cristache Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Pina la urma, in ciuda tuturor care spuneau sa stam acasa la caldurica, am plecat intr-o tura pe forestiere in Mtii Baiului... Cu toate ca nu am respectat traseul initial, care presupunea traseu de creasta, am reusit sa ne dam prin padure si pe drumuri inzapezite...Buc-Azuga-Sacele-Brasov-Sacele-Valea Doftanei-Campina-Buc. In prima parte a drumului ploaia ne-a facut praf, dupa care s-a oprit si spre final ne-a mai stropit un pic... Eu, Florin, Angi si Gabi ne-am intilnit la Agip Otopeni dupa care l-am cules pe Raul in Comarnic... Dupa Azuga, am inceput sa urcam si am dat de zapada...si a inceput si ploaia... Drumul a fost relativ usor si am ajuns in Sacele unde am cautat o bezinarie si pina la urma am ajuns la intrare in Brasov unde am luat o pauza de masa si sa ne uscam un pic... Aici ne-am despartit de Raul care s-a dus acasa (Rasnov), iar Angi spre Bucuresti, deoarece era ud si nu mai putea sa mearga cu noi pe Valea Doftanei... Florin, Gabi si cu mine am pornit spre Sacele, dupa aceea pe forestier pina am simtit pe pielea mea ca Mitas-ul nu tine pe zapada...si ne-am odihnit un pic... Dupa o urcare cu frunze ude, zapada, ceva noroi, am ajuns in Pasul Predelut... ...si apoi la vale... ...iar in Valea Doftanei am mai baut o cafeluta dupa care direct acasa... Per total mie mia placut excursia asta, mai putin vremea scirboasa... Gabi cu SV ul lui cu cauciucurile alea de tractor s-a descurcat foarte bine, deci cei care tot comenteaza la adresa motorului lui, le spun ca poate face fata la orice drum si putin pe linga drum...(sa nu aveti pretentii off-road). Anul asta nu cred ca o sa mai putem merge la munte cu motorul, deci ne ramine tastatura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Pina la urma, in ciuda tuturor care spuneau sa stam acasa la caldurica, am plecat intr-o tura pe forestiere in Mtii Baiului... Cu toate ca nu am respectat traseul initial, care presupunea traseu de creasta, am reusit sa ne dam prin padure si pe drumuri inzapezite...Buc-Azuga-Sacele-Brasov-Sacele-Valea Doftanei-Campina-Buc. In prima parte a drumului ploaia ne-a facut praf, dupa care s-a oprit si spre final ne-a mai stropit un pic... Eu, Florin, Angi si Gabi ne-am intilnit la Agip Otopeni dupa care l-am cules pe Raul in Comarnic... Dupa Azuga, am inceput sa urcam si am dat de zapada...si a inceput si ploaia... Drumul a fost relativ usor si am ajuns in Sacele unde am cautat o bezinarie si pina la urma am ajuns la intrare in Brasov unde am luat o pauza de masa si sa ne uscam un pic... Aici ne-am despartit de Raul care s-a dus acasa (Rasnov), iar Angi spre Bucuresti, deoarece era ud si nu mai putea sa mearga cu noi pe Valea Doftanei... Florin, Gabi si cu mine am pornit spre Sacele, dupa aceea pe forestier pina am simtit pe pielea mea ca Mitas-ul nu tine pe zapada...si ne-am odihnit un pic... Dupa o urcare cu frunze ude, zapada, ceva noroi, am ajuns in Pasul Predelut... ...si apoi la vale... ...iar in Valea Doftanei am mai baut o cafeluta dupa care direct acasa... Per total mie mia placut excursia asta, mai putin vremea scirboasa... Gabi cu SV ul lui cu cauciucurile alea de tractor s-a descurcat foarte bine, deci cei care tot comenteaza la adresa motorului lui, le spun ca poate face fata la orice drum si putin pe linga drum...(sa nu aveti pretentii off-road). Anul asta nu cred ca o sa mai putem merge la munte cu motorul, deci ne ramine tastatura... Sunteti tari!!nu am racit ..prea tare!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 misto sv-ul..inafara de cauciucuri mai are altceva modificat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Anul asta nu cred ca o sa mai putem merge la munte cu motorul, deci ne ramine tastatura... Tastatura + ceva plimbari mai pe la campie Te tin la curent cu tura de pe "sine". Imi pare rau ca n-am mers si eu cu voi pana la capat. Eram ud pana la piele si n-am mai indurat frigul (imi trebuie o geaca de ploaie adevarata...). Am ajuns acasa "cu mucii inghetati" Tinem legatura. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 (editat) Felicitari! Nenea cu SV-ul ar faca bine sa intoarca invers guma aia de spate de pe roata fata... Editat Octombrie 19, 2009 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Octombrie 19, 2009 Autor Share Postat Octombrie 19, 2009 Felicitari! Nenea cu SV-ul ar faca bine sa intoarca invers guma aia de spate de pe roata fata... Cred ca ai dreptate...sensul sagetii (profilul) nu este ca la celelalte cauciucuri din poza: Nu am vazut sageata de montaj pe lateralul cauciucului... Apropo, ce se intimpla daca e montat invers? In afara ca pe frinare nu o sa-l ajute cum trebuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Tot noroiul (apa, zapada, etc) e fortat sa intre pe mijlocul rotii, in loc sa fie evacuat in lateral. La cat e de lat, fata o sa pluteasca mereu pe o suprafata moale. Iar pe sosea cand intri cu viteza mare intr-o baltoaca, sunt sanse mari de acvaplanare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenspan Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Cred ca ai dreptate...sensul sagetii (profilul) nu este ca la celelalte cauciucuri din poza: Nu am vazut sageata de montaj pe lateralul cauciucului... Apropo, ce se intimpla daca e montat invers? In afara ca pe frinare nu o sa-l ajute cum trebuie? *Problema este directia de mers. Totul este relativ, s-ar putea ca noi 2 sa mergem in directia gresita ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 *Problema este directia de mers. Totul este relativ, s-ar putea ca noi 2 sa mergem in directia gresita ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Cand am pus cauciucul asta am intrebat baietii de la vreo doua vulcanizari cum sa il pun si au fost de parere ca sa respecte sensul indicat de sageata de pe margine.Buba e ca sageata e desenata pentru tractiune.O sa-l intorc. Oricum,pana acum am cam 3-4 mii km cu el,pe asfalt e ok(la frana cu blocare pe uscat tine parca mai bine decat Pilot Road-ul de strada pe care-l aveam inainte) ,drumuri de tara pana pe la 80km/h ok,pe noroaie la viteze nu prea mari(ca nu ma tine talentu') are o vaga tendinta sa alunece ,dar se tine ,am pus asta pe seama latimii mari. Simpatica plimbarea. P.S. da' oribila moaca am.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenspan Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 Cand am pus cauciucul asta am intrebat baietii de la vreo doua vulcanizari cum sa il pun si au fost de parere ca sa respecte sensul indicat de sageata de pe margine.Buba e ca sageata e desenata pentru tractiune.O sa-l intorc.Oricum,pana acum am cam 3-4 mii km cu el,pe asfalt e ok(la frana cu blocare pe uscat tine parca mai bine decat Pilot Road-ul de strada pe care-l aveam inainte) ,drumuri de tara pana pe la 80km/h ok,pe noroaie la viteze nu prea mari(ca nu ma tine talentu') are o vaga tendinta sa alunece ,dar se tine ,am pus asta pe seama latimii mari. Simpatica plimbarea. P.S. da' oribila moaca am.... ...desigur, spre deosebire de noi care parca eram scosi din cutie... PS vezi ca si spatele e pus exact la fel, se vede in alta poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 Ala asa trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenspan Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 Ala asa trebuie de ce?, pai nu se invarte in acelasi sens ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wadu Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 m-ati facut curiosi, cu sensul rotii de mers si al cauciucului m-am dus la masina pentru ca am cauciucuri sport acelasi model ca al motocicletei adica in V ...si surpriza ...sensul de mers este corect cum este la SV-ul acela.... pentru ca prima data roata atinge cu varful V-ului ...si trimite apa in parti in spate....daca ar trimite-o in fata ar trimite apa in mijlocul rotii, tot peste ea ar da...si ar forma mai usor acvaplanare...pe cauciuruci nu este desenata si directie cum trebuie sa mearga roata?...pentru ca la asa profil intotdeauna am vazut o sagetuta pe roti ...in ce directie sa se invarta. Scuze de OFF...Curaj ...sa mergi pe-asa frigornita mai ales descoperit pe moto ...si pe-asa zapada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 Pai alea de ploaie sunt mai aparte, unele chiar au si un sant pe mijlocul rotii. La motociclete anvelopa are cea mai mare apasare (presiune) exact pe mijloc, cauciucul trebuie sa fie rotund in sectiune, ca sa aibe aderenta si la inclinari. Daca motocicletele ar fi avut tractiune pe roata fata, da ar fi fost bine pus asa. Insa, cand inainteaza, avem forta de frecare, care tinde sa se opuna inaintarii. La roata din spate, acesta este anulata de tractiune, care este mult mai mare, deci V-urile trebuie sa fie orientate cu varful pe directia tractiunii. Pe fata e invers pentru ca mai intervine si franarea, varful V-ului trebuie sa fie pe directia franarii. Singurul compromis e la franarea si cu spatele, dar oricum fata e de baza. Nu stiu daca am fost coerent, incerc sa fac si un mic desen. Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenspan Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 (editat) Pai alea de ploaie sunt mai aparte, unele chiar au si un sant pe mijlocul rotii. La motociclete anvelopa are cea mai mare apasare (presiune) exact pe mijloc, cauciucul trebuie sa fie rotund in sectiune, ca sa aibe aderenta si la inclinari. Daca motocicletele ar fi avut tractiune pe roata fata, da ar fi fost bine pus asa.Insa, cand inainteaza, avem forta de frecare, care tinde sa se opuna inaintarii. La roata din spate, acesta este anulata de tractiune, care este mult mai mare, deci V-urile trebuie sa fie orientate cu varful pe directia tractiunii. Pe fata e invers pentru ca mai intervine si franarea, varful V-ului trebuie sa fie pe directia franarii. Singurul compromis e la franarea si cu spatele, dar oricum fata e de baza. Nu stiu daca am fost coerent, incerc sa fac si un mic desen. Mesaj completat in desen si in fata trebuie sa existe o forta de "tractiune", inertiala, daca vrei, mai mare decat franarea pt ca altfel s-ar invarti invers roata fata, (ma gandesc, ca si exemplu ca daca invarti o roata liber, chiar si dupa ce ai "decuplat" forta asupra ei tot se invarte inertial si iti trebuie o forta sa ii opresti rotatia) cu V-urile am inteles, se "sacrifica" franare spate si tractiune fata, pentru o mai buna tractiune spate si mai buna franare fata deoarece conteaza mai mult in "comportamentul" mobrei, multumesc pt info Editat Octombrie 22, 2009 de greenspan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 Ai grija cu scutul ala ca te poate scoate pe tusa si la o cazatura de pe loc dc iti prinde piciorul, macar indoaie marginea aia in sus dupa modelele care se gasesc pt v-strom.Ti-am atasat o poza cu cel pe care l-am facut pt mine ca sa-ti dai seama la ce ma refer Frumoasa plimbare felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.