Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut!

 

1.

 

Am eu manual de Mobra, daca vrei iti trimit prin rambursare la posta. :D

Manualul original are format A5 (landscape). Eu iti fac copie pe coli A4 si asa va iesi pe 19 foi (fata-verso). Pret: 50.000 (xeroxul) + taxe postale (cca. 25.000).

Vezi coperta manual precum si prima pagina.

 

2.

 

Aprindere electronicaaaa pe Mobra ??? :baldy:

Eu n-am auzit de asa ceva, dar cred, ca nu se merita... in sensul ca te va costa mai mult instalatia aia decat Mobra in sine. :D

NO OFFENSE. :baubau:

 

Miki.

post-8-1088502658_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai omule am si eu doua capre din astea Mobra S 50 si i-ti recomand sa o dai la reemat

sau daca ti mult la ea puneo la conservare si cand ajungi la pensie o sa-ti permiti si tu sa lucri cate 3-4 ore pe zi si sa faci cateva ture dupa care iar desfaci motoru iar reglezi arcurile alea doua din cutia de viteze , dupa ce faci cutia cedeaza aprinderea ....

fara suparare mai bine i-ti iei un minsk si macar sti ca nu prea ai de lucru la el o revizie o data la o luna doua nu in fiecare zi iar segmenti i-i schimbi o data la doi ani nu o data pe luna ca la mobra fara supare ar fi mai scumpa aprinderea electronica decat toata mobra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Badogistule!

 

Parca vad va tu ai avut parte de o Mobra in stare jalnica :baldy: :D

nu-i adevarat ca trebuie sa reglezi zilnic si sa repari zilnic aceste motoare.

Eu am avut unul si dupa indelungate reparari am reusit sa fac dupa care nu mai trebuia sa umblu mai deloc la ea, si am si facut drumuri lungi cu ea...pot sa spun ca am fost mandru de ea timp de doi ani, pe urma am vandut-o.

 

Cu cele doua arcuri din cutie n-ai treaba, se pune amandoua cu coditele drepte care sa fie in paralel unul cu celalalt, se monteaza in locasurile respective si gata.

 

Utati-va la mandria mea(fosta) :baubau:

post-8-1088510054_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobra...? Păi...am pierdut şirul la...ambielaje, seturi motor, segmenţi, arcuri de rapel schimbător, ore de autoservisare la margine de drum, spiţe.....

Cea mai naşpa amintire o am pe DN1, unde m-a depăşit un ciclist pe cursieră (mi se înfundase toba cu cocs de furnal..m-am oprit, am dat toba jos şi în privirile extaziate ale participanţilor la trafic am început s-o dau de toţi pomii, să cadă zgura din ea :baubau:

În rest, fată bună Mobrentina, viteză maximă atinsă, cu 2 persoane..80 km/h :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am o Mobra de prin 78 in pivnita. Din ce am inteles de la taica-miu, are aprindere electronica pusa de el. Pt. detalii o sa-l intreb ce si cum.

Despre fiabilitate, nu pot sa va spun decat ca prin '80 ai mei au facut turul tarii cu ea :baubau:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am o Mobra de prin 78 in pivnita. Din ce am inteles de la taica-miu, are aprindere electronica pusa de el. Pt. detalii o sa-l intreb ce si cum.

Despre fiabilitate, nu pot sa va spun decat ca prin '80 ai mei au facut turul tarii cu ea :baubau:

Da, aia ziceam si eu, si ai mei au mers de doua ori Timisoara - Constanta si retur pe o Mobra. E din 74 si ma apuc sa o reconditionez... :baldy:

Te rog mult, scrie-mi cat poti de repede in legatura cu aprinderea aia. Si include cat de multe detalii poti: tip, eventual pret, prindere(unde si cum se prinde...)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul nu cunosc sistemul, dar banuiesc ca este ceva de gen magnetou, adica cu magnet permanent si mai multe bobine, unele pentru aprindere, altele pentru far, lumini. Are baterie si regulator ? Daca da, atunci te legi la bobinele care scot curent pentru far si ii pui acolo o bobina de inductzie si un releu tranzistorizat (se mai numeste "protectzie platini" - din magazinele de dacia), impropriu spus aprindere electronica. Mai mult nu stiu, ca nu am vazut niciodata in ce consta aprinderea la mobra..., dar in principiu, trebuie sa culegi de undeva curent de tensiune joasa si sa-l bagi printr-o bobina de inductzie externa, eventual miniaturala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul nu cunosc sistemul, dar banuiesc ca este ceva de gen magnetou, adica cu magnet permanent si mai multe bobine, unele pentru aprindere, altele pentru far, lumini. Are baterie si regulator ? Daca da, atunci te legi la bobinele care scot curent pentru far si ii pui acolo o bobina de inductzie si un releu tranzistorizat (se mai numeste "protectzie platini" - din magazinele de dacia), impropriu spus aprindere electronica. Mai mult nu stiu, ca nu am vazut niciodata in ce consta aprinderea la mobra..., dar in principiu, trebuie sa culegi de undeva curent de tensiune joasa si sa-l bagi printr-o bobina de inductzie externa, eventual miniaturala.

:baubau: Multzam fain, moshulik, da' tre' sa recunosc ca m-ai cam bagat in ceata :baldy: ...

O sa incerc, sa vad ce iese...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Vizitator Auxois

Eu cunosc un baiat care are montata aprindere electronica+magnetou de minsk pe un ij festival, si mere f f fain, dar are lumini slabe ca ijul nu are turatie mare, dar cre' ca pe mobra ar merge bine. Dar asta inseamna sa o faci pe 12 V

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PRIETENE SA STII CA CU APRINDEREA FACI CEVA TREABA DAR TREBUIE SA CAUTZI IN REVISTE TEHNIUM DACA STII DESPRE CE VORBESC ACOLO ERA O APRINDERE ELECTRONICA PENTRU MOBRA PE CARE AM FOLOSIT-O SI EU IN EPOCA DE PIONIERAT CU MOBRA SI MERGEA F.F. BINE VREAU SA-TI SPUN CA AM BAGAT BENZINA DE AVION SI AM MERS CU 100 KM/H ATAT CAT ARATA CEASUL ORIGINAL ,DAR AM FACUT SI NISTE MODIFICARI (RECTIFICAT CHIULOASA,ALEZAT FERESTRE DE BALEAJ,NIVEL MINIM IN CAMERA DE NIVEL,SITELE DI TOBA LIPSA, BUJIE DE AVION CU ELECTROZI DE NICHEL/ARGINT CU DOI ELCTROZI.

PENTRU ROATA DE SPATE AM STRUNJIT BUTUCUL SI AM PRINS UNUL DE MZ CU DISTANTIERE ITRE ELE PRINS IN PATRU SURUBURI DE 6.

PENTRU MARII PILOTZI : SA STITZI CA MOBRA ESTE PATENT JAPONEZ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PRIETENE SA STII CA CU APRINDEREA FACI CEVA TREABA DAR TREBUIE SA CAUTZI IN REVISTE TEHNIUM DACA STII DESPRE CE VORBESC ACOLO ERA O APRINDERE ELECTRONICA PENTRU MOBRA PE CARE AM FOLOSIT-O SI EU IN EPOCA DE PIONIERAT CU MOBRA SI MERGEA F.F. BINE VREAU SA-TI SPUN CA AM BAGAT BENZINA DE AVION SI AM MERS CU 100 KM/H ATAT CAT ARATA CEASUL ORIGINAL ,DAR AM FACUT SI NISTE MODIFICARI (RECTIFICAT CHIULOASA,ALEZAT FERESTRE DE BALEAJ,NIVEL MINIM IN CAMERA DE NIVEL,SITELE DI TOBA LIPSA, BUJIE DE AVION CU ELECTROZI DE NICHEL/ARGINT CU DOI ELCTROZI.

PENTRU ROATA DE SPATE AM STRUNJIT BUTUCUL SI AM PRINS UNUL DE MZ CU DISTANTIERE ITRE ELE PRINS IN PATRU SURUBURI DE  6.

  PENTRU MARII PILOTZI : SA STITZI CA MOBRA ESTE PATENT JAPONEZ.

Daca nu cer prea mult, daca gasesti cumva articolul respectiv, l-as vrea si eu, nu conteaza in ce forma: scanat, printat, oricum. Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IMI PARE RAU DAR TREABA ASTA SE INTAMPLA ACUM VREO 18 ANI SI SINCER SA FIU NICI PRIETENUL CARE A FACUT-O NU MAI STIE . MI-A MAI FACUT O APRINDERE SI PENTRU MASINA CAM TOT PE ATUNCI SI MERGE SI ACUMA DUPA ATATIA ANI FARA SA-I REPAR NIMIC IN EA.

O SA INCERC SA VEDEM DACA MAI ARE SCHEMA PENTRU MOBRA SAU DACA MAI TINE MINTE CEVA DAR NU PROMIT NIMIC. VEZI SI TU PE LA BIBLIOTECA TEHNICA CRED CA TREBUIE SA AIBE COLECTIA "TEHNIUM" SAPA PE ACOLO.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, vreau sa va mai intreb ceva:

Din ce exista astazi pe piata ce fel de uleiuri imi recomandati pt Mobra: pentru cutia de viteze, pentru telescoape, etc...

Daca se poate as prefera si indicatii de genu' "asta e the best, asta e mai mediu, asta e slab...". Si daca nu cer prea mult, evetual si niste locatii mai generale unde le pot gasi, gen "la benzinaria cutare".

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PAG. 2

 

P.S. NU PREA SE VEDE DAR DACA PRIETENI CARE SE OCUPA CU FOTO DIGITALE TREBUIE PUTIN PRELUCRATA SAUDA-MI UN EMAIL(ducusan20@k.ro) SA LE PUN IN FORMAT ORIGINAL CA-S CAM MARI SI AICI NU INCAP.

post-8-1092069375_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Auxois
Ok, vreau sa va mai intreb ceva:

Din ce exista astazi pe piata ce fel de uleiuri imi recomandati pt Mobra: pentru cutia de viteze, pentru telescoape, etc...

Daca se poate as prefera si indicatii de genu' "asta e the best, asta e mai mediu, asta e slab...". Si daca nu cer prea mult, evetual si niste locatii mai generale unde le pot gasi, gen "la benzinaria cutare".

Multumesc.

Ca uleiuri ti-as recomanda sa-i pui in cutie Valvolina, asa em eu la Minsk si mere super k lumea, dar numa dupa ce se incalzeste, in motoru ii cauti ulei de amestec care exista in orice benzinarie (prin '70 cand au aparut ele, cel mai bun ulei era mult mai prost decat cel mai naspa ulei de azi) iar in telescoape se pune ulei de transmisie automatica (vezi ca are culoare rosie).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ma ca nu am nimic cu mobra.Sincer sa fiu prima moto cu care m-am dat era mobra lu batranu.bineinteles ca fara permis si fara acordul lui,dar ce tre sa stie ei tot? LOOL

 

MA provoci.... ok UNDE si CAND.....bem? :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Auxois

Daca sunteti tari, luati o mabra, si inlocuiti motoru' cu unu de motoferestrau (drujba :baldy: ) Husqvarna. Cel mai mare care exista. Se gaseste la orice reprezentanta Husqvarna. Este mult mai performant, are turatie mult mai mare (14000 rot/min). Si asa vedeti cum trompeta de mobra comisa de Ceausescu se duce suta doua zeci. :banana: :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ma ca nu am nimic cu mobra.Sincer sa fiu prima moto cu care m-am dat era mobra lu batranu.bineinteles ca fara permis si fara acordul lui,dar ce tre sa stie ei tot? LOOL

 

MA provoci.... ok  UNDE si CAND.....bem? :banana:

Cand vrei :blbl: ... Mai exact, cand ajungi prin TM, ca eu prin BV mai greu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

un sfat pt toti mobristi..... acum vreo 11 ani aveam o mobra 50 super........ cea mai misto modificare a fost sa-i alezez cilindru si sa-i bag piston de carpati....... adica upgrade de la 50cm3 la 75cm3......... credeti-ma pe cuvant ca se simte...........adica...e o mobra si jumatate :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un sfat pt toti mobristi..... acum vreo 11 ani aveam o mobra 50 super........ cea mai misto modificare a fost sa-i alezez cilindru si sa-i bag piston de carpati....... adica upgrade de la 50cm3 la 75cm3......... credeti-ma pe cuvant ca se simte...........adica...e o mobra si jumatate B)

si cit a tzinut ambielajul? :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...