Sari la conținut

Jawa 350ts


Auxois350
 Share

Postări Recomandate

Am mai postat un topic referitor la tema asta, intraband din ce motiv s-a umflat bateria mea de la Jawa. Intre timp am descoperit exact cauza. Motivul este ca incarca prea tare. Vreau sa schimb releul de incarcare cu un releu de dacie, dar nu stiu cum sa-l montez. Am observat ca releul de dacie are doar 2 papuci: + si -. Releul de jawa are 5 papuci. Uitandu-ma pe schema electrica a motocicletei, observ ca fiecare papuc e notat cu: -, x, y, z, +. Ajutati-ma va rog cu niste sugestii. A mai montat cineva alt releu pe jawa decat cel original? Ce inseamna acei x, y si z? Ce rol au firele respective?

 

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merge releul de dacie (punte diode etc.) incearca sa gasesti un releu de incarcare de jawa credema si eu m-am chinuit odata ca si tine si pana la urma a trebie sa cumpar alt releu.

Daca mai aflu alceva te anunt.

deci

modifica instalatia daca vrei sa pui releu de dACIE sau dela electronic :cheers:

din aprindere, iasa 3 fire, alea 3 fire leaga-le la o punte redresoare pe vre-un alternator de dacie....si din punte legi la releu dela elctronic, si GATA!!!

E FOARTE SIMPLU, AM FACUT EXPERIENTA PROPRIE SI MERGE SIGUR, SINCA F FAIN!!! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merge releul de dacie (punte diode etc.) incearca sa gasesti un releu de incarcare de jawa credema si eu m-am chinuit odata ca si tine si pana la urma a trebie sa cumpar alt releu.

Daca mai aflu alceva te anunt.

ai incercat tu?releul de dacie merge la fix,la fel si redresorul.cele trei fire x,y,z sunt infasurarile statorului si vin cositorite pe redresor [numai un prost nu isi da seama unde,apropo nu are importanta la care din cele trei terminale,important e ca puntea sa nu aiba diode strapunse ptr. ca atunci puterea scoasa scade la un sfert].de la redresor borna + pleaca un fir rosu gros la + baterie,iar de la - un fir alb la masa[pe cadrul motocicletei].la releul de tensiune se leaga la DF firul verde ce vine de la peria de +.la borna + a releului vine un fir albastru de la borna 15 a contactului[poti sa legi un fir si de la bobinele de inductie-borna 15 sau +].firul galben de la alternator se leaga la releul ptr. becul de incarcare[e un releu de far de Dacia].pe releu vine legat la borna 86.peria de minus a alternatorului[cea cu fir alb]se leaga la masa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca suna cam ciudat intrebarea pe care vreau sa o pun, dar cu riscul de a incepe cineva sa rada, vreau si eu sa intreb: Ce se poate intampla daca pun + si - pe releul nou de dacie si excitatiile le las pe cel vechi, lasand ambele relee pe motocicleta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mere, stai linistit! eu as lasa-o asa in schimb si as pune bec MARE de tot si as merge cu el aprins tot timpul...

:crack: :ok: :blink: :cheers: :ok: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Functioneaza incarcarea si cu releu de DRACIE ,dar sa fie unu' electronic

Am si eu tot asa pe mobra mea desi am schimbat unu crezand ca ala e baiu' de nu incarca, dar am avut un fir desprins de la o dioda din puntea redresoare si l-am schimbat -pe degeaba!

In rest bafta! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...