosesc la drumuri lungi si la foarte multe iesiri,mai ales in weekenduri...la noi ajung la pretul asta pt ca de ex:un motor la 2500 Euro,costa drumul pana in Rom cam 500Euro,plus rezolvarea actelor ajungi undeva la 3000si ceva...si adaosul comercial al celor care le vand,iti dai seama ca ei vor sa castige din asa ceva si nu le dau cu 3500 ca atunci nu se merita atata osteneala...eu am ajuns la concluzia ca mai bine merg personal dupa ea ca am cu ce sa o aduc,am un prieten care merge in Germania cu busul si o zis ca ma ajuta si nu tre sa ii platesc ca el oricum merge...deci in concluzie,ca sa aduci motoare de dincolo si sa le vinzi in ROm,ca mai vezi la unele commenturi de genu:nerulata in Romania...eu nu dau atatia bani pe un motor si cu atatia 10 de mii de km...parerea mea...sfatul meu este,daca ai vreun prieten care te poate ajuta,apeleaza la el pt un motor din strainatate si adu-l personal...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in strainatate,posesorii de motociclete le cumpara noi si pe langa ca le intretin ca la carte(marea majoritate) se si duc cu ele...le folosesc la drumuri lungi si la foarte multe iesiri,mai ales in weekenduri...la noi ajung la pretul asta pt ca de ex:un motor la 2500 Euro,costa drumul pana in Rom cam 500Euro,plus rezolvarea actelor ajungi undeva la 3000si ceva...si adaosul comercial al celor care le vand,iti dai seama ca ei vor sa castige din asa ceva si nu le dau cu 3500 ca atunci nu se merita atata osteneala...eu am ajuns la concluzia ca mai bine merg personal dupa ea ca am cu ce sa o aduc,am un prieten care merge in Germania cu busul si o zis ca ma ajuta si nu tre sa ii platesc ca el oricum merge...deci in concluzie,ca sa aduci motoare de dincolo si sa le vinzi in ROm,ca mai vezi la unele commenturi de genu:nerulata in Romania...eu nu dau atatia bani pe un motor si cu atatia 10 de mii de km...parerea mea...sfatul meu este,daca ai vreun prieten care te poate ajuta,apeleaza la el pt un motor din strainatate si adu-l personal...

 

 

Salut!

 

Ai dreptate, dar sunt firme care aduc motoare din nordul Italiei( am studiat moto.it si mobile.de si parerea mea e ca sunt mai ieftine japonezele in Italia) la preturi de 500 de euro( maxim 700) cu transport si comision inclus. Toate taxele te costa, pentru inamtriculare, inca 300 ron( maxim 100E).

Nu inteleg de ce, in cazul asta, nu scade pretul motocicletelor din Romania.

Mi se pare inadmisibil ca la noi unde salariul mediu pe economie e de cel putin 10 ori mai mic decat in Italia, o motocicleta sa coste dublu.

Eu, spre deosebire de tine si datorita faptului ca m-ar costa mult mai mult sa o aduc eu, o sa apelez la o astfel de firma, care isi promoveaza serviciile cu ajutorul fostilor clienti, ceea ce mi se pare minunat.

Mai ales ca sunt incepator si nu ma pricep la alegerea unui motor second-hand.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Nu cred ca cineva iti poate da cel mai bun sfat ! In afara de ,,datele tale topometrice", nu stim mare lucru !

Sincer, nu as recomanda un Transalp unei persoane care nu are experienta, dar totul este relativ ! Poate tu esti o persoana extrem de indemanatica si iti ieste suficient cateva ore de plimbarica cu Transalpul ca sa poti sa-l controlezi !

Totusi un motor de 200+kg pentru un incepator, cred ca este cam mult! ... parerea mea! Pe sosea este ok, dar pe un drum de tara cu nisip, cu pietris, ba mai dai si de un sleau (urma de tractor sau masina) si iti fuge vreo roata (fata, spate-nu conteaza!), cum vei reactiona cand vei simti ,,200kg, dezechilibrate" ? Si din cate vad, la 175cm si 65kg, clar, nu cred ca arati ,, ca un culturist"!

 

Spre bucuria si fericirea ta, ... sper sa ma insel ! Stiu ce inseamna sa ,,inebunesti" dupa o motocicleta, dar ....... nu cred ca ma insel !

 

Bafta si ........... mare grija ! :bounce:

 

P.S. Nici BMW-ul 650F, nu este considerata o motocicleta ,,usurica"!

sorry ca nu sunt de acord, transalp-ul e 200 - kg, nu +, si din punctul meu de vedere e un motor care-ti iarta multe greseli (nu ma refer la "organ donner", care indiferent ce motor si-ar lua, tot acolo acolo ajung). La 1.75 inaltime ( greutatea nu e relevanta, nici faptul ca esti culturist sau nu) poti pune toata talpa piciorului jos, ceea ce e un criteriu important daca vrei sa isei cat de cat de pe sosea, mai tarziu sau mai devreme. Gs-ul e deasemeni bun, acum ramane la alegerea ta, pana la urma e chestie de oferta si de moment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce am citit topicul in proportie de 90% m am decis sa imi iau un transalp

am gasit unul din 92 cu 9000 km la bord, pret 3000 euro

momentan sunt posesor de gs 500

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...