Adi P Postat August 2, 2004 Share Postat August 2, 2004 Salut! Vreau sa-mi schimb si eu motorul. Am gasit un DR 650 R din 1994. Ce parere aveti de acest motor? E fiabil? Se preteaza pentru hard enduro? Am prieteni care au asa ceva, sunt multumiti, dar as mai vrea ceva pareri. Ce altceva mi-ati recomanda in 2.000 euro? ADI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fox Postat August 2, 2004 Share Postat August 2, 2004 eu zic ca 650 e prea greu pentru hard...........dr350 e perfect........si pot sa-ti ofer 350 in stare super buna cu diverse accesorii inmatriculat persoana fizica ,iar pretul e sub 2000 de euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 2, 2004 Share Postat August 2, 2004 si mie imi pare prea greu dr650 pt hard enduro, dar presupunand ca adi are ceva experienta pe offroad, cred ca dr350 nu l ar sadisface.acu sa nu ma impusti fox ca nu ti recomand motoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi P Postat August 2, 2004 Autor Share Postat August 2, 2004 Motocicleta nu o s-o folosesc numai off-road, de aceea as vrea ceva mai mare. Oricum, te rog zi-mi mai multe depre DR350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 2, 2004 Share Postat August 2, 2004 nu cunosc nici un model care sa fie bun de hard enduro si sa se preteze si la strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi P Postat August 2, 2004 Autor Share Postat August 2, 2004 nu cunosc nici un model care sa fie bun de hard enduro si sa se preteze si la strada Asa este, numai ca am amici care folosesc dr 600 la hard enduro, iar altii care merg cu el pe strada. Deci am concluzionat ca ar fi bun. Gilera mea era cam grea (175 - 180 kg) si avea si cam multe plasticuri ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 2, 2004 Share Postat August 2, 2004 hmmm, inseamna ca nu e bine sa ma pun cu tine, daca ai asa amici puternici imi pare mult prea chinuitor sa tragi in pozitiile cele mai incomode de o bucata de fier de 160 kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi P Postat August 2, 2004 Autor Share Postat August 2, 2004 hmmm, inseamna ca nu e bine sa ma pun cu tine, daca ai asa amici puternici imi pare mult prea chinuitor sa tragi in pozitiile cele mai incomode de o bucata de fier de 160 kg Mda, ma pot lauda cu amicii mei Daca-mi iau dr-ul sigur o sa ne cunoastem personal si atunci o sa ma pot da mare si cu tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 2, 2004 Share Postat August 2, 2004 650 u ala din 94 la ce pret e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat August 2, 2004 Share Postat August 2, 2004 la banii aia e cea mai potrivita pt ce ai zis ca iti trebuie apropo vad ca esti din bv.. care sunt prietenii tai care au dr 600 ca poate ii stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi P Postat August 3, 2004 Autor Share Postat August 3, 2004 Pit, sigur ii stii. Adi Puia, Eugen (care a luar dr-ul de la Radu). Pe ceilalti nu-i mai zic pt ca nu au DR. Pit, nu cumva ai vandut tu unui baiat din Bucuresti (Cristi.......) un DR 650? Acum vreo 2-3-4 luni? Soso, pretul e de 2000 eu, inmatriculat si arata si bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi P Postat August 3, 2004 Autor Share Postat August 3, 2004 Mai am o intrebare legata de racirea motorului. Gilera mea avea racire cu apa, 2 radiatoare, elecroventilatoare, nu aveam probleme. DR-ul e racit cu aer si are si un radiator de ulei. Este suficient? Pe caldura in teren dificil unde viteza e mica si aerul nu raceste motorul nu se supraincalzeste? Cei care aveti motoare cu racire pe aer ce-mi puteti zice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat August 3, 2004 Share Postat August 3, 2004 da ii stiu nu am vandut eu dr`u , un prieten de aici din codlea. DR-ul e racit cu aer si are si un radiator de ulei. Este suficient? Pe caldura in teren dificil unde viteza e mica si aerul nu raceste motorul nu se supraincalzeste? Cei care aveti motoare cu racire pe aer ce-mi puteti zice? Nu se incalzeste , are radiator de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi P Postat Septembrie 6, 2004 Autor Share Postat Septembrie 6, 2004 Incepand de acum 2 saptamani sunt in posesia unui DR 650 din 1994 cu 30.000 km la bord. Motocicleta arata foarte bine, nu e surubarita, i-am pus cauciucuri noi (E-07 de la Mitas). Sunt foarte incantat de ea, e mult mai usoara decat ce am avut eu. in rest...... sa ne vedem sanatosi pe dealuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Septembrie 6, 2004 Share Postat Septembrie 6, 2004 sa`l stapanesti sanatos te astept sambata la zarnesti cu tot cu motor ( 11 septembrie ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Septembrie 6, 2004 Share Postat Septembrie 6, 2004 sa o porti cu placere adi, sa ne spui pareri la cald despre dansa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi P Postat Septembrie 7, 2004 Autor Share Postat Septembrie 7, 2004 Fiti siguri ca o sa bag stiri calde Pit, sambata pe 11 e botezul lui nepotu-meu, asa ca mai amanam o saptamana. Sau poate incercam ceva in cursul saptamanii? ADI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Septembrie 7, 2004 Share Postat Septembrie 7, 2004 i-am pus cauciucuri noi (E-07 de la Mitas). SALUT. CE GUME AI AVUT PE EA INAINTE? CUM TI SE PAR MITAS-URILE FATA DE CE AI AVUT INAINTE?--- RAPORTAT LA STRADA SI OFF . CE PRET PT. MITAS? MAXIMA SNATATE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Septembrie 7, 2004 Share Postat Septembrie 7, 2004 ok. oricum nu cred ca mai e sambata asta... am auzit azi ca e sambata cealalta.. pe 18 sept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi P Postat Septembrie 8, 2004 Autor Share Postat Septembrie 8, 2004 SALUT. CE GUME AI AVUT PE EA INAINTE? CUM TI SE PAR MITAS-URILE FATA DE CE AI AVUT INAINTE?--- RAPORTAT LA STRADA SI OFF . CE PRET PT. MITAS? MAXIMA SNATATE Inainte de Mitas E-07 am avut Mitas E-07. Pentru ca folosesc motocicleta si pe sosea si pe coclauri aceste cauciucuri mi s-au parut ideale. Pe sosea cu un enduro nu poti sa le atingi limita, in teren se poate si mai bine. Totusi, datorita desenului si adancimii profilului merge destul de bine. Am vrut sa-mi pun cauciucuri cu profil cross, insa se uzeaza repede pe sosea si nici stabilitate nu ai cu ele. Daca oi avea bani multi o sa-mi mai cumpar un rand de roti pe care o sa pun cauciucuri de cross si atunci pot sa le schimb cum vreau. Setul fata - spate 90 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Septembrie 8, 2004 Share Postat Septembrie 8, 2004 Vad ca tot discutai DR-uri pe aici...am si eu o intrebare: care e diferenta intre DR650R si DR 650 RS?Alta decat aspectul ...ambele au pornire la pedala , fabricatie 90-94. Fata de DR-uri, un XT 600 E @'90 cum e? Din cate am inteles e o diferenta de culpu in favoarea DR-ului, in rest? Ambele au @ 155 kg. Ma intereseaza aspecte atat legate de sosea, cat si de offroad (nu hard). Cu Guzzu meu de 190 de kile ma descurc bine in coclau, deci cele 155 nu ar fi o problema daca nu fac pe capra neagra... Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Septembrie 8, 2004 Share Postat Septembrie 8, 2004 Daca oi avea bani multi o sa-mi mai cumpar un rand de roti pe care o sa pun cauciucuri de cross si atunci pot sa le schimb cum vreau.Setul fata - spate 90 euro. Ai dat mult pe ele!! de unde le-ai luat? Eu am Metzler cu profil mai de off si am pus Mitas ,dar parca aveam aderenta mai buna cu Metzler sau poate din cauza ca sunt noi (am150km) cu ele nici nu s-au dus moatele de pe ele,nu stiu. Vreau si eu roti de schimb daca auzi ceva? MAXIMA SANATATE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Septembrie 8, 2004 Share Postat Septembrie 8, 2004 (editat) Inainte de Mitas E-07 am avut Mitas E-07.Setul fata - spate 90 euro. chiar as putea spune ca e 2.800.000 lei adica 70 euro la reprezentanta Bucuresti (TVA inclus) Tel. 410.66.36 @AXA: daca nu ma insel are 166kg dry.pe sosea daca nu ai de gand sa mergi mai tare de 130km/h e ok...defapt stii si tu cum merg cu el pe sosea.cat despre off-road sunt multumit de el, poate daca eram mai mare era si mai bine...da asa m-a facut mama .Cand mi-oi pune cauciuce noi te invit la OMU 7.500 km facuti in 2 luni fara nici o problema si nici nu da semne ca ar trebui sa umblu la ceva(acu are 34.000)...nu-ti spune nimik? Editat Septembrie 8, 2004 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi P Postat Septembrie 8, 2004 Autor Share Postat Septembrie 8, 2004 chiar as putea spune ca e 2.800.000 lei adica 70 euro la reprezentanta Bucuresti (TVA inclus)Tel. 410.66.36 adica Mitas E-07 fata + Mitas E-07 spate = 70 Euro? Inseamna ca am luat teapa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Septembrie 8, 2004 Share Postat Septembrie 8, 2004 Mitasurile cam 70 de euri sunt DR este mai fiabil decat XT dar mai greu 166 versus 155 kg, XT are 45 CP la 600 cc dar consuma mai mult ca DR. DR are suspensii mai moi decat XT iar inaltimea la sa in locul pilotului este mai mica la DR,in plus DR are radiator de ulei ceeace XT nu are,avantaj DR la viteze mici in turatii medii si mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.