stoeanp Postat Iulie 29, 2007 Share Postat Iulie 29, 2007 am achizitionat recent un model de asta si as vrea sa aflu din experienta celor care au mai de mult timp cum se comporta in mai multe ipostaze si care ar fi avantajele si dezavantajele acestui model. mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iulie 30, 2007 Share Postat Iulie 30, 2007 Pot sa-ti raspunda non_phix (alias Olga),si Circel (plecat pt. 2 saptamini din tzara),ei au avut de-asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bikertibi Postat Iulie 30, 2007 Share Postat Iulie 30, 2007 Am avut. Extrem de comod, consum mic, iute, transmisia la mine a fost pe curea...ceea ce mi-a convenit extrem de mult, nici un fel de probleme nu am avut...am mers mai mult de 20000 km...i-am reglat odata tachetii si schimbat filtrul de aer, frine relativ bune.I-am dat vreo 4 gauri in fiecare toba...ca asa is eu...imi place sa sune... Dezavantaje:...2 cilindri in linie...asta daca poate fi numit dezavantaj...desi nu cred Cam atit imi aduc aminte...daca te mai pot ajuta cu ceva...nu ezita sa ma intrebi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iulie 30, 2007 Share Postat Iulie 30, 2007 Motorul provine de la GPZ...Adaptat,alta turatie...Mergi in rand cu motoare mult mai mari ,ca cilindree... Foarte bun pt. oras,se strecoara usor,consum mic.Potzi sa-i pui parbriz si coburi,si ai un cruiser excelent. Circel a mers,asa,pina in Cehia,impreuna cu un V-MAX. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Iulie 30, 2007 Autor Share Postat Iulie 30, 2007 si eu am transmisia tot pe curea, ceea ce cred ca e un lucru bun, te scuteste de o grija in plus la intretinere. faza cu gaurile in toba sau sa scot filtre din toba m-am gandit dar nu cred ca scot sunet ca un v2 sau boxer. am facut vreo 300 km si concluzii au fost ca: e f iute, sunet acceptabil pt un cruiser, la cuplu nu prea am fost impresionat, stabilitate in mers ok, franare f buna, consum acceptabil. ma deranjeaza rezervorul care are capacitate mica, ca nu are turometru si comenzile care nu prea sunt destul de avansate, eu am 1.90 m. altceva mai astept de la cei care mai au si au avut. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iulie 30, 2007 Share Postat Iulie 30, 2007 Comenzi avansate si turometru,se pot pune usor. Set de comenzi cred ca ar vinde Olga,nu mai are EN-ul,de mult...Le-am vazut la mecanic,intr-un coltz..Turometru,exista digital,se conecteaza la bujii.Parca e 50 euro... Rezervorul cred ca se poate schimba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Iulie 31, 2007 Autor Share Postat Iulie 31, 2007 a facut vreo cineva montajul turometrului si comenzilor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iulie 31, 2007 Share Postat Iulie 31, 2007 Eu am demontat comenzile avansate.Erau pe EN-u k al tau,pe curea...Fara mare experientza in electrica,mi-am montat singur voltmetrul,fara probleme.Asa e si cu turometrul.Banuiesc k se ataseaza la bobinele de inductie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Iulie 31, 2007 Autor Share Postat Iulie 31, 2007 ai vreo schita cumva pt comenzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iulie 31, 2007 Share Postat Iulie 31, 2007 De unde dracu'...! Ce,vrei sa le faci artizanal? Greu...La ce materiale si utilaje iti trebuie...Si cromaj...Olga are tel. inchis,tocmai am sunat-o...Sa vad cat vrea pe-alea ale ei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat August 5, 2007 Share Postat August 5, 2007 Dupa cum vezi si eu sunt posesor de EN-u si sunt foarte multumit de el. Pana acum am facut cu el peste 15000 de km si pot sa-ti spun ca nu am avut nici un fel de probleme. I-am schimbat uleiul la fiecare 5000 km (Motul 20w50 mineral), i-am schimbat bujiile la 15000 de km (NGK DPR9EA), filtrul de aer l-am spalat de doua ori si l-am dat cu spray de filtru (vreau sa il schimb cu unul nou, probabil k&n ca sa nu mai am probleme).Am incaltat-o cu pneuri noi de la PIRELLI plus camere noi cumparate de la ROMI3. Partea proasta la a mea e ca are o mica gaura in curea ceea ce obligatoriu duce la inlocuire... adica 380 euro!!!(intrebat la reprezentanta Kawasaki).Alta ar fi ca la 50000 km trebuie OBLIGATORIU schimbat lantul de distrubuitie ca altfel e nasol.El va incepe sa tacane semn ca cedeaza... Despre consum, sub 4 la drum cam 5 in oras. Nu imi plac amortizoarele de pe spate in sensul ca ma cam rupe de spate dupa ce stau 4, 5 ore pe motor si fiecare groapa mai mare o iei din plin... In ceea ce priveste rezervorul, iti dau dreptate...mic! Trebuie sa calculezi tot timpul benzina, cat iti mai ajunge ca sa nu te faci de cacao. Turometru nu am dar nici nu cred ca m-ar avantaja cu ceva, mult mai de folos ar fi un litrometru sau un indicator al treptei de viteza... Cam astea ar fi, iti doresc si sa-l stapanesti sanatos si fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat August 6, 2007 Autor Share Postat August 6, 2007 multumesc mult de informatii. la faza cu lantul de distributie cred ca ai dreptate. cand am cumparat-o nemtul mi-a zis ca lantul de distributie trebuie schimbat pt ca are un tacanit in motor. ma gandesc ca poate o fi slabit si mai tre stransa patina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat August 8, 2007 Share Postat August 8, 2007 Daca te apuci de schimbat sa ma anunti si pe mine. Eu iti recomand sa faci lucrarea asta la un service moto autorizat ca sa nu ai probleme dupa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat August 10, 2007 Autor Share Postat August 10, 2007 pai doar nu credeai ca ma apuc de nebun sa schimb singur lantul. am vorbit cu un amic, care lucreaza la honda si mi-a zis ca e cam complicat de schimbat lantul de distributie. tre sa faci motorul varza, adeca dat in 2, plus de asta nu poti schimba doar lantul, mai tre schimbat garnituri, patina, intinzator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flooriin Postat August 10, 2007 Share Postat August 10, 2007 spuneti-mi si mie unde gasesc o curea transmisie pentru en 500, cat costa si un nr de tel. ideal din bucuresti. multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat August 10, 2007 Share Postat August 10, 2007 La Motoboom,au pretzurile cele mai bune (pt clienti )....0724977766-Rontz (Raul). Aduc piese de Kawasaki (eu de la ei imi iau). Sa vad pe ebay cit costa...Tot in 2 saptamini ajunge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat August 11, 2007 Share Postat August 11, 2007 380 EURO!Reprezentanta Kawasaki... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat August 12, 2007 Autor Share Postat August 12, 2007 da, cam atat e. cand am auzit si eu sa lesin nu alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 eu am avut pana acum 2 saptamani un EN model 1997. Pe lant, fara nici o problema tehnica pana acum, l-am luat la 17000 km si am facut inca 14000 cu el. Consum intre 4,2 si 7.5( mers in oras sportiv) usor de intretinut, frana de motor cam puternica pentru a 3a retrocedat in a 2 a. trage frumos in turatii mai inalte( nu ca la V2), manevrabil, cu parbriz e bun de touring ( mers de voie 130-140). frana fata se blocheaza relativ usor, ca la orice chopper. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 eu am avut pana acum 2 saptamani un EN model 1997. Atunci scoate-ti anuntul cu "vand",daca AI AVUT ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 Atunci scoate-ti anuntul cu "vand",daca AI AVUT ... Lasa-l ca il pastreaza la intimidare. Tocmai ce m-a sunat sa ma scoata cu el la plimbare si eu nu am casca Multitecul l-am dat ca imi era mare si Cabergul S e rara avis. Asa ca sunt (inca) chopperist din tastatura si visez sa ma dau cu vaca asa cum suspini tu dupa Rocket 3. Ai gasit pe undeva capace de cilindri pentru EN? De radiator gasesc la comanda dar pentru motor nimic! Poate stie cineva unde as putea sa gasesc asa ceva ca nu stiu cum dracu se cheama nici capacul asta dintre cadru si motor, nici capacul ala de pe motor. Capace cromate pentru cilindri am inteles ca pot adapta de la vulcane dar capacele astea nu stiu cum dracu se numesc sa le caut. In concluzie, caut croame si crashbar sa pun pe EN-ul lui circel iar daca stie cineva unde pot gasi in Romania astfel de aripi care sa incapa pe EN il rog sa imi dea de veste ca sa ii dau de baut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 Motor coverul, ala din primul link nu-l poti face rost decat pe comanda la firma aia sau la alta care face produse asemanatoare. Aripile alea cred ca ti le poate face si un meserias de pe la noi fara probleme-ia legatura cu Klaus. Cat despre iesit, daca ma lasa fiu-meu si nu urla, baga si tu un tel la 0723565973 si iesim maine seara sau poimaine seara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 Motor coverul, ala din primul link nu-l poti face rost decat pe comanda la firma aia sau la alta care face produse asemanatoare. Aripile alea cred ca ti le poate face si un meserias de pe la noi fara probleme-ia legatura cu Klaus. Cat despre iesit, daca ma lasa fiu-meu si nu urla, baga si tu un tel la 0723565973 si iesim maine seara sau poimaine seara. Mircea se referea la plimbat cu mine in spate ca pasager pe EN, ca el are poxipol pe vaca lui de 1800 prin partile vitale iar eu sunt fericitul posesor al unui punctaj de oligofren cu care am izbutit sa pic sala acum aproape doua saptamani. Ii fac astfel o bucurie pustiului tau (sa-ti traiasca) si ii las (deocamdata) taticul acasa pana ma dumiresc cum am B-ul din 2003 ani si sunt praf la legislatie cum fac sa imi iau un pic de timp sa imi iau dracului casca si apoi un pic mai mult sa invat legislatie (am iar examen saptamana urmatoare), cum ma imprietenesc cu EN-ul fara julituri, etc. Dupa ce ma invata Maestrii Jedi Mircea, Sorin, Darian si Cornelia cum se merge in grup, poate am sa ma incumet la plimbari. Dar promit cu proxima ocazie sa iti onorez invitatia si eventual sa o las pe nevasta-mea cu kinderul tau (poate la poluare sonora intensa ii mai trece de aluzii fine legate de copiii altora) si astfel impusc toti iepurii posibili Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat August 15, 2007 Share Postat August 15, 2007 De crash bar pt EN-u iti promit k ma uit pe neste siteuri. Mai poti sa rogi pe careva cu VN800 sa vina la EN-u,sa masori cadrul la unu' si celalalt,poate se potriveste de la 800,ca-s mai multe modele de crash pt. asta. Ziceai de casca...Mai e un Caberg Justissimo X S,negru mat,la Romana,s-ar putea sa mai fie si S-ul,k era acu' citeva zile...M-am uitat ieri,au si niste manusi misto,la 120 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat August 15, 2007 Share Postat August 15, 2007 De crash bar pt EN-u iti promit k ma uit pe neste siteuri. Mai poti sa rogi pe careva cu VN800 sa vina la EN-u,sa masori cadrul la unu' si celalalt,poate se potriveste de la 800,ca-s mai multe modele de crash pt. asta. Ziceai de casca...Mai e un Caberg Justissimo X S,negru mat,la Romana,s-ar putea sa mai fie si S-ul,k era acu' citeva zile...M-am uitat ieri,au si niste manusi misto,la 120 ron Am casit hjc neagra modulara cu ochelari, cam scumpa dar frumoasa. Ma duc maine sa probez ca de abia acum am scapat de la serviciu. Daca nu imi vine hjc, mai dau o tura pana la Romana si o rog pe fatuca aia sa verifice de 2 ori daca mai au. XS am incercat sa probez dar nu imi intra pe tartacuta. De crashbar si aripi o sa il rog pe Sorin sa masoare. Vroiam sa vin asta seara la Arc sa o mai intreb pe olga de comenzile alea dar a trebuit sa raman pe baricade. Sper sa pot sa imi fac maine un pic de timp. Vineri seara pana rugineste EN-ul. P.S. Caut croame pentru EN!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.