dan alex Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Va salut. De azi sunt posesor de xj 900 f din 1983. Ce stiti despre acest model, care ma puteti ajuta cu un manual de intretinere si ce particularitati are. Multumesc anticipat. danalex.1985@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Niceeeeeeeeeeeeeeee! Daca merge la fel de bine dupa cum arata, jos palaria! Un motor matur pt oameni maturi, probabil cel mai reusit 4 in linie din generatia lui!...good ol skool! Stiu povesti frumoase despre motorul asta si cei care au avut asa ceva au numai cuvinte de lauda. Ulei, filtre, carburatoare reglate si (era sa zic lant intins) drumuri lungi si frumoase. Eu zic ca mrge ulei mineral 15-50 sau 20-50, plus cel pt. grupul conic. Baieti, azi am sincronizat careburatoarel (Csabi, multumesc mult!) si vreau sa zic ca diferenta e considerabila - mers la relanti, usurinta in accelerare si estomparea cvasitotala a vibratiilor, plus aproape sigur o scadere a consumului acolo unde-mi place mie, adica sub 5%. Mentionez ca diferenta dintre cele doua perechi de carburi era de cam 0,5 bar.Va recomand cucaldura operatiunea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Va salut. De azi sunt posesor de xj 900 f din 1983. Ce stiti despre acest model, care ma puteti ajuta cu un manual de intretinere si ce particularitati are. Multumesc anticipat. danalex.1985@yahoo.com Sa-l stapanesti sanatos!!! Dupa e-mail e mai batran ca tine . IN legatura cu manualul m-am uitat in toate site-le pe care le stiu si nu gasesc numai pt xj400 si 600, chair si la 600 numai de la 84 incoace. Dar daca gasesc ceva te anunt. Pana atunci pun linkurile sa te uiti si tu poate gasesti ceva ce sa te ajute... http://www.manualedereparatie.info/contact.html http://www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.asp Asflat uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan alex Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 Sa-l stapanesti sanatos!!!Dupa e-mail e mai batran ca tine . IN legatura cu manualul m-am uitat in toate site-le pe care le stiu si nu gasesc numai pt xj400 si 600, chair si la 600 numai de la 84 incoace. Dar daca gasesc ceva te anunt. Pana atunci pun linkurile sa te uiti si tu poate gasesti ceva ce sa te ajute... http://www.manualedereparatie.info/contact.html http://www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.asp Asflat uscat! Multumesc pentru sprijin, nu am gasit inca manualul, btw, am plecat pe 46. Niceeeeeeeeeeeeeeee!Daca merge la fel de bine dupa cum arata, jos palaria! Un motor matur pt oameni maturi, probabil cel mai reusit 4 in linie din generatia lui!...good ol skool! Stiu povesti frumoase despre motorul asta si cei care au avut asa ceva au numai cuvinte de lauda. Ulei, filtre, carburatoare reglate si (era sa zic lant intins) drumuri lungi si frumoase. Eu zic ca mrge ulei mineral 15-50 sau 20-50, plus cel pt. grupul conic. Baieti, azi am sincronizat careburatoarel (Csabi, multumesc mult!) si vreau sa zic ca diferenta e considerabila - mers la relanti, usurinta in accelerare si estomparea cvasitotala a vibratiilor, plus aproape sigur o scadere a consumului acolo unde-mi place mie, adica sub 5%. Mentionez ca diferenta dintre cele doua perechi de carburi era de cam 0,5 bar.Va recomand cucaldura operatiunea! Mutumesc, este intr-adevar o motoreta grea si puternica, am adus-o de la cca 60 km si am bagat mana putin in gaz. 210 km/h, si cred ca ar mai fi putut, dar ce rost avea. Legat de ulei, sa vad ce-i bag, Valvoline, Yacco, Putoline, Motul sau Castrol 15w50 semisintetic sau 20w40 mineral. Asta s-o mai face pentru hb-urile astea(hoasca batrana)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diversionist Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 (editat) Va salut. De azi sunt posesor de xj 900 f din 1983. Ce stiti despre acest model, care ma puteti ajuta cu un manual de intretinere si ce particularitati are. Multumesc anticipat. danalex.1985@yahoo.com Schimb lantz plus diferenta cu cardan pt XJ (las ca trec io la 900) Faina tare! Sa o stapanesti sanatos! Ca ulei eu am in a mea 20w50 mineral si toarce, mai ales pe caldurile astea. Un link util: XJ900F Editat Iulie 8, 2009 de diversionist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan alex Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 Schimb lantz plus diferenta cu cardan pt XJ (las ca trec io la 900) Faina tare! Sa o stapanesti sanatos! Ca ulei eu am in a mea 20w50 mineral si toarce, mai ales pe caldurile astea. Un link util: XJ900F Ma duc sa-i bag Valvoline 20w50. Da-mi un tel.0722675842. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TalpaIute Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 Hmm avand in vedere ca mi-am achizitionat de aprox o saptamana un XJ6N nou noutz, banuiesc ca si eu ma inscriu in categoria fericitilor posesori de asa ceva Poze soon to follow, Asfalt uscat o/ /Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kraul Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 merge cineva la predal cu xj-ul?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 merge cineva la predal cu xj-ul?? Probabil eu si probabil inca un tovaras cu XJ vom fi pe acolo sambata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 Hmm avand in vedere ca mi-am achizitionat de aprox o saptamana un XJ6N nou noutz, banuiesc ca si eu ma inscriu in categoria fericitilor posesori de asa ceva Poze soon to follow, Welcomeeeeeeeeeeeee! Hai, te rugam, pune poze! Sa-l stapanesti sanatos si sa ne zici de el ce si cum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macho Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Hmm avand in vedere ca mi-am achizitionat de aprox o saptamana un XJ6N nou noutz, banuiesc ca si eu ma inscriu in categoria fericitilor posesori de asa ceva Poze soon to follow, Asfalt uscat o/ /Andrei Bine ai venit Sunt curios cat te-a costat si ce variate moto mai aveai"asta daca te mai gandisei si la altceva" deci din bucuresti care pleaca sambata la predeal si la ce ora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Hmm avand in vedere ca mi-am achizitionat de aprox o saptamana un XJ6N nou noutz, banuiesc ca si eu ma inscriu in categoria fericitilor posesori de asa ceva Poze soon to follow, Asfalt uscat o/ /Andrei ...si iete asa creste clanul XJ !!! Bine ai venit si sa-l stapanesti sanatos si fara incidete! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TalpaIute Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 (editat) @Radu: multumesc frumos @Macho: well de vreun an imi caut si tot am oscilat intre Hornet si FZ6, dar imi cam dadea cu virgula 100CP, avand in vedere ca eu aveam un GS500 de prin 94 so no comment . Pretul cu tot cu crashpaduri and so on 7200e. @dragonlord: multumesc, bine v-am gasit. Anyway, acum vreo 2-3 luni am trecut pe langa un XJ6 si da.. ne-am placut. Dupa ce m-am documentat ce stie sa faca si am reusit sa trec cu brio peste obstacolele birocratiei romanesti here I am, motorizat din nou Din pacate nu prea pot sa compar motorul decat cu ce am mers eu..(Gs500, gsxr 600 si monster de 600), dar avand in vedere ca nici unul din motoare nu erau noi.. mi-e greu sa fac o comparatie . Totusi dupa o saptamana cat am mers daily la munci si o mica iesire din buc, pot sa zic ca este foarte manevrabila, ascultatoare, si naravasa daca e nevoie. Dupa parerea mea cei 78CP sunt mai mult decat suficienti. Referitor la mersul in afara localitatii, avand in vedere ca sunt inca in rodaj si am mers cu maxim 5000 ture -> 96ish km intr-a 6a, nu pot sa zic ca m-a batut vantul intr-un mod barbar, a fost chiar enjoyable. Bun lasand gargara la o parte here are some pics, scuzati mutra proprietarului, eram plin de spume ca ploua si imi uda jucarica More will follow as soon as i get the chance to arrange a photoshoot Cheers. /Andrei. Editat Iulie 10, 2009 de TalpaIute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 @TalpaIute - sunt curios si noul XJ i-ti face masaj intre 4000-4500 rpm? Ca astia vechi scot sufletu din tine...nu sariti...stiu conteaza si filtre curate si carburi reglate...da tot vibreaza. Si ma omoara ca de la 5000 in sus vibreaza oglinda de vad cerculete de lumini in loc de 2 puncte Mi-e i-mi place mult cum arata noul S (farul ala "decepticon" nu se poate uita...daca mi-as lua una as sta langa ea asteptand sa se transforme ) )....si totusi parca si TDM-ul face i-mi face cu ochiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TalpaIute Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 First, sincer nu am mers mai mult de 5000rpm in reprize de mai mult de 2-3 secunde.. si incerc sa evit oricum chestia asta pana termin rodajul Second, nu, nu am observat nici un fel de vibratii.. dar ma rog, am sub 200km cu ea so yeah, e greu sa zic. Cat despre far intradevar si pe mine m-a atras, la fel si teava de esapament ascunsa frumos si putzin galagioasa. Doua lucruri mi-au dat cu virgula in oras. nu-mi dau seama daca e din cauza ca nu am mers eu de un an si ceva ori asa o fi normal but anyways there it goes: - in regim de lucru normal, temperatura motorului sta in jur de 100 Celsius, destul de annoying cand ti se incinge ceva intre picioare .. *asta in oras, in afara sta pe la 90* - la drum, din nou nu-mi dau seama daca sunt eu mai sensibil au ba, dar mi se pare ca este seaua un pic cam tare, pentru ca dupa vreo 20km de mers pe ea a inceput sa ma doara pretiosul "behind" ca sa zic asa Toate bune, Andrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 Doua gemene sambata la Trei Brazi... zici ca erau clone... pana si carenele si crash-barul stanga erau polizate identic Cea din fatza e a mea. Careva de pe aici cu cea fara top case? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 @TalpaIute - sunt curios si noul XJ i-ti face masaj intre 4000-4500 rpm? Ca astia vechi scot sufletu din tine...nu sariti...stiu conteaza si filtre curate si carburi reglate...da tot vibreaza. Si ma omoara ca de la 5000 in sus vibreaza oglinda de vad cerculete de lumini in loc de 2 puncte Mi-e i-mi place mult cum arata noul S (farul ala "decepticon" nu se poate uita...daca mi-as lua una as sta langa ea asteptand sa se transforme ) )....si totusi parca si TDM-ul face i-mi face cu ochiul. Nu stiu daca am mai amintit asta, dar anii anteriori [cand aveam ulei mineral] nu prea stiam ce e vibratia la 4-4500 RPM.. sau nu se simtea asa tare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan alex Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 cine are yamaha xj sa spuna cat de multumit este de aceasta, daca a avut probleme tehnice, ce consum au etc etc etc . Va salut, vand Xj 900 F din 1983, 79000 km, inmatriculata fara ITP, 900 euro, 0722675842, toate cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kraul Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 si cealalta era a mea:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 Felicitari pt. mobre, sa va traiasca gemenele! Nenea cu 900-le, poate sunt eu defect, da pt. mine xj 900 si fj 1100-1200(numa ca astea nu au cardan)sunt ceea ce inteleg eu prin MOTOCICLETE! Si ca sa mai bag un semn de exclamare, azi am ajuns la 160 la ora(cea mai viteza a mea) cu pasagera - drum perfect drept vreo cativa km. si trafic zero.Mobra era undeva la 8000 de ture si mai avea.Nu stiu de ce mi s-a parut ca-i place sa-i dau mai dau peste 140....Precizez ca nu aveam vant lateral....si semnul de exclamare:! aaa... si am mai avansat cam un cm. pe flancurile laterale ale anvelopelor Azi am implinit 10 000 km. cu mobra din iun anul trecut (cam 40 000 in total). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 Si ca sa mai bag un semn de exclamare, azi am ajuns la 160 la ora(cea mai viteza a mea) cu pasagera - drum perfect drept vreo cativa km. si trafic zero.Mobra era undeva la 8000 de ture si mai avea.Nu stiu de ce mi s-a parut ca-i place sa-i dau mai dau peste 140....Precizez ca nu aveam vant lateral....si semnul de exclamare:! Nu te cred! Merge Diversionul cu 160 la ora??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 Ale noastre merg, ca-s rosii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 Ale noastre merg, ca-s rosii! Faci progrese... eu i-am dat cu un pasager de 85 kile 180 la ora acu 2 zile si batea un vant crancen! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puzz Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 Si eu am mers max 18o-si ceva ...cu pasagera of course ... de atunci ma tot intreb cat ar merge fara pasager... Btw. ..se prezinta cineva la o vineri - duminica la Jazz fest la Garana ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirceavip Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 (editat) va rog am nevoie de ajutor am un diversion de 400 si de putin timp am o problema cand trag de ia un pic mai tare da in nas si nu mai fuge daca reduc si o iau mai usurel merge la relantiu merge perfect porneste la sfert de la ce poate fi ati avut si voi asa ceva? am fost sfatuit sa curat carburatoarele si sa le sincronizez si tot asa merge nu mai stiu ce sa-i fac pe liber se tureaza fara sa dea in nas doar in sarcina daca ai dau mai sportiv da in nas daca o iau ca pensionarii merge Editat Iulie 15, 2009 de mirceavip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.