mas oyama Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 dupa un an poate si mai bine de cind efictiv m-am apucat la chopparit,de unu singur, pina acolo a mai stat vrrrrrrrrre-o 6 luni pe tusa, am inceput prin a schimba carburatia apoi ,furca, frina pe disc adptata la roata de nipru,reisere, vre-o 3 ghidoane, 2-3 rinduri de sei, 3 rinduri de sisy bar,comenzi avansate la care am renuntat din motive estetice si de siguranta, deci intr-un cuvint m-am "jucat" de-a choparitul. mai e un pic de lucru la el, ...zic eu, si ne caram....s-a mai modificat multe da is satul sa le enumar, numa sa ma gindesc si mi se face rau, oricum l-am adus pe cit am putu eu, la lina dorita. se va mai reveni....! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 Bravo! Cum ai prins discul de frana pe butuc? Unde-i etierul ca nu-l vad. Cum faci cu scaunul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Mai 18, 2007 Autor Share Postat Mai 18, 2007 scaunul spate e acum in executie se vede mai jos, etrierul vine si el pus, azi cu chiu cu vai am reusit sa pun discul dar nu singur, ca singur m-am chinuit sa-l pun ieri si m-am culcat la 00:30 defapt am plecat de acolo la ora aceea si tot nu am reusit. da am reusit azi si tare fericit am fost ca am reusit sa-l centrez. va veni o "haina"din piele tare faina, zic eu!, pe ghidon, cu ceva gravuri, sa maschez cablurile,e rolul hainei, am incerct sa le trag prin teava da nu am reusit din cauza unghiurilor, ghidon care e proiec si executie proprie, al treilea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 Arata bine felicitari pt munca depusa:) hmmm cred ca iar mai trebuii o vopsea mai atragatoare pe el... in rest arata okkkk!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Mai 18, 2007 Autor Share Postat Mai 18, 2007 cam asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Mai 19, 2007 Share Postat Mai 19, 2007 tare de tot1 imi place in specal ghidonul in unghiuri ascutite. mult bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Mai 20, 2007 Autor Share Postat Mai 20, 2007 ma bucur ca place la lume! Kata mi-am dat toata straduinta sa iasa asa, am tinut cont in mod special la creerea lui sa nu fie mai larg decit motocicleta in sine, avind in vedere ca boxerele sunt mai "subtirele"nu am vrut sa o largesc si mai tare, totusi acolo unde e posibil sa ma pot strecura si prin trafic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iunie 10, 2007 Autor Share Postat Iunie 10, 2007 (editat) as mai avea de pus ceasul Km-traj,pe aceasta cale va astept cu sugesti ,in ce zona ar fi bine sa-l pun ? sisy barul, si krash bar, fortat de clima tari noastre voi fi nevoit in cele din urma sa pun si aripa fata. Kata, ghidonul e un pic mai larg ca cel din pozole atasate ulterior , l-am modificat deoarece nu era deloc manevrabil, aveam o pozitie tare ciudata si inconfortabila. Editat Iunie 10, 2007 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Iunie 10, 2007 Share Postat Iunie 10, 2007 Foarte tare! Ce bine da frana Old School cu etrier cu un singur pistonas si disc fara gauri. Oyama,arata super! Un chopper autentic. Fat bob rules! O mica sugestie daca imi pemiti: Vad ca are prinderile de aripa pe bratele furcii inca. Fa-ti o aripa subtirica care sa poate fi data jos cu usurinta sa o poti pune pe furca in ziele cu ploaie fara sa te chinui. Mie la Sportster aripa de fata mi se pare total nefolositoare dovada ca ma stropesc de sus pana jos de fiecare data cand merg pe ploaie deci oricum nu cred ca ti-ar folosi prea mult. Din punctul meu de vedere este perfect asa cum este,plus ca roata fara aripa pe fata ii da o line aparte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Iunie 11, 2007 Share Postat Iunie 11, 2007 super. Ia legatura cu Boti, poate mai are un loc liber in C.H.O.P. Magazine. p.s. Daca cineva dintre voi are o motocicleta custom, (si stiu ca multi au), si vrea ca bicileta sa fie prezentata in C.H.O.P. Magazine, rugam sa ia legatura cu noi. Contact pe site-ul www.chopmagazine.eu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iunie 11, 2007 Autor Share Postat Iunie 11, 2007 Ar fi ceva! pentru mine ar insemna mult! totusi...rog pe cei ce aprecieaza stilul old school bobber sa-si dea cu parerea, daca se merita ori nu sa intre in revista. Tind sa cred ca sunt o persoana modesta, de aceea rog cunoscatori sa-si dea cu parerea. Multumesc pentru aprecieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Iunie 11, 2007 Share Postat Iunie 11, 2007 Ai o groaza de elemente custom pe ea incepand de la coada cu suportul pt. nr. pana in fata. Boti zicea ca urmatorul nr. CHOP Magazine va fi si mai mult old school. Nu mai sta pe ganduri trimite-i pozele si decide el daca le pune sau nu, vezi ca urmatorul nr. trebe sa intre la tipar (daca n-a intrat deja). Cand a fost concursul de choperbuilder din ungaria, el mi-a rezolvat si mie un loc, si nici intrarea n-a trebuit sa platesc. E super de treaba. E genul de om pt. care-ti bagi mana in foc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Iunie 11, 2007 Share Postat Iunie 11, 2007 Cand a fost concursul de choperbuilder din ungaria, el mi-a rezolvat si mie un loc, si nici intrarea n-a trebuit sa platesc. E super de treaba. E genul de om pt. care-ti bagi mana in foc. De acord cu Avent. Un tip pentru miscarea chopper trup si suflet! Oyama, eu cred ca ar fi incantat sa scrie un review la bobberul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Iunie 11, 2007 Share Postat Iunie 11, 2007 Mersi baieti, dar mi se pare evident sa facem lucrurile astia pentru ceilalti, nimic extraordinar. Asta (adica eu) asa o sa moara. Oyama, ti-am trimis pm. Easy, si tie. Keep in touch! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iunie 11, 2007 Autor Share Postat Iunie 11, 2007 (editat) Avent , easybiker va multumesc de incurajari.I-am raspuns la panonia chopper, daca el decide va aparea prin toamna in nr.3 nu mai e timp pentru nr.2. Choppers for life! Editat Iunie 11, 2007 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Octombrie 14, 2007 Autor Share Postat Octombrie 14, 2007 mai bag citeva poze cu ce reusi sa mai fac la trotineta bobber. stop modificat bec cu doua filamente unul pentru pozitie si unul pentru frina,filtre de aer sport,aprindere electronica(aia nu se vede da se simte) espamentul care e acum , si cel mai mportant roata spate modificata(nu de mine)din 19 in 17" cu guma noua de 120-17-90 pentru mine e ceea mai mare realizare, sta mult mai bine pe viraje, e total diferita ce mai....,spatele a mai coborit putin schimba toata estetica motocicletei aripa fata -voi face si ei un suport ca nu mai merge fara,am prins intr-o dimineta o ploaie marunta si am facut dus suedez cu "noroi" si imbracat arcurile!!!!! era si springerul montat, da no daca nui nui! vor fi si reisere noi "dog bone" cred ca am undeva in arhiva poze cu ele. cam atit, astept comentari, sugesti, "reclamati", urari ce vreti voi numa ziceti ceva! vreme buna! --- Mesaj completat în 14 Oct 2007 22:45 -------------ceva in genul astora vor fi resere-le Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Octombrie 14, 2007 Share Postat Octombrie 14, 2007 UAUOO! Fain fain fain fain! Bravos, iese lucru tare frumos! intrebare: da' de ce albastru? Fa-o neagra si o sa arate totally bad-ass and old school. Si parca as mai decupa un pic lateralele aripii spate.. damn,super! Later edit: N-am rezistat sa o photoshopez sa arate cum ti-am sugerat mai sus. Neagra, lucioasa, carcasa farului de asemenea negru-lucios, capacele cilindriilor de asemenea cu negru, si ca o tusa discreta, amortizorul spate sa fie negru, doar arcul sa se distinga cromat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Octombrie 15, 2007 Share Postat Octombrie 15, 2007 (editat) UAUOO! N-am rezistat sa o photoshopez sa arate cum ti-am sugerat mai sus. Neagra, lucioasa, carcasa farului de asemenea negru-lucios, capacele cilindriilor de asemenea cu negru, si ca o tusa discreta, amortizorul spate sa fie negru, doar arcul sa se distinga cromat. * wow! ce bine arata in forma asta! (culoare albastra chiar nu merge..., sorry!) Bravo! Oyama, e mult efort in fierul asta, se vede, ..daca il termini, sigur va fi de colectie Aplica modificarile sugerate si ai sa fii old-school for sure Editat Octombrie 15, 2007 de cria_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Octombrie 15, 2007 Share Postat Octombrie 15, 2007 Daca te gandesti sa schimbi culoarea, eu am compresor si pistol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Octombrie 15, 2007 Autor Share Postat Octombrie 15, 2007 negru am vrut eu sa fie de la bun inceput, da asta era culoarea lui in carte si nu am mai avut timp si nici chef s-o schimb, da credeti-ma ca o voi schimba cit pot de repede. am vorbit cu cei de la RAR si e o chestie de 10 min tre doar sa ma prezint la ei sa achit o taxa de 6 lei si se trece in registru, talonul ramine asa cum e! va fi negru ca taciunea fiti sigur si cu ceva desen old school , voi incerca sa vad ce iese ca si aia tot eu o voi face. Avent fi pe faza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Octombrie 15, 2007 Autor Share Postat Octombrie 15, 2007 cria.p nu-ti cere scuze, daca eu am zis sa va dati cu paprerea atunci asa sa fie. cum zicea Mr watt are dreptate, capacele la chiuloasa insa nu ced ca le voi vopsi, restul total de acord cu el! --- Mesaj completat în 15 Oct 2007 19:22 ------------- Foarte elegant lucrat. Singurele obiectii: - stopul spate fura din linia frumoasa a aparatorii spate - semnalizarile le-as fi pus in alt fel Tobe de CZ sport! Si eu am avut tot d-astea pe Nipru, si sunau intr-un mare fel. semnalizarile!! as fi pus altele, toate la rindul lor. se pare ca ce nu mia convenit mie iese la iveala si din ochi altora! va ascult cu palcere! stopul spate as putea sai fac o carcasa ca si cum ar iesi din aripa ceva de genu, banuiesc ca si tu la asta te-ai gindit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Octombrie 15, 2007 Share Postat Octombrie 15, 2007 (editat) de laudat au laudat-o toti si nu mai am ce sa iti spun n sensul asta decat felicitari. Dar daca vrei critici si comentarii:P, ..eu unu' as da jos aparatorile alea din cauciuc de la furca fata.Parca "fura" tot farmecul furcii.Parerea mea. m-as bucra mult sa rasfoiesc o revista de profil si sa dau peste bobberuasul tau PS: Si asculta-l pe nenea Watt: Fa-o neagra Mult succes! Editat Octombrie 15, 2007 de burlaco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 15, 2007 Share Postat Octombrie 15, 2007 Frumos chopperul dar urat Niprul, scuze, poate nu e locul meu sa-mi dau cu parerea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Octombrie 16, 2007 Share Postat Octombrie 16, 2007 Choppin' aint easy but it's neccesary Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Octombrie 16, 2007 Autor Share Postat Octombrie 16, 2007 (editat) de laudat au laudat-o toti si nu mai am ce sa iti spun n sensul asta decat felicitari. Dar daca vrei critici si comentarii:P, ..eu unu' as da jos aparatorile alea din cauciuc de la furca fata.Parca "fura" tot farmecul furcii.Parerea mea. m-as bucra mult sa rasfoiesc o revista de profil si sa dau peste bobberuasul tau PS: Si asculta-l pe nenea Watt: Fa-o neagra Mult succes! cauciucurile alea sunt necesare, de ce? luai o teapa frumusica,e zburt cromul si de aia, asta e, celui care mia dat-o o pe piept <small>--- Mesaj completat în 16 Oct 2007 18:06 -------------</small><br/> La ce linie faina are aparatoarea spate, as incerca un stop la numarul lateral. Da, ceva de genul adica mai lipit de aparatoare, spre exemplu un stop de-ala de Simson nichelat. <small>--- Mesaj completat în 15 Oct 2007 23:46 -------------</small><br/> Ma! AWD he!! ar fi o trraba da imi fac de lucru cu domni de la police, cind am fost la ceva expo la Unguri au avut acolo de vinzare unul in forma de iron cros foarte tita stie si Avent ca el a vrut sa-si ia, era parca 1 bulion, nu e scump. da zicea vinzatorul ca la ei nici macar nu sunt omologate, adica nu iti iei verificarea cu asa ceva, nr daca il pun pe verticala e si mai batator la ochi, plus ca cel de acum are lumina pe el si merge cind e pusa pozitia, si vezi tu e si de siguranta, stopul fiind in lateral pe intuneric la drum poate duce in eroare conducatorul din spatele meu la o depasire si ma poate acrosa, asa fiind doua lumin si pe nr si stopul e mai sigur. alta idee! Editat Octombrie 16, 2007 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.