Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


xtx

Membru
  • Content Count

    465
  • Joined

  • Last visited

About xtx

  • Rank
    Lurker

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bükreş
  • Carnet moto din
    1900 toamna
  • Motocicleta
    DL1000XT
  • Numar Moto
    da
  • Club
    Genuchiu', maica!

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Simsonache Șport, Abrilia Begaso 2002 IE, Zuzuki DeLeu650 2012

Recent Profile Visitors

578 profile views
  1. Nu iesi mai bine, pentru coletele din afara UE si din tari care nu au acorduri vamale cu Romania se platesc TVA si taxe vamale. Mai citeste o data ce am scris mai sus, am spus deja cam ce era de spus...
  2. Pai din magazinul lor, pivotpegz.com, ca de acolo le trimit...
  3. ...poate nu le au inca pe stoc si mai dureaza un pic pana vin. In cel mai rau caz ia-le din Australia si vorbeste cu ei sa ti le trimita a.i. sa ajunga cu posta sau cu alta firma de curierat (am inteles ca, de cand m-am plans de DHL, le pot trimite si altfel in Ro).
  4. Se poate inchide, multumesc motociclism.ro pentru gazduire.
  5. Se poate inchide, multumesc motociclism.ro pentru gazduire.
  6. Se poate inchide, multumesc motociclism.ro pentru gazduire.
  7. Mnah, scuze, cei din uk erau adventure-spec.com si adventurebikeshop.co.uk, dar vad ca nu mai au pentru V-Strom. Am dat peste astia care livreaza din Olanda, in schimb: https://www.altrider.eu/pivot-pegz-wide-mk3-for-suzuki-v-strom-650-1000-moto-guzzi-stelvio/pid/653
  8. Nu, nu ai inteles. S-a rupt suportul de scarita adica piesa aia neagra care face parte din motocicleta si care sta intre cadru si scarita. Scarita (plaforma si pivotul) e ok.
  9. Bai ce tari is chinezii, copiaza astia tot! Am eu dintr-astea, sunt super comode, nu se simt ca platformele fixe. E ca si cum as avea scaritele originale, dar cu suport/aderenta mai buna. Partea nasoala e ca, dupa o cazatura pe asfalt, a trebuit sa schimb suportul de scarita pentru ca s-a rupt (nu complet, m-am intors cu piciorul pe scarita). Nu stiu daca din cauza scaritelor, daca s-ar fi intamplat la fel si cu alea fixe... plm... Sunt cateva magazine prin UK (deci inca UE) care le vand, pretul e cam la fel ca al celor din Australia (dupa ce aduni taxele de livrare, tva, taxe postale, etc.) si bonus nu trebuie sa te "distrezi" cu idiotii de la DHL care-ti cer sa-ti faci cod EORI ca persoana fizica pentru taxele vamale (ceea ce e o tampenie, doar firmele ar trebui sa faca asa ceva) sau sa platesti minim 100 de lei comision pentru marea onoare de a-ti procesa ei plata taxelor.
  10. Cu placere. Ultima saptamana la vanzare.
  11. Treaba cu durutul pe-o parte e de la pilot, si eu am uzura mai mare pe genunchiul din stanga care se mai blocheaza din cand in cand. Cand ajustezi pozitia ghidonului, ai doua optiuni: daca mergi doar pe asfalt, roteste-l astfel incat manerele sa fie uuuusoooor inclinate in jos (partea exterioara sa fie cu foarte putin mai jos decat interiorul manerului); daca mergi in scarite (pe off), regleaza-l a.i. manerele sa fie cat mai paralele cu solul. Capatul din exterior a manerului nu ar trebui sa stea mai sus decat cel din interior pentru ca iti forteaza mainile sa stea intr-o pozitie aiurea si te vor durea incheieturile. Daca dupa reglajul asta nu e cum vrei, pune inaltatoare (la 185 as pune direct inaltatoare, fara discutii). Cele de 3 cm merg fara a schimba furtunurile de frana si ambreiaj (cel putin asa e la mine, il am pe cel de la swmotech). Daca ai nevoie de mai mari, trebuie sa muti cablurile pe sub jug si sa pui alte furtune.
  12. Pentru gume MotoZ poti cere o cotatie si la Soloson Import din Spania, sunt imporator in Europa si aveau preturi un pic mai bune decat ce gasisem prin UK.
  13. Ntz, intre vstromisti a fost data, intre vstromisti trebuie bauta! Vii la deschiderea de sezon?
×
×
  • Create New...