Sari la conținut

Kawasaki Z750


Flipper
 Share

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am o problema cu un Z750 din 2007.Cand pornesc motorul, rece fiind, nu-mi urca la relanti(la 1200rpm), sta undeva pe la 900-1000 rpm(oscileaza) , daca ii dau un pic de gaz urca turometrul si ramane stabil la 1200rpm, dar daca ii dau prea mult moare motorul. Chestia asta se intampla de ceva timp deja, dar astazi pentru prima data nu a vrut sa porneasca din prima si s-a auzit un zgomot scurt undeva sub motor. La o doua incercare a pornit, dar tot aceeasi problema, ca nu urca la relanti. stie cineva ce ar putea fi ?Precizez ca problema a inceput la putin timp dupa ce am schimbat esapamentul stock cu un Leo Vince. Stie cineva ce ar putea fi ? A mai intampinat cineva aceasta problema?

Editat de susinfumuri
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a mai discutat de cateva ori. Avand in vedere ca in configuratia stock motoreta are sistem EXUP, atunci cand ii pui slip-on si nu faci alte modificari, motorul se va comporta mai rau in ture joase si va avea relanti-ul oscilant. In priincipiu primele modificari pe care ar trebui sa le faci si care sunt mai ieftine ar fi montarea unui filtru de aer sport, anularea (astuparea) sistemului pair-valve. Daca vrei sa mergi mai departe cu modificarile ii poti monta si un power commander.

Insa din ce ai descris tu cred ca primul lucru pe care trebuie sa-l faci este sa cresti putin turatia relanti-ului (ai o rotita neagra pe partea stanga sub rezervor).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a mai discutat de cateva ori. Avand in vedere ca in configuratia stock motoreta are sistem EXUP, atunci cand ii pui slip-on si nu faci alte modificari, motorul se va comporta mai rau in ture joase si va avea relanti-ul oscilant. In priincipiu primele modificari pe care ar trebui sa le faci si care sunt mai ieftine ar fi montarea unui filtru de aer sport, anularea (astuparea) sistemului pair-valve. Daca vrei sa mergi mai departe cu modificarile ii poti monta si un power commander.

Insa din ce ai descris tu cred ca primul lucru pe care trebuie sa-l faci este sa cresti putin turatia relanti-ului (ai o rotita neagra pe partea stanga sub rezervor).

Ok, inteleg.Mecanicul care mi-a montat toba mi-a zis ca a facut anumite modificari pentru a nu avea probleme cu noua toba (nu stiu exact ce modificari, eu fiind in Spania de putin timp si necunoscand bine limba, am inteles doar ca ceva cu valva/valve), ma gandesc ca se referea la ce ai spus tu. Iar turatia relantiului la rece am observat ca fost crescuta un pic tot de mecanic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca iti dai seama ca este foarte greu ca cineva sa-si dea seama exact ce are mobra ta din fata calculatorului. Eu ti-am spus care pot fi cauzele daca intr-adevar motorul nu a avut probleme si inainte de schimbarea evacuarii. Daca ti-a eliminat Pair-valve poti verifica si tu (ai un furtun care pleaca din airbox catre capacul de la tacheti (tot pe partea stanga a motocicletei), il poti scoate de la capatul care intra in airbox si il incerci cu degetul sa vezi daca trage aer. Daca nu trage atunci ti-a eliminat sistemul ..daca trage inseamna ca nu l-a eliminat). Verifica si filtrul de aer (daca nu ii pui sport macar sa nu fie imbacsit cel stock). Dar asa cum am spus ..incearca mai intai sa cresti putin relanti-ul (chiar daca l-a crescut si mecanicul respectiv).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand schimbi toba originala are 2 cabluri care duc la un motoras sub carena stanga in dreptul seii pilotului,

Daca vrei sa schimbi toba cu o alta e de ajuns sa desfaci cu grija carenele fara a forta cablurile ce duc la motoras le scoti tot cu grija sau desfaci surubul pe care e prinsa rotita ce actioneaza cablurile (deschide clapeta din toba originala) si demontezi toba, cealalta o montezi si ai gatat NU AI NEVOIE DE NICI O MODIFICARE IN PLUS SAU IN minus,a fost doar vrajeala mecanicului pt a scoate bani de la tine,

Insa cand vei pune toba originala la loc o sa ai putin de furca cu acel exup o sa iti apara eroare in bord pt ca nu va lucra bine inchiderea deschiderea clapetei, (cu problema asta daca te întâlnești tot aici gasesti rezolvare)

Inca ceva atentie cu motorasul sa nu il strici costa pana la 400 de euro nou

Bafta si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bani in plus nu a scos de la mine, ca am platit doar pretul tobei, instalarea fiind gratuita.In fine. Cand am timp ma voi uita la cablurile alea, sa vad ce si cum. Iti multumesc ptr sfat tie si lui tzeapa. :10:

Editat de susinfumuri
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorasul acela actioneaza valva exup. Daca finala aftermarket nu are sistem exup atunci in mod sigur mecanicul a demontat sistemul de la motoras (pentru ca este mult mai dificil de demontat de la finala). Deci nu de acolo este problema. In mod sigur trebuie sa mai cresti putin turatia la relanti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorasul acela actioneaza valva exup. Daca finala aftermarket nu are sistem exup atunci in mod sigur mecanicul a demontat sistemul de la motoras (pentru ca este mult mai dificil de demontat de la finala). Deci nu de acolo este problema. In mod sigur trebuie sa mai cresti putin turatia la relanti.

Am mai marit un pic turatia la relanti, motorul se comporta mai bine la turatii mici, dar chiar dupa ce il pornesc si vreau sa plec de pe loc, daca ii dau gaz prea mult moare instant, iar daca ii dau cate putin, urca greu in turatii, mai greu ca inainte(ca si cum ar fi infundat).Aceeasi problema ca inainte doar mi-i se pare ca s-a agravat.Ah si am uitat data trecuta sa precizez ca da rateuri la greu cand folosesc frana de motor. Sapt. viitoare ma duc la mecanic sa vad exact care ii problema.

P.S. Rateurile respective pot face in vreun fel rau motorului?

Editat de susinfumuri
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rateurile sunt din cauza sistemului pair-valve care baga aer suplimentar pe evacuare. Dupa ce il elimini se vor diminua insa nu vor disparea complet. Dupa ce pornesti motocicleta trebuie s-o lasi putin sa se incalzeasca.... nu pleci imediat dupa ce ai pornit-o. Este prima ta motocicleta?

Editat de tzeapa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rateurile sunt din cauza sistemului pair-valve care baga aer suplimentar pe evacuare. Dupa ce il elimini se vor diminua insa nu vor disparea complet. Dupa ce pornesti motocicleta trebuie s-o lasi putin sa se incalzeasca.... nu pleci imediat dupa ce ai pornit-o. Este prima ta motocicleta?

Nu este prima mea motocicleta.Am mai avut un GS 500 timp de 3 ani, pe care normal ca il lasam sa se incalzeasca(ii lua cateva minute vara,iar 4-5-6 min iarna, daca tin minte corect). In legatura cu Kawa am primit recomandarea ca motorul se incalzeste mai bine in mers, cat timp mergi cu ea la turatii mici.

 

Asta vroiam sa zic si eu, lasa sa ajunga in bord la 40 si cv de grade si apoi poti încerca

» Post actualizat in 13 Mar 2016 14:11

Normal turatia cand porneste este cam aproape de 2000 rpm

Pai motorul trage de la 2k rpm, cu 2k rpm poti sa pornesti de pe loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te grabesti poti pleca si inainte sa apara temperatura (dupa 40 grade) ..dar trebuie s-o turezi astfel incat sa nu moara motorul ..asta e clar :). Raman la parerea mea ..daca motorul nu a avut probleme inainte de schimbarea evacuarii ..atunci nu ar trebui sa aiba probleme nici acum. Este vorba doar de obisnuinta si de cateva reglaje ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,ce ar trebui sa fac sa-mi fac saua mai comoda putin,ca dupa un drum de vre-o 300km ma cam durea posteriorul :peace: ,voi a-ti gasit ceva solutii ?

Sunt niste seii cu gel pe louis costa 50 deeuro

Am mers 1500 km drum de Germania ro fara si la sfârșit iti simteai fundu tabacit,dar dupa acelasi drum era mult mai bine cu pernuta asta

» Post actualizat in 14 Mar 2016 20:20

Asta este

post-71896-0-83147100-1457986779_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt niste seii cu gel pe louis costa 50 deeuro

Am mers 1500 km drum de Germania ro fara si la sfârșit iti simteai fundu tabacit,dar dupa acelasi drum era mult mai bine cu pernuta asta

» Post actualizat in 14 Mar 2016 20:20

Asta este

» Post actualizat in 18 Mar 2016 17:49

Sunt niste seii cu gel pe louis costa 50 deeuro

Am mers 1500 km drum de Germania ro fara si la sfârșit iti simteai fundu tabacit,dar dupa acelasi drum era mult mai bine cu pernuta asta

» Post actualizat in 14 Mar 2016 20:20

Asta este

Mersi frumos,ti-am trimis mesaj pe facebook

» Post actualizat in 18 Mar 2016 18:30

A venit vremea sa schimb chitul de lant si nu stiu de care sa iau.Ceva recomandari pt un chit de calitate?

» Post actualizat in 18 Mar 2016 18:31

 

» Post actualizat in 18 Mar 2016 17:49

Mersi frumos,ti-am trimis mesaj pe facebook

» Post actualizat in 18 Mar 2016 18:30

Editat de Sterea Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Sunt cablurile de la ExUp. Erau conectate pe evacuarea originala. Le poti demonta. Celelalte capete le gasesti pe partea stanga (sub seaua pilotului) insa trebuie sa dai jos capacele de plastic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos pt raspunsEste dar dracului motorul , am mers cateva sute de m etri pe el,pe franare spate fuge rau , cel putin asta este prima impresie(compar cu Hornet) dar in alta ordine de ideii daca.mi fugea spatele atat de mult cu Hornetelul eram josO sa.l testez mai mult cand imi i.au ABC-darul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ce anvelope folositi pe Zet-urile voastre si cati km "dureaza"? Eu am facut comanda de un set Metzeler M7 RR. Acum am pe motor Metzeler M5 (spatele a tinut cam 10000 km - fata ar mai merge cel putin 5000). Foarte multumit de aderenta uscat/ud, singurul dezavantaj pe care il vad este ca spatele nu este dual-compound si nu rezista f bine la facut naveta si la drumuri drepte (care pt. noi cei din Bucuresti sunt inevitabile... in sensul ca in orice parte ai apuca.. tot ai de facut cel putin 100 km dus intors pana la primul drum virajat). Ma gandeam sa incerc anvelope sport/touring (Pirelli Angel, Z8 Interact sau M PR4) insa diferenta de pret era destul de mica si nu am mers niciodata pe anvelope din categoria asta. Asa ca am ales M7 si sper sa tina mai mult avand in vedere ca spatele este dual comp)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...