strike Postat Martie 30, 2007 Share Postat Martie 30, 2007 (editat) Despre motocicleta asta nu prea se discuta, din cate am observat. Prea mare, prea scumpa, putini useri...?! Ce o face sa fie atat de putin dezbatuta in ciuda faptului ca este atat de aratoasa? Ar fi bmw-urile de preferat la aceasta categorie? Dupa parerea mea, daca ar fi sa ma refer doar la partea de design...nu, categoric nu! Dupa cum observ, japonezii reusesc sa realizeze desene tot mai aproape de a fi considerate perfecte. Tocmai am zarit-o pe strada. Practic pana a trecut...mi s-au "lipit" ochii de ea. Arata cam asa... Editat Martie 30, 2007 de strike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Martie 30, 2007 Share Postat Martie 30, 2007 Am avut ocazia sa merg putin in calitate de pasager. Foarte incantant. Era un model limitat la 100 de cai (in Franta asa prevede legea). Super! La intoarcerea in tzara am vazut si un R1 din perspectiva pasgerului (mare diferentza) si probail de aceea am ramas atat de incantat. BMW nu cunosc insa FJR-ul mi se pare un super motor in clasa touring! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 30, 2007 Share Postat Martie 30, 2007 Marea problema pt piata din Romanica a FJRului e ca e mai scump ca R1... sau poate faptul ca exista R1?? ...care cica e cea mai tare motoreta de pe planeta, frate... Asa zice astia... Eu zic ca FJRul e printre crema tourer-elor. Are COI suficient si e super confortabil vaporul. Dotari are, protectie la vant beton are. Are cam de toate. King of the roads... (unul dntre ) insa in oras imi pot imagina ca nu e asa porno sa te dai cu un FJR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strike Postat Martie 30, 2007 Autor Share Postat Martie 30, 2007 Am avut o "revelatie" cand l-am vazut azi pe strada... M-am gandit ca asta tre sa fie Rolls Royce-ul pe 2 roti...ma rog, fiindca-i japonez - Lexus. Da oricum, cel putin "limuzina". Sincer te invidiez pentru locul acela de pasager la drum lung. As vrea sa incerc si eu odata o asemenea experienta. Vreau sa aud motorul, cum schimba vitezele, cum franeaza sau cum te inclini cu el in curbe (mai ales ca pasager). Ma rog, poate veni cu abs si ma gandesc ca problema franarii e mult simplificata. Iar culorile sunt bestiale. Nu stiu daca a fost vreo varianta de culoare anterioara sau viitoare care sa nu imi placa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Martie 30, 2007 Share Postat Martie 30, 2007 motorul nu prea se auzea la respectivul bidiviu. Avea tobele originale, aproape mute. Se inclina cu ea deosebit de usor si de mult, mai ales ca acolo nu prea sunt semafoare ci foarte multe ronduri. Francezii astia au alta cultura cand vine vorba de motoare. Cat am stat(2 saptamani, una in toamna si una acum in primavara) am vazut un R1, un ninja de 600 si parca un ciopper, iar in rest numai touring, naked sau scuter. In frantza 10% din vehicule (regiunea unde am fost eu, Bordeaux-Merigniac) sunt pe 2 roti. Ei merg pe motor tot timpul anului, pe ploaie si pe orice vreme, mai putin pe zapada care siasa este destul de rara in acea regiune. numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RoC Postat Martie 30, 2007 Share Postat Martie 30, 2007 (editat) Ma gandesc la ea de vreo 3 ani si cred ca ma voi mai gandi inca unul, cel putin. Cu certitudine, va fi urmatoarea mea motocicleta! M-am plimbat cu una, nu suficient incat sa fac comentarii, dar totul mi s-a parut la superlativ. Editat Martie 30, 2007 de rocristea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strike Postat Martie 30, 2007 Autor Share Postat Martie 30, 2007 Poate ca nu ar fi cea mai buna idee sa va ascult, that might get me some...extra ideas! De parca nu am destule si asa. Oricum ma bucur ca gasesc oameni care sa gandeasca la fel despre ceeea ce observasem mai demult. Astazi mi-am adus aminte. Deci e aproape silentioasa, se misca foarte usor, presupun ca e extrem de manevrabila in ciuda greutatii...parca vorbim de fazerul meu care cantareste mai putin totusi. Numai ca avem extra-confort, cutie de viteze automata si aerodinamica. Ma gandesc daca nu cumva FJR are legatura cu FZ (in nomenclator)....adica tot un fazer de fapt. Adica opusul lui XJR...scuze pentru presupuneri, pana sa ajung sa cunosc, imi imaginez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 30, 2007 Share Postat Martie 30, 2007 Poi ce stiu sigur e ca XJR 1200 de ex are motorul preluat de pe FJ1200, bunicu FJRului. Asa ca o fi vreo legatira si inre FJR si XJR 1300 la capitolu motor. Nu stiu daca-i chiar 'extrem' de manevrabla. Varianta cu cutie automata? De ce nu si cea cu roti ajutatoare retractile pt putori la care le e lene sa puna picioru jos la stop? Deja o dam in maxi scutere. Auzi cutie automata pe asa motor... unde mai e placerea. Am citit prezentarea din UM la varianta fara ambreiaj si nu numai ca m-a lasat rece. Mi s-a parut repulsiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strike Postat Martie 30, 2007 Autor Share Postat Martie 30, 2007 Banuiesc ca singura diferenta semnificativa intre F si X este faptul ca F-ul pleaca mai usor...ca fazerul, iar X-ul e mai puternic in turatii joase. Adica in graficul de putere/cuplu unu are o curba mai domoala si mai lunga, iar la cealalalt mai scurta si mai turata. Din acest motiv banuiesc ca la F apare o limitare de viteza la un moment dat. Inca o data, nu stiu precis insa pare un scenariu plauzibil in a diferentia cele 2 modele. Nu cred ca exista altfel decat in varianta cu schimbare automata de viteze. Asa imi amintesc. Iar chestia asta nu il transforma deloc intr-un scuter. Poate sa fie folositoare chestia asta pe modelul respectiv. Referitor la manevrabilitate....din moment ce concurentul acela mare si carenat (am uitat cum se numeste) de la BMW a fost declarat ca fiind foarte manevrabil, sunt sigur ca si fjr-ul este. @Emppu...incearca te rog sa pari mai optimist ok? Aici te afli printre pasionati de motociclete. Da mai bine...crede-ma pe cuvant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 31, 2007 Share Postat Martie 31, 2007 OK.. OK... incerc. Nu m am documentat pe net pe site-urile oficiale insa mi e greu sa cred ca FJRul ar mai fi disponibil NUMAI in varianta cu uimins-draiv. Cred ca tocmai FJRul are o clientela mai putin 'optmista', sa zic asa, si mai de graba conservatoare. Manevrabil... pt clasa lui poate. Pt fizic nu are cum sa fie 'extrem' de manevrabil. Intra tot Fazerul tau ampatamentul lui. Exagerez, evident. Deci mobra mi se pare suuper... insa gandeste te foarte bine inainte pt ce vrei o iei pt ca daca nu, s-ar ptea sa ti se faca f dor de asta mica a ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strike Postat Aprilie 2, 2007 Autor Share Postat Aprilie 2, 2007 Asta mica a mea n-are treaba. Oricum io prin upgrade inteleg add-on . Si nu sunt chitit sa imi iau fjr...Sunt cel putin la fel de multumit de a mea pe cat esti tu de a ta In rest, sanatosi sa fim M-am interesat. Hai sa zicem ca e mai misto decat atat. Are un switch pe care il folosesti cum si cand vrei...pe manual sau pe automat. Transmisie cardan, cuplu impresionant...era normal, la asa motor. Este una dintre singurele motociclete care iti arata la bord in ce viteza esti. E folositor acest detaliu. Pe aia cu ampatamentu o stiam, nu mai aveam nevoie sa caut. Cam 15 cm in plus fata de o sportiva. Adica un sfert de roata. La hayabusa si zzr1400 esti exact la mijloc intre cele 2. Hai sa spunem ca imi place al naibii ideea asta..."slidin' thru the curves". Foarte confortabila, motor mare bine strunit...te duce pan' la polu nord si'napoi. Si nu stai ca pe chopper. Mergi mai sportiv. Si la o adica nu freci motoru boxer de "podea". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Aprilie 2, 2007 Share Postat Aprilie 2, 2007 Visez la asa ceva.. dar mai am muuuult pana acolo Chiar azi am vazut una.. parcata, asa ca am avut timp sa balesc La un moment dat am plecat, ca sa nu ma inec Da' nici un posesor de asa ceva pe aici? Sau tineti printesele doar pentru voi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 3, 2007 Admin Share Postat Aprilie 3, 2007 Strike..BMW face motoare care-ti arata pe bord treapta de viteza in care te afli de prin 1996,deci nu-i nimic nou sub soare.. Am mers si eu putin pe una,putere din plin,parbriz electric..totusi este departe de BMW la capitolul pozitie in sa si confort. Este totusi un sport touring excelent.. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.