Sari la conținut

Marauder VZ250-800


sorinavram
 Share

Postări Recomandate

Vreau sa ma upgradez la ceva mai mare si am vazut la Alfa Motors un marauder de 800 din 1998. Am uitat sa ma uit la kilometraj, dar ma voi uita maine. Azi motorul era desfacut si baietii mestereau ceva pe la carburator, dar maine pot face si o proba. Cer 3800 euro, TVA inclus. Vreau sa va cer sfatul in urmatorrele chestiuni:

 

1. Pareri pro sau contra despre acest model. Pe un site american scrie ca isi pierde puterea la turatii mari, dar are cuplu bun la turatii mici. Eu am constatat ca are raza de bracare cam mare (furca inclinata la 35 de grade). Astea doua chestiuni nu m-ar deranja foarte tare. Mai are si alte bube sau calitati?

 

2. O comparatie cu modele oarecum similare: Honda Shadow si Yamaha Dragstar.

 

Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 499
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

cate ceva stiu....am un prieten care tocmai l-a vandut sa-si ia intruder 1500.

mi-e nu-mi place ca design....dar e un middle-cruiser interesant,furca upsidedown,consum mic,intretinere usoara.

la bujii se umbla greu,trebuie dat jos parca rezervorul....

yamaha nu are categoria 800cc iar honda la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cate ceva stiu....am un prieten care tocmai l-a vandut sa-si ia intruder 1500.

mi-e nu-mi place ca design....dar e un middle-cruiser interesant,furca upsidedown,consum mic,intretinere usoara.

la bujii se umbla greu,trebuie dat jos parca rezervorul....

yamaha nu are categoria 800cc iar honda la fel.

 

Ma poti pune in legatura cu prietenul? Daca accepta, SMS cu nr. lui la 0744.823.088 sau mail la videograma@gmail.com. TKS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut un Marauder VZ800 din '99, model european. Consuma nesimtzit de putzin, fuge 190 (testat personal) fara parbriz, dar deja esti paralel cu chopperul la viteza aia. Sunetul tobelor stock este destul de reushit, sa fii atent cand pleci de pe loc mai turat ca fuge de fund. Frane excelente. Look superb. Ai grija la praf, are foarte mare suprafatza cromata, o sa stergi la ea ca toti dracii. Pune-i sissy bar si parbriz. Succese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cate ceva stiu....am un prieten care tocmai l-a vandut sa-si ia intruder 1500.

mi-e nu-mi place ca design....dar e un middle-cruiser interesant,furca upsidedown,consum mic,intretinere usoara.

la bujii se umbla greu,trebuie dat jos parca rezervorul....

yamaha nu are categoria 800cc iar honda la fel.

 

Nu are upsidedown daca e atat de veche, furca aia e doar la M800. Cat despre Marauder-ul de care zice omu'... e ok, daca e vb de un upgrade si nu de un motor ptr o viatza. Intr-adevar are multe chestii facute fara cap, dar e o japoneza de low budget so...:peace:

Depinde de la ce pleci si inspre ce vrei sa te indrepti... in cazul in care vrei s-o tii un an doi ai grija ca-si pierde repede din valoare fata de Honda (care intr-adevar nu are aceasta capacitate).

Spor si numa' bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are upsidedown daca e atat de veche, furca aia e doar la M800. Cat despre Marauder-ul de care zice omu'... e ok, daca e vb de un upgrade si nu de un motor ptr o viatza. Intr-adevar are multe chestii facute fara cap, dar e o japoneza de low budget so...:peace:

Depinde de la ce pleci si inspre ce vrei sa te indrepti... in cazul in care vrei s-o tii un an doi ai grija ca-si pierde repede din valoare fata de Honda (care intr-adevar nu are aceasta capacitate).

Spor si numa' bune

 

Mersi de explicatii, dar ai putea fi mai explicit la "chestiile facute fara cap"? Furca este intr-adevar upside down, dar care-i smecheria? De ce e mai buna invers?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de explicatii, dar ai putea fi mai explicit la "chestiile facute fara cap"? Furca este intr-adevar upside down, dar care-i smecheria? De ce e mai buna invers?

 

interesant cu upsidown din '98... smecheria la orice ansamblu de amortizare este ca partea mobila a suspensiei sa fie cat mai usoara, in felul acesta se misca mai usor si reactioneaza ma rapid... deci este mai 'sensibila' la orice denivelare revenind inapoi repede pastrand contactul cu suprafata de rulare mai bine. tijele furcii, la o furca 'inversata' sunt mai subtiri decat jambele unei furci normale si deci mai usoare... tot din aceeasi cauza s-au inventat jante de carbon, placute de frana ceramice, etc...

cat despre lucrurile fara cap... avand in vedere ca nu e un motor de performanta, ele se reflecta doar intr-o ergonomie scazuta sau un acces mai dificil in anumite zone (vezi schimbatul bujiilor amintit mai sus, etc)

avand in vedere ca upgrade-ul tau este de la 250 la 800... :peace: cred ca o sa te cam indragostesti de noua achizitie.

spor si muuulti km fara probleme

Editat de ApacheChief
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

interesant cu upsidown din '98... smecheria la orice ansamblu de amortizare este ca partea mobila a suspensiei sa fie cat mai usoara, in felul acesta se misca mai usor si reactioneaza ma rapid... deci este mai 'sensibila' la orice denivelare revenind inapoi repede pastrand contactul cu suprafata de rulare mai bine. tijele furcii, la o furca 'inversata' sunt mai subtiri decat jambele unei furci normale si deci mai usoare... tot din aceeasi cauza s-au inventat jante de carbon, placute de frana ceramice, etc...

cat despre lucrurile fara cap... avand in vedere ca nu e un motor de performanta, ele se reflecta doar intr-o ergonomie scazuta sau un acces mai dificil in anumite zone (vezi schimbatul bujiilor amintit mai sus, etc)

avand in vedere ca upgrade-ul tau este de la 250 la 800... :peace: cred ca o sa te cam indragostesti de noua achizitie.

spor si muuulti km fara probleme

 

Multumesc, astept si ale opinii. Am inpresia, sau sunt cam rare in Romania marauderele de 800?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai copii, cand spuneti ca un motor nu-i f bun, vorbiti doar dpdv functional,estetic,comfort,economic.

nu mai spuneti ca nu-i bun ca umblii greu la bujii, carburatoare, bla, bla.nu umblii zilnic la bujii, la carburatoare

nici atat.si la vn 750 ai acces greu la bujii.iti trebuie o cheie polizata pe ext ca sa intre.sau ca sa umblii la baterie, trebuie sa dai saua jos, care este prinsa in suruburi..si totusi e un motor frumos,bun,....si chiar daca umblii la bujii, ce mare lucru sa desfaci 3-4 suruburi?

si la masinile noi totul este ingramadit. la unele, ca sa schimbi un bec,trebuie sa dai farul jos.dar e o masina

buna.vedeti voi, noi romanii ne-am obisnuit sa surubarim si cand nu trebuie si fara prea multe cunostinte in cauza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...