dementu Postat Mai 10, 2007 Share Postat Mai 10, 2007 Azi am fost sa-mi pornesc mobra(FZR 1000) dupa o luna in care nu am folosit-o si surpriza.... nu a pornit ne_nau.gif . Am constatat ca bateria care este noua era descarcata, cand am pus-o pe redresor avea 5A in loc de 12A. Abia se aprindea beculetul verde in bord. O alta chestie care m-a surprins a fost faptul ca, daca puneam contactul din cheie, indiferent ca intrerupatorul de curent era pe off sau on beculetul verde era aprins. Poate cineva sa-mi spuna ce s-a intamplat? huh.gif Toata luna in care nu am folosit-o motoreta a stat in garaj, asa ca se exclude posibilitatea unei "maini criminale". Astept parerile voastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Mai 10, 2007 Share Postat Mai 10, 2007 Incarca bateria bine si du motorul la doctor daca nu te bizui singur si verifica in primul rand daca alternatorul da curent. Daca da atunci verifica releul de incarcare .... s.a.m.d. Problemele electrice trebuie abordate pas cu pas pana dai de buba. Nu m-as mira sa fie un fir desprins sau contact oxidat. Nu stiu ce tip de baterie ai dar daca nu e capsulata ar trebui sa verifici si nivelul electrolitului. Bafta la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 11, 2007 Share Postat Mai 11, 2007 din ce spui tu e posibil sa ai contactul stricat sau ceva bulibasit acolo, adica moto e still on-power chiar daca ai luat contactul... cred ca intr-o luna de zile acel beculewt verde ti-a consumat bateria. zic si eu...normal cand ai lasat-o ultima oara avea vreun beculet aprins? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Mai 11, 2007 Share Postat Mai 11, 2007 du motorul la doctor nu incerca sa te bagi in instalatie un scurt poate face mult rau toate bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 11, 2007 Share Postat Mai 11, 2007 stai putin, cheia pe on si contactul pe off? atunci e normal, daca pui cheia pe on ar trebui sa ai totul, sa poti sa aprinzi luminile, etc. butonul ala din dreapta care e rosu in majoritatea cazurilor ia doar curentul de la aprindere! daca e cheia pe off ai un scurt undeva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dementu Postat Mai 11, 2007 Autor Share Postat Mai 11, 2007 stai putin, cheia pe on si contactul pe off? atunci e normal, daca pui cheia pe on ar trebui sa ai totul, sa poti sa aprinzi luminile, etc. butonul ala din dreapta care e rosu in majoritatea cazurilor ia doar curentul de la aprindere! daca e cheia pe off ai un scurt undeva... Deci sa ne intelegem... Cheie pe off numic spectaculos, adica e ca si cum nu as avea cheia in contact. Cheie pe on beculet verde aprins(binenteles dc e pe liber), indiferent daca butonul rosu de pe manierul din dreapta e pe on sau off. Asta am inteles ca e normal adica butonul rosu are rol de intrerupere din functie a butonului de start. Dar acu intreb eu de ce s-a descarcat bateriea care e noua si care a stat nonstop pe moto si au mai fost cazuri cand mobra sa stea nepornita 2-3 saptamani si apoi sa porneasca la sfert din prima cu aceeasi baterie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Mai 11, 2007 Share Postat Mai 11, 2007 E normal ca o baterie care a stat o luna sa nu mai fie in stare sa porneasca motoru. Incarc-o pe redresor si normal ar trebui sa porneasca. Eventual verifica si incarcarea dupa ce pornesti motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.