Sari la conținut

Problema Cu Mobra


m3talik
 Share

Postări Recomandate

Buna ziua,

De curand am luat de la tata o Mobra Hoinar, m-a invatat sa merg pe ea, iar acum am inceput scoala de soferi pentru cat A.

Insa, am o problema cu mobra, porneste foarte greu...Dau la pedala jumatate de ora, pana reusesc sa o pornesc.

De la ce poate sa fie asta? ce as putea sa fac sa porneasca mai repede?

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua,

De curand am luat de la tata o Mobra Hoinar, m-a invatat sa merg pe ea, iar acum am inceput scoala de soferi pentru cat A.

Insa, am o problema cu mobra, porneste foarte greu...Dau la pedala jumatate de ora, pana reusesc sa o pornesc.

De la ce poate sa fie asta? ce as putea sa fac sa porneasca mai repede?

 

Multumesc

daca nu a fost pornita de mult poti sa desfaci carburatorul sa-l cureti,la fel rezervorul si robinetul de benzina.de asemenea o bujie noua[sinterom 14np27]putin smirghel intre platine si un pic reglata distanta intre ele[la 0,4mm].cam atat despre pornire.aaaaaaah!daca nu ai[dar ma indoiesc]pune-i o bobina de inductie auto pe 12v.se va simti diferenta! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord cu tine kyvacka :D probabil necesita si o segmentare,dar inainte de toate trebuie facute reglajele la carburator si aprindere :crack:

mobra are nevoie de o segmentare din 1000 in 1000 de km :lol: :P . Acum lasand glumele.. poate ti s-a dus semeringul de la ambielaj (in spate la magneto) :crack: :agree:

Verifica si zine ce ai rezolvat :kick: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu a fost pornita de mult poti sa desfaci carburatorul sa-l cureti,la fel rezervorul si robinetul de benzina.de asemenea o bujie noua[sinterom 14np27]putin smirghel intre platine si un pic reglata distanta intre ele[la 0,4mm].cam atat despre pornire.aaaaaaah!daca nu ai[dar ma indoiesc]pune-i o bobina de inductie auto pe 12v.se va simti diferenta! :crack:

de acord cu tine, dar, de scanteie nu ii zici nimic? :agree: aia e cam prima pe care o verifici si iti spune destule despre starea motorului :P

 

asadar, ombre, inainte sa desfaci tot motoru pt un fir, scoate bujia, fa masa cu ea, arunca o privire la electrozi, da la pedala cu cheia in contact, si daca ai scanteie mare si albastra ca in star wars, treci mai departe, daca nu, reiei cu schema la ce a zis kyvacka :crack: nu se stie niciodata :D sper sa nu fie grav

 

acum, o sa imi spuna lumea ca daca dupa jumate de ora porneste...dar, stim cu totii ca platina mai face si fite din cand in cand...la a mea mi se oprea si pornea cand avea chef, pana am vaz ca platina era de capul ei pe acolo :lol: bafta

 

oricum, e indicat sa o desfaci cam de tot si sa o cureti daca a stat la pastrat, nu de alta da sa fii sigur de fieru tau :kick: in principiu, kyvacka are dreptate...asta e marea problema la un motor plictisit in beci :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna

vreau sa imi cumpar o mobra 50S si nujtiu nimica despre ea :bounce: cine ma ajuta cu ea de la A la Z

mobra costa 4 mil si este din ani 67' de atunci este ne schimbata :peace: vopsea aceeasi :moto:

daca are acte, merita...nu e mare pretu...daca nu, depinde de tine..aici s-au si donat mobre fara acte :cheers: manualu era pe forum, daca il gasesti, daca nu, sapt viitoare cand am timp iti dau eu pe mail :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna

vreau sa imi cumpar o mobra 50S si nujtiu nimica despre ea :ok: cine ma ajuta cu ea de la A la Z

mobra costa 4 mil si este din ani 67' de atunci este ne schimbata :cheers: vopsea aceeasi :crack:

 

 

Primul model de Mobra 50 a aparut in 1971, si abia mai tarziu Mobra 50 Super. Vezi exact care-i treaba cu acea Mobra,pentru ca se pare ca nici proprietarul nu prea stie ce-i cu ea. Bafta la cumparare !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primul model de Mobra 50 a aparut in 1971, si abia mai tarziu Mobra 50 Super. Vezi exact care-i treaba cu acea Mobra,pentru ca se pare ca nici proprietarul nu prea stie ce-i cu ea. Bafta la cumparare !

mobra 50: are furca "triunghi"pe fata, rezervor "mai curbat", sistem de semnalizare(+redresor cu placi de seleniu si baterie sub capacul de pe dreapta)

mobra 50 Super: furca telescopica pe fata, rezervor mai coltos..si cam atat la diferente

mobra 50 turist: ghidon mai larg (mai stabil si mai comod), alta sa si aripa spate decupata ( fata de mobra 50 s)

mobra hoinar: alt far. alt ghidon+comenzi, alt motor ( racire directa, fara turbina si 5 viteze), toba ridicata, alta bascula ( mai zdravana)

astea sunt doar cateva diferente de suprafata, care se vad la prima ochire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

problema ta vine de la aprindere poate e ducati si nu bosh aprinderea ducati are lumina tare(faru' si stopu') si porneste greu iar dak ai bosh porneste la prima pedala dak e reglata ok si are lumina slaba(faru' si stopu') in rest numai bine !!!asfalt uscat!!! :moto: salutari cu faru' dak merge:)) lol :moto: :lol: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...