Jump to content

xtx

Super Membru
  • Content Count

    502
  • Joined

  • Last visited

About xtx

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bükreş
  • Carnet moto din
    1900 toamna
  • Motocicleta
    DL1000XT
  • Numar Moto
    da
  • Club
    Genuchiu', maica!

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Simsonache Șprot, Abrilia Begaso 2002 IE, Zuzuki DeLeu650 2012

Recent Profile Visitors

762 profile views
  1. Miarul, incepand cu generatia pe care o ai tu, are regulator in serie, Shindengen SH847. Ar trebui sa functioneze si sa incarce similar cu motorul upgradat al lui Vraji. Chiar, de curiozitate, la 650-urile astea noi au pastrat regulatorul ala vechi, in shunt, sau au facut upgrade si au pus si pe ele regulatoare in serie?
  2. Arata misto, pacat ca pe astea noi ai din ce in ce mai putine locuri in care sa le dosesti...
  3. Pe acelasi drum sa va si intoarceti, traseul ala marcat cu dunga rosie spre cabana Voina e doar de capre.
  4. Sa recapitulam (din istoricul postarilor): in anno domini 2019 @tzunoi e incepator, vrea sa-si ia primul motor dar are permisul luat in 2008 si prin 2010 se gandea sa-si ia un VFR, alta mobra care in mod clar nu e de incepatori (deci oricum se arunca la chestii prea puternice pentru el). Sa-i spui ca e ok sa se urce pe un motor de 100 de cai pentru ca are 40 de ani (ceea ce, imi pare rau, e un dezavantaj major: reflexele mele la 30 de ani nu mai sunt ce erau acum 10 ani, d-apai peste inca 10, d-apai cu zero experienta), 1,87m si 100 de kile e ca si cum i-ai spune unui "prieten" beat si fara permis ca e ok sa dea noaptea o tura cu un motor fara lumini si fara frane. Dupa 11 ani de cand si-a luat permisul cu zero km experienta, cum credeti ca o sa faca la prima curba mai serioasa pe un motor greu si puternic?! Sau la prima situatie "delicata" in trafic? Voi sunteti intregi la cap?! Daca omul asta apare la rubrica accidente ca s-a infipt intr-un cap de pod sau intr-o masina pe contrasens, oare cati dintre cei care acum sunt plini de "sfaturi" testosteronice 'or avea probleme sa doarma noaptea?
  5. Cred ca ai aici toate raspunsurile de care ai nevoie. Puterea s-ar putea sa nu te intereseze, dar e acolo si o vei folosi fie ca vrei sau nu. Alegerea e a ta. Orice V-Strom iti vei lua, te asteptam la VStromanii. Asfalt uscat si multa bafta.
  6. Nu ca ramai fara permis e problema, da-l naibii ca-l iei inapoi daca e. Problema e ca alea trei secunde te duc in locul in care ramai fara o mana, fara un picior, varza in pat/scaunul cu rotile sau acolo unde rudele raman fara tine. Cu chibzuinta stim cu totii cum e, sa nu fim ipocriti, am facut cu totii tampenii gramada, inca facem, si cel putin in cazul meu cred ca de multe ori numa' mobra care nu se ducea asa de tare cum imi doream eu m-a scapat. Cre' ca uitam prea repede cate greseli se fac in primii ani de permis (si dupa)... Parerea mea e ca nu e ok sa arzi etape, mai bine iti iei o motocicleta de care sa te bucuri dar de care sa te plictisesti dupa un an decat una pe care sa o pastrezi 5 ani dar de care sa-ti fie frica in tot timpul ala. Controlu' e o crasma in Bucuresti, acolo te duci sa bei bere. Si fix pe considerentul asta as spune ca nici 650-ul nu e chiar super ok ca prim motor. Adica da, se poate, clar, dar una e sa incepi cu o mobra care are sub 200 de kile la ud si pe care sa te simti bine si alta e sa te chinui, ca incepator, cu una de 230. Incearca la Bogdan Harea. Cred ca ii gasesti nr de telefon pe thread-ul asta, la o cautare.
  7. Si totusi un singur om a spus ca poate nu e o idee buna pentru un incepator sa se urce pe o mobra de 100 de cai...
  8. Recall-ul la stator ar trebui sa fie moka, costurile sunt suportate de Suzuki pentru ca au dat cu mucii in fasole.
  9. Weekendul asta e HU Bulgaria Mini Meeting: https://www.facebook.com/events/340311199949377/ Daca ajungi pe acolo, da un semn (sau cauta doua V-Stroame cu nr de Romania).
  10. Intreb si aici, poate-poate. Vreau sa pun o pedala de schimbator mai lunga pe vaca mea si am inteles ca ar merge pusa aia de DR650, direct pe axul cutiei. Are cineva vreuna care sta degeaba printr-o cutie si de care s-ar putea desparti pentru o suma modica, eventual prin Bucuresti ca sa apuc sa ma si uit la ea sa ma asigur ca merge pusa?
  11. @cristache sealskinz am luat pentru astea noi, pe care nu le-am purtat inca si care nu sunt waterproof. Am dat cam 160 de lei pe doua perechi, am prins ceva reducere si m-a ajutat cu transportul un amic care a avut treaba prin uk. Dar da, in mod normal sunt mai scumpe de atat... De la @adam.adrian am luat si eu TCX-urile.
  12. Ca sa nu-ti intre apa in cizme cand sperii mormolocii, cizmele ar trebui sa stea pe sub pantalonii de moto, nu peste blugi cu genuncherele infipte in ele. Been there, done that, o ploaie usoara de 5 minute sau o balta o idee mai adanca inseamna piscina-n cizme, intra apa intr-o veselie din partea de sus - si daca cu astea aerisite care ti s-au stricat acum nu aveai probleme foarte mari, ca se scurge balta relativ usor din ele, sa vezi ce distractie e in unele cu goretex sau alta membrana waterproof, ca stai cu mormolocii-n cizme sute de km (si daca nu prinzi o soba/calorifer dupa, ii ai acolo si a doua zi). Daca vrei totusi sa ramai la cizme adventure, cauta-i pe forum pe baietii care aduc TCX-uri si intreaba-i daca au marimea ta in cizme de adventure (vezi si tu care-s modelele pe site-ul TCX), protectia e cam la fel ca la Gaerne G-Adventure dar ar trebui sa ti le dea cu vreo 200 de lei mai putin decat Gaerne-urile. De la ei mi-am luat o pereche de Infinity care m-au tinut 5 sezoane fara sa se dezmembreze (si-s inca utilizabile dupa vreo 100.000 km de asfalt, off cu pietre si namoale, soare, ploaie, o ninsoare, de toate, numai ca-s vechi si ponosite). Ti-as recomanda sa-ti iei o pereche de pantaloni moto ca sa-ti pui cizmele pe dedesubt. Ajuta si la comfort (ce ziceam mai sus cu apa) si la siguranta (am cazut eu in blugi, nu e distractiv). Daca nu vrei pantaloni moto sau daca-ti iei nadragi de enduro, incearca macar sa-ti iei 2 perechi de sosete waterproof (eu am sealskinz) pentru ca in configuratia in care mergi acum garantat ai sa ai apa in cizme (si cu cizmele de goretex/waterproof o sa si ramana acolo multa vreme).
  13. Mi-am luat o pereche de cizme de enduro, au ajuns saptamana trecuta, dar nu le-am purtat in tura spre Crucea Ateneului pentru ca trebuie sa ridic schimbatorul altfel nu am nicio sansa sa le folosesc pe motorul asta (chiar asa tot cu marginea cizmei cred ca am sa il agat). Posibil sa trebuiasca sa faci si tu aceeasi chestie daca schimbatorul e in pozitia stock. Dupa ce le-am tinut pe astea vreo 30 de minute in picioare, alea vechi mi se par acum la fel de safe ca o pereche de slapi, nu cred ca mi-as mai lua cizme adventure. :))) Dintre astea pe care le-ai pus, Axo par cele mai misto, mai ales la banii astia. Iti recomand sa ti le iei cu un numar mai mare. Vezi ca mai era cineva care vindea AS Tech 7 noi pe forum, vezi daca-ti plac si alea (dar mi se pare ca au talpa de mx, nu de enduro).
×
×
  • Create New...