Sari la conținut

Suzuki DR 650 R


Postări Recomandate

Salut! Vreau sa-mi schimb si eu motorul. Am gasit un DR 650 R din 1994. Ce parere aveti de acest motor? E fiabil? Se preteaza pentru hard enduro? Am prieteni care au asa ceva, sunt multumiti, dar as mai vrea ceva pareri. Ce altceva mi-ati recomanda in 2.000 euro?

 

ADI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 128
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

si mie imi pare prea greu dr650 pt hard enduro, dar presupunand ca adi are ceva experienta pe offroad, cred ca dr350 nu l ar sadisface.acu sa nu ma impusti fox ca nu ti recomand motoru :baubau:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cunosc nici un model care sa fie bun de hard enduro si sa se preteze si la strada

Asa este, numai ca am amici care folosesc dr 600 la hard enduro, iar altii care merg cu el pe strada. Deci am concluzionat ca ar fi bun. Gilera mea era cam grea (175 - 180 kg) si avea si cam multe plasticuri :baubau:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm, inseamna ca nu e bine sa ma pun cu tine, daca ai asa amici puternici :baubau:

imi pare mult prea chinuitor sa tragi in pozitiile cele mai incomode de o bucata de fier de 160 kg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm, inseamna ca nu e bine sa ma pun cu tine, daca ai asa amici puternici :D

imi pare mult prea chinuitor sa tragi in pozitiile cele mai incomode de o bucata de fier de 160 kg

Mda, ma pot lauda cu amicii mei :baldy:

Daca-mi iau dr-ul sigur o sa ne cunoastem personal si atunci o sa ma pot da mare si cu tine :baubau:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pit, sigur ii stii. Adi Puia, Eugen (care a luar dr-ul de la Radu). Pe ceilalti nu-i mai zic pt ca nu au DR.

Pit, nu cumva ai vandut tu unui baiat din Bucuresti (Cristi.......) un DR 650? Acum vreo 2-3-4 luni?

 

Soso, pretul e de 2000 eu, inmatriculat si arata si bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai am o intrebare legata de racirea motorului. Gilera mea avea racire cu apa, 2 radiatoare, elecroventilatoare, nu aveam probleme.

DR-ul e racit cu aer si are si un radiator de ulei. Este suficient? Pe caldura in teren dificil unde viteza e mica si aerul nu raceste motorul nu se supraincalzeste? Cei care aveti motoare cu racire pe aer ce-mi puteti zice?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ii stiu :baldy:

nu am vandut eu dr`u , un prieten de aici din codlea.

 

DR-ul e racit cu aer si are si un radiator de ulei. Este suficient? Pe caldura in teren dificil unde viteza e mica si aerul nu raceste motorul nu se supraincalzeste? Cei care aveti motoare cu racire pe aer ce-mi puteti zice?

 

Nu se incalzeste , are radiator de ulei :baubau:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Incepand de acum 2 saptamani sunt in posesia unui DR 650 din 1994 cu 30.000 km la bord. Motocicleta arata foarte bine, nu e surubarita, i-am pus cauciucuri noi (E-07 de la Mitas). Sunt foarte incantat de ea, e mult mai usoara decat ce am avut eu.

in rest...... sa ne vedem sanatosi pe dealuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i-am pus cauciucuri noi (E-07 de la Mitas).

 

SALUT.

CE GUME AI AVUT PE EA INAINTE? CUM TI SE PAR MITAS-URILE FATA DE CE AI AVUT INAINTE?--- RAPORTAT LA STRADA SI OFF . CE PRET PT. MITAS?

 

MAXIMA SNATATE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT.

CE GUME AI AVUT PE EA INAINTE?  CUM TI SE PAR MITAS-URILE FATA DE CE AI AVUT INAINTE?--- RAPORTAT LA STRADA SI OFF  .    CE PRET PT. MITAS?

 

  MAXIMA SNATATE

Inainte de Mitas E-07 am avut Mitas E-07.

Pentru ca folosesc motocicleta si pe sosea si pe coclauri aceste cauciucuri mi s-au parut ideale. Pe sosea cu un enduro nu poti sa le atingi limita, in teren se poate si mai bine. Totusi, datorita desenului si adancimii profilului merge destul de bine.

Am vrut sa-mi pun cauciucuri cu profil cross, insa se uzeaza repede pe sosea si nici stabilitate nu ai cu ele.

Daca oi avea bani multi o sa-mi mai cumpar un rand de roti pe care o sa pun cauciucuri de cross si atunci pot sa le schimb cum vreau.

Setul fata - spate 90 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca tot discutai DR-uri pe aici...am si eu o intrebare: care e diferenta intre DR650R si DR 650 RS?Alta decat aspectul

...ambele au pornire la pedala , fabricatie 90-94.

 

 

Fata de DR-uri, un XT 600 E @'90 cum e? Din cate am inteles e o diferenta de culpu in favoarea DR-ului, in rest? Ambele au @ 155 kg.

 

Ma intereseaza aspecte atat legate de sosea, cat si de offroad (nu hard). Cu Guzzu meu de 190 de kile ma descurc bine in coclau, deci cele 155 nu ar fi o problema daca nu fac pe capra neagra... :banana:

 

Multumesc! :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca oi avea bani multi o sa-mi mai cumpar un rand de roti pe care o sa pun cauciucuri de cross si atunci pot sa le schimb cum vreau.

Setul fata - spate 90 euro.

Ai dat mult pe ele!! de unde le-ai luat? Eu am Metzler cu profil mai de off si am pus Mitas ,dar parca aveam aderenta mai buna cu Metzler sau poate din cauza ca sunt noi (am150km) cu ele nici nu s-au dus moatele de pe ele,nu stiu.

 

Vreau si eu roti de schimb daca auzi ceva?

 

 

 

MAXIMA SANATATE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte de Mitas E-07 am avut Mitas E-07.

Setul fata - spate 90 euro.

chiar as putea spune ca e 2.800.000 lei adica 70 euro la reprezentanta Bucuresti (TVA inclus)

Tel. 410.66.36

 

@AXA: daca nu ma insel are 166kg dry.pe sosea daca nu ai de gand sa mergi mai tare de 130km/h e ok...defapt stii si tu cum merg cu el pe sosea.cat despre off-road sunt multumit de el, poate daca eram mai mare era si mai bine...da asa m-a facut mama :baldy: .Cand mi-oi pune cauciuce noi te invit la OMU :banana:

7.500 km facuti in 2 luni fara nici o problema si nici nu da semne ca ar trebui sa umblu la ceva(acu are 34.000)...nu-ti spune nimik? :blbl:

Editat de Cata M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mitasurile cam 70 de euri sunt

 

DR este mai fiabil decat XT dar mai greu 166 versus 155 kg, XT are 45 CP la 600 cc dar consuma mai mult ca DR. DR are suspensii mai moi decat XT iar inaltimea la sa in locul pilotului este mai mica la DR,in plus DR are radiator de ulei ceeace XT nu are,avantaj DR la viteze mici in turatii medii si mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...