tuningboy Postat Aprilie 25, 2007 Share Postat Aprilie 25, 2007 Cred ca numarul posesorilor de motoare de 400cc a crescut din ce in ce mai mult in Romania mai ales ca “motocicleta incepatorului” si eu unul as vrea sa acord ceva mai multa importanta acestei clase mai ales ca din ce in ce mai mult incepatori isi cumpara 600cc (100CP+) sau chiar mai mult ca si prima motocicleta. Majoritatea pleaca de la premiza : 400cc SuperSport / Naked / Touring - Made ONLY for Japan - piese scumpe si greu de facut rost , asa ca mai bine cumpar un 600cc (100CP+)model european si merg la inceput mai incet . WRONG !!! Eu unul am 400cc , si cunosc multi oameni cu 400cc si va pot spune ca se pot tine dupa un Supersport de 600 pana pe la 200kmh fara probleme. In plus pe serpentine si pe drumurile pline de gropi de pe la noi , un 400cc este mult mai manevrabil fata de un 600cc si cu siguranta nu la fel de brutal. Motoarele de 400 sunt niste copii infidele ale motoarelor de 600, sa zicem la o scara mai mica , asa ca piese pentru 400 gasiti aproape la fel de usor/greu ca si pentru suratele. Sunt multe piese care se potrivesc la CBR si la RVF/VFR , sau de la ZXR 750 la ZXR400 si asa mai departe. Nu voi continua lista cu avantaje si dezavantaje , dar mi-ar placea sa aud si parerile altor posesori de 400 . In UK 400cc reprezinta o clasa aparte , au calendar competitional , au companii ce se ocupa de tuning , dealeri de piese ce nu fac diferenta intre un 400cc sau 600cc . Nu o sa auzi faze gen : « Domne aaaa ai japoneza de 400, ne pare rau nu te putem ajuta » Prin topicul asta voi incerca demaram o alta sub-comunitate moto (De ex :cum sunt scuteristii, sau tinerii de la clasa 125 sau enduristii) pentru acei nepastuiti ce au avut curaj sa isi cumpere o motocicleta pur japoneza. Am putea sa facem intalniri , sa ne ajutam cu piese , manuale de intretinere si sfaturi legate de 400cc. In functie de doritori , in viitorul apropiat sunt sanse sa organizam si o cursa . Pana acum s-au pus in discutie doua « circuite » de la noi. AMC Kart (Bucuresti) si ciruitul de karting de la Arad. Eu as zice ca daca am strangem macar 10 concurenti am putea demara discutii cu administratorii circuitelor si eventuali sponsori.Ce ziceti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bestieee Postat Aprilie 25, 2007 Share Postat Aprilie 25, 2007 I'm in!!! Despre cursa sa stii ca ma antrenez , in line dreapta nu ma face nici un conservar.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu suzuki Postat Aprilie 27, 2007 Share Postat Aprilie 27, 2007 repet : 400 nu sunt pentru incepatori e un mare risc sa incepi pe un 400 in cazul in care ai 18 ani , abia ti-ai luat permisul si habar n-ai cu ce se mananca motocicletele... bine acum o sa spuneti ca de cei care sar pe 1000 ce sa mai zic.. zic ca e afacerea lor hmmm.. curse de 400 pe amcart.. super ideea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Mai 3, 2007 Autor Share Postat Mai 3, 2007 pentru cei cu chef&bani pentru tuning le recomand site-ul http://www.k-conversions.co.uk/bikeshome.html sunt niste kituri de carene superbe . "Price is 300GBP +P&P unpainted or 400GBP +P&P painted in any colours you want." P+P = transport = aprox 100GBP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Mai 4, 2007 Share Postat Mai 4, 2007 Mah, 400cc? Toate? Pai ma cam face nenea cu ZXR-ul, dar ma bag, macar din spirit de competitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aserte Postat Mai 6, 2007 Share Postat Mai 6, 2007 In functie de doritori , in viitorul apropiat sunt sanse sa organizam si o cursa . Pana acum s-au pus in discutie doua « circuite » de la noi. AMC Kart (Bucuresti) si ciruitul de karting de la Arad. Eu as zice ca daca am strangem macar 10 concurenti am putea demara discutii cu administratorii circuitelor si eventuali sponsori.Ce ziceti ? I'm in! Ma ai in mess...discutam mai multe acolo Conteaza ca ai participat...nu ca ai castigat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Mai 6, 2007 Share Postat Mai 6, 2007 Zilele astea m-am dat (imprumutat) cu un naked de 400 (Suzuki Inazuma - 52 CP), o copie fidela a Banditului de 600 dar pt Japonia. Pot spune ca m-a surprins la manevrabilitate, raspuns la acceleratie si "strecurabilitate" Daca il mai pot imprumuta atunci, voi fi si eu prezent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tux Postat Mai 9, 2007 Share Postat Mai 9, 2007 Ma bag si eu daca n-o vand pana atunci Yey! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Mai 9, 2007 Autor Share Postat Mai 9, 2007 ma bucur sa vad un feedback pozitiv. de maine voi alerga dupa ceva sponsori + media. Sper sa iasa bine. Tinand cont de lungimea scurta a circuitului de la Tunari (din cate tin eu minte 1-1.2km are) , cam cate ture sau pe ce distanta ati prefera sa se dispute cursa ??? Eu ma gandeam si la un regulament gen WSBK cu doua manse a cate 20ture cu pauza intre ele , etc Alte variante ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scara_211084 Postat Mai 9, 2007 Share Postat Mai 9, 2007 Salut! Am si eu o Yamaha FZR 400 si sunt foarte multumit de ea.Trage bine, e foarte manevrabila, si consuma bine bine, eu merg mai mult in afara orasului si nu mi-a luat niciodata mai mult de 4.8-5%. Ma bate gandul sa o schimb, sa iau ceva mai mare.M-am impacat foarte bine cu ea, intr-adevar nu a fost prima mea motocicleta,( am mai avut un IJ ) . In rest ce sa spun, in ceea ce priveste piese si consumabile , am ramas surprins sa observ ca se potrivesc foarte multe de la surata mai mare, de 600.Eu am gasit cam tot ce am avut nevoie ptr ea: placute, filtre, leviere....de piese nu am avut nevoie pentru ca nu am avut nici o problema. Cam atat...In rest , numai bine, si sa ne vedem pe la intruniri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Mai 9, 2007 Autor Share Postat Mai 9, 2007 Salut! Am si eu o Yamaha FZR 400 si sunt foarte multumit de ea.Trage bine, e foarte manevrabila, si consuma bine bine, eu merg mai mult in afara orasului si nu mi-a luat niciodata mai mult de 4.8-5%. Ma bate gandul sa o schimb, sa iau ceva mai mare.M-am impacat foarte bine cu ea, intr-adevar nu a fost prima mea motocicleta,( am mai avut un IJ ) . In rest ce sa spun, in ceea ce priveste piese si consumabile , am ramas surprins sa observ ca se potrivesc foarte multe de la surata mai mare, de 600.Eu am gasit cam tot ce am avut nevoie ptr ea: placute, filtre, leviere....de piese nu am avut nevoie pentru ca nu am avut nici o problema. Cam atat...In rest , numai bine, si sa ne vedem pe la intruniri! Foarte frumos Ma bucur ca o duci bine alaturi de FZR-ica ta si esti inca un exemplu pentru cei care zic ca nu se gasesc piese pentru 400cc Vino azi la Arcul de Triumf sa ne cunoastem (in Bucuresti) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scara_211084 Postat Mai 9, 2007 Share Postat Mai 9, 2007 (editat) Foarte frumos Ma bucur ca o duci bine alaturi de FZR-ica ta si esti inca un exemplu pentru cei care zic ca nu se gasesc piese pentru 400cc Vino azi la Arcul de Triumf sa ne cunoastem (in Bucuresti) Salut! Eu acum am iesit de la munca...si nu aveam cum sa ajung la Arc. Maine ma duc sa iau numere rosii pentru ca mi s-a terminat leasingul, deci si daca as fi vrut si avut timp nu as fi avut numere ptr fzrica.Sper sa ne cunoastem cu alte ocazii.. Bafta si numai bine! Editat Mai 9, 2007 de scara_211084 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Iunie 21, 2007 Autor Share Postat Iunie 21, 2007 un site interesant despre istoria clasei 400 http://bikerpat.blogspot.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Iunie 24, 2007 Share Postat Iunie 24, 2007 un site interesant despre istoria clasei 400 http://bikerpat.blogspot.com/ Frumoasa istorioara... e frumos ca mai sunt si oameni care se preocupa de motoare de 400 cc, am avut si eu unul, si am fost multumit de el Si sincer sa fiu parca era mai bunicel de folosit zilnic prin oras decat cel pe care il am acum! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Iunie 26, 2007 Autor Share Postat Iunie 26, 2007 uite cu ce se ocupa englezii , UK = a doua tara dupa Japonia unde 400cc sunt f populare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Iunie 26, 2007 Share Postat Iunie 26, 2007 Am si eu un Bandit 400 E exact cum am citit intr-o recenzie.Zicea ceva in genul : manevrarea ghidonului pare alarmant de usoara . I-am curatat si sincronizat carburile de curand.Alta viata.Pacat ca nu prea au cuplu in ture joase. Alta remarca confirmata de o recenzie.Dupa ce mergi cu Bandit 400 inveti sa schimbi vitezele la orice motocicleta adica sa alegi treapta corespunzatoare(are rapoartele f scurte) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.