adrian9292 Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 Hyosung gt 125r 125cc, motor V2, gv 125 Am observat ca incepuse sa traga destul de greu. Am schimbat bujiile, ulei, filtru ulei, fitru benzina, curatat filtru aer, curatat/sincronizat carburatoarele(mikuni). Se simte. Trage mai bine in ture joase..asta pana se incalzeste..dupa cateva minute de mers, iar doarme. Si mai ales, chiar si cand trage in ture joase, se pierde rau in ture mari..asta nu se intampla cand era nou:D Acum, ma gandesc sa nu fie de la compresie. Ce semne ar trebui sa dea daca are probleme la capitolul asta? Sau ce altceva ar putea sa fie? Nu suiera, nu scoate zgomote ciudate..exceptand un zdoncanit la plecarea de pe loc(aici posibil sa fie de la lant, sau, mai rau, de la cutie:|) Daca ma puteti ajuta cu un sfat ceva, as fi recunoscator. Multumesc, numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 Hyosung,Kimco,First Bike,Kinroad,si ar mai fi si altele mai putin cunoscute gata sa iti ia ochii la prima vedere dar apoi realizezi ca nu este decat un rahat din fier. De ce nu intelegeti ca doar japonezii fac motociclete ,nu chinezi,coreeni,tailandezi sau stiu eu care alti prosti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 (editat) Intradevar nu-s ca japonezele, dar hyosung-ul cel putin e ceva mai sus decat chinezariile de pe piatza. Am vazut chinezarii cu mii de km ce mergeau fara probleme, daca le schimbi consumabilele la timp si nu iti bati cucu de ele merg ... da romanu tot roman ramane ... las ca mere da-i bince ... On topic: Vezi si tu daca ii vine indeajunsa benzina, ce culoare au bujiile, normal trebuie sa fie caramizii, daca nu e asa mergi si regleaza-i carburatoarele. Daca bujiile is ok fa-i un test de compresie, daca nu are compresie vezi supapele ... variante ar fi multe, acu tu tre sa le iei pe rand sa vezi exact care e ... pana nu o iei la puricat nu ai de unde sa iti dai seama ce are. Spor la surubarit. Editat Iunie 12, 2010 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian9292 Postat Iunie 12, 2010 Autor Share Postat Iunie 12, 2010 Hyosung,Kimco,First Bike,Kinroad,si ar mai fi si altele mai putin cunoscute gata sa iti ia ochii la prima vedere dar apoi realizezi ca nu este decat un rahat din fier. De ce nu intelegeti ca doar japonezii fac motociclete ,nu chinezi,coreeni,tailandezi sau stiu eu care alti prosti. Motocicleta are 11 000 km fara nicio problema pana acum..n`am schimbat decat uleiul si filtrul de ulei pana acum 1000 km. Daca nu imi esti de ajutor nu mai posta. Cteste cu atentie, am precizat ca tocmai am schimbat bujiile, sicronizat carburatoarele..curatat.. O sa-i fac un test de compresie sa vad cum prezinta. Apoi o sa ma uit la segmenti/supape.. sper sa nu fie de aici. Alte sfaturi? Poate a mai patit cineva la fel si stie cam in ce zona sa ma uit. Partea proasta e ca nu ma prea pricep la mecanica:-< Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lupan sorin Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 cel mai bine ii sa ii faci un test de compresie poate e gata motoru.... apoi o sa vezi sio sa stii ce are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 (editat) Motocicleta are 11 000 km fara nicio problema pana acum..n`am schimbat decat uleiul si filtrul de ulei pana acum 1000 km.Daca nu imi esti de ajutor nu mai posta. Citeste cu atentie, am precizat ca tocmai am schimbat bujiile, sicronizat carburatoarele..curatat.. O sa-i fac un test de compresie sa vad cum prezinta. Apoi o sa ma uit la segmenti/supape.. sper sa nu fie de aici. Alte sfaturi? Poate a mai patit cineva la fel si stie cam in ce zona sa ma uit. Partea proasta e ca nu ma prea pricep la mecanica:-< Nu e de ajuns sa cureti carburatoarele si sa le sincronizezi, ca sa functioneze ok ar trebui si reglate. Verifica bujiile si vezi ce culoare au si mai ales daca carburatoarele se alimenteaza bine (in ture mari consumul e mai mare, daca debitul de benzina e mic automat nu poate face fata si merge aiurea). Daca ii faci un test de compresie si e mica, poate fi de la supape, in sensul ca trebuiesc reglate nu neaparat inlocuite ... daca zici ca face figuri in ture mari sau cand se incalzeste mai poate fi si o bobina de inductie. Trebuiesc luate pe rand, oricum daca zici ca nu te pricepi cel mai bine ar fi sa te duci cu ea la un mecanic, o sa ii dea el de cap. Editat Iunie 12, 2010 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian9292 Postat Iunie 13, 2010 Autor Share Postat Iunie 13, 2010 Am mai observat ceva aseara..in unele momente, cand accelerez de la o turatie constanta, se pierde, da sa moara si dupa o secunda-doua cupleaza..parca se inneaca. A doua chestie observata tot aseara e ca atunci cand o turez pe neutru, scurt si repede, cand coboara turatia, coboara prea mult si da sa moara. aici cred ca e de la amestec. oare? Cand le`a sincronizat le`a si reglat baiatu`..Hmm..am avut incredere in el, e destul de cunoscut. O sa o duc la altcineva, poate ii da de capat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 Am mai observat ceva aseara..in unele momente, cand accelerez de la o turatie constanta, se pierde, da sa moara si dupa o secunda-doua cupleaza..parca se inneaca.A doua chestie observata tot aseara e ca atunci cand o turez pe neutru, scurt si repede, cand coboara turatia, coboara prea mult si da sa moara. aici cred ca e de la amestec. oare? Cand le`a sincronizat le`a si reglat baiatu`..Hmm..am avut incredere in el, e destul de cunoscut. O sa o duc la altcineva, poate ii da de capat. Îți dă în nas. AÂşa îmi făcea Âşi mie. poponeataățat filtru aer, carburator, făcut amestecul Âşi am schimbat bujia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 posibil sa-ti traga aer fals pe la o membrana-colier neetans? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian9292 Postat Iunie 13, 2010 Autor Share Postat Iunie 13, 2010 Posibil..desi improbabil. Cu toate a umblat la membrane..adica nu se inchideau de tot, lin, cum trebuie si le`a luat putin la smirghel de apa, fin..insa nu membrana, ci capatul cilindric al membranei. deci, improbabil. Nu-mi place cand ceva nu merge cum trebuie si ma enerveaza dracia asta. Daca nu ar fi asa cald in garaj acum, m`as duce s-o desfac. Insa oricum ma uit ca matza:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexxus Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 filtrul de aer (sau amestecul, dar mai putin probabil daca zici ca e reglat). scoate filtrul de aer cu totul si incearca fara el, in parcare, si vezi daca s-a schimbat ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Mda. Carburatia trebuie facuta adica sincronizare, curatere si carburatie. Si reglat amestecul. Eu zic ca din asta e 100% Da incearca si cu alta benzina totusi. Si vezi si pe la bujii care e treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian9292 Postat Iunie 18, 2010 Autor Share Postat Iunie 18, 2010 (editat) Am scos filtrul de aer sa vad cam cum sta treaba. Ei bine, e cam tot acelasi drac, exceptand un sut mai puternic in prima treapta cand trag brusc de gaz. De pe la 6-7000 de ture se pierde grav. O sa desfac bujiile in seara asta sa vad daca au ceva..dar sunt schimbate de 1500 km..incep sa cred ca reglarea/amestecul sunt facute tare prost..si nu vreau sa ma gandesc ca trebuie sa dau iar 150 ron pentru asta. plus ca mi`a cazut de pe cric acum cateva seri cand a fost furtuna(rupt semnal, rupt oglinda= -200 ron..asta lasand la o parte carena pe care o s-o fac singur) LE: am benzina 99+ in rezervor. am incercat cu mai multe tipuri de benzina.. fara rost. Editat Iunie 18, 2010 de adrian9292 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.