Jump to content

xtx

Super Membru
  • Content Count

    511
  • Joined

  • Last visited

About xtx

  • Rank
    Lurker

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bükreş
  • Carnet moto din
    1900 toamna
  • Motocicleta
    DL1000XT
  • Numar Moto
    da
  • Club
    Genuchiu', maica!

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Simsonache Șprot, Abrilia Begaso 2002 IE, Zuzuki DeLeu650 2012

Recent Profile Visitors

813 profile views
  1. Din cate-mi dau seama, da, este foarte in spate parbrizul. Mi se pare ca nu mai ai distantierele alea care-l ridica un pic de pe botul motocicletei, plus ca e si el curbat inspre interior.
  2. Oala de ambreiaj inca cloncane si la alea de dupa 2014, cu o mica imbunatatire in cazul ultimei generatii (2017+).
  3. Nu am mai mers cu motocicleta asa de mult anul asta, cauciucurile de pe ea ma vor tine lejer si o bucata din sezonul viitor, asa ca pacat de astea sa se invecheasca la mine, asa ca pretul scade la 700, negociabil (am fost intrebat, nu le dau separat, scuze).
  4. Asa s-ar explica de ce la miarul nou cablurile pana la comenzile de pe ghidon sunt mai scurte decat la cel din generatia trecuta.
  5. Si pe 650-ul meu era la fel ca la Vraji, arcurile din furca nu au modificat cu nimic ciclistica si nu am avut nevoie de niciun distantier. Daca tot sunt luate de noi, de ce nu iei legatura cu distribuitorul sa clarifici si sa rezolvi problema in loc sa te incapatanezi cu tot soiul de tiganii?
  6. Confirm, si eu am avut asa pe Pegaso, tot modelul pe injectie. Nu era dusa de tot, dadea scanteie, dar era prea slaba.
  7. Legendele spun ca daca dai o cautare dupa cuvantul pe care l-am spus eu mai sus s-ar putea sa gasesti si cursa suspensiei spate.
  8. Scrie in link-urile de mai sus. Cauta in pagina dupa "suspension".
  9. Miarul, incepand cu generatia pe care o ai tu, are regulator in serie, Shindengen SH847. Ar trebui sa functioneze si sa incarce similar cu motorul upgradat al lui Vraji. Chiar, de curiozitate, la 650-urile astea noi au pastrat regulatorul ala vechi, in shunt, sau au facut upgrade si au pus si pe ele regulatoare in serie?
  10. Arata misto, pacat ca pe astea noi ai din ce in ce mai putine locuri in care sa le dosesti...
  11. Pe acelasi drum sa va si intoarceti, traseul ala marcat cu dunga rosie spre cabana Voina e doar de capre.
  12. Sa recapitulam (din istoricul postarilor): in anno domini 2019 @tzunoi e incepator, vrea sa-si ia primul motor dar are permisul luat in 2008 si prin 2010 se gandea sa-si ia un VFR, alta mobra care in mod clar nu e de incepatori (deci oricum se arunca la chestii prea puternice pentru el). Sa-i spui ca e ok sa se urce pe un motor de 100 de cai pentru ca are 40 de ani (ceea ce, imi pare rau, e un dezavantaj major: reflexele mele la 30 de ani nu mai sunt ce erau acum 10 ani, d-apai peste inca 10, d-apai cu zero experienta), 1,87m si 100 de kile e ca si cum i-ai spune unui "prieten" beat si fara permis ca e ok sa dea noaptea o tura cu un motor fara lumini si fara frane. Dupa 11 ani de cand si-a luat permisul cu zero km experienta, cum credeti ca o sa faca la prima curba mai serioasa pe un motor greu si puternic?! Sau la prima situatie "delicata" in trafic? Voi sunteti intregi la cap?! Daca omul asta apare la rubrica accidente ca s-a infipt intr-un cap de pod sau intr-o masina pe contrasens, oare cati dintre cei care acum sunt plini de "sfaturi" testosteronice 'or avea probleme sa doarma noaptea?
  13. Cred ca ai aici toate raspunsurile de care ai nevoie. Puterea s-ar putea sa nu te intereseze, dar e acolo si o vei folosi fie ca vrei sau nu. Alegerea e a ta. Orice V-Strom iti vei lua, te asteptam la VStromanii. Asfalt uscat si multa bafta.
×
×
  • Create New...