gabitzu_mobristu Postat Mai 1, 2007 Share Postat Mai 1, 2007 ce ziceti ? va plec mobrita mea ?? bine .. important e ce e in motor .. adik .. cum si anume de ce ajunge la 140 km/h .. oricum vreau sa aud pareri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu_mobristu Postat Mai 4, 2007 Autor Share Postat Mai 4, 2007 Apropo iustine .. nu iti arat setu asta nici mort .. doar iti dau niste detalii : 3 evac , 6 transfere , 1 adm, piston de parila 41,6 intr-un singur seg, aprindere de drujba (deci fara limitare de turatie), toba sport de parila , turbo , carb de minsk ( difuzor 24 ) , 6 trepte de viteza , oala de amreiaj pe rulmenti , ambielaj de honda dio (cursa 43) , bujie scurta , raport compresie 16:1 , transfere 12:16 , rapoarte 11: 38 , greutate 65kg . ai fost la resita? cine a castigat la grupa mare ? la mijlocie singur a castigat alin 688 .. ca pe ala nu il bate nimeni de vreo 4 ani sau de cand se da el .. de bah .. daca are bani sa isi prepare motoarele prin germania normal .. bine ca le si are tipu .. n'am ce zice ! multa bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu_mobristu Postat Mai 6, 2007 Autor Share Postat Mai 6, 2007 azi am dat o tura cu mobra .... reglaje proaste ... deci rateuri de la 14.000 in sus ... pleosc, bum , poc in motor ... injuraturi si toate cele ... i-am dat o carja sa vad cat poate motoru ... nush ce viteza aveam .. dar asa cu aproximatie in jur de 100 ... si a inceput sa vibreze din toate suruburile . am ajuns akasa, am desfacut motoru ; ghici ce?! pinionu de pe ambielaj a ramas fara dinti .. ma uitam la el ca la o baba daia de 100 de de ani, am pus altu, am bagat ulei nou cu aditivi , tratamente, am preparat 2 litri de benzina cu ulei si toate cele( aditivi , chestii care sa mareasca cifra octanica , metabond ), i-am pus in bidon si am plecat cu motoru in brate la palatu copiilor . l-am pus pe banc .. si ghici ce! .. cu electronik face 150 km/h (pe banc) .. iar cu platina doar 95. asa ca ..... he he he ....m-am scos ... am motor de 19 cai , 16.500 ture. care are dintre astia cu scootere de 50 cmc are curajul sa faca o liniutza cu mine ??? ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Mai 6, 2007 Share Postat Mai 6, 2007 azi am dat o tura cu mobra .... reglaje proaste ... deci rateuri de la 14.000 in sus ... pleosc, bum , poc in motor ... injuraturi si toate cele ... i-am dat o carja sa vad cat poate motoru ... nush ce viteza aveam .. dar asa cu aproximatie in jur de 100 ... si a inceput sa vibreze din toate suruburile . am ajuns akasa, am desfacut motoru ; ghici ce?! pinionu de pe ambielaj a ramas fara dinti .. ma uitam la el ca la o baba daia de 100 de de ani, am pus altu, am bagat ulei nou cu aditivi , tratamente, am preparat 2 litri de benzina cu ulei si toate cele( aditivi , chestii care sa mareasca cifra octanica , metabond ), i-am pus in bidon si am plecat cu motoru in brate la palatu copiilor . l-am pus pe banc .. si ghici ce! .. cu electronik face 150 km/h (pe banc) .. iar cu platina doar 95. asa ca ..... he he he ....m-am scos ... am motor de 19 cai , 16.500 ture. care are dintre astia cu scootere de 50 cmc are curajul sa faca o liniutza cu mine ??? ... pai eu caut Carpati ca sa-l modific de record.daca adun toate piesele alea m-am scos.Carpati are 68 cm3,daca bag piston Scmidt de 50 forjat ajunge la 100.cu raport de compresie de 22,5:1,4evacuari,7transferuri si 4 admisii pe muzicuta cu 6 clapete,carburator Power jet de 34mm si aprindere programabila de la IMSoft cred ca o sa scoata fro 45CP la 22000 rpm.da cred ca la turatia asta tre sa-i schimb rulmentii ca astia cu bile nu cred ca o sa tina.o sa-i pun din aia cu bucse de teflon,cu frecare redusa in sarcina.cam cat zici ca sa fie raportul de transmisie.eu ma gandeam la 2,456738.tu ce zici?astept sfaturile tale.merci!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 6, 2007 Share Postat Mai 6, 2007 Gata. Sterg toate posturile cu mistouri grase sau cu laude interminabile, mai putin unul. Fiecare face ce vrea cu Mobra tatalui, daca vrea sa se compromita scrie pe un forum ca i-a pus turbo si vrea sa faca liniuta cu scuterele. Forumul asta nu incurajeaza mersul cu motociclete neomologate si periculoase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iustin Postat Mai 7, 2007 Share Postat Mai 7, 2007 (editat) Apropo iustine .. nu iti arat setu asta nici mort .. doar iti dau niste detalii : 3 evac , 6 transfere , 1 adm, piston de parila 41,6 intr-un singur seg, aprindere de drujba (deci fara limitare de turatie), toba sport de parila , turbo , carb de minsk ( difuzor 24 ) , 6 trepte de viteza , oala de amreiaj pe rulmenti , ambielaj de honda dio (cursa 43) , bujie scurta , raport compresie 16:1 , transfere 12:16 , rapoarte 11: 38 , greutate 65kg . ai fost la resita? cine a castigat la grupa mare ? la mijlocie singur a castigat alin 688 .. ca pe ala nu il bate nimeni de vreo 4 ani sau de cand se da el .. de bah .. daca are bani sa isi prepare motoarele prin germania normal .. bine ca le si are tipu .. n'am ce zice ! multa bafta ! nu sunt chiar deloc curios sa vad "setu", am vazut destule, doua dintre ele chiar modificate extrem si facute de meseriasi adevarati, inca nu au fost probate din pacate. nimeni nu umbla cu mai mult de 2 transfere in campionat, lui alin ii face taica-so motoarele. nu am fost la resita. ce spui tu acolo is povesti, am mai auzit, dar asta cu "bujie scurta" chiar m-a dat gata. aprinderea de drujba e depasita, se folosesc aprinderi cu rotor intern (motoplat, pvl, ital system, pal). -sa incepem cu evacuarile: ca sa faci "3 evacuari" iti trebuie in primul rand o camasa bruta - nu cred ca ai tu asa ceva, sau nu ca ar avea vreun rost sa faci 3 evacuari. -6 transfere- din nou, spatiul in cilindru e mic, si nu prea ai unde sa pui 6 -1 admisie... bine ca nu ti-a dat cu virgula -piston de 41,6-uaaau, ENORM (standard e 40.00) -"oala de amreiaj pe rulmenti" ?????? - oala de ambreiaj este pe rulment, nu stiu la ce te referi tu, dar presupun ca incerci sa bombardezi cititorul cu termeni "tehnici" -toba parilla-nu prea te ajuta, trebuie o toba calculata pentru fiecare motor in parte, in functie de gradele de la evacuare, transfere, cmc etc -ambielaj de honda dio - ala original ce are? -la rapoartele alea nu mai zic nimic ai pus aditivi ca sa mareasca cifra octanica????? atat mai lipsea sa fie completa lista de modificari. iti pot spune ca am mers cu benzina de avion cu cifra octanica (reala) cu destul de mult peste 100, am testat si benzina din care se foloseste in campionatul national de raliuri si care costa cam 4 euro/litru daca bine tin minte si nu s-a simit absolut nicio diferenta fata de benzina normala. un rezumat la ce am scris mai sus: ABEREZI!!!! Editat Mai 7, 2007 de iustin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu_mobristu Postat Mai 7, 2007 Autor Share Postat Mai 7, 2007 bah iustine .. uite na ... 3 evac ( adik am mai dat 2 gauri cu burghiul de 8 pe langa aia mare , 6 transfere .. adik alea 2 originale .. si inca 4 prin piston ( ca la drujbe/ scootere si alte chestii care fac urat ) , o admisie ca nush cum dreaq ai putea sa ii faci mai multe .. aku poate intelegi .. si asta nu e set de clasa nationala ... cu asta ai putea sa faci la clasa open( sport)... si i-am pus aprindere de drujba ca nu m-a tinut buzunaru sa dau 200 euroi pe un pvl .. asa ca think about it .. kyvacka .. nush ce dreaq o sa iasa .. nush go for it si vezi .. oricu mai tot sprijinul meu .. multa bafta .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Mai 9, 2007 Share Postat Mai 9, 2007 Mai ce aveti cu baiatul asta? Gabitzule baga tare ca se poate! Sa pui poze sa vedem rezultatul! Am reusit si eu sa duc un moped in 150, evident cu o groaza de modificari, turbo,nos, calculat tobe, 3 evacuari, 8 transfere, admisie marita, am dat gauri cu burghiul de 12 sa maresc evacuarile, i-am pus si carene...eh...mi-a luat ceva dar am reusit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexrulz_20 Postat Mai 9, 2007 Share Postat Mai 9, 2007 Tata tu sa fii sanatos nu conteaza ce spune lumea dai in continuare ca arat super bine mobritza si tinem legatura pt cadru ala de mie gandul la el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu_mobristu Postat Mai 10, 2007 Autor Share Postat Mai 10, 2007 hai ba mai zice'ti si voi ceva .. hai ascult .. cum vi se pare tarsu asta de motor al meu .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Mai 11, 2007 Share Postat Mai 11, 2007 super interesant ca aspect, si sper sa si mearga cum ai spus, da stii si tu ca exista riscul sa il refaci complet daca il omori sa il duci unde iti doresti bafta si sfatul meu l-am spus data trecuta... PS: asambleaz-o complet si baga sa vedem....imi place seaua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 Frate asta e a mea reconstruita de mine in 2 zile. Pana acu am mers cu ea numa cu benzina de avion si tage k lumea fara nici o problema. No problem cu pistonul din cauza combustibilului pt k e facut din tzeava de sonda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 10, 2007 Share Postat Iulie 10, 2007 piston din teava de sonda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Iulie 10, 2007 Share Postat Iulie 10, 2007 Salut. Nu te mira Stress ule, exprimarea la ora actuala este atit de larga.... de nu mai intelegi nimic. Important este pomposul cuvintului, restul nu mai conteaza. Omul a vrut sa spuna probabil camasa (bucsa) cilindrului. Inca nu s-a nascut mecanicul care sa faca un piston din otel de prajina de foraj. Dar nu e tirziu... Asfalt uscat numai sub roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani.piticu Postat Iulie 10, 2007 Share Postat Iulie 10, 2007 eu cred ca ar avea performante peste Hayabusa daca ar folosi cilindru de bambus si cui pontou cu bob de orez(sa nu se uzeze) Mai era unu'acum cativa ani in Timisoara care cica ar fi bricolat Mobra pana ajungea la 16000rot/min si facea cu ea cerculete pe asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baluba16 Postat Iulie 10, 2007 Share Postat Iulie 10, 2007 eu cred ca ar avea performante peste Hayabusa daca ar folosi cilindru de bambus si cui pontou cu bob de orez(sa nu se uzeze) Mai era unu'acum cativa ani in Timisoara care cica ar fi bricolat Mobra pana ajungea la 16000rot/min si facea cu ea cerculete pe asfalt interesante minciunile astea "pescaresti"... stiti voi(am prins un peste cat piciurul, cand el e cat degetul ) 16000 de ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 scuzatzi ma rocknroll are dreptate CAMASA e din tzeava de sonda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 sal gabitzule e faina mobrineta ta!!!!!! salutari din claxon!!!!!!!!!asfalt uscat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zoster Postat August 8, 2007 Share Postat August 8, 2007 Salut, ingenioasa mobra ta "controversata"... Spune-mi te rog, cum fac si eu rost de un set de ghidoane de cross pentru mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat August 8, 2007 Share Postat August 8, 2007 mobra mea asa o facuse bunikmiu k a avut o danovia inainte si a luat coarnele de i le a pus pe asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cpi Postat August 8, 2007 Share Postat August 8, 2007 mobra mea asa o facuse bunikmiu k a avut o danovia inainte si a luat coarnele de i le a pus pe asta ma bucur pt mobrele voastre!!!! vb cu axi a ca are una intreaga si parca o vinde...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat August 10, 2007 Share Postat August 10, 2007 hai ba mai zice'ti si voi ceva .. hai ascult .. cum vi se pare tarsu asta de motor al meu .. Cu investitia facuta iti cumparai un motor ca lumea, la turatie si putere asa de mare faci praf cutia . La 16000 rot / min fara racire fortata va lua foc motorul, s-au va avea viata f. scurta. La puterea respectiva se va deforma locasul rulmentului de la ambielaj. Si la urma urmei este tot o Mobra. Dar daca ai timp si bani de joaca eu iti doresc succes. Intr-o revista Sport veche de prin anii 1970 am vazut o modificare a motorului de Mobra cu marirea ferestrelor etc.si calculata toba unde se formeaza noduri si ventre pentru ca evacuarea sa fie buna ( vezi fizica de liceu) daca vrei ma uit dupa revista nu-i precis ca o gasesc. Cu carb de Minsk care este de 125 motorul este supralimentata nu cred ca nu ai prebleme cu pornireadeoarece fluxul de aer in carb. are viteza mica. Salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat August 15, 2007 Share Postat August 15, 2007 (editat) caut si eu cablu' de kilometraj cu tot cu corpu' ala jos bine inteles pe bani sau pe dati un pm Editat August 15, 2007 de Denis MBR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat August 15, 2007 Share Postat August 15, 2007 si eu caut aceleasi piese... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 chestia asta nu trebuie uitata never! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.