sorinavram Postat Decembrie 6, 2006 Share Postat Decembrie 6, 2006 Vreau sa ma upgradez la ceva mai mare si am vazut la Alfa Motors un marauder de 800 din 1998. Am uitat sa ma uit la kilometraj, dar ma voi uita maine. Azi motorul era desfacut si baietii mestereau ceva pe la carburator, dar maine pot face si o proba. Cer 3800 euro, TVA inclus. Vreau sa va cer sfatul in urmatorrele chestiuni: 1. Pareri pro sau contra despre acest model. Pe un site american scrie ca isi pierde puterea la turatii mari, dar are cuplu bun la turatii mici. Eu am constatat ca are raza de bracare cam mare (furca inclinata la 35 de grade). Astea doua chestiuni nu m-ar deranja foarte tare. Mai are si alte bube sau calitati? 2. O comparatie cu modele oarecum similare: Honda Shadow si Yamaha Dragstar. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Decembrie 6, 2006 Share Postat Decembrie 6, 2006 s-a mai discutat aici:/index.php?showtopic=59334 B. later edit: scuze,am confundat eu marauderu cu intruderu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Decembrie 6, 2006 Autor Share Postat Decembrie 6, 2006 s-a mai discutat aici:/index.php?showtopic=59334 B. later edit: scuze,am confundat eu marauderu cu intruderu. Dar despre marauderul de 800 stii ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Decembrie 6, 2006 Share Postat Decembrie 6, 2006 cate ceva stiu....am un prieten care tocmai l-a vandut sa-si ia intruder 1500. mi-e nu-mi place ca design....dar e un middle-cruiser interesant,furca upsidedown,consum mic,intretinere usoara. la bujii se umbla greu,trebuie dat jos parca rezervorul.... yamaha nu are categoria 800cc iar honda la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Decembrie 6, 2006 Autor Share Postat Decembrie 6, 2006 cate ceva stiu....am un prieten care tocmai l-a vandut sa-si ia intruder 1500. mi-e nu-mi place ca design....dar e un middle-cruiser interesant,furca upsidedown,consum mic,intretinere usoara. la bujii se umbla greu,trebuie dat jos parca rezervorul.... yamaha nu are categoria 800cc iar honda la fel. Ma poti pune in legatura cu prietenul? Daca accepta, SMS cu nr. lui la 0744.823.088 sau mail la videograma@gmail.com. TKS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Decembrie 6, 2006 Share Postat Decembrie 6, 2006 eu am avut un Marauder VZ800 din '99, model european. Consuma nesimtzit de putzin, fuge 190 (testat personal) fara parbriz, dar deja esti paralel cu chopperul la viteza aia. Sunetul tobelor stock este destul de reushit, sa fii atent cand pleci de pe loc mai turat ca fuge de fund. Frane excelente. Look superb. Ai grija la praf, are foarte mare suprafatza cromata, o sa stergi la ea ca toti dracii. Pune-i sissy bar si parbriz. Succese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Decembrie 6, 2006 Share Postat Decembrie 6, 2006 mircea 0726/301753....suna-l de maine incolo....spune-i ca ai nr de la Cristi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Decembrie 6, 2006 Autor Share Postat Decembrie 6, 2006 mircea 0726/301753....suna-l de maine incolo....spune-i ca ai nr de la Cristi. Danke! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ApacheChief Postat Decembrie 7, 2006 Share Postat Decembrie 7, 2006 cate ceva stiu....am un prieten care tocmai l-a vandut sa-si ia intruder 1500. mi-e nu-mi place ca design....dar e un middle-cruiser interesant,furca upsidedown,consum mic,intretinere usoara. la bujii se umbla greu,trebuie dat jos parca rezervorul.... yamaha nu are categoria 800cc iar honda la fel. Nu are upsidedown daca e atat de veche, furca aia e doar la M800. Cat despre Marauder-ul de care zice omu'... e ok, daca e vb de un upgrade si nu de un motor ptr o viatza. Intr-adevar are multe chestii facute fara cap, dar e o japoneza de low budget so... Depinde de la ce pleci si inspre ce vrei sa te indrepti... in cazul in care vrei s-o tii un an doi ai grija ca-si pierde repede din valoare fata de Honda (care intr-adevar nu are aceasta capacitate). Spor si numa' bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Decembrie 7, 2006 Autor Share Postat Decembrie 7, 2006 Nu are upsidedown daca e atat de veche, furca aia e doar la M800. Cat despre Marauder-ul de care zice omu'... e ok, daca e vb de un upgrade si nu de un motor ptr o viatza. Intr-adevar are multe chestii facute fara cap, dar e o japoneza de low budget so... Depinde de la ce pleci si inspre ce vrei sa te indrepti... in cazul in care vrei s-o tii un an doi ai grija ca-si pierde repede din valoare fata de Honda (care intr-adevar nu are aceasta capacitate). Spor si numa' bune Mersi de explicatii, dar ai putea fi mai explicit la "chestiile facute fara cap"? Furca este intr-adevar upside down, dar care-i smecheria? De ce e mai buna invers? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ApacheChief Postat Decembrie 7, 2006 Share Postat Decembrie 7, 2006 (editat) Mersi de explicatii, dar ai putea fi mai explicit la "chestiile facute fara cap"? Furca este intr-adevar upside down, dar care-i smecheria? De ce e mai buna invers? interesant cu upsidown din '98... smecheria la orice ansamblu de amortizare este ca partea mobila a suspensiei sa fie cat mai usoara, in felul acesta se misca mai usor si reactioneaza ma rapid... deci este mai 'sensibila' la orice denivelare revenind inapoi repede pastrand contactul cu suprafata de rulare mai bine. tijele furcii, la o furca 'inversata' sunt mai subtiri decat jambele unei furci normale si deci mai usoare... tot din aceeasi cauza s-au inventat jante de carbon, placute de frana ceramice, etc... cat despre lucrurile fara cap... avand in vedere ca nu e un motor de performanta, ele se reflecta doar intr-o ergonomie scazuta sau un acces mai dificil in anumite zone (vezi schimbatul bujiilor amintit mai sus, etc) avand in vedere ca upgrade-ul tau este de la 250 la 800... cred ca o sa te cam indragostesti de noua achizitie. spor si muuulti km fara probleme Editat Decembrie 7, 2006 de ApacheChief Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Decembrie 7, 2006 Autor Share Postat Decembrie 7, 2006 interesant cu upsidown din '98... smecheria la orice ansamblu de amortizare este ca partea mobila a suspensiei sa fie cat mai usoara, in felul acesta se misca mai usor si reactioneaza ma rapid... deci este mai 'sensibila' la orice denivelare revenind inapoi repede pastrand contactul cu suprafata de rulare mai bine. tijele furcii, la o furca 'inversata' sunt mai subtiri decat jambele unei furci normale si deci mai usoare... tot din aceeasi cauza s-au inventat jante de carbon, placute de frana ceramice, etc... cat despre lucrurile fara cap... avand in vedere ca nu e un motor de performanta, ele se reflecta doar intr-o ergonomie scazuta sau un acces mai dificil in anumite zone (vezi schimbatul bujiilor amintit mai sus, etc) avand in vedere ca upgrade-ul tau este de la 250 la 800... cred ca o sa te cam indragostesti de noua achizitie. spor si muuulti km fara probleme Multumesc, astept si ale opinii. Am inpresia, sau sunt cam rare in Romania marauderele de 800? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Decembrie 7, 2006 Share Postat Decembrie 7, 2006 nu sunt rare, sunt cateva zeci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Decembrie 7, 2006 Share Postat Decembrie 7, 2006 nu sunt rare, sunt cateva zeci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Decembrie 7, 2006 Autor Share Postat Decembrie 7, 2006 @ barna: Impresionanta viteza de reactie! Poti afla si cate Trabanturi mai sunt acum in tara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Decembrie 7, 2006 Share Postat Decembrie 7, 2006 @ barna: Impresionanta viteza de reactie! Poti afla si cate Trabanturi mai sunt acum in tara? Chiar vrei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Decembrie 7, 2006 Autor Share Postat Decembrie 7, 2006 Chiar vrei ? Chiar poti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Decembrie 7, 2006 Share Postat Decembrie 7, 2006 Hai sa ramanem la motoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Decembrie 7, 2006 Autor Share Postat Decembrie 7, 2006 Hai sa ramanem la motoare. Bine! Mobra S 50. Cate mai sunt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Decembrie 7, 2006 Share Postat Decembrie 7, 2006 (editat) Bine! Mobra S 50. Cate mai sunt? Ah mobra 50S atatea au numere noi Editat Decembrie 7, 2006 de Barna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Decembrie 7, 2006 Autor Share Postat Decembrie 7, 2006 Ah mobra 50S atatea au numere noi M-ai convins! Dar tot imi ramai dator cu Trabanturile! Acum insa, sa ne intoarcem la Marauderul de 800. Mai zice cineva ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Decembrie 7, 2006 Share Postat Decembrie 7, 2006 Ia-l, e pret bun... Fa-i o compresie eventual in prealabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Decembrie 8, 2006 Share Postat Decembrie 8, 2006 AWD zice ceva ! Depinde de ce a fost desfacut carburatorul.Poate au reglat ceva sau au curatat,dar cine stie ,ar trebui sal intrebi,poate iti zic adevarul,poate ca te mintesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Decembrie 8, 2006 Share Postat Decembrie 8, 2006 mai copii, cand spuneti ca un motor nu-i f bun, vorbiti doar dpdv functional,estetic,comfort,economic. nu mai spuneti ca nu-i bun ca umblii greu la bujii, carburatoare, bla, bla.nu umblii zilnic la bujii, la carburatoare nici atat.si la vn 750 ai acces greu la bujii.iti trebuie o cheie polizata pe ext ca sa intre.sau ca sa umblii la baterie, trebuie sa dai saua jos, care este prinsa in suruburi..si totusi e un motor frumos,bun,....si chiar daca umblii la bujii, ce mare lucru sa desfaci 3-4 suruburi? si la masinile noi totul este ingramadit. la unele, ca sa schimbi un bec,trebuie sa dai farul jos.dar e o masina buna.vedeti voi, noi romanii ne-am obisnuit sa surubarim si cand nu trebuie si fara prea multe cunostinte in cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Decembrie 13, 2006 Share Postat Decembrie 13, 2006 M-ai convins! Dar tot imi ramai dator cu Trabanturile! Acum insa, sa ne intoarcem la Marauderul de 800. Mai zice cineva ceva? Cum stai,lai luat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.