Sari la conținut

mig

Super Membru
  • Număr conținut

    755
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

mig's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Mai, serios acu: Ce intelegi tu prin se incalzeste groaznic??Eu la R1 prin oras prajeam oua, din ce descrii tu, mi-e nu-mi zice nimic. Faptul ca-n oras ai sub 110 mie imi zice ca esti ok, orcie alte chestii par a fi ok, undei-i buba? Aveai 45 inainte? PS: Ai vreun bec la bord aprins? Esti peste vreo limta?
  2. Vad..N-am miini sa-mi fac cite cruci ar trebui..Daca-ar fi dupa unii..P.. am mai umbla noi calare..
  3. Daca nu esti avocat, membru in vreun barou..esti degeaba, clar nu te poti da cu moto.."Toate" prevederile legale nici monitorul oficial nu le stie =))
  4. Nu-l inchideti si nu taiati din posturi. Orice-ar fi. Mi-e draga fata de-as face schimb cu ea (acu si la orice ora, si o sa-mi vina rindul,no pb), dar cind e la posturi si alea..Nu. E nasol sa stii ca astia suntem, dar ca pilot, eu vreau sa stiu. Daca atita putem, e bine..Asta e, astia sintem. PS: Imi pare rau. Dar esti printre noi. Aia putini
  5. Dumnezeu sa te odihneasca. Echipajele de pe zx albastru si zx verde » Post actualizat in 01 Aug 2017 03:48 Mersi de info. Nu stiam cum s-a intimplat. Nu ca ar conta...O greseala de pilot e o greseala de pilot, sintem oameni, supusi greselii. Ca si pilot, a gresit. Incercam sa invatam...Dar cind cade un prieten..
  6. OK. Dupa mine: Daca ai vreun scurt la cric, scurt, 2-3 sec, si moare, si dupa aia se ineaca...Porneste cind poate. E greu de depistat, doar un ambreiaj rapid l-ar putea izola. Daca scapa cu ambreiajul, e cricul cel mai posibil. Bine, ai putea sa-l inlocuiesti, da' asa poti sa schimbi motorul, nu asta-i problema. Un senzor de cric de imprumut, sau poate ceva sa torni apa pe el..Nush. Acum la ce zici tu: "Am dus-o la 2 mecanici si mi-au verificat si uns toate contactele electrice (kill switch, singurante etc). La cum se comporta cand moare, ca si cum se ineaca, mie imi da impresia ca intra apa la fise sau bujii ..." Fii mai specific. Esti pe suscat. BRRR--RRR-RRR. Esti pe ploaie si face: Face asa: Brrr-rrr-rrr--brr-brrr-brrr-brr-rrr-rrr-rrr-ta-da-da-da-da-du-du-du-du??? Daca face asa, mor pe rind, si poate fi alimentare. Daca face brrr-rrr-rrrr---brr-brr-plp-plp-plp, e electric. (Ii cade turatia rapid). Daca esti in 2, ar putea fi senzorul de cric In continuare, nu sint excluse contactul de cheie si butonul rosu, doar ca problema e posibil sa fie intermitenta..il ineaca si dupa aia ii tre 5 min sa-si revina. Mai poti verifica contactul la baterie, nu de alta, da' cine stie » Post actualizat in 30 Jul 2017 02:08 PS: OK, sint eu bou. Poti elimina contactul ala cu totul ( de la cric, le pui in scurt sau pe gol, cum e la tine, si aia e). Tot probleme,..Devine complicat. Faza e ca un scurt intermitent, poate trimite carburile/aprinderea la dracu, si chiar daca isi revine dupa, nu inseamna ca in 1 sec n-a fost un scurt undeva. 1-xx sec fara scinteie si carburile uda bujiile si dupa aia nu mai conteaza » Post actualizat in 30 Jul 2017 02:21 PS2: Nu-ti fie rusine sa zici ce-ai vazut/simtit. Asa cum le-ai perceput tu. Mie nu-mi zice nimic faptul ca tu crezi ca-i din alimentare. Nu ca nu te cred, sau lipsa de respect sau alte alea. Dar intre noi, astia pe 2 roti, conteaza ca tu erai la ghidon. Eu vorbesc cu tine. Doar tu ai fost acolo. Mie cind imi zici ta-da-da-du-du-du, inteleg. Cind imi zici, brup-brup-brup sau alte zgomote, le inteleg in general. Acu na, poate deveni complicat =)). Doar n-oi fi vreun Chopin. Ok. Poate unii care ar descrie situatia asa, ar fi luati in deridere. Dar pt unul care le-a auzit au o semnificatie... Iar pt unul care le intelege, la fel. » Post actualizat in 30 Jul 2017 02:38 PS XXX: La tine o sa dureze. N-ai cer senin suficient ( n-ai ploi destule). As vrea sa fiu eu la sa-ti zic ce-i naspa, Sincer, as vrea sa te dai , si sa nu fiu eu ala, mi se rupe. Dar atita vreme cit de aduce acasa, nu o da, orice ar fi... Eu n-as da-o. Daca ai avea o metoda de reproducere, nush, cu furtunul cu apa, alte alea.
  7. Eu as merge pe astea pt inceput. Cel mai plauzibl, dupa mine. Ar mai fi ceva: Ai putea masura cricul si fara ploaie. Vezi ce rezistenta are cind e jos si cind e sus. Si apoi vezi pe ploaie. Faza e ca cricul (scuze de cacao) nu-l poti depista pt ca daca e in viteza iti tre ambreiaj oricum iar daca nu e, nu conteaza. Tot ce ai mai putea face fara sa umbli nicaieri: Daca iti porneste cu ambreiajul tras. Ar putea sa nu, daca e o dubla eroare ( ai si contactul de la ambreiaj futat), dar daca nu, cu ambreiajul tras, daca o ia, (dupa ploaie, cind iti moare) ..e cricul cel mai probabil. » Post actualizat in 28 Jul 2017 05:24 PS: Pe uscat: Cu ea in viteza, cricul jos, ambreiaj tras ar trebui s-o ia. Dai drumul la ambreiaj, moare. Ridici cricul si dai drumul, merge. Cu ea oprita, dar in viteza. Ambreiaj tras, demaror, o ia. NU face asa, atunci ori logica e diferita ori contactul de la ambreiaj e dus. Daca totusi face pe uscat asa, atunci contactul de la ambreiaj e ok dupa mine..Daca pe ploaie cu ambreiaj tras nu merge...Mai sint variante. » Post actualizat in 28 Jul 2017 05:25 Daca merge, e cricul » Post actualizat in 28 Jul 2017 05:52 O alta intrebare: Cind esti pe neutru, becul de la bord ti se aprinde? Ai bec? Daca da, ti se aprinde si pe ploaie, cind iti moare? Faza e ca astea-s cele mai simple lucruri de constatat, si daca nu ti se aprinde in unul din cazuri, e de pe aici. Daca astea-s in regula, mai sint variante, dar tre eliminate cazurile simple
  8. 1. Daca e pe carburatie, nu inseamna ca n-are pompa. La unele moto, au considerat ca pt a umple carburile cum trebe, au nevoie de pompa. Ceva apa pe acolo si poate poate. R1 are. 2. Ok. Deci ai ram-air. Ala ar parea mai susceptibil la inhalatii de apa, deci ai zice ca ar putea fi de acolo. DAR: Intrebare de baraj: Dupa ce moare, il invirte sau nu? 3. Eu nu-s ala. Credeam ca vrei s-o rezolvi tu, ca altfel n-are rost, mai bine zici din prima asa. 4. Daca ai ceva becuri la bord, sarituri de ac pe la turometru, becuri care filfiie, ai putea avea si vreun cod de eroare
  9. N-o da orice ar fi. Daca esti sigur pe km sau iti place tie..No way..Ce poate produce un scurt pe ploaie la tine? Asta-i intrebarea. Doar nu-ti dai calul pt 2 hic-uri.. » Post actualizat in 20 Jul 2017 03:43 PS: OK. Prima intrebare. Ai ram-air?
  10. E de la tigari. Sanse sint ca e cum ti-a zis colegul.
  11. @Zidu -- Verifica-i si coechipierul, ca ceva e dubios si pe acolo. Ce porcarie. Chiar era un baiat pe aici cu un piston blocat...tot made in ... Cum plm sa banuiesti astea? Eu pe motor doar stickere sau alte alea pun facute de altii. Frine, motor..Bai, si la ulei belesc ochii, poate-l pun, poate nu, dar daca am dubii..3000 km, si aia e. Eu nu-s vindut la oem, da' ei isi asuma raspunderea, si ai mei (K), nu se joaca...Si in motor, frine si alea.... Deci nu ma intelege gresit..O friptura, prajituri, stickere, sei, faruri, lumini, alte chestii..NP. Piese de motor.. PS: Ma ierti @FlightAdiccted, stiu ca esti ofticat pe mine, ai si tu motive, ai inteles gresit, ma rog..Imi pare rau. Bine ca ai rezolvat-o pe una, mai e una si aia e. Du-o si pe aia la Perete si te rezolva la cum pare. » Post actualizat in 18 Jul 2017 03:07 @TNG : Vazind ce-a zis baiatul, ai zice ca nu. Dar ceva ma face sa cred ca s-ar putea sa ai tu dreptate. Ori garniturile alea sint praf si nu mai conteaza maneta, ori mai e ceva. Ceva e oricum dubios. Acu', la ce zice baiatu cu setul lui de frina ( ca n-a zis-o de la inceput), e posibil ca kitul lui si comporta ca si cum descrii tu. Poate asta e, si de aia ai si tu dubii. Si eu am, eu nu ma indoiesc de ce zice ZIDU, da' normal nu e, oricum ar fi... » Post actualizat in 18 Jul 2017 03:21 E o lectie de viata. Sa stii de la mine: Vb cu scumpul mai mult pagubeste si lenesul mai mult alearga si aia ca Sintem prea saraci sa cumparam lucruri ieftine sint f valide. Nu ma intelege gresit: Intre valoare si pret nu e nici o corelatie. Doar ca rar gasesti ceva valoros, ieftin. Faza e ca tre sa te stii.. Faza e ca din experienta mea: Multe lucruri oem sint scumpe dar au valoare, si multe altele sint ieftine, dar n-au. Nu conteaza cit dai pe ceva, conteaza cit face. Eu am observat si la tricouri si alte chestii...Ce conteaza ca te costa 1 leu daca te tine 1 zi? ca poate dai 100 si te tine 100. Sau dai 150 si te tine 360. E dupa tine la o adica, doar ca la moto mai ai si timpul de service si cit timp iti sta combinezonul la reparat..
  12. OK. Naspa. Bobina sau ne bobina, tre sa-l roteasca. Nu-l invirte..Futere. Ori e gripat compet (cam aia e), ori na, alte cauze (acu na, demaror, releu, plm), dar in principiu, dupa incident..E gripat. Daca n-au fost alte zgomote cind a murit..(ma intelegi, l-ai mai oprit din buton), sanse sint ca-i gripat din alte motive. Un segment (eu merg pe ala), sau poate au baietii dreptate si s-o fi blocat prin cuzineti. Orice-ar fi, tine-te de bracinari, ca e ca-n filme. O alta chestie: Demarorul incearca? Adica tu, daca-i fi motor..Ai simti ceva? Un hic, un ceva..? E un clanc clanc? (Ala-i releul) Un hic si clanc clanc? » Post actualizat in 11 Jul 2017 05:41 Cind crapa din lant sau ai o supapa sau altceva, daca nu te uiti dupa altcineva ( ) il auzi nene, alea-s zgomote care pt un motorist inseamna ceva. Ai auzit ceva? » Post actualizat in 11 Jul 2017 06:18 PS: Zi din memorie, nu-l incerca
  13. Alimentare. Bineinteles ca poate fi altceva, pina se confirma, dar pina atunci: 1. Aerisire rezervor. (furtune, gauri, alea). Strangulate sau infundate. 2. Daca ai robinet/pompa si/sau filtru; Filtru primul, robinet 2 si pompa 3. » Post actualizat in 11 Jul 2017 03:01 Ar putea bate lantul in bascula (ai joc mare )ala lant. Or fi si altele, vezi cu aste Jocul tre sa-l verifici pe tot lantul ( adica na, marchezi o za si o vezi pina ajunge tot acolo), ca poate fi intins neuniform mai ales daca-i uzat
  14. Ce inseamna nu mai merge pornit? Invirte greu? Invirte normal dar n-o ia? Prima data as fi zis ca-i un segment rupt, dar sa n-o ia deloc..mira-m-as. Dupa mine: Nu-l invirte, il invirte greu, sa zicem. Ceva pe la arbore nu-i exclus. Daca e asa, .. Imi pare rau. Daca-l invirte normal vioi..Ai scapat. Habar n-am ce e, poate fi ceva pe la senzorul de la aprindere (s-o fi desfacut), poate fi un segment rupt (n-as crede, ar trebui s-o ia in 1, da-l naibii-test de compresie). Confirma tu treaba cu invirtitul. Deci daca nu ti-a facut ca un Ducati cind a murit, nu cred ca ai pistoane ce bat prin chiulasa. Fara astea...Esti ok, nu cred ca-i din arbore. Eu nush vreun mecacanic care ar pute identifica un arbore aporape sa se rupa si nush vreun arbore sa faca zgomote asa ca asta..ala ori se rupe ori nu. Deci ei ar putea crede ca-s cuzineti. Daca-i asa, ori il invirte, ori nu. Si daca-l invirte, mai bine ar porni..Ca de nu, e clar din multe alte parti (putea fi distributie, poate e de la intinzator, poa' e orice altceva. Dar nu e f maxim). Daca-l invirte vioi, da vreun zduf? sau nu?
×
×
  • Creează nouă...