m3talik Postat Aprilie 1, 2007 Share Postat Aprilie 1, 2007 Buna ziua, De curand am luat de la tata o Mobra Hoinar, m-a invatat sa merg pe ea, iar acum am inceput scoala de soferi pentru cat A. Insa, am o problema cu mobra, porneste foarte greu...Dau la pedala jumatate de ora, pana reusesc sa o pornesc. De la ce poate sa fie asta? ce as putea sa fac sa porneasca mai repede? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Aprilie 1, 2007 Share Postat Aprilie 1, 2007 Buna ziua, De curand am luat de la tata o Mobra Hoinar, m-a invatat sa merg pe ea, iar acum am inceput scoala de soferi pentru cat A. Insa, am o problema cu mobra, porneste foarte greu...Dau la pedala jumatate de ora, pana reusesc sa o pornesc. De la ce poate sa fie asta? ce as putea sa fac sa porneasca mai repede? Multumesc daca nu a fost pornita de mult poti sa desfaci carburatorul sa-l cureti,la fel rezervorul si robinetul de benzina.de asemenea o bujie noua[sinterom 14np27]putin smirghel intre platine si un pic reglata distanta intre ele[la 0,4mm].cam atat despre pornire.aaaaaaah!daca nu ai[dar ma indoiesc]pune-i o bobina de inductie auto pe 12v.se va simti diferenta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum90 Postat Aprilie 1, 2007 Share Postat Aprilie 1, 2007 De acord cu tine kyvacka probabil necesita si o segmentare,dar inainte de toate trebuie facute reglajele la carburator si aprindere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baluba16 Postat Aprilie 1, 2007 Share Postat Aprilie 1, 2007 De acord cu tine kyvacka probabil necesita si o segmentare,dar inainte de toate trebuie facute reglajele la carburator si aprindere mobra are nevoie de o segmentare din 1000 in 1000 de km . Acum lasand glumele.. poate ti s-a dus semeringul de la ambielaj (in spate la magneto) Verifica si zine ce ai rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Aprilie 1, 2007 Share Postat Aprilie 1, 2007 daca nu a fost pornita de mult poti sa desfaci carburatorul sa-l cureti,la fel rezervorul si robinetul de benzina.de asemenea o bujie noua[sinterom 14np27]putin smirghel intre platine si un pic reglata distanta intre ele[la 0,4mm].cam atat despre pornire.aaaaaaah!daca nu ai[dar ma indoiesc]pune-i o bobina de inductie auto pe 12v.se va simti diferenta! de acord cu tine, dar, de scanteie nu ii zici nimic? aia e cam prima pe care o verifici si iti spune destule despre starea motorului asadar, ombre, inainte sa desfaci tot motoru pt un fir, scoate bujia, fa masa cu ea, arunca o privire la electrozi, da la pedala cu cheia in contact, si daca ai scanteie mare si albastra ca in star wars, treci mai departe, daca nu, reiei cu schema la ce a zis kyvacka nu se stie niciodata sper sa nu fie grav acum, o sa imi spuna lumea ca daca dupa jumate de ora porneste...dar, stim cu totii ca platina mai face si fite din cand in cand...la a mea mi se oprea si pornea cand avea chef, pana am vaz ca platina era de capul ei pe acolo bafta oricum, e indicat sa o desfaci cam de tot si sa o cureti daca a stat la pastrat, nu de alta da sa fii sigur de fieru tau in principiu, kyvacka are dreptate...asta e marea problema la un motor plictisit in beci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satana pe mobra Postat Aprilie 5, 2007 Share Postat Aprilie 5, 2007 buna vreau sa imi cumpar o mobra 50S si nujtiu nimica despre ea cine ma ajuta cu ea de la A la Z mobra costa 4 mil si este din ani 67' de atunci este ne schimbata vopsea aceeasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Aprilie 5, 2007 Share Postat Aprilie 5, 2007 buna vreau sa imi cumpar o mobra 50S si nujtiu nimica despre ea cine ma ajuta cu ea de la A la Z mobra costa 4 mil si este din ani 67' de atunci este ne schimbata vopsea aceeasi daca are acte, merita...nu e mare pretu...daca nu, depinde de tine..aici s-au si donat mobre fara acte manualu era pe forum, daca il gasesti, daca nu, sapt viitoare cand am timp iti dau eu pe mail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satana pe mobra Postat Aprilie 5, 2007 Share Postat Aprilie 5, 2007 ioi mersi frate ... dar sau donat mobre fara acte ai de capul meu asta are acte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m3talik Postat Aprilie 8, 2007 Autor Share Postat Aprilie 8, 2007 Va multumesc pentru raspunsuri, o sa incerc solutiile voastre saptamana viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stormy alex Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 buna vreau sa imi cumpar o mobra 50S si nujtiu nimica despre ea cine ma ajuta cu ea de la A la Z mobra costa 4 mil si este din ani 67' de atunci este ne schimbata vopsea aceeasi Primul model de Mobra 50 a aparut in 1971, si abia mai tarziu Mobra 50 Super. Vezi exact care-i treaba cu acea Mobra,pentru ca se pare ca nici proprietarul nu prea stie ce-i cu ea. Bafta la cumparare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 Primul model de Mobra 50 a aparut in 1971, si abia mai tarziu Mobra 50 Super. Vezi exact care-i treaba cu acea Mobra,pentru ca se pare ca nici proprietarul nu prea stie ce-i cu ea. Bafta la cumparare ! mobra 50: are furca "triunghi"pe fata, rezervor "mai curbat", sistem de semnalizare(+redresor cu placi de seleniu si baterie sub capacul de pe dreapta) mobra 50 Super: furca telescopica pe fata, rezervor mai coltos..si cam atat la diferente mobra 50 turist: ghidon mai larg (mai stabil si mai comod), alta sa si aripa spate decupata ( fata de mobra 50 s) mobra hoinar: alt far. alt ghidon+comenzi, alt motor ( racire directa, fara turbina si 5 viteze), toba ridicata, alta bascula ( mai zdravana) astea sunt doar cateva diferente de suprafata, care se vad la prima ochire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat August 10, 2007 Share Postat August 10, 2007 problema ta vine de la aprindere poate e ducati si nu bosh aprinderea ducati are lumina tare(faru' si stopu') si porneste greu iar dak ai bosh porneste la prima pedala dak e reglata ok si are lumina slaba(faru' si stopu') in rest numai bine !!!asfalt uscat!!! salutari cu faru' dak merge:)) lol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.