Sari la conținut

Suzuki DR 650 SE 92-98


badogistu
 Share

Postări Recomandate

Vreau sa-mi iau Motor enduro destul de usor cu electrostarter de 650cmc. Pana acum m-am tot invartit pe langa Honda XR600 da nu are electrostarter asa ca ma gandesc foarte serios la DR 650 SE din 1992-1998. Vreau sa ma ajutati in a lua o decizie .E buna , nu e buna? Rog posesorii de acest specimen sa posteze aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa-mi iau Motor enduro destul de usor cu electrostarter de 650cmc. Pana acum m-am tot invartit pe langa Honda XR600 da nu are electrostarter asa ca ma gandesc foarte serios la DR 650 SE din 1992-1998. Vreau sa ma ajutati in a lua o decizie .E buna , nu e buna? Rog posesorii de acest specimen sa posteze aici.

 

 

Mai bun dar mai scump: LC4.

Si are si demaror.

Pentru buget redus: XR, XT, DR, KLR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte bun DR-ul, intamplator stiu un exemplar impecabil ( si tehnic si optic) de vanzare din '98 in jur de 2000 euro, daca te intereseaza da-mi un semn.

 

 

Sunt interesat daca e SE si daca mai se poate discuta la pret daca ai si neste poze n-ar strica sa le vada ochiul meu ms.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa-mi iau Motor enduro destul de usor cu electrostarter de 650cmc. Pana acum m-am tot invartit pe langa Honda XR600 da nu are electrostarter asa ca ma gandesc foarte serios la DR 650 SE din 1992-1998. Vreau sa ma ajutati in a lua o decizie .E buna , nu e buna? Rog posesorii de acest specimen sa posteze aici.

 

DR 650 SE s-a fabricat abia din 1996 si nu din 1992. In 1992 - 1995 se fabricau inca 650 R-urile, adica alea cu pornire la kick.

 

Ce vrei tu, este DR 650 SE deci, cu electric starter adica editia revizuita a lui 650 R: a scazut puterea de la 46 la 43 de CP, a scazut cuplul maxim de la 56.6 Nm la 54 Nm dar in acelasi timp il "livreaza" mai de jos, respectiv de la 4600 rpm in loc de 5000 rpm, si pe o "plaja" de turatie mai larga. Totusi, imbucurator, a scazut si greutatea, DR-ul cantarind acum 147 kg la gol fata de 155 inainte.

Concluzionand, e o motocicleta buna cu care poti sa te bagi aproximativ peste tot daca te tine "muschiuletzu'".

 

Referitor la KTM: da, KTM-ul LC4 are si el electric starter, dar abia din 1998 incoace. Ar fi mai bun ca DR-ul in teren, dar si mai scump si un pic mai pretentios.

 

DR-ul din 1998 la pretul ala cum zice Gizmo suna foarte interesant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bun dar mai scump: LC4.

Si are si demaror.

Pentru buget redus: XR, XT, DR, KLR

 

 

LC4 e scump rau la fel si XR-u care are demaror(>3000 bate) apoi XT e cam greu pt mine ca am incercat . KLR nu ma prea pronunt ce inseamna ca fiabilitate pt ca nu prea cunosc pe nimeni cu asa ceva . Are demaror? din ce an ? e scump ?

 

DR 650 SE s-a fabricat abia din 1996 si nu din 1992. In 1992 - 1995 se fabricau inca 650 R-urile, adica alea cu pornire la kick.

 

Ce vrei tu, este DR 650 SE deci, cu electric starter adica editia revizuita a lui 650 R: a scazut puterea de la 46 la 43 de CP, a scazut cuplul maxim de la 56.6 Nm la 54 Nm dar in acelasi timp il "livreaza" mai de jos, respectiv de la 4600 rpm in loc de 5000 rpm, si pe o "plaja" de turatie mai larga. Totusi, imbucurator, a scazut si greutatea, DR-ul cantarind acum 147 kg la gol fata de 155 inainte.

Concluzionand, e o motocicleta buna cu care poti sa te bagi aproximativ peste tot daca te tine "muschiuletzu'".

 

Referitor la KTM: da, KTM-ul LC4 are si el electric starter, dar abia din 1998 incoace. Ar fi mai bun ca DR-ul in teren, dar si mai scump si un pic mai pretentios.

 

DR-ul din 1998 la pretul ala cum zice Gizmo suna foarte interesant.

 

Asa o fi cu anul de fabricatie ,nu contest dar cineva zicea ceva de modelele din 98-2000 cum ca ar avea ceva probleme cu demaroru (cam polizeaza ) sti ceva ?asa e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa o fi cu anul de fabricatie ,nu contest dar cineva zicea ceva de modelele din 98-2000 cum ca ar avea ceva probleme cu demaroru (cam polizeaza ) sti ceva ?asa e?

 

Primele modele pe electric starter adica 1996-le au avut niste probleme deoarece era adaptat e-starterul la arhitectura existenta. In 1998 a fost complet revizuit sistemul de pornire.

 

Am "pus pe picioare" anul trecut un DR 650 SE din 1999. Cu ocazia asta m-am dat cu el cateva zile. Mi-a placut chit ca nu e asa de brutala ca modelele mai vechi. E finutza, consum destul de mic, la drum se intinde bine de tot si e usoara. Cel putin mie (1.82 si 90 de kg) mi se pare foarte usoara.

DR-ul respectiv l-a luat apoi un prieten si vecin in acelasi timp. Merge cu el intr-una din martie 2008. Vara-iarna, nu a contat. A mai luat si cateva trante pe zapada dar tot n-a contat. :laugh: Motocicleta tzeapana dom'le.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am un DR 650 RS din 1992 la care doar am schimbat filtru si uleiul, filtru de aer, bujii, si sint multumit de el...Am mers pe asfalt, dar si pe drumuri forestiere si m-am descurcat fara probleme...

 

Daca esti interesat, este de vinzare la un pret negociabil...

 

Ai poze cu motorul:

 

 

 

post-7547-1233301528_thumb.jpgpost-7547-1233301522_thumb.jpgpost-7547-1233301514_thumb.jpg

 

Daca ai intrebari...

 

Si DA are pornire la buton...si o poti regla dupa inaltimea ta...

Editat de cristache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am un DR 650 RS din 1992 [...]

...........................................................................................

Si DA are pornire la buton...si o poti regla dupa inaltimea ta...

 

Atunci e RSE, si nu RS nu? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In talon si in cartea de identitate scrie RS si are pornire le buton...poate a gresit politia, nu stiu...

 

Au gresit sigur. Eh, asta e acuma un "E" in plus sau in minus. :laugh: (de fapt ala venea de la Electric starter :laugh: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am un DR 650 RS din 1992 la care doar am schimbat filtru si uleiul, filtru de aer, bujii, si sint multumit de el...Am mers pe asfalt, dar si pe drumuri forestiere si m-am descurcat fara probleme...

 

Daca esti interesat, este de vinzare la un pret negociabil...

 

Ai poze cu motorul:

 

 

 

post-7547-1233301528_thumb.jpgpost-7547-1233301522_thumb.jpgpost-7547-1233301514_thumb.jpg

 

Daca ai intrebari...

 

Si DA are pornire la buton...si o poti regla dupa inaltimea ta...

 

Sunt convins ca motoru merge bine dar nu prea seamana cu SE-u . In schimb RS e mai greu si e mai soft decat SE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt convins ca motoru merge bine dar nu prea seamana cu SE-u . In schimb RS e mai greu si e mai soft decat SE

 

Considerabil mai greu. Si ceva mai soft. Plus ca are multe plastice cu care nu prea ai ce cauta prin teren.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am un DR 650 RS din 1992 la care doar am schimbat filtru si uleiul, filtru de aer, bujii, si sint multumit de el...Am mers pe asfalt, dar si pe drumuri forestiere si m-am descurcat fara probleme...

 

Daca esti interesat, este de vinzare la un pret negociabil...

 

Ai poze cu motorul:

 

 

 

post-7547-1233301528_thumb.jpgpost-7547-1233301522_thumb.jpgpost-7547-1233301514_thumb.jpg

 

Daca ai intrebari...

 

Si DA are pornire la buton...si o poti regla dupa inaltimea ta...

 

Sunt convins ca merge bine dar nu prea seamana cu SE-u nici la greutate sici la aspect in plus RS-u e mai soft decat SE-u si trece intr-o alta clasa de motoare spre touring asi zice eu.

 

Foarte bun DR-ul, intamplator stiu un exemplar impecabil ( si tehnic si optic) de vanzare din '98 in jur de 2000 euro, daca te intereseaza da-mi un semn.

 

Daca ai ceva poze te rog sa le postezi cat de repede ca tare sunt nerabdator sa le vad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cristache - esti tare frate, tu confirmi faptul ca DR-ul ajunge unde nici nu te gandesti; cum se comporta pe smarcurile alea? ca vad ca era noroi zdravan pe-acolo.

 

@badogistu - cauta un SE fabricat 1998-2000 si nu o sa iti para rau. Ah si scuze de offtopic pe topicul tau pls. :laugh:

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cristache - esti tare frate, tu confirmi faptul ca DR-ul ajunge unde nici nu te gandesti; cum se comporta pe smarcurile alea? ca vad ca era noroi zdravan pe-acolo.

 

@badogistu - cauta un SE fabricat 1998-2000 si nu o sa iti para rau. Ah si scuze de offtopic pe topicul tau pls. :laugh:

 

:laugh:

 

 

Nu cred ca sintem off topic pt ca aici doar aratam ce poate DR-ul...

 

Am cauciucuri Mitas E 09 care m-au ajutat sa trec aproape peste tot...bineinteles ca nu am facut hard enduro...dar am trecut prin citeva piriuri, exploatari forestiere pline cu noroi, urcat pe grohotis, pe iarba,chestii care la gasesti pe forestiere...si am avut tot timpul putere suficienta...(ma refer la motor...) si ai dreptate, DR-ul necarenat e mai usor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa pun eu ceva poze sa vedeti pe unde ajunge dr 600 r...cu gume mitas e09 numai ard enduro dar tre sa ai ceva muschi pe el in rest nu se uita inapoi!!!f f bun dr-ul daca ai grija de el si sa il nimeresti bun inca de la inceput sa nu prea ai nevoie de piese pe parcurs!eventual defectiuni minore!dr-ul e motor sanatos!bafta la alegere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gizmo sa sti ca si eu mai astept pozele alea daca tot ai zis ca sti un exemplar poate cine stie ati iei si tu comisionu pa intermediere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai cu pozele....m-ai facut curios...

 

Cite kile are DR-ul tau?

al meu are in jur de 127kg..pozele cu el in actiune tre sa le iau de la un prieten!asta e motorul! o sa pun si poze cu el in off road!!momentan le astept si eu!! bafta tuturor

post-37022-1233334053_thumb.jpg

post-37022-1233334152_thumb.jpg

post-37022-1233334311_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...