Marcos Postat Mai 17, 2007 Autor Share Postat Mai 17, 2007 (editat) Pai probabil pistonul a ajuns asa de la benzina de calitate din Tunis ... Cel putin de la o benzinarie din Matmata dupa ce am pus dadea numai rateuri ... So, pistonul merge curatat cu o perie de sarma , sau ? PS : De azi noapte sunt fericitul posesor al unei chiulase complete (valve+axe cu came etc) de pe ebay Am si platit-o ... Astept sa vina acum ... M-a costat oricum mai putin decat sa cumpar supape+ghiduri noi PPS : Ducule, mobra chiar fusese spalata inainte de tura aia ... Ba chiar ii pusesem si ulei nou+filtru cu 2 zile inainte de momentu fatidic ... Editat Mai 17, 2007 de Marcos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Mai 20, 2007 Share Postat Mai 20, 2007 cand ai luat tranta aia motorul s-a turat tare in gol?adica ceva peste 7500-8000 de ture?daca da atunci asta e cauza.de la o anumita turatie in sus arcurile de supapa nu mai reusesc sa inchida supapele cum trebuie ceea ce inseamna ca pistonul poate sa loveasca in ele,de unde si problema ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Mai 20, 2007 Share Postat Mai 20, 2007 sa vezi povestioara, cu un ktm lc4 care a crapat alaltaieri, si azi, dupa ceva munca nebuneasca si draci, l-am desfacut bucati cu un amic....la fel gandeam si noi....dar, cand dam afara cilindrul, ce sa vezi?pilitura si muuulta....segmentul de ungere spart....ok...asta se rezolva...dar, de unde pilitura?si pune-te nene sa desfaci motoru complet, ca doar asa se face treaba buna, indiferent ca e ktm sau mobra sau yamaha, si constatam ca ambielaju ala e praf...si iote o problema pot fi cazuri si cazuri...daca tu nu dai afara macar pistonu ala sa vezi macar segmentii pe cilindru nu poti stii multe, mai ales ca pistonul pare ok la forma dar ceva calaminat....ai bagat ulei in 2t? bafta, si, poate deschidem si noi topic cu ktm-u ca am facut poze...nu de alta da arata marfa ktm desfacut pe masa in sublsolul unui bl, si in fata blocului....si eu care credeam ca numai la comuniste e povestea asta bafta PS:problema noastra exacta era lipsa de ungere adegvata(desi motorul primise ulei bun si cat trebuie nu fusese schimbate filtrele) ,crapase bucsa de la biela...aia inferioara, si...cauzele....de la lasat in drum, spart segment pana la desfacut pt ca nu mai pornea deloc la un moment dat... am zis asta aici, pt ca asa cum ai crez si tu am crez si noi la inceput si asteptam cu nerabdare sa vedem chiuloasa, supapele, pistonu si cilindrul...culmea...erau ok astea, si norocul nostru ca cilindru e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 cand ai luat tranta aia motorul s-a turat tare in gol?adica ceva peste 7500-8000 de ture?daca da atunci asta e cauza.de la o anumita turatie in sus arcurile de supapa nu mai reusesc sa inchida supapele cum trebuie ceea ce inseamna ca pistonul poate sa loveasca in ele,de unde si problema ta. RADAUTIU TRAIASCA!!!!!!!!!!URA!!!!!!!!!URA!!!!!!!!!!!! Mai stii poate suntem neamuri Slavescu o chema pe maicamea de fata. Unchimiu Slavescu Mihai varamea Xenia?? Any bells?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.