Sari la conținut

Moto Craciunitele Te Invita La Bal!


Postări Recomandate

salut.am si eu o intrebare..este petrecere privata? Unde este situat barul ?? Pozele spun totul...distractie super !! :crack:

Petrecerea a fost deja :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor, fiind primul meu post pe forum, cred ca ar trebui intai sa ma prezint, sunt florin, sunt incepator, calaresc un gs500....si cam atat :crack:

 

A fost super petrecerea, multumesc Silviei pt. invitatie:)

 

 

 

--- Mesaj completat în 08 Dec 2007 16:14 -------------
poze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@noro, zi merci ca ai ajuns acasa la tine, ne gandeam sa te lasam garantie in caz ca nu ne mai ajungeau banii de bautura :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@noro, zi merci ca ai ajuns acasa la tine, ne gandeam sa te lasam garantie in caz ca nu ne mai ajungeau banii de bautura :crack:

 

Saracul era tare bulversat in seara asta ca nu stia cine l`a adus acasa ... ps .. vrem detalii despre ce s`a petrecut. Din cate am inteles s`a trezit in poponeata goala si cu protectie pe falus.

Deci care a fost craciunita care la perversat ? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dezule, vrei sa-l sperii mai rau decat e deja? :crack: Din pacate la Noro s-a rupt filmul spre dimineata, Mici si cu Adi l-au plantat in fata usii de acasa, dupa ce a tras o repriza mica de somn pe canapea. :lol:

 

Stai asa, era-n poponeata goala??? :crack:

Editat de Ralucone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dezule, vrei sa-l sperii mai rau decat e deja? :crack: Din pacate la Noro s-a rupt filmul spre dimineata, Mici si cu Adi l-au plantat in fata usii de acasa, dupa ce a tras o repriza mica de somn pe canapea. :D

 

Stai asa, era-n poponeata goala??? :crack: