Sari la conținut

DR600-TT600-KLR600- XR600-LC4 ce sa aleg?


Postări Recomandate

De mai bine de 10 ani mi-au intrat pe mana: Mobra, Voshod125, Jawa350, Kawasaki ZZR1100.

Am 1.73 m, 75 kg.

Vreau sa ma dau p-o roata, vreau sa cad fara sa stric-omor motoru', vreau sa trag de motor fara sa se incinga (racire cu lichid cred ca e mai bine), vreau sa pot pune piciorul jos la derapaje, ca nu-s prea inalt, vreau sa aiba si demaror, ca nu mai sunt tanar, vreau sa fie fiabil, ca nu am timp decat de plimbari, nu si de surubareala, vreau sa aiba putere (minim 40CP zic eu), pentru ca ZZR-ul m-a facut pretentios, vreau sa nu sara de 3000 euro, cel mult 4000, exeptional, vreau sa merg cu gasca (cu voi, daca ma primiti) pe munte, sa ma dau pe pista de la Ciolpani, sau la munte, sa inot prin noroaie, sa sar, sa derapez, sa ma impotmolesc, sa ma chinui, sa cad, sa ma ridic, sa pornesc, stiti voi (enduristii) mai bine ca mine...

 

Cedez numai la pret, nu si la calitate. As vinde ZZR-ul ca sa-mi iau un KTM LC4 nou (e sfatul unui prieten) dar nu pot sa ma despart de cel mai bun prieten al meu, asa ca studiez piata second hand.

 

VREAU PARERI SINCERE SI OBIECTIVE.

 

In maxim o luna o sa cumpar ceva, asa ca imi sunt de folos sfaturile, oricare ar fi ele.

 

Poate ati citit topicul cu Yamaha TT deschis de alone_frank, in care m-am ambalat un pic, desi nu mi-e genul:

/index.php?...opic=16874&st=0

http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=5496&st=0

 

si urmarea acestuia, care trebuie sa dea de gandit (nu l-a vandut inca):

/index.php?showtopic=20671

http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=7481

 

Am cochetat cu ideea unui motor nou, dar e prea scump. Incerc sa gasesc second hand. HELP!

 

CUMPAR ENDURO INMATRICULAT (INMATRICULABIL). Ce sa fie el: KTM, SUZUKI, YAMAHA, HONDA, etc.?

 

Multumesc tuturor celor care vor posta aici!!!

Editat de moto+
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 53
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

un BMW 650F GS

 

+ foarte comod (sa generoasa pt pilot si pasager)

+ 50cp

+ demaror

+ radiator cu ventilator

post-7-1118781075_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai esti cam pretentios. La ce vrei tu sa faci sa cazi fara sa... sa te bagi prin noroi etc etc etc nu cred ca te-ai orientat bine la categoria de moto si la cilindree.

Iti trebe ceva wr 400 , exc 450,drz 400,xr/xl 400 ceva din astea nu cu 600 de cc ca alea-s grele si nu-s asa puternice la greutatea care o au.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DCSAN20, cu cat sunt mai grele? E asa de importanta diferenta de 10-20 kile? Nu cumva cele de cilindree mai mica sunt mai fortate si mai putin fiabile? Oricum, vreau sa-mi spui la ce te gandesti, chiar din clasa de 400cmc. Ce-mi recomanzi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-ti un Dominator :blbl: :o Deh, fac reclama ca am si-mi place si nu-l dau nici mort :o

E bun pt oras si pt afara. Depinde ce vrei de la motor. Daca vrei mai mult enduro decat stradal atunci ideea e sa te orientezi spre altceva. Dar daca vrei sa combini stradal cu enduro ocazional atunci :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ce sa-ti zic Xt -ul meu e un compromis intre enduro Touring si Hard.

Daca are gume de cros sau ma rog de teren dificil se descurca suficient de bine.

Este totusi prea grea si pentru mine care am 89 de KG asta poate si din cauza de Cagiva care are doar 80 de Gk iar in teren hard zburda fara probleme se catara peste tot. Crede-ma ca si 10 KG diferenta conteaza la un traseu de hard de aproximativ o ora. Ce sa-ti mai spun pana nu te dai nu poti sa apreciezi exact ce doresti sa faci cu moto si pe unde sa te dai.

Adevarul ca la un traseu hard unde ai prapastia pe o parte si tre sa mergi pe niste potecute sa te fersti de arbori cazuti sa treci peste sau pe sub ei sa pierzi aderanta cand mai ai un m de panta ca sa ajungi pe creasta si o iei la vale inapoi ,cand cade moto pe tine si nu mai poti sa-l ridici ,cand iese fum din picior de la teava incinsa etc etc, nivelul adrenalinei e mai ridicat ca la un traseu mai cuminte de piatra sau macadam mai lat care te iarta daca gresesti.

Deci concluzia este sa te dai si pe urma alegi tu singur,sa stii ca nu e nici o rusine sa ceri sfaturi si sa recunosti ca esti la inceput nimeni nu sa nascut invatat pe motor si expert in coclauri. Inca acum exista aces la informatie ceea ce pe vremea mea de pionierat in ale moto nu era si a trebuit sa ma autodidactuiesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DCSAN20: Omule, vreau parerea ta. Cred ca s-a-nteles din ce-am spus ca sunt incepator in ale eduro-ului, si nu mi-e rusine absolut deloc. Tu spune parereea ta, pentru ca stiu ca eu voi alege dupa ce ma dau cu un model sau cu altul, dar vreau parerea ta. Ce ai alege tu, si de ce. Asta vreau. Dup-aia o sa aleg singur, daca o sa reusesc sa aleg sfatul vostru cel mai bun. Bagati informatii! INPUT!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi tu majoritatea celor pasionati de moto au cate doua moto ca si in cazul tau si mai sunt multi pe forum care au cate doua.

Mie nu-mi place viteza poate si din deformatie profesionala de prea multe accidente ce am vazut chiar si live in fata mea .

Dintotdeauna am zis ca meseriasi sunt aia care stiu in afara de dat gaz (ca asta stie oricine) sa execute o franare de urgenta sa mearga nu numnai pe drum drept sau in linie dreapta ajutat de CP-ii motorului iar pe curbe se pierde,viteza nu e buna deloc , cel care merge si cu 5 la ora pe o margine de stanca trece si ajunge intreg ala e meserias si mai este o calitate poate cea mai importanta SA-SI CUNOASCA LIMITELE.

 

Pai ce sa-ti spun sfatul meu este urmatorul sa incepi cu un motor in 4T gen DR 350 cu trasee mai usoare iar cand o sa treci la un motor mai usor dar poate mai puternic traseele de hard ti se vor parea floare la ureche.

Sau poti incepe cu un motor usor in 2T de 125 care nu cred ca va fi foarte scump si totusi poti sa-ti faci o idee despre cum e in traseu hard unde nu-ti trebe viteza ci maiestrie si kg putine sa poti sa-l tii si sa nu tragi de le pana la epuizare, in fond te dai ca sa te distrezi si pe urma sa faci miscare.

Adevarul este ca motoarele in 4T sunt mai fiabile dar mai grele trag mai bine din ture joase si sunt mai economicoase ca cele de 2 T care sunt mai brutale dar mai usoare si se duc mai repede ca si fiabilitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din punctul meu de vedere, cel mai bine se potriveste descrierii tale honda xl 400, urmata de drz400, insa nu trebuie sa ti inchipui ca nu vei avea nimic de facut la motocicleta.o intretinere de bun simt e absolut obligatorie.oricum, ca moto de tavaleala si eu as recomanda dr350, variantele de peste 30 cai.gija ca te mai costa si echipamentul destul de mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu crred ca intai trebuie sa te hotarasti ce vrei astfel:

 

1. vrei mai mult enduro decit touring ?

2. vrei sa ajungi la munte pe ea sau cu remorca?

3. vrei sa faci hard sau soft enduro (enduro raiduri)?

 

Eu am un LC4 Adventure care dupa parerea mea se caracterizeaza astfel: 70% soft enduro si 30% touring (are rezervor de 30l), ajungi la munte pe ea fara probleme (120-130Km/h), pe munte nu muncesti foarte mult pentru ca are 153 Kg.

Am 15500 km cu ea si este ok.

 

Du ce am citit parerile celor dinainte am vazut ca ti-au recomandat mai mult hard enduro.

 

Bafta si alege doar odata.

Nu sunt de acord cu ideea de a cumpara moto mic si apoi moto mai mare. Pierzi bani. :wave:

Editat de ketemeu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 Vreau sa fac numai enduro, nu si touring

2. La munte ajung pe ea in 90% din cazuri.

3. As vrea hard-enduro, dar nu se potriveste cu faptul ca o sa ma duc la munte cu ea, nu pe platforma. Oricum, vreau sa fie cat mai spre hard, chiar daca merg mai incet pe asfalt.

 

Ma intereseaza puterea motorului, chiar daca e mai greu si mai putin manevrabil.

Si eu gandesc la fel: nu o sa iau unul mai mic la inceput, ca sa ma plictisesc dupa cateva luni de el: o sa aleg unul puternic de la inceput.

Editat de moto+
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 Vreau sa fac numai enduro, nu si touring

2. La munte ajung pe ea in 90% din cazuri.

3. As vrea hard-enduro, dar nu se potriveste cu faptul ca o sa ma duc la munte cu ea, nu pe platforma. Oricum, vreau sa fie cat mai spre hard, chiar daca merg mai incet pe asfalt.

 

Ma intereseaza puterea motorului, chiar daca e mai greu si mai putin manevrabil.

Si eu gandesc la fel: nu o sa iau unul mai mic la inceput, ca sa ma plictisesc dupa cateva luni de el: o sa aleg unul puternic de la inceput.

Deci dupa cum am mai spus Astea-s Moto pe care eu le recomand WR ca a lui SOSO are Gk putine si e puternic mai puternic ca cele de 600 de cc , XL de 400 iar merge la Hard e usor si puternic ,DRZ-ul e un pic mai greu dar merge,Am vazut ca la KTM nu a recomandat decat Ktemeu pe LC 4 al lui insa eu zic ca-i prea greu de la KTM eu recomand 450 EXC Eu am mers cu al lui Dragos e racheta fata de XT-ul meu poate si din cauza de gume sau ca eram eu prea obosit sa tin animalul fara gume adecvate pentru traseul pe unde mergea el cu 450 EXC.

Acum e greu sa faci un compromis intre mersul la Hard si mersul pe sosea ca daca ai motor de hard si-l dai pe sosea il toci repede ca nu se preteaza la mers de anduranta si acum iar ai o dilema tre sa iei ceva mai marepe la 600 de cc care echipat cu gume de hard face fata cu brio si pe sosea si in teren.

Cred ca pot divaga pe aceasta tema pagini intregi e foarte greu sa ajungi la un compromis intre sosea si hard.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci dupa cum am mai spus Astea-s Moto pe care eu le recomand WR ca a lui SOSO are Gk putine si e puternic mai puternic ca cele de 600 de cc , XL de 400 iar merge la Hard e usor si puternic ,DRZ-ul e un pic mai greu dar merge,Am vazut ca la KTM nu a recomandat decat Ktemeu pe LC 4 al lui insa eu zic ca-i prea greu de la KTM eu recomand 450 EXC Eu am mers cu al lui Dragos e racheta fata de XT-ul meu poate si din cauza de gume sau ca eram eu prea obosit sa tin animalul fara gume adecvate pentru traseul pe unde mergea el cu 450 EXC.

Acum e greu sa faci un compromis intre mersul la Hard si mersul pe sosea ca daca ai motor de hard si-l dai pe sosea il toci repede ca nu se preteaza la mers de anduranta si acum iar ai o dilema tre sa iei ceva mai marepe la 600 de cc care echipat cu gume de hard face fata cu brio si pe sosea si in teren.

Cred ca pot divaga pe aceasta tema pagini intregi e foarte greu sa ajungi la un compromis intre sosea si hard.

 

Am mers putin pe DR 350 si este prea puturos, am mers pe TTR dar nu imi place cu filtreaza suspensia si nu are raspunsul KTM-ului, DR 650 dar este prea docila si nu raspunde la acceleratie si am mai mer cu CR de 250 doi timpi dar ala nu este pentru enduro. Ca atare ramain in continuare la parerea mea ca nu exista hard enduro cu care sa ajungi la munte pe ea (aprox 200 KM), deci din acest motiv nu pot sa recomand altceva.

 

SINGURA SOLUTIE IN ACEST CAZ ESTE UN COMPROMIS. :wave:

Editat de ketemeu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi m-ati facut sa ma gandesc serios la WR400 sau 450EXC

 

Bravo man. Asta e solutia! :wave: Pe sosea te dai cu ZZR.

Gasesti una de-asta in mintile ei la approx 4,000 E. Cum zicea si Soso, mai pune 600 - 700 E pentru echipament. Obligatoriu!

 

Pana-ti iei platforma te mai lipesti de baietii care au platforme sa te ia cu ei.

Asteptam sa-ti vedem achizitia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt de acord cu ideea de a cumpara moto mic si apoi moto mai mare. Pierzi bani. :)

............. pierzi bani, timp dar in + acumulezi nervi cand o sa vezi ca in Romania

 

pt a vinde o motocicleta cere foarte mult timp si noroc chiar daca motocicleta e

 

buna si pretul este acceptabil ........ deci in concluzie nu cumpara motocicleta cu cmc si ps putini

 

daca vrei distractie pe teren si sa ai putine probleme ....

 

- racire cu lichid

- sub 135 kg

- cmc peste 550

- PS peste 50 (cai mai multi satisfactie mai multa)

- 4 timpi

- inmatriculat (poate prinzi gustul de supermoto)si la o adica nu te ia la rost vama pt chitanta vamala

- pt tineri si nelinistiti e destul doar cu kickstarter

- cat mai nou :o

 

marci sunt destule si cum a precizat Soso "insa nu trebuie sa-ti inchipui ca nu vei

 

avea nimic de facut la motocicleta"

 

:wave: ATA ETE :o

 

Bafta la cumparare

 

:blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca trebuie sa fac un compromis. Totusi m-ati facut sa ma gandesc serios la WR400 sau 450EXC. Interesante opinii!

 

:wave: KTM 380 EGS ...... he he he he ... :o

 

:o :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca trebuie sa faci ceva compromiwsuri, daca vrei sa placere mai mare cand ajungi la multe.nu ma poate convinge nimeni ca nu e diferenta f mare intre ce faci cu un exc si ce faci cu un lc4 pe munte, pt ca nu stiu cati sunt in Ro care pot merge la hard cu un lc4, si chiar daca sunt, ntot nu folosesc un lc4 la hardenduro.o varianta f buna dupa parerea mea e moto usoara, neinmatriculata+remorca(cred ca se poate gasi remorca la 400 euro).nu prea vad ce moto sa fie apta de 90% sosea si cand ajungi la munte sa te si poti da cu ea mai departe de drum forestier.

oricum, aviz amatorilor....la sfarsitul sezonului voi vinde wr ul pe care ma dau acum.

cet despre cmc putini la prima moto, eu sunt sustinator al ideii, am inceput pe o moto de 200 4t, dar din care am scos aaaaproape tot in doua sezoane.la 400 le pe care il am acum mai am mult de invatat, dar sunt puturos si vreau mai mare, ca sa compensez lenea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...