axel15 Postat Iunie 22, 2007 Share Postat Iunie 22, 2007 cu ce se unge lantul , cu spray , sau cu ce e mai bine ? si mai am o intrebare , la mers normal la cate ture tre' sa schimbi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Iunie 22, 2007 Share Postat Iunie 22, 2007 Cu spray special de lant, nu te sfatuiesc sa folosesti alte porcarii. Mers normal inseamna in jur de 6000 rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Iunie 23, 2007 Autor Share Postat Iunie 23, 2007 Cu spray special de lant, nu te sfatuiesc sa folosesti alte porcarii. Mers normal inseamna in jur de 6000 rpm. Pai ce intelegeti voi prin mers normal?La drum lung cel mai bine se simte pe la 7500-8000 poti foarte bine sa mergi si cu 5000 da e plictisitor.In oras e irelevant pentru ca uneori ai nevoie de putere brusc si normal ca o turezi pe la 9000.Fiecare isi face mersul cum crede si cum il tine buzunarul si experienta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axel15 Postat Iunie 23, 2007 Share Postat Iunie 23, 2007 de unde pot sa cumpar spray de lant? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Iunie 25, 2007 Share Postat Iunie 25, 2007 www.motolouis.ro costa 17 euro si contine 3 sprayuri si mai sunt si alte magazine cu profil moto de unde poti achizitiona setul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axel15 Postat Iunie 26, 2007 Share Postat Iunie 26, 2007 am intrat si vreau sa comand da care trebuie , spray intretinere lant sau spray uns lant , sau amandoua ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Iunie 26, 2007 Autor Share Postat Iunie 26, 2007 am intrat si vreau sa comand da care trebuie , spray intretinere lant sau spray uns lant , sau amandoua ? spray uns lant iti trebuie,nush care e treaba cu spray intretinere lant ca intertinerea unui lant presupune curatarea si ungerea lui,poate asta le face pe amandoua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Iunie 26, 2007 Share Postat Iunie 26, 2007 http://motolouis.ro/product_info.php?cPath...products_id=272 asta iti trebuie...ptr intretinere lant...sunt 3 sprayuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Iunie 26, 2007 Share Postat Iunie 26, 2007 toate cataractele de produse le au aia pe louis ... set de spray-uri de (cuvant urat)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AnDreas01 Postat Iunie 29, 2007 Share Postat Iunie 29, 2007 Eu cand am mers cu Rs-u de 125 am mers incet si pana la urma s a inecat si nu prea mai pornea...dupa aceea am mers aici la un service unde lucreaza un italian si mi a zis ca de obicei cu Aprilia trebuie sa mergi turata..asa e la Rs... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Iunie 29, 2007 Share Postat Iunie 29, 2007 Mi se pare o porcarie ce ti-a spus tie mecanicul acela. Adica eu cel putin n-am patit asa ceva si cred ca am mers 2 km cu 10 km/h (eram pe plaja...). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad_54 Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 mi-am luat si eu recent rs ...ce ar trebui sa schimb , sa ung , sa curat ?chestii de genu asta ...ce piese se uzeaza cel mai repede,,,help Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 Mi se pare o porcarie ce ti-a spus tie mecanicul acela. Adica eu cel putin n-am patit asa ceva si cred ca am mers 2 km cu 10 km/h (eram pe plaja...). Nu e ma o porcarie , nu e obligatoriu sa mergi non stop in ture mari dar la orice plimbare trebuie s-o duci macar o data in ture ... hai sa-ti dau un exemplu ,porneste-ti rs`u si lasa-l asa la relanti vreo 20 de minute...dupaia opreste-l ...si incearca a 2a zis sa-l pornesti .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AnDreas01 Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 Asa e motorul de la RS conceput...Bine ma Reverse hai ca te pricepi Salutari!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Iulie 6, 2007 Autor Share Postat Iulie 6, 2007 mi-am luat si eu recent rs ...ce ar trebui sa schimb , sa ung , sa curat ?chestii de genu asta ...ce piese se uzeaza cel mai repede,,,help pai in functie de cum merge si ce probleme are schimbi la ea......uleiul din cutie vezi ce culoare are,pe la cabluri sa fie unse,lantul sa fie bine uns,si in rest benzina si ulei si drum.Cand vezi ca e ceva in neregula schimbi da nu te apuca sa desfaci numai sa vezi de ce merge ca s-ar putea sa ai surpriza sa te trezesti ca nu mai merge farurile de obicei ies din clemele lorsi bat aiurea,eu l-am rezolvat relativ repede sa nu mai iasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritzye Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 salutari...ff bun topicu...!...sunt multi incepatori care au nevoie de niste sfaturi de la cei mai experimentati putin ! am o intrebare...bateria are putere invarte...dar nu vrea sa porneasca...cam ce ar putea fi...aa si cand nu e turata se cam opreste !care ma ajuta cu o idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AnDreas01 Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 Trebuie schimbata bateria...vezi ca iti arata acolo pe bord ce putere are bateria...la mn arata 12V si deodata scade pe la 8...si nu porneste.pt ca ii trebuie 12 constant ca sa porneasca.schimba bataria ca numai e buna...Salutari! bateria mea e din 2002 =)))) asa ca ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Iulie 8, 2007 Autor Share Postat Iulie 8, 2007 salutari...ff bun topicu...!...sunt multi incepatori care au nevoie de niste sfaturi de la cei mai experimentati putin ! am o intrebare...bateria are putere invarte...dar nu vrea sa porneasca...cam ce ar putea fi...aa si cand nu e turata se cam opreste !care ma ajuta cu o idee? Hmmm poate nu invarte destul cat sa porneasca din cauza bateriei,sau poate ai segmentii dusi.Chestia ca in turatie mica se cam opreste este ori din baterie (ca nu cupleaza releul decat dupa 4000 am impresia) ori carburator dereglat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 stie cineva care poa sa fie problema la un aprilia af1 de ce moare motoru cand se incalzeste...e posibil sa fie de la bujie ? maine o sa o desfacem sa curatam carb...a si ce bujie imi recomanzi seby_mf ca stiu ca (virgula) cu a ta ai avut problema asta...ai avut parca ptr 4 timpi nu ? si asa sa calat motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad_54 Postat Iulie 10, 2007 Share Postat Iulie 10, 2007 cum se poate repara stopu pe spate ? pe pozitie sta...numai cand pun frana pe spate nu se vede ,,,la cea pe fata se vede ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Iulie 10, 2007 Share Postat Iulie 10, 2007 (editat) tre sa umbli la levieru de frana spate...acolo e buba mi sa int si mie dar nu l-am facut eu si nush exact de poa sa aiba Editat Iulie 10, 2007 de Yo_InKognito Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Iulie 10, 2007 Autor Share Postat Iulie 10, 2007 (editat) tre sa umbli la levieru de frana spate...acolo e buba mi sa int si mie dar nu l-am facut eu si nush exact de poa sa aiba LOL eu credeam ca nici nu are stop la frana pe spate pana sa vad acu cateva zile ca are contact si la pedala nici la mine nu merge,da oricum n folosesc numai spatele niciodata,si vezi ca la frana fata se cam desurubaza si e posibil sa iti faca figuri de genul sa nu se aprinda sau sa ramana aprins stopul pe frana Atunci cu bujia am avut noroc si nu a fost calaj dar nici prea departe,bujiile care ii trebuie daca e nelimitata sunt BR10EG de la NGK,eu am fost foart multumit de ele,sunt vreo 250 de mii si am schimbat-o acu vreo 4000km si merge la fel de bine ca la inceput,cand o sa fie cazul o sa ii bag iridum sa vad diferenta Ce vreau sa intreb e....la power-valve ca sa il scoti trebuie sa ai evacuarea scoasa de pe cilindru?ca am incercat cu evacuarea pusa si a iesit cam 1 cm dupa ce am batut putin si nu am vrut sa fortez ca sa nu fac vreo prostie. Editat Iulie 10, 2007 de seby_mf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AnDreas01 Postat Iulie 10, 2007 Share Postat Iulie 10, 2007 Dintre o bujie NGK normala si una iridium power e diferenta doar de fite ca amandoua fac acelasi lucru si fiecare are aceeasi durata de functionalitate aia iridium power nu tine mai mult...Salutari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ge0rge Postat Iulie 10, 2007 Share Postat Iulie 10, 2007 @seby_mf: nu trebe neaparat.. numai ca iese mai greu ai grija sa nu o rupi .. ca un prieten o reusit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Iulie 10, 2007 Autor Share Postat Iulie 10, 2007 @seby_mf: nu trebe neaparat.. numai ca iese mai greu ai grija sa nu o rupi .. ca un prieten o reusit pai asta e nasol ca nu prea ai de ce apuca,si in nici un caz nu o sa trag de sufa aia ca se rupe dracu si ma zgarii pe ochi,deci pana la urma daca scot evacuarea e mai usor? Cat despre bujii iridium nu stiu ce sa zic,mie un prieten mi-a spus ca la super-tenerica lui i-a scazut si din consum(foarte putin ce-i drept) si au si o viata mai lunga,poate l;a 2 timpi nu e asa mare diferenta,io stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.