Sari la conținut

Kawasaki Er-6n Si F Revizuit Puternic Pentru 2009


paul_biker
 Share

Postări Recomandate

  • 4 months later...

Noul look al er6 n este cel putin asteptat pt. 2009 insa mari modificari nu au fost aduse nici motorului nici suspensiei .

Mai mult,mie mi se pare ca noul far este doar o copie a unui far proiectat de tunerul BARACUDA in 2006...acesta punand la dispozitie farul pt mai multe modele de StreetFighter

post-17351-1235147593_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noul look al er6 n este cel putin asteptat pt. 2009 insa mari modificari nu au fost aduse nici motorului nici suspensiei .

Mai mult,mie mi se pare ca noul far este doar o copie a unui far proiectat de tunerul BARACUDA in 2006...acesta punand la dispozitie farul pt mai multe modele de StreetFighter

 

Ti se pare tie insa e absurd ce zici tu ca japonezii de la Kawasaki au copiat un far aftermarket de la Barracuda :crack: .

Noul far de la ER-6N e doar o evolutie a vechiului far (de pe modelul aparut in 2006), avand acum o linie ceva mai agresiva, mai moderna.

 

Kawasaki_ER_6N_2009_01_1920x1200.jpg

Kawasaki_ER-6N_2008_06_1920x1200.jpg

 

Ia uita-te mai bine si da-ti seama :crack:

Kawasaki_ER_6N_2009_18_1920x1200.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ala alb e modelul nou?

 

arata bine rau. imi place ca intrumetele de bord sunt mai bine legate de far ar merge un mic parbriz peste far si instrumentatie :crack:

 

ati vazut vreuna doata cu coburi? sunt curios cum ii sta :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ala alb e modelul nou?

arata bine rau. imi place ca intrumetele de bord sunt mai bine legate de far ar merge un mic parbriz peste far si instrumentatie :crack:

ati vazut vreuna doata cu coburi? sunt curios cum ii sta :crack:

 

Da, ala alb e modelul 2009. Si mie imi place, mi se pare un facelift reusit. Au integrat mult mai bine bordul in linia farului.

 

1038021-1.jpg

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voua cum vii se pare ,ca pe mine ma izbeste rau...

 

 

Serios acum, insist! NU au nici o legatura! Uite, ti-am desenat mai jos profilurile ca sa observi mai bine. Tie ti se par asemanatoare pentru ca is ambele mai mult verticale decat orizontale. E ca si cum ai zice ca faru de KTM RC8 a copiat farul de Hayabusa (prima generatie) doar pentru ca-s ambele verticale.

post-11474-1235172775_thumb.jpg

 

Din punctul meu de vedere mai degraba s-a inspirat Barracuda de la Gixxerul de 1000 din 2004. Farul de la K4 a fost preferat de foarte multi customizatori ca si far pentru Streetfightere si e folosit si de Bimota pe modelul Delirio. Si e model 2004 iar farul Barracuda a aparut in 2008. Barracuda avea nevoie de un far fix pentru streetfightere si tind sa cred ca s-a inspirat de la K4. Exemple de streetfightere cu far de K4.

 

2003_GSXR1000_Front_400p.jpg

Bimota_Delirio_020rlaunch_r.JPG

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fac pe dracu in patru si imi iau anul asta un ER-6F K9.Arata bestial.Stie careva ceva preturi la K9?Pe site-urile importatorilor au ramas preturile pentru k8...

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fac pe dracu in patru si imi iau anul asta un ER-6F K9.Arata bestial.Stie careva ceva preturi la K9?Pe site-urile importatorilor au ramas preturile pentru k8...

 

Vezi ca indicativele astea K8, K9...is pentru Suzuki :crack:

Iar daca vrei pret bun, uite aici > http://motociclete.com.ro/motociclete-kawasaki.php 5500 Euro model 2008!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fac pe dracu in patru si imi iau anul asta un ER-6F K9.Arata bestial.Stie careva ceva preturi la K9?Pe site-urile importatorilor au ramas preturile pentru k8...

 

 

superb modelul 2009

 

si mai superb este pretul pt 2008

 

daca nu as fi avut credite aiurea mi-l luam acum in leasing

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana nu apare in "raft" modelul 2009, nu fac nicio miscare.In functie de pretul acestuia voi actiona.Oricum ER-6F va fi urmatoarea mea mobra.

 

M-ar interesa opiniile cuiva care are un ER-6F, desi din cate am inteles, sunt destul de rare exemplarele astea prin Romania.Exista vreun topic dedicat modelului?Eu am cautat, dar nu am gasit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana nu apare in "raft" modelul 2009, nu fac nicio miscare.In functie de pretul acestuia voi actiona.Oricum ER-6F va fi urmatoarea mea mobra.

 

M-ar interesa opiniile cuiva care are un ER-6F, desi din cate am inteles, sunt destul de rare exemplarele astea prin Romania.Exista vreun topic dedicat modelului?Eu am cautat, dar nu am gasit.

 

Nu pot zice decat atat....este exceptionala...atat orash(super mega manevrabila) cat si afara...are sheful meu...le-am cumparat amandoi odata numai ca eu am luat varianta neked...in rest e identica...daca te bate gandu sa iti iei cauta-ma sa o iei pe a mea la un drivetest...o sa fie suficient..crede-ma...

 

Cand am cumparat-o pe a mea...facusem innainte probe cu tot ce e pe piata neked...la conformatia mea...1,72 cu 70kg Kawa ER 6 N s-a mulat la fix...Am mai incercat HONDA...prea rea...SUZI ..prea innalta...Yamaha prea grea....Triumph prea scump..:)) Kawa Z 750...prea frumos..dar extraordinar de greu 225kg...iar in orash asta conteaza...

Editat de pepinno
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos pentru raspuns.O sa iti dau un PM pentru mai multe info personale. :)

 

Totusi cred ce e de interes general si pentru restul celor interesati: din ce an este N-ul tau si la cat l-ai luat?Primul proprietar?Daca da, de la care dealer?

 

Merci inca o data! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Model 2007 cumparat in septembrie 2007 de la reprez.Kawa belgia 7200 euro modelul cu ABS ,am avut parte si de un discount plus ca am luat-o pe firma shefului ..deci nu am platit nici TVA..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Model 2007 cumparat in septembrie 2007 de la reprez.Kawa belgia 7200 euro modelul cu ABS ,am avut parte si de un discount plus ca am luat-o pe firma shefului ..deci nu am platit nici TVA..

 

Da, la un F cu ABS ma gandesc si eu.Totusi mi pare foarte mult cat ai dat pe ea in 2007.La Dual Tors un 2008 cu ABS este 5600 euro(cu tot TVA).

 

Pana acum cat ai facut cu ea?Ceva probleme?Reviziile si service-ul unde le faci?

 

Merci. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

superb modelul 2009

 

si mai superb este pretul pt 2008

 

daca nu as fi avut credite aiurea mi-l luam acum in leasing

sal.mi-am luat anul trecut un kawa er 6f 2007 din italia,2000 km si am dat 4500 de euro pe el.sunt f multzumit.un singur lucru deranjeaza...vibreaza f tare.am inteles k la modelul din 09 i-au schimbat suportii de motor,au pus silent-block si au adaugat o garnitura intre bord si ghidon.

 

Nu pot zice decat atat....este exceptionala...atat orash(super mega manevrabila) cat si afara...are sheful meu...le-am cumparat amandoi odata numai ca eu am luat varianta neked...in rest e identica...daca te bate gandu sa iti iei cauta-ma sa o iei pe a mea la un drivetest...o sa fie suficient..crede-ma...

 

Cand am cumparat-o pe a mea...facusem innainte probe cu tot ce e pe piata neked...la conformatia mea...1,72 cu 70kg Kawa ER 6 N s-a mulat la fix...Am mai incercat HONDA...prea rea...SUZI ..prea innalta...Yamaha prea grea....Triumph prea scump..:)) Kawa Z 750...prea frumos..dar extraordinar de greu 225kg...iar in orash asta conteaza...

intradevar e f manevrabila dar kawa er 6f vibreaza f tare.are un cuplu extraordinar si raspunde prompt la comenzi.am kawa er 6f fab 07 si am vrut sa o vand dar am renuntat pt k e ok atat pt oras kt si pt touring.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca a fost cam mare pretul..cred ca dealerul l-a cam ars pe shefu inplicit pe mine..dar deh...asa erau vremurile...moto nou..dorinta mare..nu a mai contat..ce a fost a fost...acum am 13200 km..am avut si probleme..unitatea centrala de ABS la numai 3800km...si inca o data la 4400km..s-a rezolvat in garantie la united motors...alta data un senzor de pe admisie ( consuma ca nebuna 10%)si cam atat..ba mint...a mai facut figuri senzorul de la cric

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca a fost cam mare pretul..cred ca dealerul l-a cam ars pe shefu inplicit pe mine..dar deh...asa erau vremurile...moto nou..dorinta mare..nu a mai contat..ce a fost a fost...acum am 13200 km..am avut si probleme..unitatea centrala de ABS la numai 3800km...si inca o data la 4400km..s-a rezolvat in garantie la united motors...alta data un senzor de pe admisie ( consuma ca nebuna 10%)si cam atat..ba mint...a mai facut figuri senzorul de la cric

 

Acum treaba cu pretul e discutabila.Pretul respectiv a fost pentru un model 2007 cumparat in 2007.S-ar putea ca si noul 2009 sa ajunga undeva la +7000 euro...pentru modificarile constructive aduse noului model, devalorizarea euro fata de Yen si de ce nu, chiar costul "fitei" de a avea ceva de abia aparut pe piata...Exact ce ai spus tu mai sus:te arde bazandu-se pe dorinta de a avea ce e mai nou....:D

 

Par destul de multe probleme pentru un motor nou dupa 4000 de kilometri.Spun asta comparand cu cele 0(zero) probleme avute de mine cu GS-ul in aceeasi kilometri.Bine ca le-ai rezolvat pe baza garantiei.United motors cum ti se par dpdv al serviciilor(service-ului)?

 

E adevarat ce se spunea mai sus?Apar vibratii ale motorului la anumite turatii? :D

 

:)

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa comentez in nici un fel despre seviceul UNITED...dar nu recomand din mai multe puncte de veder...cel mai prost capitol fiind aprovizionarea si comunikarea cu clientul...problema mea a plecat din prosta pregatire de vanzare adika din belgia..Mufa de la unitatea de ABS este foarte expusa la apa si cocleste ..rugineste..astfel rupadu=se niste pini...problema cunoscuta de producator...ar fii trebuit facuta o injecstie cu vaselina siliconica in mufa..lucru carfe la mine s=a omis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa comentez in nici un fel despre seviceul UNITED...dar nu recomand din mai multe puncte de veder...cel mai prost capitol fiind aprovizionarea si comunikarea cu clientul...problema mea a plecat din prosta pregatire de vanzare adika din belgia..Mufa de la unitatea de ABS este foarte expusa la apa si cocleste ..rugineste..astfel rupadu=se niste pini...problema cunoscuta de producator...ar fii trebuit facuta o injecstie cu vaselina siliconica in mufa..lucru carfe la mine s=a omis

 

In toate service-urile prin care am trecut, am intalnit aceleasi probleme (si multe altele) descrise de tine mai sus.Asta e....No comment! :D

 

E bine de stiut problema cu mufa sensorului de la ABS!Poate la modelele noi s-a gasit o solutie! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...