Mr_ORL Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 (editat) Asadar, ca multa lume intreaba despre starea bujiilor, am transcris de pe un site(super bun) pozele si starea bujiilor...In general, primul lucru care se verifica la nefunctionarea motorului, asta este...bujia toata povestea o gasiti AICI sper sa fie cu folos (aici nu pot pune poze, si daca macar un admin mi-ar da acest accept, i-as fi recunoscator) Daca mai sunt completari sau documentatii, sunt binevenite(poate si un PIN sa fie gasit lejer topicul, pt ca mi se pare importanta o astfel de discutie) Editat Octombrie 30, 2007 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 Asadar, ca multa lume intreaba despre starea bujiilor, am transcris de pe un site(super bun) pozele si starea bujiilor...In general, primul lucru care se verifica la nefunctionarea motorului, asta este...bujia toata povestea o gasiti AICI sper sa fie cu folos (aici nu pot pune poze, si daca macar un admin mi-ar da acest accept, i-as fi recunoscator) Daca mai sunt completari sau documentatii, sunt binevenite(poate si un PIN sa fie gasit lejer topicul, pt ca mi se pare importanta o astfel de discutie) E BUN!! SA NE TRAIESTI! DE APAREA UN PIC MAI REPEDE POATE FACEAM APRINDEREA ELECTROINICA DE FELUL ASTA LA NIPRA! sanatosi sa fim si fierul sa traga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DUKE Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 DAr despre cele Iridium ce ziceti? Eu mi-am pus pe K2 meu iridium, dar nu mi se pare a fii o diferenta mare in sens pozitiv sa zic, chiar dimpotriva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arte Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 (editat) Foarte buna ideea, super pozele, bravo man. Si acum asa cum am promis cateva intrebari 1. Daca e un motor cu mai multi cilindri, verificatul scanteii se face cu restul fiselor scose? (adica daca pornesc ceilalti cilindri e fun bai?) 2. Merita trecerea la Iridium/sistemul ala cu 4 electrozi in cazul unui motor neperformant (ca al meu - 4t 1cil 125cc)? 3. Autoaprinderea si detonatiile is bubuiturile alea care mai apar la unii total random in mers/accelerat? Poate va ajuta descifrarea codurilor bujiilor NGK. De ex eu am DR8EA (e mai spre rece). http://www.ngksparkplugs.com/techinfo/spar...rtnumberkey.pdf Editat Octombrie 31, 2007 de arte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Octombrie 31, 2007 Autor Share Postat Octombrie 31, 2007 (editat) Foarte buna ideea, super pozele, bravo man. Si acum asa cum am promis cateva intrebari 1. Daca e un motor cu mai multi cilindri, verificatul scanteii se face cu restul fiselor scose? (adica daca pornesc ceilalti cilindri e fun bai?) 2. Merita trecerea la Iridium/sistemul ala cu 4 electrozi in cazul unui motor neperformant (ca al meu - 4t 1cil 125cc)? 3. Autoaprinderea si detonatiile is bubuiturile alea care mai apar la unii total random in mers/accelerat? Poate va ajuta descifrarea codurilor bujiilor NGK. De ex eu am DR8EA (e mai spre rece). http://www.ngksparkplugs.com/techinfo/spar...rtnumberkey.pdf 1. scoate si tu toate bujiile, fa masa cu ele, si da la demaror/pedala apoi vezi daca ai orga de lumini 2. nu stiu sistemul cu 4 electrozi, da din cate cunosc, bujiile pe iridium au scanteie mult mai buna(deci ardere mai smechereana-cred ca la o comunista daca pui asa ceva scapi de returul de pe teava calculata ), durata de viata mai indelungata, si, consumul...reduce consumul poate cineva cunoaste iridiumul mai bine si poate da detalii...eu ce stiu, am zis, in rest, nu ma bag fara sa cunosc Editat Octombrie 31, 2007 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arte Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 1. scoate si tu toate bujiile, fa masa cu ele, si da la demaror/pedala apoi vezi daca ai orga de lumini 2. nu stiu sistemul cu 4 electrozi, da din cate cunosc, bujiile pe iridium au scanteie mult mai buna(deci ardere mai smechereana-cred ca la o comunista daca pui asa ceva scapi de returul de pe teava calculata ), durata de viata mai indelungata, si, consumul...reduce consumul poate cineva cunoaste iridiumul mai bine si poate da detalii...eu ce stiu, am zis, in rest, nu ma bag fara sa cunosc Ms . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexRap Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 As vrea sa aflu mai multe deali despre iridium . is o investitie avantajoasa ? merita din punct de vedere al performantelor ? au si parti negative ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 As vrea sa aflu mai multe deali despre iridium . is o investitie avantajoasa ? merita din punct de vedere al performantelor ? au si parti negative ? Da, au... 1. Costa mult mai mult 2. E foarte posibil/probabil sa nu observi nici o diferenta, nici la putere si nici la consum. 3. Daca e carburatia un pic dereglata face numai figuri, se imbacseste usor de funingine si "rateaza" scantei. PS observatiile de mai sus sunt din practica , nu din reclame sau articole scrise de nu-stiu-cine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 Ce am observat eu dupa ce am pus bujii cu iridiu a fost un relantiu mai stabil si o putere mai mare in ture f joase, adica nu se balbaia la turatii la care cu bujiile normale se balbaia dar asta se observa la un regim subturat gen 55kmh cu a 6-a, regim care oricum nu e recomandat. Carburatia cred ca-i reglata bine deoarece cand am schimbat bujiile vechi aveau culoarea perfecta. Despre consum nu pot spune nimic deoarece nu l-am facut atunci cand am avut bujii normale. Tot din practica am observat de ex la un motor cu carburatia dereglata ( afuma bujiile), bujiile cu electrod de platina m-au tinut mai mult decat cele normale, dar diferenta de pret nu justifica cumpararea celor cu platina care erau cam de 3 ori mai scumpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 mai cumparati voi mult parnai ngk iridium si la fel de nasol o sa faca la micile dereglari ale motorului. incercati denso cu toata increderea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 Am inteles ca la carburatie nu prea se justifica iridiumul.Am pus pe fireblade si aveam toba la iesire alb-gri,ardere completa,dar in ture mici sau la ralanti aveam fluctuatii ale turometrului.A pornit motorul la prima cheie intotdeauna-la sfert as putea zice.Am inteles ca Denso ar fii mai bune si mai scumpe.La mine au rezistat 15000cele Standard NGK si le-am schimbat cu iridiumuri care sii ele la 15000km se comporta bine si imi e rusine de mine cateodata cand stiu ce faceam cu motorul ala.Bujiile mai trebuiesc si arse ...din cand in cand...in mers bineinteles,iar inainte de a opri motorul acasa va trebuie o varianta ca in palma ca sa le ardeti bine ca sa aiba viata lunga!La injectie le vedeti sensul?Am kn,evacuare fortata race,centralina,kn ulei,ulei de top.Cred ca exact nicte bujii bune imi mai trebuie.Partea care nu imi place este ca am evacuarea neagra de fum pe cand la carburatie era gri.Spune multe,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arte Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 E vre-unul din cazurile alea cu poze care ar insemna "NO-NO" la cumpararea unei mototciclete? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.