Sari la conținut

xtx

Membru
  • Număr conținut

    439
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre xtx

  • Rang
    Lurker

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bükreş
  • Carnet moto din
    1900 toamna
  • Motocicleta
    DL1000XT
  • Numar Moto
    da
  • Club
    Genuchiu', maica!

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Simsonache Șport, Abrilia Begaso 2002 IE, Zuzuki DeLeu650 2012

Vizitatori Recenți Profil

490 citiri profil
  1. xtx

    Club KLR

    De fapt are si pagina de Facebook, toate detaliile sunt acolo: https://www.facebook.com/N.S.E.W.Moto/
  2. xtx

    Club KLR

    Unde locuiesti? Daca esti in Bucuresti, ti-l pot recomanda pe @bogdan_harea pentru crashbar, suporti cutii si cutii, posibil si scut. Nu stiu cat de des intra pe forum, da-mi un PM daca vrei datele lui de contact.
  3. Cu pasagerul sau cu burta mare. Tu mergi solo si esti slab, ghinion.
  4. E foarte usor sa pui mai mult ulei decat trebuie in mobrele astea, cauta procedura in manual si urmeaz-o pas cu pas, altfel e aproape garantat ca vei pune mai mult decat trebuie.
  5. Misto, par o optiune buna pentru asfalt. TC-ul la asta a ta e la fel de agresiv ca la generatia de dupa? Citind ce ai scris, mi-am adus aminte cum imi intra tc-ul intr-o veselie cand acceleram sa ies din curbe cu battlewing-urile in conditii perfecte (gume incalzite, asfalt curat si cald, tot, tot, tot). La cat de aderente par, chiar sunt curios cati km o sa te tina.
  6. Cam toate info legate de modificari sunt pe wikipedia, aici: https://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_V-Strom_650
  7. Felicitari pentru alegere, e o mobra fiabila care ar trebui sa te duca inca multi km, chiar daca e prima generatie. Foarte tare descrierea, chiar ca e scuter, tractor si limuzina. :)) Nu m-am gandit pana acum la solutia cu inlocuirea clemelor cu suruburi dar pare de bun simt. Pune si niste poze, sunt curios sa vad cum arata. Arunca un ochi si pe topicul dedicat de aici de pe forum: Dar, cel mai important, intrunirile anuale (cel putin 3 pe an ) sunt anuntate pe forumul comunitatii, https://www.vstromania.ro, te asteptam si acolo!
  8. Dorei de garaj sunt si cei de la reprezentata. La noi e foarte greu sa gasesti un service unde sa se faca intretinerea ca la carte.
  9. Am vrut sa le schimb pentru ca-s gras si merg mult cu pasager si bagaje, iar suspensiile originale sunt gandite pentru japonezul de maxim 70 de kilograme. Am luat mobra la 17 000 km, cel de dinaintea mea avea vreo 80 kg si mergea doar solo, pe asfalt. Pentru el au fost bune, eu le-am mai tinut jumatate de an, inca vreo 6-7000km. Au fost inlocuite cu arcuri Hyperpro.
  10. Vreau sa scap de niste accesorii/piese care trebuiau sa ajunga la cel care a cumparat vechiul meu motor. Nu a mai dat niciun semn, presupun ca nu e interesat, asa ca imi ocupa locul aiurea prin casa. Preturile sunt foarte negociabile. Daca e cineva interesat, astept oferte pe PM.
  11. Vreau sa scap de el, asa ca pretul este foarte negociabil.
  12. Vreau sa scap de ea, asa ca pretul este foarte negociabil.
  13. De la fostul meu 650, cand era la tipul de la care am luat-o. :))))
  14. Depinde de care Tourance, ca-s de mai multe feluri. Cele clasice sunt 80-20 si da, sunt o idee mai tari (dar nu pot spune ca-s naspa sau periculoase, asa cum as putea spune despre Battlewing-urile cu care a venit mobra mea). Tourance Next sunt mai moi si au aderenta foarte buna dar sunt 90%-10%. Uita-te si la Anakee 2 pentru un 80-20 sau la Pirelli Scorpion Trail II pentru 90-10. Depinde ce vrei sa faci cu mobra - daca vrei preponderent asfalt si din cand in cand cate un drum neasfaltat de tara sau munte fara (mult) noroi si fara pietris adanc si necompactat, oricare cauciuc dintre cele de mai sus va fi bun. Daca vrei mai mult, ar trebui sa te uiti la k60-uri, karoo 3, anakee wild si altele de genul. De Pirelli MT60 nu stiu nimic, sorry. Nu stiu pe ce dimensiuni se gasesc, rotile de supermoto sunt mai mici din cate stiu, vezi si tu care ti-s optiunile.
×