Sari la conținut

Radu Andrei Gabriel

Membru
  • Număr conținut

    24
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Motocicleta
    r1250gs adv
  • Numar Moto
    TRG

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Radu Andrei Gabriel's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • Dedicated Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. +1. Te-ai uitat la ce a postat Lucian sau te-a luat valul ? In poze se vede clar cum garnitura sta pe piston si nu pe cilindru. Tot din poze vezi ca cilindrul nici macar nu este canelat pentru garnitura. Partea proasta: la cat este cilindrul de corodat (corodat, nu oxidat, ca acolo a luat contact cu lichidul de frana + ceva H2O (ca lichidul de frana e higroscopic), curatarea nu face mare lucru, chiar daca arata bine dupa. Procesul va continua In mod cert. Been there, done that.
  2. Da, Lucian, are dreptate Eneos. Pune-l asa ca te mai tine 20 de ani. Nu-ti face probleme ca e corodat sau ca se extinde coroziunea, asa fac toate.
  3. Pare destul de corodat (din poze) si procesul de coroziune nu se opreste doar de la o simpla curatare. O sa tot continue si poti avea surprize cand nu te astepti, adica sa se blocheze pistonasul sau sa sa cedeze garnitura de pe pistonas pentru ca se freaca de zona respectiva - va scapa lichid pe langa sau va patrunde aer.
  4. Ai de gand sa-l mai folosesti pe-asta? Eu l-as inlocui.
  5. @EarthFish, stai linistit ca peste cateva luni ii vezi prieteni pe la vreun eveniment.
  6. Ai PM. Speedy, mai vrei paletii aia? Ti-am dat ieri PM si mesaj cu pozele. Am o masina care pleaca maine sau poimaine spre Buc.
  7. Daca ai drum spre Cta, iesi pe la Drajna catre Calarasi si te uiti la ce am eu. Nu-s noi dar nici terfeliti nu sunt, au venit niste routere wireless pe ei. Ti-i alegi pe care vrei.
  8. Discutia o generezi singur. Colegii de forum discutau despre solutii de racire in mers si vine Lucian si spune ca el poarta obligatoriu manusi. A zis cineva ca nu poarta? Ce mai urma? Sa ne spui despre "miarul meu"?
  9. Exact, la VIP la Diana. Fara manusi ca sa mi se vada ghiulurile. Pacat ca nu pot sta cu mana atarnata, sa scot scantei din asfalt cu ele.
  10. Sambata, intrat pe la Dobromir-Krushari si iesit pe la Ruse-Giurgiu, 33 de grade. Pe ruta Cernavoda- Dobromir erau tot 33.
  11. +1 Cum zicea cineva pe-aici, neaparat manusi. Neaparat! Nu poti merge la 40 de grade fara manusi, e inconstienta. Iresponsabilitate chiar.
  12. Salut! Pot sa te intreb de ce ai comandat Kawa de la atvrom? Aveau o promotie buna? Alt motiv? Ei n-au traditie pe Kawasaki, au in oferta dar nu-s dealeri, mai degraba subdealeri din ce stiu eu.
  13. Dar n-am zis ca nu stia ce face, se intampla chestii de-astea indiferent de experienta. Greseli facem toti. Cateodata estimam eronat valul, cateodata nu-l vedem sau il vedem mult prea tarziu. Ca si la moto, exista provocari tot timpul.
  14. Multumesc! Da, turele lungi sunt altceva decat plimbatul pe langa plaja, plus ca ultimul e chiar ilegal de multe ori; Dunarea ofera peisaje frumoase, liniste si (deloc de neglijat) e ferita de aglomeratie. Off topic: azi, cand m-am intors cu el de pe apa, am dat nas in nas cu un eveniment organizat de ceva cu "MC...". Aseara m-am inscris pe forum si azi i-am vazut pe cei de la eveniment; genul acesta de coincidente au ca finalitate, de obicei, achizitionarea unui motor On topic again: explicatiile voastre m-au ajutat extrem de mult sa-mi dau seama ca nu pot gasi o solutie perfecta care sa rezolve toate problemele enuntate initial. Dupa ce am studiat si eu optiunile expuse de voi mi-am dat seama ca un neck brace este "must". Nici macar nu stiam ca exista asa ceva. In toate cazaturile mele (majoritatea la 20-30km/h - trasul cu colacul, wakeboard etc) muschii gatului au fost extrem de bruscati si m-am resimtit cateva zile, ba chiar vara aceasta am simtit ca amortesc de la grat in jos in urma unei astfel de cazaturi. Da, perfect adevarat. Probabil prietenul tau a eliberat acceleratia brusc la viteza respectiva si a luat vreun val, insa pericolele pe skijet in general sunt infime fata de cele de pe motor. Cu motorul circuli pe sosea, exista si alti participanti la trafic, pe cand cu skijetul de obicei esti singur pe apa (sau aproximativ singur, probabil mai sunt cateva barci la 1km de tine). O deosebire importanta intre skijet si motor este ca daca tai gazul brusc, din cauza frecarii cu apa, decelerarea este foarte accentuata (aproximativ ca o frana) si ramai fara steering ; suna contraintuitiv dar daca vrei sa eviti ceva in ultimul moment trebuie sa accelerezi ca sa poti vira brusc. Chiar daca ma gandeam la o integrala, in urma explicatiilor oferite de voi mi-am dat seama ca in cazul unei cazaturi exista pericolul sa se umple cu apa si cum in primele 10-20 de secunde cel care cade e semi-constient si e tinut la suprafata doar de vesta de salvare, o casca plina cu apa e exact ce nu trebuie. Deci clar integrala e periculoasa, chiar daca rezolva problema curentului rece. Raman cele de enduro + ochelari dedicati + neck-brace si o cagula moto buna. Cred ca e cea mai buna solutie de compromis.
×
×
  • Creează nouă...