Sari la conținut

Help!


Lupu
 Share

Postări Recomandate

Am si eu o oarece problema... :baldy:

Nipra mea avea o hodorogeala ciudata la distributie, care nu s-a manifestat negativ in ceea ce priveste functionarea motorului, ci numai ca poluare fonica (se auzea ca dreaq).

Am desfacut respectivul capac, dupa ce bineinteles am dat jos aprinderea, si am identificat viermele din inima marului: o tampenie de piesa trecuta in catalogul Dneper-ului drept "breather" (respirator!!!). Problema este ca gaurica in care se fixeaza de angrenaj s-a cam ovalizat si "joaca", si in plus de asta si in capac are putin de joc, suficient sa ma enerveze prin tacaniturile ei.

Problema se pune in felul urmator: cine imi poate spune ce face exact piesa respectiva, daca are rost s-o inlocuiesc sau daca se poate renunta la ea. (eu chiar nu-i vad utilitatea)!

VA ROG... HELP! :baubau:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa pun poza cu respectiva piesa.

Am dat un post si pe "Service", poate stie cineva care-i faza!

post-8-1089292653_thumb.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana sa ma lamureasca cineva care e treaba cu piesa respectiva, am luat inima in dinti si am scos-o de tot si am observat ca merge si fara. Totusi am constatat ca hodorogeala persista si asa, si nu stiu de unde vine...

Asta n-ar fi nimic, chestia mai misto e ca am strans surubul de la centrifugalul aprinderii pana... am ramas cu capul in cheie!!! (ori eu prea, ori metalul de cacao desi nu e rusesc pt. ca a fost schimbat de mine)

Prin urmare am ramas cu corpul surubului infipt in axa. DAMN it!!! Sper sa iasa cu bormasina ca altfel am incurcat-o! :baubau:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mestere, stai bre ca mai ai putin si ramai pe jos!!!!!!! :D :baldy:

 

Zdranganiturile alea in distributie pot proveni de la uzura pinioanelor...misti de fiecare si daca are joc fata de celalalt -->uzat. Problema acolo e ca pinioanele alea n-au vazut in viata lor tratament termic al coroanei, e fonta turnata, frezata si atat(cel putin roata aia mare).Am vazurt una cu dintii jumate mestecati,sparti. Toate pinioanele ies cu o presa de rulmenti d-aia cu 3 craci, de preferat varianta cu cracii mai lungi.

Piesa aia nu mi-o amintesc (am chimbat pinioanele din distributie la un Dnepr), stiu ca aveai peste un pinion montat centrifugalul de ulei, din aluminiu si atat. In principiu nu mai scoate piese din el , chiar daca e facut de rusi, motorul a fost copiat dupa o antichitate de bmw, iar neamtul nu pune piese in plus. :baubau: :D

 

 

Surubul ala de aia s-a si rupt, ca ai pus unul din fier mort...trebuia a fie de otel ceva....ai grija cu bormasina sa nu iei filetul de pe gaura aia din ax, mai bine dai o gaura de 3-4 mm in centru adanca de @ 1 cm si infigi fortat o coada de pila (otel,piramida patrata) cu care invarti surubul.Dar ai grija ca daca rupi coada de pila acolo, adio, nu mai bagi spiralu'pe centru nici pana la adanci batraneti .

 

Spor la treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piesa aia este deflectorul de ulei care arunca uleiul pentru ungerea distributiei si ce-o mai fi pe-acolo. Daca n-o ai, uleiul se scurge unde-l cheama gravitatia, si nu unge nimic pe-acolo. Fa una din textolit, ca e mai buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mai are un rost (poate de-aia ii spune "breather"): cica regleaza depresiunea creata in carter in momentul in care pistoanele urca, comunicand cu o gaurica din capacul distributiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deflector de ulei :baubau: ..of este piesa care foloseste la epurarea motorului de gaze (de aia se cheama breathe) si presiune(are 2 gauri pt 2 cilindri), ca sa scoata presiunea din motor sa nu-ti explodeze semeringurile..cand un cilindru evacueaza ajunge o gaura de pe piesa in dreptul gauri de pe capacul de la distriubutie apoi pe "tevusca" care iesa din motor pe unde iesa gazele si presiunea si tot asa

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Thanks for the informations!

 

Am rezolvat problema surubului cu bormasina. Filetul n-a avut prea mult de suferit dar totusi i-am refacut inceputul cu un tarod! S-a infiletat bine, acum tine ca lumea.

 

Hodorogeala nu e de la distributie, e din alta parte (posibil cuzineti sau culbutori, supape). Am verificat pinioanele si nu se misca nici unul, sunt tepene de tot :baubau:

 

Intrebare: pot sa stau fara "breatherul" ala ? Se strica ceva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VERDICT:

In urma intenselor verificari ale angrenajelor distributiei, am constatat ca zgomotul nu provine de acolo ci de la supape/tacheti/culbutori.

Insa tot am realizat cate ceva: am schimbat usor pozitia alternatorului pentru ca angrenajele erau PREA blocate (pt. cine nu stie - in functie de pozitia alternatorului, roata dintata a sa se deplaseaza mai in fata sau mai in spate fiind ori prea "larg" ori prea "stramt" jocul ei); in al doilea rand am izolat mult mai bine alternatorul fata de bloc pt. ca scuipa un pic de ulei pe-acolo; in al treilea rand am schimbat respiratorul pe care il credeam vinovat pt. zdranganeli, ocazie cu care ii cer scuze :baubau: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...