gianni_83 Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 (editat) Cine ma poate ajuta? Motorul este un ZZR 400 din 95.Si mai am o intrebare:pe louis care este denumirea sprayurilor pentru carburatoare,eventual daca imi puteti da un link.Va multumesc Editat Aprilie 15, 2007 de gianni_83 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adip Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 Cine ma poate ajuta? Motorul este un ZZR 400 din 95.Si mai am o intrebare:pe louis care este denumirea sprayurilor pentru carburatoare,eventual daca imi puteti da un link.Va multumesc nu iti incarca....tre sa fie undeva in jur de 14...plus sau minus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 in general o instalatie care incarca trebuie sa dea in mare intre 13.8 si 14.4 (sunt unele modele reglate la 13.4 sau 13.2 dar rar de tot). Limitele astea tre respectate cu farul aprins !!!! Al tau dupa cum arata are releul de incarcare dus, mai merge pe 2 faze, in timp de la porniri repetate sau mers cu far aprins o sa moara bateria (da semne de epuizare - e reversibil cu un releu bun) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 @ ZIDU: " Al tau dupa cum arata are releul de incarcare dus, mai merge pe 2 faze " Nu exista sa mearga in 2 faze. Ori merge intr-una si nu incarca decat la turatii mari, ori merge in 3 faze. @gianni_83: de ce crezi ca ai o problema cu incarcarea? ceva simptome clare? Incearca sa masori si cu un alt aparat tensiunea cu motorul si cu farul aprins, la relanti si la 2500ture. Si ne spui si noua aici cum e. Daca intr-adevar sunt probleme in functionare, descrie-le. Sau poate ai ceva in plus pe instalatia electrica: proiectoare, incalzitoare, becuri puternice, etc. Cauta si tu pe site la Louis cu cuvintele "Vergasser reinigung" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crysssz Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 la gsxr k1 incarca intre 13.5 si 15V...13.5 cu toti consumatorii porniti(frana, faza lunga scurta, clax) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 Peste 13-14 in gol,adica fara consumatori.In sarcina scade maxim un volt jumate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AKY Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 In cazul in care bateria e obosita iti va arata mai putin. E posibil ca relelul de incarcare sa nu aiba probleme, trebuie sa verifici bateria. Sa ai spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gianni_83 Postat Aprilie 16, 2007 Autor Share Postat Aprilie 16, 2007 Am masurat asa: -cu motorul pornit la relanti(1500rpm) 12,25 -cu motorul pornit turat >4000rpm 12,29,deci aproape nici o diferenta,nu am proiectoare pe ea,alarma sau alte upgrade-uri,e STOCK. Azi alta figura imi face cand o pornesc parca e innecata ca o tin sa o incalzesc si imi "bolborosesc" si "fasaie" tobele (nu sunt rateuri ca alea sunt mai puternice ca zgomot) daca o tin mai turata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 Nu exista sa mearga in 2 faze. Ori merge intr-una si nu incarca decat la turatii mari, ori merge in 3 faze. ba exista sa mearga si in 2, ex: se duca infasurarea pe una din cele 3 faze sau ramura de regulator care raspunde de una din ele ramane pusa la masa (are regulator tip sunt ) si atunci se intampla exact ca la el - incarca nitzelush, asa fara viatza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.