easybiker Postat Aprilie 23, 2006 Share Postat Aprilie 23, 2006 Am gasit tutorialul asta pe net si mi se pare de super interes pentru cei din grupul chopperistilor.Foarte in detaliu si cu poze.Cum sa iti invelesti galeriile in banda protectoare.Eu ma gandeam ca iei banda,o infasori pe teava,o strangi la capete cu coliere si gata.Nu e chiar asa usor.Bagati ochiul la link-ul de mai jos.Mai este un link la producatorul de banda,cea pe care o folosesc baietii din tutorial.Orice informatie de interes pe aceasta tema va rog sa o postati aici. http://www.bikernet.com/garage/PageViewer.asp?PageID=750 http://www.thermotec.com/products/full/11001/11001.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Aprilie 26, 2006 Share Postat Aprilie 26, 2006 faina treaba.....ar fi interesant de incercat.... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Aprilie 26, 2006 Share Postat Aprilie 26, 2006 Chiar obligatoriu, esapamentul meu se-nroseste. Daca isi cumpara cineva, vreau si eu 1 metru (contra cost). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Aprilie 26, 2006 Share Postat Aprilie 26, 2006 Insulating pipe my asssss! ai pus post-ul asta pentru poza de la final cu fata pe moto! Nu mai nega, m-am prins! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Aprilie 26, 2006 Share Postat Aprilie 26, 2006 presupun ca opreste caldura ..sa nu te frigi daca te atingi de tevile de evacuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Aprilie 26, 2006 Autor Share Postat Aprilie 26, 2006 Acolo in postul de mai sus este link la site-ul producatorului,unde se explica exact ce proprietati are banda.Din cate am citit eu ar ajuta pana si la cresterea numarului cailor putere. Pentru Avent. Uita-te in tutorial.Tipii aia spun ca trebuie destul de multa banda pentru asta.Nu cred ca ti-ar ajunge un metru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRY Postat Aprilie 26, 2006 Share Postat Aprilie 26, 2006 (editat) presupun ca opreste caldura ..sa nu te frigi daca te atingi de tevile de evacuare Da, cam asa. Pe site zic aia ca: Wrapping headers maintains hotter exhaust gases that exit the system faster through decreased density. Increased exhaust scavenging is produced, along with lower intake temperatures. Exhaust Insulating Wrap withstands continuous heat up to 2000°F, and contains no asbestos. "Opreste racirea gazelor in sistemul de evacuare, ceea ce inlesneste iesirea lor pentru ca, fiind mai calde, au o densitate mai mica. Se produce deci o evacuare mai buna - motorul castiga putere si totodata se obtine o temepratura mai mica a gazelor la admisie" "Exhaust Insulating Wrap" suporta temperaturi de pana la 2000°F (1100°C), si nu contine asbest." Chiar daca ei zi ca "banda aplicata corect" disipeaza in mod controlat caldura - eu cred ca temperatura in evacuari - care de obicei sunt cromate - va creste MULT, iar daca vrei vreodata sa dai "carpele" jos vor fi albastre. Inafara ca nu te arzi la evacuari, eu nu vad nici un avantaj real. Si mai arata si ca dreq. Poate pe un Rat-bike ar arata mult mai bine. Editat Aprilie 26, 2006 de SRY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Aprilie 26, 2006 Autor Share Postat Aprilie 26, 2006 Da, cam asa. Pe site zic aia ca: "Opreste racirea gazelor in sistemul de evacuare, ceea ce inlesneste iesirea lor pentru ca, fiind mai calde, au o densitate mai mica. Se produce deci o evacuare mai buna - motorul castiga putere si totodata se obtine o temepratura mai mica a gazelor la admisie" "Exhaust Insulating Wrap" suporta temperaturi de pana la 2000°F (1100°C), si nu contine asbest." Chiar daca ei zi ca "banda aplicata corect" disipeaza in mod controlat caldura - eu cred ca temperatura in evacuari - care de obicei sunt cromate - va creste MULT, iar daca vrei vreodata sa dai "carpele" jos vor fi albastre. Inafara ca nu te arzi la evacuari, eu nu vad nici un avantaj real. Si mai arata si ca dreq. Poate pe un Rat-bike ar arata mult mai bine. Pai eu cred ca daca nu ar exista un avantaj real aceste sisteme nu ar fi folosite de echipele de curse auto si moto.Am vazut chiar barci de viteza cu evacuarile invelite.Si banuiesc ca pe barca nu erau puse de aspect si nici la camioanele de curse nu au acest rol.Deci avantaje exista.Problema este daca vrei sa le folosesti sau nu.Este clar ca noi nu cautam la un chopper performanta produse de aceste benzi de invelire ci mai de graba aspectul placut dat motocicletei.Iar la partea cu aratatul ca dracu depinde ce iti doresti de la o motocicleta.Mie mi se pare ca nu arata ca dracu` de loc.Si daca ai fi fan al vehicolelor costumizate in stilul Old school ai intelege despre ce vorbesc.Cat despre partea cu Rat bike mi se pare cam aiurea sa asociezi aceasta banda neaparat cu aspectul mizer si uzat al unei motociclete.Mie mi se pare ca dau un aspect super sportiv in stil retro.Acum fiecare cu parerea lui nu-i asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRY Postat Aprilie 26, 2006 Share Postat Aprilie 26, 2006 (editat) Super raspuns Vazand problema din punctul tau de vedere, are sens. Imi mentin totusi parerea ca: 1. Pe strada va fi insesizabila diferenta de putere, lucru cu care ai fost si tu intr-o oarecare masura de-acord 2. Daca imbraci cromul se albastreste. 3. Virago-ul lui Avent nu ar arata prea bine "invelit". *maaplecsitragdegaz* Editat Aprilie 26, 2006 de SRY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Aprilie 26, 2006 Autor Share Postat Aprilie 26, 2006 (editat) Super raspuns Vazand problema din punctul tau de vedere, are sens. Imi mentin totusi parerea ca: 1. Pe strada va fi insesizabila diferenta de putere, lucru cu care ai fost si tu intr-o oarecare masura de-acord 2. Virago-ul lui Avent nu ar arata prea bine "invelit". *maaplecsitragdegaz* Nu te contrazic nici lapunctul 1 nici la punctul 2.Ai dreptate cu invelitul tevilor cromate.Nu are nici un sens.Chiar in tutorial tipi care invelesc tevile invelesc tevi de metal neacoperit cu nici un fel de strat.Este bineveita aceasta metoda in momentul in care iti faci galerii artizanale din teava curata. :ok:La punctul trei nu ma pot pronunta pentru ca nu stiu cum arata motorul lui Avent. Editat Aprilie 26, 2006 de easybiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRY Postat Aprilie 26, 2006 Share Postat Aprilie 26, 2006 In tutorial da, insa am gasit si alte site-uri care prezinta niste "piese" cromate, cel putin asa par. Iar Avent a postat poze cu motorul lui aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Aprilie 26, 2006 Autor Share Postat Aprilie 26, 2006 Probabil au ales galeriile alea cromate pentru ca dau mai bine in poza.Sau poate vor sa expice prin fotografie ca merge sa pui banda si pe teava cromata,conform site-ului lor.Mie asta maro din pozele postate de tine imi place super tare cum da pe teava. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex123 Postat Aprilie 26, 2006 Share Postat Aprilie 26, 2006 (editat) Mie-mi place mult aspectul evacuarilor invelite dar dupa cum stim depinde de gusturi.. Daca ma uit la semnatura lui sry ii inteleg opiniile. bafta Editat Aprilie 26, 2006 de alex123 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Aprilie 26, 2006 Share Postat Aprilie 26, 2006 nu stiu daca creste sau nu caii la motor, dar daca esti fan old school cu siguranta merita. mie unul imi plac , chiar daca te arzi sau nu, ai puitere sau nu, ideea ca sunt acolo ca si artizanat pe un motor retro sau old school, mai dau o nota in plus motorului acele cirpe" wramp" , pe mine unul ma incinta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Aprilie 27, 2006 Share Postat Aprilie 27, 2006 mai, din cate stiu io cromul se albastreste oricum, am avut ocazia sa vad un chopper cu drags-uri invelite, tzevile nu aveau mai mult de 40-50 cm, dar dupa 2 ore de forjalit puteai sa pui mana pe tzevi si le simtzeai calde dar nu te ardeai (o sa ii fac o poza sa vedetzi despre ce vorbesc) oricum io o se invelesc pe ale mele si o sa va spun daca este vreo diferentza p.s. ar cam trebui sa ai ceva soi de finisaj pe tzevi ca altfel pe ploaie ruginesc (ale mele is cromate dar nu pt mult timp, buhahhahaha) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Aprilie 27, 2006 Share Postat Aprilie 27, 2006 Pentru Avent. Uita-te in tutorial.Tipii aia spun ca trebuie destul de multa banda pentru asta.Nu cred ca ti-ar ajunge un metru. Mi-ajunge un metru, l-as pune doar pe cot, unde-i fierbinte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Aprilie 27, 2006 Autor Share Postat Aprilie 27, 2006 Putin off topic...Din cate stiu eu tobele se albastresc deoarece timing-ul motorului este mai avansat decat normal si motorul merge mai "fierbinte"( running hot ) sau deoarece cromul este de o calitate mai proasta.Sau daca ai dai in gura ca un dement... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex123 Postat Aprilie 27, 2006 Share Postat Aprilie 27, 2006 uitati una frumoasa foc cu carpe;nu? va pup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Aprilie 27, 2006 Autor Share Postat Aprilie 27, 2006 uitati una frumoasa foc cu carpe;nu? Exact ce spuneam si eu...beton de faina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Aprilie 28, 2006 Share Postat Aprilie 28, 2006 (editat) Putin off topic...Din cate stiu eu tobele se albastresc deoarece timing-ul motorului este mai avansat decat normal si motorul merge mai "fierbinte"( running hot ) sau deoarece cromul este de o calitate mai proasta.Sau daca ai dai in gura ca un dement... timingul la motoarele moderne (din ziua de azi) este variabil, aia inseamna ca cu cat este turatzia mai mare cu atat mai devreme (fatza de PMS punct maxim superior) ii data scinteia de catre bujii, zici tu ceva cu running hot si ai dreptate, daca ii temperatura prea mare in cilindru se albastresc tzevile cromate, DAR cand ai un motor care merge prea ''cald'' aia inseamna ca raportul de aer la benzina este prea mare (running lean) ceea ce ii foarte rau pt motor, chit ca tzie tzi se pare ca mere motocicleta de frast capata, nu-i sanatos. oricum majoritatea eshapamantelor ori au peretzi dubli ori au ''heat shields '' pt a nu se albastri hai noroc Editat Aprilie 28, 2006 de kata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiug Postat Aprilie 29, 2006 Share Postat Aprilie 29, 2006 Imi puteti spune de unde as putea cumpara un asemenea produs in Romania (ma intereseaza in mod deosebit) ? Nu stiu si nu am posibilitatea sa comand din strainatate asemenea produse Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Mai 7, 2006 Share Postat Mai 7, 2006 (editat) azi mi-am invelit si io tzevile. asta ii banda ce am folosit-o 25-75 (25% fibra de sticla si 75% azbest) primul lucru pe care l-am facut: am shmirgluit cromul sa prinda vopseaua mai tarziu pe tzeava, si am degresat tzeava, intre timp banda se inmuia in apa am inceput sa le infashor de la coada inspre cilindrii ca sa pot sa pun un singur colier in loc de 2, atenzie la spatziul intre ture si la cat de strans le facetzi (nu folositzi prea multa presiune ca nu ii centura de sigurantza) nu am avut un colier de inox la atelier si am pus o bucata de sarma pt a tzine totul impreuna (provizoriu), prima ii gata si a doua tzeava.... si o proba... dupa care trebuie lasata toata smecheria la soare sa se usuce p.s. nu stiu de ce mi-a postat a 3-a poza de 2 ori?.... ma rog ultima poza ii aia cu smirgluitul Editat Mai 7, 2006 de kata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Mai 10, 2006 Autor Share Postat Mai 10, 2006 (editat) Excelent.Ai bagat un tutorial mai fain decat ala postat de mine.Ce banda ai folosit?(Ce producator).Banuiesc ca la voi in state e foarte accesibil sa iti cumperi asa ceva...Ma refer la faptul ca ai un custom shop la fiecare coltz( exagerez ).Oricum mult mai accesibil decat in Romanica. Editat Mai 10, 2006 de easybiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Mai 15, 2006 Share Postat Mai 15, 2006 (editat) Excelent.Ai bagat un tutorial mai fain decat ala postat de mine.Ce banda ai folosit?(Ce producator).Banuiesc ca la voi in state e foarte accesibil sa iti cumperi asa ceva...Ma refer la faptul ca ai un custom shop la fiecare coltz( exagerez ).Oricum mult mai accesibil decat in Romanica. multzam, incerc sa ajut si io cat pot, banda ii de la moose performance (uitate la prima poza), ii accesibil sa cumperi dar nu ieftin, un rol ii cam 70$, am cuparat-o de pe net hai noroc Editat Mai 15, 2006 de kata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Mai 18, 2006 Share Postat Mai 18, 2006 Cati metri sunt intr-o rola? Ti-a mai ramas ceva din banda acea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.